KR0705 Skrevet 7. april 2008 #51 Skrevet 7. april 2008 Å så bra Lucky T. Kom deg i senga med din kjære. Krysser fingre og tær for deg =)
Lille jente Skrevet 7. april 2008 #52 Skrevet 7. april 2008 Er i gang med vår første kur denne perioden. Har ikm på torsdag, veldig spennende. Har veldig ømme pupper nå, og èn uke etter ikm hadde jeg veldig kniping i magen. For ikke å snakke om når jeg hadde EL, trodde jeg skulle revne innenfra. Men vet ikke om disse ømme puppene kommer av hormonene eller at jeg er gravid...spennede. Har vært prøvere i 2 år vi også...så er påtiden med en baby snart...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 Forfatter #53 Skrevet 7. april 2008 Kjenner til den følelsen av å være lei veldig godt... Til tider får man nok av å være evig prøver, man vil jo videre til 1. tri med en spire i magen. Føles veldig urettferdig at man må vente så lenge på spiren, når så mange tar abort i løpet av et år liksom... Hos meg går det heldigvis både opp og ned, og nå er jeg på en opptur, hehe... Håååper så inderlig vi slipper å vente lenger, slippe ivf, slippe flere pergokurer... Håper du får en tidlig el sånn at mannen kan forføres, og senga brukes det den er god for... Hihi.... Her brukes senga flittig både dag og natt Takker for alle gode tanker, lykkeønskninger og kryssede fingre og tær, håper det hjelper.... Håper dere andre også får klaff denne pp... April må være spire pp...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 Forfatter #54 Skrevet 7. april 2008 Ehm... Mulig jeg er lite smart nå men... Du skriver at du har ikm på torsdag... Samtidig skriver du at en uke etter ikm hadde du veldig kniping i magen.... Hehe... Håper uansett du får en positiv test... På tide med en baby til oss alle snart... Ps... det forrige innlegget mitt var både til Stjerneøye og KR0705
Lille jente Skrevet 7. april 2008 #55 Skrevet 7. april 2008 hehehehe...mente selvsagt èn uke etter EL hadde jeg veldig kniping i magen.. ;o)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 Forfatter #56 Skrevet 7. april 2008 Hehe, lettere å skjønne sammenhengen nå ja... Jeg får VELDIG ømme pupper når jeg går på pergo, nesten vonde. Ikke bare brystvortene, men hele puppene blir harde og ømme... Sånn har jeg hatt det på alle pergokurene, både da jeg ble gravid, og da jeg ikke ble det.... Så det tror jeg bare kommer av pergoen... På min forrige pergokur fikk jeg kjempevondt i eggstokk området rundt el og litt etter el, var bare såvidt jeg klarte å stå oppreist, men det gikk heldigvis over. Jeg hadde en kjempegod el forrige pp, men ble ingen spire likevel... Ønsker deg lykke til med ikm, blir spennende... Vi krysser fingrene for april spire :D XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 7. april 2008 #57 Skrevet 7. april 2008 Så bra Lucy at du endelig fikk positiv test da. Da er det ikke vanskelig å gjette hva du har bedrevet det siste døgnet he he :-D. Jeg har vært å kjøpt meg EL tester i dag jeg på dag 17. Ble litt inspirert av deg da, har ikke testa enda men tipper jeg får EL til onsdag eller noe slikt.
Lillegull og spiren Skrevet 7. april 2008 #58 Skrevet 7. april 2008 I dag er jeg på siste dag med dobbel pergo og gikk over på peregon sprøytene mine.er så utrooolig spent..skal gå på disse i 4 dager..litt rart å stikke seg selv,men det gikk fint:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 Forfatter #59 Skrevet 7. april 2008 Hehe, så moro. Hvilken type har du kjøpt? Du får teste i morgen og håpe på positiv test. Håper du får det, så du slipper å gå og vente, men det er jo bra at du kjenner det på kroppen når el er. Blir ikke SÅ avhengig av det positive resultatet som meg... Men siden jeg ikke har hatt spesielt mange el av meg selv, så er det nok ikke så rart at jeg ikke er helt oppdatert på hvordan el kjennes ut... Hehe... Lykke til!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 7. april 2008 Forfatter #60 Skrevet 7. april 2008 Det blir veldig spennende denne pp for deg. Håper virkelig disse sprøytene gjør susen, og at du får en spire i magen... Var det sånn at du går på denne "ivf oppskriften" men prøver selv pga aldersgrense på prøverør? Synes i alle fall det høres helt idiotisk ut, har du ringt sykehuset og spurt dem? Det har jeg gjort, og de mente at alderen ikke er en egen grunn til avslag. De sa at den legen som avgjør ivf søknaden så på helheten av prøvinga, tester og resultater og avgjorde ut i fra det. De kunne ikke nekte meg ivf bare fordi jeg er under 25.... Men håper uansett at du slipper ivf fordi det klaffer denne pp Ønsker deg masse lykke til
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. april 2008 #61 Skrevet 8. april 2008 Jeg kjøpte quick respons, CB digital "virker" ikke på meg de. Men jeg har tatt en i går også har jeg vært hos legen i dag . Jeg bruker også å sjekke livmorttapp og slim. Jeg sa jo rundt helga at jeg trodde EL kom fordi jeg hadde litt EL aktig slim. Jeg hadde også åpen høy livmortapp da som jeg bruker før EL, og jeg har også hatt vondt i eggstokkområdet på lørdag/søndag. I går trakk livmortappen seg ned og i dag er den helt lukket og jeg har blitt svært så tørr igjen. Når jeg i dag tok innvendig UL så mente legen at jeg trolig hadde hatt EL for et par dager siden, så da skulle jeg ta blodprøve for å sjekke det til fredag (jeg som skrøt at jeg visste når jeg fikk EL og ikke skulle sjekke denne perioden). Men det spiller ikke så stor rolle når jeg har hatt for vi har kjørt på som om jeg hadde EL, så da så :-D Vi får krysse fingrene for at vi er blitt befrukta med en liten spire denne gangen
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 8. april 2008 Forfatter #62 Skrevet 8. april 2008 Hihi sånn kan det gå... Man skal liksom ikke være for skråsikker, for det er som regel da at man tar feil... Jeg startet så flott tråden "skravletråd ikm uke 16", og hvem var det vel som måtte tusle inn i ikm uke 17 med halen mellom bena?? Joda det var meg... Men er jo bra at du får sjekket det med blodprøve. Det skal jeg og gjøre, men ikke før neste mandag... Håper på kjempebra blodprøve resultat, og spire i magen på oss begge Vi krysser det som krysses kan... Denne gangen skal vi pergojentene ha spire i magen!!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. april 2008 Forfatter #63 Skrevet 9. april 2008 Dytter denne tråden opp igjen...
Lillegull og spiren Skrevet 9. april 2008 #64 Skrevet 9. april 2008 Hei:) nei jeg har ikke ringt å spurt på riksen,men uansett så passer der ikke ped ivf akkurat nå pga økonomi og flytting..så jeg får prøve endea litt til på egenhånd. Er på dag 3 med spøtene nå,siste dagen med den i morgen,så en dags pause også setter jeg el sprøyten som får egget til å løsne,,sex 24 og 48 timer etter det...så jeg regner med at det blir el 13 og 14 april..13 er lykketallet mitt,så vi får håpe det hjelper meg denne gangen:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. april 2008 Forfatter #65 Skrevet 9. april 2008 Ja alt skal liksom passe i dagens samfunn. Det passer over hodet ikke å bli gravid nå for vår del, vi har også kjøpt oss et hus som det må gjøres MASSE med... Men ønsket om barn er så stort nå, at vi prøver likevel. Vi kan godt utsette huset til det passer, er ikke så lett å bli gravid når det "passer", så vi prøver. Det går sikkert noen mnd før vi er i gang meg ivf hvis det ikke klaffer denne pp... Men vi håper såklart på at det klaffer denne pp, har en god følelse, så håper det er noe i den følelsen... Krysser alt jeg har for meg selv denne pp, og ønsker alle andre lykke til Man blir visst litt egoistisk på siste pergo pp, siden jeg ikke har el uten pergo...
KR0705 Skrevet 9. april 2008 #66 Skrevet 9. april 2008 krysser fingrene for deg Lucy T *pp nr 3 år.....
