Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Feite..smellfeite folk, som bare sitter på ræva og ETER..de som aldri rører noe særlig på seg..de som ikke gjør en dritt for å gå ned i vekt, men heller bare klager over at de er feite og skal ha sympati!! Og de feite..som ikke forstår at det å slanke seg vil si å endre hele livsstilen sin samt holdning-ikke bare å spise "sunt" og løpe turer.. Dritt lei av å se smellfeite folk hamstre godterier på svenskegrensa...dritt lei de i mc donalds køene som skal ha doble menyer+masse ekstra forså å bestille COLA LIGHT!!! Hva faen tenker dere egentlig? Har ikke en dritt sympati for sånne folk.. Og jeg mener ikke de som har "sykdommer" så de har slitt med dette hele livet, og ikke de som har lagt seg ut etter mange år på tabletter ol-bare de som rett og slett ER feite, fordi de overspiser som faen...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Sitat søsteren min: "Feite folk - har de ikke speil?!" He he..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Mhm!! Det samme lurer jeg på...når jeg ser sånne folk, så tenker jeg seriøst at-hadde jeg sett sånn ut hadde jeg ikke turt å gå noe sted!!! Å dæven, kanskje derfor de ikke gidder å trene og da...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Hva er dere for en gjeng med fordømmende IDIOTER da? bruke hodet litt kanskje? Holde sånne ting INNI seg? Nå er ikke jeg en av de tynneste jeg heller, men jeg prøver å gjøre noe med det, men er faen ikke så lett, å det blir IKKE lettere med sånne fordømmende mennesker som DERE rundt! Skjerp dere..!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Er sikkert ikke så mange som forventer sympati heller, men hva med EMPATI? Dere må virkelig begynne å tenke dere om litt dere som skriver dette her, hva har dere for brakgrunn til å kunne fordømme? VET dere hva som ligger bak hvert enkelt tilfelle av overvekt? Tror ikke det! Er sikkert ikke mange som ønsker å være overvektige må vel dere å sjønne. Og det hjelper hvertfall IKKE att dere skriver masse dritt innpå ett nettforum.
maria isabell Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 overspising er en spiseforstyrrelse....en sykdom..tenk litt...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er iallefall en sånn idiot som ikke syns synd på overvektige folk som står i kø på McDonalds... Selvfølgelig er overvektiges problemer sammensatte, men her på kranglesiden er det lov å slenge litt med leppa :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Som dere ser er dette kranglesiden, så skriver hva jeg vil! Nok av andre dømmende j***** her inne også, så da kan jeg uttale meg om hva som irriterer! Hva dere mener om det driter jeg i...og det er jo nettopp det jeg gjør-holder det inne, men ikke her på denne siden! Sier det for faen ikke HØYT til folk...! Ja, vet hva som ligger bak i mange tilfeller, er jo derfor jeg har ramset opp de jeg KAN forstå...mente ikke overspising (som i spiseforstyrrelse) mente ETING!!! Sorry, ordla meg feil... Dere får fortelle meg hva som ligger bak historien deres i stedet da vettu..og si at jeg ikke vet hva jeg snakker om holder ikke!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 På ett eller annet tidspunkt vil nok du hi bli veldig skuffet, når det omsider går opp for deg at verden ikke er skapt til ære for din estetiske sans... Nå er det faktisk slik, at selv om det plager dine ømfintlige øyne og se på overvektige mennesker, så er det mange av disse som har det helt fint med seg selv og desverre ikke har som mål i livet og tilfredstille deg! Jeg har sett en del programmer (spesielt fra amerika da) om store kvinner og menn som stortrives med seg selv og føler seg veldig flotte og attraktive. Det er nok ikke slik at alle som er feit ønsker og være slank men ikke gidder... det er et litt unyansert verdensbilde.. Jeg er selv slank/normalvektig og kan være enig til en viss grad at jeg ikke nødvendigvis synes feite mennesker er vakre eller attraktive, men jeg synes edderkopper er ekle også da... Heldigvis er jeg klar over at verden (desverre) ikke er skapt for og tilfredstille meg, så jeg tenker at folk får være som de vil og har de det bra selv er det ikke opp til meg og fortelle dem at de ser jævlig ut og burde synes synd i seg selv. Hva vet vel du om andre menneskers sinn eller følelsesliv...? Bry deg om deg selv!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Har lest utrolig mye dumt her på krangle, men dette er faen meg det dummeste. Er vel for faen ikke ditt problem hvordan folk ser ut, eller? Pass på deg selv du! Og nei, jeg er ikke feit. Bare drittlei folk som skal fortelle andre hvordan vi må se ut.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 HI: dette var lavmål.. virkelig.. Ville vært flau viss jeg var deg, kos deg med selleristangen din du da, det er vel bare slikt du spiser. For du er vel perfekt!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Hør her a...tar seg så nær av det JEG mener!? Bryr meg lite om de føler seg vakre/normale whatever (og nevner ikke de heller) men de som gir faen, de sier selv de er feite, og vil slanke seg men gjør ikke noe med det..det irriterer meg! Så om jeg har valgt denne dagen til å uttale meg om det; Hva så? Aldri sagt noe ellers, hverken høyt eller på forum.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 Selleristang?? Langt i fra!! Spiser det jeg føler for, sikkert heldig med gode gener, men det har vel faen ikke noe med saken å gjøre??! Kjenner mange herlige overvektige mennesker jeg, men det er ikke personligheten deres jeg snakker om da..men holdningen!!! For tanten min gikk det så langt at hun la seg under kniven, har gått ned over 40kg, og hun har aldri vært lykkligere! Hun hadde prøvd å slanke seg i 20 år uten hell, men er ingen andre som er overvektige i familien så vet ikke helt HVORFOR det gikk som det gikk med henne, men hun har gått på mye tabletter og i tillegg hatt lite mosjon og dårlig kosthold. Men, hun gjorde i allefall noe drastisk med det til slutt, funka dårlig med "slankekurer", de klarte hun faen ikke følge, samt at hun bare "ga opp"...alt hun trengte var å selv innse at "dette orker jeg ikke mer"! Trenger jeg å nevne at det er MEGET HELSEFARLIG Å VÆRE OVERVEKTIG!?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 Dere som kritiserer kraftige mennesker,er ikke alltid dem har valgt å være sånn.Jeg er ikke en av dem ,men jeg hadde depresjoner etter at han jeg var gift med døde,og mamma fikk kreft samtidig.Jeg spiste hele dagen, måtte ha mat hele dagen.jeg spiste 2 av de største melkesjokoladene hver jævla dag ,jeg gikk opp mange kilo pga av trøstespising.Jeg klarte å gå ned igjen ,men noen ganger kan det ta overhånd hos noen ,og da blir det lettere å fortsette å spise enn å slanke seg.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Legg merke til at jeg (MED GOD GRUNN) er anonym...mens de som forsvarer disse jeg kritiserer, ikke har guts nok til å ligge unna anonym knappen...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 Anonym: Dere som kritiserer kraftige mennesker,er ikke alltid dem har valgt å være sånn.Jeg er ikke en av dem ,men jeg hadde depresjoner etter at han jeg var gift med døde,og mamma fikk kreft samtidig.Jeg spiste hele dagen, måtte ha mat hele dagen.jeg spiste 2 av de største melkesjokoladene hver jævla dag ,jeg gikk opp mange kilo pga av trøstespising.Jeg klarte å gå ned igjen ,men noen ganger kan det ta overhånd hos noen ,og da blir det lettere å fortsette å spise enn å slanke seg. LES ordentlig a, snakker ikke om sånne som deg!!!! Har liksom alle overvektige i verden vært utsatt for slike traumer og nå da??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #17 Skrevet 20. mars 2008 helt enig.Og hvem har sagt at bikini er for tynne folk? dem er tøffe som går i bikinin,ikke som disse tynne sylfidene som er så redd for en liten valk ,huff huff mannfolka ser valkene mine.Skjerp dere.Alle er skapt forskjellige,jeg er ikke kraftig men har et par venninner som sliter med fedme.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #18 Skrevet 20. mars 2008 Greit nok att dette er ei "krangleside" men detter er nå direkte mobbing av overvektige.. hovedinnlegger her budere virkelig tenke seg om både en og to ganger.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #19 Skrevet 20. mars 2008 Handler ikke om å synes synd på, handler om å respektere folk som dem ER. personlig så eter jeg ikke mcdonalds mat, både fordi jeg ikke har godt av det, + jeg synes faktisk ikke maten der er god, samme gjelder burgerking osv. Overvektige har da like mye rett til å spise hvor de vil og hva de vil som andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #20 Skrevet 20. mars 2008 Mobbing??? På hvilken måte da? Kan du utdype det er du snill? Hva med den drittanonyme som kritisere tynne da med "ååh, en valk her en valk der", so? Mobbing det og.. Er ikke slik at jeg skrev dette for at overvektige skal forsvare seg her, (for dere er vel det alle sammen) men for å se om andre også irriterer seg ang sånt. Tror ikke dere har lest så mye av det jeg har skrevet...dere sluttet vel rett etter overskriften... Og hvis det plager øynene dere å lese innlegget, så la vær da vel!?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #21 Skrevet 20. mars 2008 Har null problemer med å ikke være anonym her, men jeg gidder ikke, ser ikke poenget med det når ikke du er tøff nok til å stå frem med nick! Hvor gammel er du egentlig? Begynn å bruk hodet!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 Ja er sikkert mobbing det også! Jeg leste hele innlegget takk, og fikk med meg att de du kritiserer er: de som ikke gjør noe med overvekten og som "syter og klager" over det osv. Og ikke de som har bagrunn i sykdom, tabletter, overspising osv. Jeg er som sagt ikke av de tynneste, og jeg gjør noe med det, så jeg føler meg ikke særlig TRUFFET av innlegget ditt, men følte meg likevel uvel av det du skrev, og måten du skrev på, måten til trangsynhet har ikke jeg sett på lenge hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #23 Skrevet 20. mars 2008 Men om DU gjør noe med det så er jo det KJEMPEFINT!!! )) Trenger vel ikke føle deg truffet da...da har du jo fått rumpa opp av sofaen! Og du har sikkert innsett at det ikke er sunt for deg å være sånn!? Er ikke trangsynthet kjære deg, men DØNN ÆRLIG fra min side. Om du oppfatter meg som en trangsynt får være sin sak. Uansett, lykke til med deg og kroppen din!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #24 Skrevet 20. mars 2008 Men hvorfor i huleste gidder du egentlig å henge deg opp i det? dersom du synes overvektige folk er ett ekkelt syn og se på, så la være å se! gidder du ikke å vise sympati? greit! Men respekter att ikke alle er "perfekte" og født med "heldige gener" som du klarte å få presst ut av deg oppi her. Jeg for min del synes hovmodige, bedrevitende folk er ekle, men jeg starter da ikke en tråd om det!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #25 Skrevet 20. mars 2008 Hvordan skal jeg klare å unngå å se et menneske på 130-200kg som står RETT foran trynet mitt da?? Snur jeg meg rundt, tar de seg bare nær av det... Og det er jo ikke kroppen jeg ikke takler, men som jeg har skrevet 1000 ganger-INNSTILLINGEN!! Respekterer det jeg...på lik linje med alt annet alle andre respekterer...de sier det ikke høyt, men holder det for seg selv eller snakker lavt om det blandt venner og beskjendte! Ikke kom her å si at du aldri har slengt med leppa ang noe til vennene dine!Dette er derimot et åpent forum, så de som ikke vil lese får la være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå