Gå til innhold

****Skravletråd IKM uke 14****

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er første gangen vi skal prøve også. har vært gravid før, men det var ikke planlagt og vi mistet så vi håper veldig på en liten en nå. det er faktisk vår aller første pp=) hadde vært moro om det klaffet på første forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel vårt første ordentlige forsøk også (fulgte med på EL og var ekstra aktive da), men det er litt for godt til å være sant at det skal skje på første forsøk... Kommer fra en familie der de aller fleste har prøvd lenge og lenger enn lengst, så jeg har vel oddsene litt mot meg (vet ikke hvor arvelig sånt er men...).

Skrevet

det vet jeg jeg ikke. trodde sånt var veldig individuelt. har jo hørt om noen som fikk det til på første forsøk men som har brukt ett år på andremann. har liten tro på at jeg og blir gravid på første forsøk, spesielt når jeg ikke har noen symptomer. men sjansen er jo der selvfølgelig=)

Skrevet

Vi får krysse alt vi har for at det klaffer :)

Vet at sambo ikke er så lysten på desemberbarn, men han blir nok glad uansett tenker jeg ;)

Skrevet

Så utrolig spennende begge to!:) Håper dere har fått full klaff! Er stadig vekk noen som klarer det med én gang;)

Jeg har ømme brystvorter og litt stikkinger i magen. Men det beste tegnet mitt er at jeg har en veldig lovende tempkurve:) Skal teste på mandag med CB-digital. Jeg er sååå spent, hihi!

Skrevet

Som sagt; her krysses alt av fingre og tær ;)

Håper det blir utslag på CB på mandag for deg da. Blir spennende!

Skrevet

åå!! så spennende! har ikke satt meg inn i det med temping enda jeg. håper virkelig det kommer til å lyse "gravid" mot deg på mandag. du får holde oss oppdatert.

samboer har heller ikke så lyst til at vi skal få en desemberbaby, men han blir kjempeglad, uansett når på året babyen blir født. jeg tenker litt på årene på barneskolen jeg da. det er stor forskjell på en 6åring og en 7åring.. men om man føder sent i desember, går det ikke an å vente ett år før man lar ungen begynne på skolen (eller er det gammeldags)? har hørt med så mange som er født i desember at det ikke alltid er kjekt å være den minste i klassen hele tiden..

Skrevet

Tuusen takk begge to!!!:) Krysser fingrene for dere og!!!:D Håper vi kan gå over på desemberforumet sammen:)

Hvis barnet er veldig umodent så tror jeg at man kan vente et år. Men tror stort sett at det ikke er noe problem. Lillebroren min er født i desember og hang litt etter i begynnelsen. Men nå går han på videregående og får nesten bare 6´ere:) Og når man nærmer seg 30 er det bare bra å ha bursdag sent;P Jeg blir ihvertfall overlykkelig uansett, nå som vi har prøvd så lenge. Kanskje litt egoistisk men;P

Skrevet

God helg alle sammen! Håper TR holder seg langt unna og at alle tester blir positive i neste uke! :)

Skal nå hjelpe venner med å flytte....skal nok holde meg langt unna alle tunge ting....sånn for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

ja god helg alle sammen. får håpe at vi alle får positive tester neste uke:) men jeg skal prøve å vente en stund før jeg tester. tar meg ikke råd til å teste før ikm. hvis jeg ikke har fått mensen innen fredag neste uke vil jeg ta en test. ikke at jeg tror jeg klarer det da=) hehe.

Skrevet

JEG ER GRAVID!!!

Sender masse babystøv *******************************************

Skrevet

wow!! gratulerer så masse!!! håper at jeg kan følge med deg over til første trimester om noen dager=) forsyner meg av babystøvet jeg da:)

Skrevet

Gratulerer!!!!! Det er bra at noen av oss uke 14 gjengen kommer seg til des forumet. Håper mange følger etter. Jeg har ei hel uke til ikm, så er litt rastløs her. Ingen symptomer heller...... hm.... men har vært nøye med at jeg ikke skal lete etter dem denn mnd...

Lykke til med testing til uka alle sammen!!!

Skrevet

jeg er så spent jeg. har heller ingen symptomer så jeg har liten tro på at det har klaffet denne pp, så jeg skal ikke kaste bort penger på negative tester. men jeg håper jo det har klaffet da=)

Skrevet

Har bestilt tester på nettet jeg, så lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg unna dem...hehe....har jo bare så lyst til å finne ut om jeg er gravid eller ikke så fort som mulig.... men skal i allefall vente til fredag. har ikm på fredag el lørdag. når har du ikm da???

vi får håpe det klaffer for alle oss uke 14 jentene!!

Skrevet

jeg har vel ikm i morgen tror jeg. hadde mens 3. mars sist og jeg tror jeg har ca 28-30 dagers syklus. 1. april er det ihvertfall 29 dager siden første dag på forrige mens. er så spent!! håper også at det skal klaffe for alle, men det er nok for mye å håpe på=) jeg har ihvertfall liten tro på at jeg klarer det denne pp.

Skrevet

Nå kommer uka vår!!!:) Håper det blir mange positive tester!!! Ganske sikker på at jeg ikke er en av dem som får positiv test. Kjenner på kroppen at TR er på vei, så regner med å få TR i morgen. Men masse lykke til dere andre, gleder meg til å se mange juuublende innlegg fra dere:)

Skrevet

jeg tror jeg har tatt feil av syklusen min. kan nok ikke forvente mens før torsdag eller fredag.. så ikm er forskjøvet noen dager.. men det gjør ikke noe. skal teste i helgen om jeg ikke har fått den=) håper også på mange positive tester denne uka=) lykke til alle sammen!!:D og god natt:p

Skrevet

Håper av hele mitt hjerte at du tar feil og at tanta di har reist laaaangt bort!!! :)

Skrevet

Tuuuusen takk linnemor:)!!!! Håper av hele mitt hjerte at tanta di holder seg laaaangt vekk og!!!:)

Og masse lykke til med testing til helgen tingeling87, håper tanta holder seg unna og at du tester positivt!!:)

Skrevet

Hei hei alle sammen. Gosj! Jet tok en test jeg nå bare på morro..En billigtest da vel og merke.. Og den lyste svakt positiv!!!..? Jeg så den klart og tydelig.. Jeg stoler ikke på den for jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Men nå ble jeg "litt" i tvil her. Har aldri fått et slikt svar på disse før. Så fikk et lite håp jeg nå da. Men stoler som sagt ikke på den så blir absolutt ikke skuffa hvis TR kommer...Eler litt da.. hehe.. Så da ble det jo litt ekstra spennende denne gangen alikevel da...Og hvis jeg er gravid nå så er det virkelig "ment to be" altså..

Klem fra meg til dere alle..

Skrevet

Gratulerer da!!! Så morsomt :)

Skrevet

Å guri ja dette er virkelig spennende. Men vi får se hva det blir til de nærmeste dagene vel...

Skrevet

Følger spent med :D

Vurderer å stikke innom apotek på vei hjem. Er i skikkelig ulage. Føler meg oppblåst og kvalm. Satt bare å brakk meg over lunsjen i sted, og sånn har jeg aldri opplevd PMS før i allefall....og nå har jeg skikkelig halsbrann....har jeg aldri hatt før....

Skrevet

ojoj!! så spennende. du må fortelle hvordan det det går =) føler på meg at mensen er rett rundt hjørnet jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...