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. april 2008 Forfatter #67 Skrevet 9. april 2008 Tuusen tuuusen takk KR0705, jeg håper alle kryssene hjelper meg over til 1. trimester om 2 uker... ÅÅhhh jeg skal bli verdens lykkeligste hvis drømmen går i oppfyllelse nå.... En goood klem til deg, så omtenksom du er Ønsker deg masse lykke til, er spent på hva du tester i uke 16... Skal nok følge med deg.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 10. april 2008 Forfatter #69 Skrevet 10. april 2008 Ja vi må jo det... Hvordan skulle vi greid oss uten støtten vi gir hverandre her på Bli gravid... Du er jo bare så søt da... Hihi... Glad for det jeg...
KR0705 Skrevet 10. april 2008 #70 Skrevet 10. april 2008 ja jeg hadde ikke klart meg uten dere her inne. Var i MYE dårligere humør og sleit veldig med at jeg ikke klarte å bli gravid. Nå føler jeg meg mye bedre. Føler at jeg får lufta tankene før de blir til problemer. he he... Og veldig godt å ha noen å følge med på, som kan stå litt sammen. Hihi.... Veldig koselig er det =)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 10. april 2008 Forfatter #71 Skrevet 10. april 2008 Ja jeg føler det samme, er så godt å få lov til å klage over det man vil, og at folk er støttende og oppmuntrende her uansett liksom... Man slipper å bære de triste tankene for seg selv når det er hemmelig for alle rundt en at man prøver på noe som til tider kan virke umulig... Er veldig godt å få det ut med en gang, ikke vente på at sambo kommer og kan høre på alt... hehe... Det er veldig koselig å følge med på hverandre, spesielt når man har prøvd så lenge. Liker godt å følge med på andre slitere, er liksom vi som virkelig fortjener å bli gravide nå... (misforstå meg rett, alle som ønsker å bli gravide fortjener selvfølgelig å bli gravide uten å bli en "sliter"....) Det er jammen bra at vi har hverandre
KR0705 Skrevet 11. april 2008 #72 Skrevet 11. april 2008 Skjønner hva du mener. Jeg unner INGEN å gå igjennom mange mnd uten å bli gravid. Er grusomt, og tærer veldig på. INGEN som ikke har opplevd å slite med å bli gravid vet hva det er snakk om. Å gå i 5 mnd uten å bli gravid mener ikke jeg å slite. Jeg har en venninne som ble gravid på 1 forsøk, som marer stadig om at hu ikke liker folk som ikke kan være glad på andre sine vegne. Føler at det er retta mot meg. Og jo jeg unner hu alt godt, at babyen vokser og har det bra, men klarer ikke høre om hennes svangerskap opp i mente. Blir nesten kvalm av å høre på hu. Og JA på dårlige dager må jeg få lov til å ta en spansk en for å slippe å høre på hu i det uendelige. Jeg blir litt forundra jeg da, når det eneste gravide damer klarer å snakke om er svangerskap og baby. Vet at det opptar mye av livet ditt, men ærlig talt. Mye annet som skjer de 9 mnd. Da er det VELDIG godt å ha dere her inne. Hadde ikke klart meg uten dere. Da hadde jeg gitt opp for lenge siden tror jeg. Dere er gull vært =)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 12. april 2008 Forfatter #74 Skrevet 12. april 2008 Er ikke så morsomt å høre på gravid-prat non stop nei... Vi må liksom bare holde ut når folk prater om det, siden det er hemmelig at vi prøver... Er bare å prøve å bytte tema helt diskret, hehe... Har ei venninne som var sliter som nå er gravid, og av en eller annen grunn er det lettere for meg å høre på hennes gravid-prat enn folk som har greid det på 1. forsøk. Hun forstår liksom hvordan det er å være en sliter... Er utrolig dårlig gjort av venninna di at hun ikke tar hensyn til at andre kanskje ikke vil prate om graviditet døgnet rundt... Er jo som du sier mye annet som skjer i livet i løpet av de 9 månedene man går gravid... Klem.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. april 2008 #75 Skrevet 12. april 2008 Å jeg blir så lei av å vente på IKM. Det er en fryktelig tid:-(. Nå er jeg også der at jeg forventer å bli skuffa, for alt er som det har vært før tror jeg. Jeg leiter etter symptomer som vanlig at en aldri kan lære altså!!! Dere andre da? Har dere det bra? :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå