Gå til innhold

Dritt lei FEITE folk...(ikke gravide altså!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja gjør akkuratt det du skriver der. og håper vi slipper og se mere fra deg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry meg ass, men kan jeg bare få spørre om en ting? når du ser noen "feite" på gata, hvordan i H..... kan du vite åssn holdning dem har? jeg er ikke tynn selv, men det betyr da vel f.... meg ikke at en hver mann kan se hva slags holdning jeg har til det vel...

og om du synes at vi feite er så ekkle...tenk deg litt om, sikker mange som synes at du er like ekkel!!

sier bare en ting jeg, så får du tolke det som du vil..... FINT AT IKKE ALLE ER LIKE!! (på en positiv måte)

og jeg gidder ikke å være anonym, for jeg står 100% for det jeg sier og mener!

Skrevet

hmmm... Jeg har forstått budskapet ditt.. Du snakker ikke om alle feite, bare de late og de som overspiser.. Greit nok.. Men før du uttaler deg, det er ganske mye du tydelig ikke vet om overvekt.

Har man spist seg stor, så har man skyld i det selv, det er ingen som har tvunget maten ned i magen din! MEN, det er som regel en grunn til at noen lar seg bli så store; dette er deres form for terapi! De selv-medisinerer seg med mat. Maten er deres beste venn, den trøster, fordømmer deg ikke, og ler ikke av deg. Noen spiser fordi de er glade, ulykkelige, kjeder seg o.l.. Maten er en så naturlig del av deres terapi at de fortrenger konsekvensene.. Dette bunder i dårlig selvtillitt, og det hjelper ikke å få slengt stygge kommentarer eller stygge blikk etter seg... Det er sant at man ikke bare kan spise sunt og løpe en liten tur innimellom.. Man må legge om livsstilen sin. Start med å fjerne alle fristelser i huset.. Kast alt godteri og potetgull og alt som er kaloribomber.. Er dere klar over at overvektige mennesker som drikker cola hver dag kan gå ned opptil 13 kg i året bare ved å fjerne brusen fra livet?! Spiser man burgere o.l mer enn 3 ganger i uka kan man gå ned inntil 20 kg i året ved å fjerne dette. Så hvis vi fjerner kun dette ett helt år tilsvarer det opptil 33 kg.. Det er som å bære rundt på en 10-12åring (kg-messig) Magesekken er også større (den utvider seg når vi spiser) så det er naturlig at overvektige mennesker spiser mer..

Dr.Phil er en smart mann, kanskje dere burde begynne å se på det? Her får man forklaringen på mye rundt overvekt..

Lykke til alle som ønsker å gå ned! Ikke la dere demotivere av disse usaklige utbruddene noen har her! Slank dere fordi dere ønsker det selv, og ikke for andres skyld! Skjønnheten kommer innenifra, og det er hvordan vi oppfører oss i hverdagen, og mot andre, som er det viktigste!

Skrevet

Haha!! Stakkars HI, enda ei som ikke klarer å lese alle innleggene hennes før hu uttaler seg.

Dr. Phil har mye i huè, det har tydeligvis ikke Jojo79..

Men takk for at du lærte meg noe av det dumme innspillet ditt Jojo79, feite folk har altså dårlig selvtillit, mens slanke ikke har det!! Nå har jeg hørt DET òg..

Feite folk som HI snakker om har bare èn ting de; JÆVLA MASSE UNNSKYLDNINGER!!

Skrevet

vet du hva? jeg fatter ikke hvorfor du gidder en gang!!!! skal du rakke ned på noen! så begynn med å se deg selv i speilet! dem som "mobber" andre, har som regel heller et problem med seg selv, men ser det ikke selv!!! så start med deg selv først!!

ja, jeg er feit, og hva i helvette har du tenkt å gjøre med det????

Skrevet

Heh, jeg har ikke tenkt til å gjøre noe med den feite ræva di, den får du lette på selv!!!!

Hvis du tror at dette er mobbing, vet faen ikke du hva mobbing er! Ikke mitt problem at du føler deg truffet liksom...ikke så lett å se hvem man slenger dritt til her inne. Du får la være å lese da vettu!

Skrevet

Hei og hå!!!!

Her var det jammen mye usakelig gitt, tenk at denne tråden har fått så mange innleg!! litt morsomt synes jeg da..

IQ` en er ikke høy på et så usaklig utlegg om andre folks størelse he he

Er ikke stor selv, har tidligere hatt problemer i å komme opp i vekt på lik linje som mange av de som prøver å gå ned i vekt.

Noen er kanskje likeglade, det er jo deres valg!!

andre har gjerne forskjellige typer sykdom, alergi mot vis type mat og da er vi inne på løsninger som blod type diet, medisiner og mye annet. Hva med de som er tynne da, skal de unnskylde seg også for at en er til også?

Bare hygienen og bordmanerer er til stede så driter jeg i hvordan andre ser ut på mcèrn,.

Har nok innhold i mitt eget liv egentlig, så hvis jeg skal begynne å kaste bort tiden min med å rakke ned på andre sånn uten videre da skal jeg virkelig vurdere fritids problemene mine hi hi..

La folk gjøre som de vil, sikkert noen som synes du er jævlig rar, kvalm eller gjør dumme ting også, men du liker kanskje å bli satt i bås?

Kan sikkert finne noen feil på deg også, vi har da alle feil og mangler av noe slag og de er vi da stort sett kraftig klar over selv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...