Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #76 Skrevet 25. mars 2008 Du er ikke så rent lite morsom du heller. Maken på mangel på selvinnsikt har jeg aldri vært borti. Du blir jo aldri ferdig. Det er jo det som er varemerket ditt. Du bare fortsetter og fortsetter som en jævla Duracellkanin uten en dritt å melde. Har du bomma litt på tastaturet litt igjen og trykka på "repeat" knappen? (Repeat er engelsk og betyr gjentagelse, så du slipper å finne frem ordboka igjen).
enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. mars 2008 #77 Skrevet 25. mars 2008 penget var at jeg var ferdi med og diskutere skrive feil med dere.. frerdig med og delta i debatter jeg ikke:) Og engelsk trenger jeg ikke forklaring i:) kos dere;) ser meg nok i en annen debatt, så foreslår jeg at dere startet deres egen debatt om skrive feil!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #78 Skrevet 25. mars 2008 Du dukker sikkert opp der også du, med dine geniale betraktninger! Kos deg du også da!
Bare™ Skrevet 25. mars 2008 #79 Skrevet 25. mars 2008 hvorfor er dette et verre tema enn å henge ut syltynne jenter sine profiler her på bim? og kritisere vorter/ nipler og størrelser.. Hvorfor skal fedme forsvares i langt høyere grad som en spiseforstyrrelse enn en som sliter med det motsatte? Hvorfor skal man beskytte for å beskytte? Jeg kjenner mange store mennesker, som jeg liker å kalle de. Med store hjerter og så snille som dagen er lang. -Men de har en felles nevner. De mosjonerer ikke, og har et meget ensidig kosthold og tar inne enorme mengder. det er nok psykisk også. Men man graver seg ned i "sorgen og maten" i stedet for å ta tak i problemet. Har ernæringsutdannelse bak meg selv, og vet at INGEN som ikke er arvelig belastet blir enormt store uten videre. Og er man arvelig belastet er det lov å forebygge og tenke litt selv. Jeg er IKKE drittlei feite folk som HI presiserer. Jeg syns synd på de som føler seg truffet. Men vil samtidig oppfordre de til å gjøre noe selv. Vi er alle i stor grad vår egen lykkes smed...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #82 Skrevet 25. mars 2008 HI her.. Ja, regnet med at jeg ville få mye pepper for dette innlegget! Greit, nok. Men dette er ikke ment som mobbing! Jeg la det jo ut på kranglesiden da, er vel ikke noe farlig det?? Hadde jeg vært HELT idiot kunne jeg jo lagt det under 90+ feks, DET hadde vært direkte mobbing! Det er rart å se hvor kraftig enkelte reagerer på at jeg i det hele tatt har skrevet dette..hva med de som kritiserer og slenger dritt til folk med bulimi/anorexia på spiseforstyrrelse forumet da?? Det er ikke bare mobbing, men FARLIG! Dette innlegget er er en liten mening, gjemt i mange setninger kun for å provosere, og det klarte jeg virkelig denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #83 Skrevet 25. mars 2008 ... og jeg håper du er stolt av deg selv, HI... Har du virkelig skrevet dette kun for å klare å provosere denne gangen? Gratulerer så mye, da! Ta deg en tur til psykolog, er ikke naturlig og være glad for å slenge dritt om "feite" folk (late eller ikke)..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #84 Skrevet 25. mars 2008 ikke kun for å provosere nei, mener det jeg har skrevet...men i slike tilfeller er det jo bedre å holde kjeft. Så innmari sinna du var a...hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #85 Skrevet 25. mars 2008 Å nei du, dette er langt ifra å være sinna for min del.. Syns bare det er trist når voksne mennesker "koser" seg med tanken på at de har rakket ned på andre. Da trenger man hjelp, mener jeg.. Mener du at du ikke kunne fått fram budskapet ditt på en "penere" måte? Du skrev det for å provosere, og det mener jeg går litt over grensa.. Men, du om ditt...
