Gå til innhold

Dritt lei FEITE folk...(ikke gravide altså!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ops, her var det liv ja! Dette er så dumt at ikke jeg gidder å uttale meg engang.

Skjerpings!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivettuhva, dette gidder jeg ikke.

du får ha en rikitg god påske.

Skrevet

Men, en ting glemte HI :

Er du tjukk i kroppen kan du gjøre noe med det,

derimot er du tjukk i HUE,da har du ett mye større problem!

Slutt å rakke ned på dem, som ikke er like perfekt som deg selv!

Skrevet

Nå er det du som ikke leser innlegga ,jeg sa at ikke alle har valgt å væra overvektige.

Skrevet

Skjønner poenget ditt.Noen velger å være sånn ,andre er syke.Har ei venninne som veier rundt 140kg.Ho klager over overvekt,men hvem er det som ligger på soffaen med godtepose,potetgull,og kola jo henne.Huset ser ut som en slagmark nettopp fordi hun ligger hele dagen.Men å kritisere meg med at oj nå har du lagt på deg det er greit for ho ,og da har det vært ett par kilo ,og jeg veier 67kg.Har faktisk ikke noen særlig kontakt med ho lenger ,da alt dreier seg om syting og klaging om vekta hennes,men jeg har sagt til ho at vi kan gå turer og begynne å trimme litt men da har ho blitt sur og sagt nei jeg har hjerte problemer og vonde knær.Blir ikke noe bedre av å ligge på sofaen.Da mener jeg at sånne folk velger å være sånn ,ja da får man respekter det. Synes ikke folk er kvalme for det alle er forskjellig.

Skrevet

gå og legg deg di perfekte PURKE er du så mye bedre enn alle andre du eller? BITCH

Skrevet

Haha! HI jeg støtter deg jeg, sambo har en kompis som sitter her i sofaen, rett foran trynet mitt og SYYYYYTER for at han har så vondt i ryggen!! Mannen veier sikkert 200 kg, MEN å spise et kg smågodt det gjør han lett! Med 1,5 liter Cola LIGTH til! Og nei ingen traume der i gården! Er da for svarte svingenede ikke SYND i disse? Skal jeg bare snu meg bort da? Så jeg slipper å se han? Komme med noen trøstende ord kanskje? Er det noen som synes synd i en som skader seg når han/hun har kjørt i fylla? Nei det er selvforskyldt..... mener det er det samme som gjelder her!! Noen feite er det synd i, men LANGT fra alle!!

Skrevet

Hi,

Hva er forskjellen på deg og en nazist?

Skrevet

Selfølgelig er det mangen overvektige som er late og som ikke gidder gjøre noe med det,men ikke ta alle under en kam.

Seriøst, trodde det var voksne folk her inne. Vanlig folkeskikk kan vel alle.

Skrevet

Flott at NOEN virkelig forstår hva jeg mener og hvilke jeg sikter til da!!!

Skrevet

Det vet tydeligvis du, så da kan du jo ta hele regla??!

Skrevet

HVEM FAEN HAR SAGT AT JEG TAR ALLE UNDER ÈN KAM!!??? DRITT lei sånne idiotiske mennesker som deg-gidder ikke å lese alle innlegg, men kommenterer med masse usaklig dritt! Spar tastetrykkene dine i stedet!

Skrevet

Ikke bedre enn andre, men bedre en feite folk som klager over at de er feite og ikke gjør noe med det-JA!

Purke og bitch? Hmm, var ikke det litt dømmende da?

Skrevet

Sterke ord det der, tok meg veldig nær av det...skal gå å robbe kjøleskapet nå :0

Skrevet

Å herregud her var det hormoner ute og gikk ,hehe

Skrevet

Til hi:

Da har jeg skrevet mail til moderator! Håper de fjerner dette innlegget ditt, dette blir rett og slett trakasering av overvektige.. Nei, jeg er ikke overvektig selv, blir bare forbanna på sånne fjortiser som deg!!

Skrevet

Det er ikke normalt å ha en så kraftig forakt for fete folk. Jeg tipper at dette innlegget er skrevet av en med spiseforstyrrelser, eller i beste fall en som er livredd for å bli tjukk.

Jeg synes synd på deg, HI.

Skrevet

Jeg støtter HI så til de grader på dette!! dere andre kan bare gå å legge dere.. slutt å kommentere ting uten å virkelig LESE det som står i innlegget, ser ikke ut som dere har tatt poenget hennes her gitt..

Skrevet

okay.. drøy innlegg.. men hva er vitsen med å kritisere på tynne fordi noen legger ut et slemt innlegg om overvektige?

tynne stilker som tror de er så fine i bikini og redd for å vise kjæresten sin valker osv.. det var jo hyggelig! dere blir jo av samme ulla selv.. er mange naturlig tynne der ute også, som ikke lider av en sykdom!!

skal alltid handle om enten tynn eller feit.. stakkars deg HI, og alle dere andre som rakker ned på andre.. som ikke kan respektere andre mennesker mer enn det her! det er jo dere det er flaut for.. ikke de selvsikre overvektige/undervektige menneskene i verden..

Skrevet

Helt enig med deg HI.

Jeg lurer på en ting..HVORFOR er det lov til å kommentere hvor tynne folk er,men det er ikke lov til kommentere hvor tykke folk er.Da skal det taes hensyn og blabla.Det er faktisk ganske mange som sliter fordi de er for tynne og ikke klarer å legge på seg.

Har ei venninne som er feit og sitter i sofan forran tvn og trykker i tryne og klager over at hun er så feit.Hva med å gjøre noe med det da.Hjelper ikke å klage over det. Jeg er ingen sylfide men derimot normalvektig..sier jeg at jeg skal gå meg en tur å spør om hun vil være med..Ja da glefser hun.Du trenger vel ikke gå tur du..du er jo tynn!!!?? Ja greit nok men jeg liker å gå tur og prøve å holde kroppen min sånn den er.Skal jeg da glefse til henne..Kom deg til helvete ut å gå tur for du trenger det(for det frister)..Nei da må det taes hensyn til hennes følelser osv..

Skrevet

Man kan være enig og uenig i dette, men jeg tror folk reagerer på måten hi har skrevet på.. Dritt lei FEITE folk... Det hadde vel vært mulig å formidle budskapet sitt på en mer sivilisert måte? Er ikke så rart folk reagerer på dette, egentlig.. Det er sikkert flere som mener at man kan takke seg selv om man har spist seg stor og ikke gidder å trene, men det får være måte på sinneutbrudd fra hi..

Skrevet

Det værste med FEITE folk er jo alle sykdommene som følger med fedmen.. å det er ingen andre enn staten (vi) som må betale for behandlinga/uføretrygda.

Å nå må kanskje baggasjegrensa på fly senkes pga feite passasjerer.. det har jeg tenkt på til tider faktisk, gjør det så mye om jeg har 5 kg overvekt på baggasjen? Jeg kunne jo vært mye feitere, og de kan jo ikke ta ekstra betalt for det liksom...

Men for all del, jeg er ikke i posisjon til å dømme noen som helst..vi som ikke har problem med overvekt skal heller bare være glade for at vi er sånn som vi er, i stede for å irritere oss over de feite..

Skrevet

en gjeng med fordømmende mennesker dere! synes ikke vi skal diskutere dette mer jeg! kan heller holde det inni dere, å la både for tynne og for tykke mennesker være i fred for sånne idiotiske utbrudd som noen har her. Hva med å bry seg om seg selv først å fremst? I en verden som dette kommer det alltid til å være mennsker som er både for tynne og for tykke, bry dere om dere selv heller! Er ikke så veldig sunt å være alt for tynn heller! er heller ikke sundt å være normalvektig, som spiser "det dem har lyst på pga gode gener" og ikke trener altså! Finnes da mange friske og fine mennesker med litt mer å ta i enn det som stengt tatt er nødvendig! Begynn å bruk hodet her folkens. Dette er lavmål, og barnslig oppførsel til de grader.

Skrevet

Akkurat her må jeg blande meg inn og... Jeg er selv feit (130 kg) og er selv drittlei feite folk som ligger å drar seg og klager på hvor elendig de har det. Jeg for min del,har alltid vært som jeg er og trives meget godt i min egen kropp. Har aldri hatt noe problemer med noe som helst! Jeg har en meget aktiv jobb (permisjon nå),er aldri sjuk og klager ikke. Jeg kler meg pent,dusjer og sminker meg daglig.. Men det skal mye mer til for å ikke bli sett ned på når man er feit enn normalvektig! Om dere ligger å drar dere på sofaen så slapper dere av,men gjør jeg det er jeg lat! Går jeg i joggebukse på butikken,er jeg slask. Gjør du det, er bare alt tøyet til vask eller du hadde dårlig tid. Går jeg med krykker er det pga overvekt, går du med krykker har du bare tryna.Er jeg på mcdonalds å spiser er jeg hekta på junk food. Er du der,hadde du bare ikke tid til å lage middag i dag.. Skjønner tegninga? Må forsvare oss hele tiden hvis det skulle være sånn eller slik. Men herregud,jeg skjønner godt åssen dere tenker jeg. Jeg velger også å kalle meg selv feit,fordi det er det jeg er. Jeg er ikke kraftig eller har kraftig beinbygning. Akkurat når det gjelder dette temaet er det gråsoner.

Jeg kan ikke fordra folk som sitter på ræva å klager på livet sitt uten å gjøre en dritt med det,uansett vekt! JEG ser ikke på meg selv som noe annerledes,før jeg blir påmint at jeg ikke er like tynn som de fleste andre. Men det er jo ikke dermed sagt at jeg er et mislykka vrak som ligger på sofaen hele dagen! :)

Og jeg mener det jeg sier,så signerer med nick

Skrevet

Vel, hvorfor det er lov å kommentere tynne folk MEN ikke feite..det kan man lure på!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...