babygullz <3 vilde Skrevet 26. mars 2008 #86 Skrevet 26. mars 2008 Påstår ikke at ALLE gjør dette, men det er normal menneskelig reaksjon å gjøre det for mange.Aldri hørt om "trøstespising"??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #87 Skrevet 26. mars 2008 Kan jo hende at de syntes COLA LIGHT smaker godt da. Du trenger så klart ikke syntes synd på dem , men hvorfor bruke så mye av energien din på å irritere deg over noe du ikke kan forandre?
babygullz <3 vilde Skrevet 26. mars 2008 #88 Skrevet 26. mars 2008 De gjør jo NOE da, om de bestiller en cola light til en big tasty meny.."sparer" seg trossalt for 45 kcal pr. 100 ml dersom man velger light istedenfor vanlig cola;)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #89 Skrevet 27. mars 2008 jeg hater ikke ALLE feite... men jeg HATER de som klager, ikke engang prøver å leve sunt, de som lukter vondt (mange feite stinker) og de som absolutt skal sitte i det midterste sete på flyet, eller innerst for så å måtte på do hele tiden...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #90 Skrevet 29. mars 2008 lol stakkars ambo til HI som må leve med den purka.lol!!! enjoy.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #91 Skrevet 30. mars 2008 Jeg håper at HI får et barn som blir overvektig .
LinnisR83 Skrevet 30. mars 2008 #92 Skrevet 30. mars 2008 Er dønn enig i hva HI sier jeg assa! Kom dere opp av sofaen og trim litt isteden for å klage på at dere er feite og syke....!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #93 Skrevet 31. mars 2008 Ja men da trenger du kanskje å høre det da nn 14.08. Du må kanskje jobbe litt hardere for å gå ned i vekt om du har viljestyrke nok. Er veldig enig med hi her..Skjønner ikke at folk kan la seg forfalle på den måten..Har en veninne selv som er smell feit..har ikke alltid vært det..For noen år siden var hun sunn, slank og utrolig nydelig. Nå er hun et fett berg med pløsete ansikt der fettet har visket bort alle trekkene hennes.. Og hun syter så jævelig, men 5 min etterpå kan hun stappe i seg masse drit. Men hvis jeg derimot kommenterer noe (på en fin måte)..Nei da skylder hun på at pga hennes kraftige beinbygging, at hun ikke gå ned så mye for da vil det se rart ut..Doooohh. Og det "smarteste" hun gjør er når hun en av de få gangene skal trene så trener hun styrke. men igjen jeg skal ikke komme her og komme her og fortelle henne hva som er best for henne..For det vet hun jo selv.. Blir så oppgitt..hun tør jo ikke å gå i kortarmet om sommeren pga de feite arma hennes..Må da være bedre å slite litt og ta noe av og føle seg bedre med seg selv.. Men hun blir bare større..hvor skal dette ende..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #94 Skrevet 31. mars 2008 Det heter "IKKE SKJÆR ALLE OVER EN KAM" trodde alle hadde fått det med seg nå..grrrrr
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #95 Skrevet 31. mars 2008 Dere burde egentlig passe dere, syntes dere er sikkelig slemme. Ja jeg er overvektig, JA jeg har prøvd og trene, slanke meg. Men jeg får ikke gjort noe med det. Legen sier at det er sånn kroppen min er og at jeg må bare takle det. Jeg liker ikke å gå ut pga folk som dere, som ser på meg og visker meg. Jeg spiser nesten ikke en gang. Har slitt med bullimi og masse, takket være folk som dere som syntes at feite folk er helt forferdelige.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #97 Skrevet 31. mars 2008 Men hvor har dere det fra at overvektige folk klager sånn på vekta? jeg er selv overvektig og har mange overvektige venner, ikke mange av de som klager over vekta, men det er disse forholdsvis slanke som skal ned max 10 kg som klager. og de klager det skal jeg love deg. Dette meg light brus er jeg forholdsvis enig i hva er poenget? jeg drikker light brus når jeg skal drikke cola for jeg liker ikke vanlig cola. Jeg synes at mange av dere som har skrevt her bør sette seg ned å tenke litt på menneske synet deres, vi er ikke annenrags selv om vi er større en det som er vanlig. Hvorfor skal det være lov å hakke ned på overvektige men ikke på andre. Dette er Rasisme. Nå synes jeg at vi skal legge denne debatten død og heller sette oss ned å tenke på hvordan vi oppfører oss ovenfor våre med mennesker.
LinnisR83 Skrevet 31. mars 2008 #98 Skrevet 31. mars 2008 LES HOVEDINNLEGGET! Feite folk SOM sitter og klager...det står ikke at ALLE feite folk sitter og klager! Jeg er litt i overvekt jeg og, men jeg vet at det kommer av at jeg ikke trener mye, liker en god middag, og er glad i en fyll (før jeg ble gravid da) Og det er ting som bare limer seg til kroppen med en gang! Det VET jeg, men likevel klager jeg innimellom! "Åhhh..passer ikke i den buksa..." "åååååh....vil ikke vise meg i bikini" osv. I sommer begynte jeg og sykle 3 mil annen hver dag, og gikk ned 8 SUNNE kg... Kunne spise hva jeg ville og fremdeles gå ned i vekt. Jeg kjente og at alle plagene jeg hadde, som kneet, ryggen og mye forkjøla, forsvant med treningen. Følte meg helt vidundelig! Det er et kjempe tips til de fleste! Store folk som HAR problemer, er en annen sak...men det står det OG i hovedinnlegget! Et kjapt eksempel til..... Jeg har ei overvektig venninne, som har alle sykdommer som finnes nesten...Hoftesykdom, diabetes, hun går på blodfortynnende, har hatt 3 blodpropper og nå har hun noe galt med hjertet. Hun har alltid noe å klage på. Hun er godt over 100kg, og har sliti med vekten siden hun var barn. Det jeg da mener er at det ikke hjelper og sitte og trøkke i seg en melkesjokolade plate til frokost, og spise kebab 2 ganger daglig og hun sitter med den jævla colaflaska konstant i den ene hånden og røyken i den andre. Det funker ikke....Kom deg ut og beveg på deg!!! Det forebygger mange sykdommer, og din egen psyke! Tror denne jenta hadde hatt kun halvparten av disse sykdommene om hun hadde tatt seg en gåtur på 20minutter hver kveld, og som en bonus, gått ned i vekt! Har kjente denne jenta i 25 år av mitt 25år gamle liv, og er veldig glad i henne og veldig bekymret for henne...Hun har hatt samme kosthold i alle år! Fikk hun ikke brus og sjokolade av mammaen sin, gikk hun og stjal i butikken..... Men nå må hun våkne! Og det må dere som HI beskriver her og....Bruk tiden dere syter på, til å gå dere en tur i steden!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #100 Skrevet 1. april 2008 Hehe, tror innlegget mitt har tatt litt vel av her! Har ikke så mange flere tanker og setninger å bidra med, føler det ikke er noe poeng sånn som enkelte mistolker hele greia her. Men dere er vel fornøyd med at trangsynte, lille jeg teiper igjen kjeften allikevel!? Så da får jeg sitte her da, og håpe jeg selv blir sykelig overvektig en vakker dag..og samtidig sitte på ræva med colaen i den ene hånden og fjernkontrollen i den andre-mens jeg stille zapper meg fra den ene såpeserien til den andre, samtidig som at de fete unga mine (som noen over håper at jeg får i fremtiden) sloss om den siste pizzabiten mens de samtidig syter over at folk i gata ser rart på meg, og unga på skolen ler av dem. Samboeren min vil da sikkert komme bak meg, legge hånden over nakken min (som ikke nå lenger er en nakke, men består av tre fettringer som sakte men sikkert er på vei til å bli fire), han vil sukke søtt, å stille si "kjære, slapp av-vi fete har det godt". Så skal jeg, legge inn syyyte innlegg på 90+ i stedet, og heller klage over at det er sååå synd på meg-for at jeg er en feit faen, som ikke gidder å gjøre noe med det; fordi jeg heller vil nyte ti big mac menyer i uka. Gleder meg til å se responsen deres..og håper for guds skyld dere viser sympati og ikke er fordomsfulle!!!! Takk for meg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå