Momlegåsegg Skrevet 16. mars 2008 #26 Skrevet 16. mars 2008 Hei hei. Vært ute å gått tur vi i dette fine været. Deilig. Også har vi bestilt pizza.. Deilig. Ellers hadde jeg en hyrdestund med min kjære både i går og idag., men dessverre så fikk jeg ikke svømmerene..Snufs.. Har ikke nevnt noenting for han heller.Men trøste meg med at EL har ikke kommet. Jeg må jo få snakket med han om hva han tenker..ÅÅÅÅÅ jeg vil nååå!!! Har kun denne uka som kommer på meg nå.. Enn du da? Fått positiv EL utslag??Stor klem.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 16. mars 2008 Så deilig med tur i det fine været og med pizza! Har vært med familien i dag jeg, hjulpet lillebror og kjæresten hans med å stryke på merker på russebuksene deres;) Neei så dumt at du ikke fikk svømmerne hans! Håper du får overtalt han til å prøve før du har EL. Du burde kanskje ta en skikkelig prat med han, det er vel verdt et forsøk ihvertfall:) EL-testingen min i dag "teller ikke" helt for det var kort tid fra jeg hadde vært oppe på do til jeg testet. Så fertiliteten ble lav. Men jeg har hatt masse EL-slim i dag (sorry) så tror nok EL er rett rundt hjørnet. Hadde en hyrdesstund i sta, så får vi ta en runde i morgen eller tirsdag, så håper jeg det blir full klaff;) Grapefruktjuice er skikkelig bra for å få bra EL-slim! Stor klem
lykkelig78 Skrevet 16. mars 2008 #28 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Har også el i påasken. passer helt perfekt, med fri og masse tid til å nyte hverandre! Kunne jo ikke klaffet bedre egentlig! Så nå har vi en god følelse for at det skal funke denne mnd! Har vært veldig opphengt i å ta el-tester og regna hit og dit når vi måtte ha sex for at det skulle klaffe før,men denne mnd har vi lagt igjen alt av tester hjemme for at vi ikke skal henge oss helt opp i det, men bare kose oss i stede! håper det funker!!! Man blir sliten av å bare tenke baby hele tiden. Nyt påska i til det fulle alle sammen! Håper det klaffer for oss alle Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 16. mars 2008 Hei:) Ja det er jo helt supert med EL i påskeferien! Er nok bra å bare kose seg når man vil og ikke stresse så mye med baby-tankene hele tiden. Det er jo mange det klaffer for den mnd de klarer å slappe av litt med det. Håper du blir gravid! Når skal du teste? Nyt påska til det fulle du og! Vi er inne i en lysere måned, pluss at det er ferie, så tror og håper at det blir mange positive tester i uke 14:D Klem
lykkelig78 Skrevet 17. mars 2008 #30 Skrevet 17. mars 2008 Vi håper avslapping fungere veldig bra!!! Jeg har ikm 4-5 april, så tenker jeg tester lørdag i uke 14, hvis jeg klarer å vente..... er litt vanskelig å vente når mann går å tenker på det hele tiden. Når tester du Uke 14 blir desember-barnas mnd vettu! Så vi får håpe vi får 08 barn hele gjengen! klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 17. mars 2008 Såå koselig at du har en mann som er så opptatt av prøving og testing da:D Håper du får positiv test:) Jeg er testoman, så jeg kommer nok til å teste en del:P Men hvis jeg klarer å vente så blir det nok 31. mars eller 1. april. Er såå spent denne gangen, har en god følelse:) Håper vi får 08 barn hele gjengen ja! Klem
lykkelig78 Skrevet 17. mars 2008 #32 Skrevet 17. mars 2008 ¨Ja kjempe koselig at han også engasjerer seg så masse! Er neste mere opptatt av tester enn meg. Selv om jeg også er veldig opptatt av det altså. hehe. men har som sagt lagt igjen alt hjemme, så det blir ikke tatt noen el tester. Så bra at du har en gos følelse. Ser at du har prøvd lenge, så håper virkelig det klaffer for det nå! Må få høre hvordan det utvikler seg!! Klem
Momlegåsegg Skrevet 17. mars 2008 #33 Skrevet 17. mars 2008 Hei hei jenter.Nå har jeg EL merker jeg og hadde en date med samboer i går så vi får se. Håper jeg får han med litt i kveld også så har vi ekstra sjans.Men tviler på at det går alikevel. Men blir spennende se..Tror kanskje det klaffer for dere begge to denne mnd jeg nå.Dette er spennende..Men jeg er ekstremt rolig denne gangen merker jeg, iforhold til hva jeg var i første pp.hehe.helt gal vettu.. Så får vi bare vente i spenning disse ukene fram til IKM.. hihi.. Stooor klem fra meg..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #34 Skrevet 17. mars 2008 Det er et godt tegn at du er rolig:) Tror det klaffer for oss alle 3 jeg! Får du svømmerne til samboern din nå? Ganske sikker på at jeg har EL i morgen eller onsdag jeg. Vi koste oss i går, så blir det vel en ny runde i morgen;) Føles som en evighet til vi kan teste! Jeg bestilte en vanlig CB og en digital fra billigetester i sta, ååå som jeg håper at jeg får et kryss og "Gravid". Håper at vi alle tre får det, hadde vært så koselig om vi kunne gå over til desemberforumet sammen! Stoooor klem
Momlegåsegg Skrevet 17. mars 2008 #35 Skrevet 17. mars 2008 Jeg bestilte akkurat det samme i går jeg også!! hehe.. så gøy..Ja igår fikk jeg svømmerne, så håper jeg får de idag også.. men vi får se...Tror ikke det holder med bare de jeg fikk i går så får jeg ikke noe i dag eller imorra så er løpet kjørt tror jeg.. Men jeg får dessverre ikke gjort mer faktisk. Så tvi tvi på at kvelden blir fin..Å har skikkelig EL smerter nå..Vondt og ekkelt. Har du testet positivt på EL test eller? Å jeg sender deg masse tanker og håper spira sitter denne gangen for deg!! Klems klems
lykkelig78 Skrevet 17. mars 2008 #36 Skrevet 17. mars 2008 Tvi tvi til dere begge. Jeg har ikke el før til helga, men øver nok litt hele uka. Er litt usikker på når el kommer akkurat, så er bare å kjøre på. Lykke til jenter!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #37 Skrevet 17. mars 2008 Momlegåsegg: Hehe, får håpe vi får kryss og "Gravid" da!! Så bra du fikk svømmerne! Håper du får dem i dag eller i morgen og. Virker jo som han er på god gli:) EL-smerter kan være skikkelig vondt ja, håper det gir seg litt hos deg snart. Jeg tester med CB sin monitor, den har lav, høy og maks fertilitet. Maks er det samme som positiv EL-test. Fikk høy i dag, regner med at jeg får maks i morgen. Håper at sex i går og i morgen holder. Tuusen takk, sender deg og masse varme tanker, og håper virkelig at du blir gravid denne pp´n!! Klemsi klems lykkelig78: Er greit å øve litt;) Da er det spreke svømmere klare til du har EL. Tvi tvi til deg og. Håper det blir full klaff for deg til helgen! Masse lykke til!!
Momlegåsegg Skrevet 18. mars 2008 #38 Skrevet 18. mars 2008 Hei hei jentene girls. Nå sitter jeg å smugskriver fra jobb her..hehe.. Ikke så enkelt.. Nå i dag er plutselig EL smertene borte så jeg skjønner ingenting jeg.. hehe.. Så mista litt trua nå. På at det ikke gikk denne mnd alikevel. Får følge med i dag om jeg fortsatt har slim, for da må jeg jo tvinge samboer til å få noen svømmere i dag også. JEg synes jeg fikk EL så raskt denne gangen. trodde ikke jeg skulle få den før til helga.. Men jeg kjenner jo at jeg har den.. Å så spennende det blir på dere da jenter.. Stå på begge to, dette skal dere klare denne mnd!!! Nei nå må jeg stikke. Ha en superduper dag jenter. Stooor klem!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #39 Skrevet 18. mars 2008 Det hender at man får EL-smerter noen dager før man har EL, så hvis du får med sambo burde du fortsette å kjøre på EL er ihvertfall siste dag med EL-slim eller dagen etter. Merkelig at du fikk EL så mye tidligere enn det du trodde, men det er jo like stort håp for at det skal klaffe for det! Krysser fingrene for deg, håper du får en liten spire i magen! I dag fikk jeg maks fertilitet!! Så da må jeg bare få dratt med meg sambo etterpå, så begynner den spennende ventetiden! Ha en superduper dag du og:) Så koselig at du tok deg tid til å skrive til oss fra jobb! Stoooor klem!
Momlegåsegg Skrevet 18. mars 2008 #40 Skrevet 18. mars 2008 Hei igjen.Er du opptatt med samboer i kveld eller? hehe... Å seriøst..Tror siste dagen med EL er i dag. Har masse slim idag og jeg tror ikke jeg får med meg samboer!!! KRISE! Så da gikk det løpet. æsj og æsj. Har dere sex 2-3 ganger iløpet av en EL? Er virkeli ikke inni dette EL greiene jeg altså.. Begge de to andre gangene bare ble jeg gravid, prøvde ikke i ELperioder eller noe sånt så dette er rart for meg..hehe...Jeg hadde jo sex søndagskveld og hvis jeg har EL nå så er det jo en liten mulighet på klaff da..hm..Søren at jeg ikke får med meg han i dag. Tør nesten ikke å si at jeg har EL nå har stor sjans for kanskje blir gravid nå heller. SIden han er så usikker. Å gud hjelpe meg..Tvi tvi til meg selv. Må forføre han no veldig i kveld jeg altså hvis jeg skal ha noen sjans denne mnd. Pleier du å ligge med det om nattan eller? det gjorde jeg på søndag, håper det hjelper litt.. Å håper det klaffer for deg i kveld da siden den er på max i dag. TVI TVI.. Han deilig kveld snuppemor. Gi meg et pip da på hvordan det har gått da.. hehe..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #41 Skrevet 18. mars 2008 Ååå tror jeg gir opp!!! Vi hadde besøk i dag, men de kom alt for sent. Vi trodde at de skulle komme over en time før og at vi dermed fikk tid til å kose før sambo måtte dra. Men siden de kom alt for sent, måtte sambo dra med én gang de dro for han var en halvtime forsinka til familieselskap allerede. Og så måtte jeg komme på jobb en time før i dag, så sambo kom seg ikke hjem før jeg dro på jobb (jeg er på jobb nå, jobber til kl 9 i morgen tidlig). Så der gikk den kosen i vasken:( Men leste at man som oftest får EL dagen etter man får maks fertilitet. Så da får vi hoppe i høyet i morgen og håpe det holder. Men fikk en veldig dårlig følelse nå Vi hadde også sex på søndag. Så for både min og din skyld så håper jeg at svømmerne lever i to dager hvis vi har EL i dag. Det er jo normalt at de lever i 2-3 dager, så det er jo håp. Men det hadde vært større om vi fikk kost i dag *sukk*. Må ha vært skikkelig deilig sånn du hadde det med de to andre, at du ikke tenkte på EL og sånt. Håper så veldig at du fikk med deg sambo i dag!!! TVI TVI *Krysser fingrene* Du får gi meg en oppdatering;) Tror nok du har ekstra stor sjans uansett siden du sov med svømmerne inni deg på søndag. Vi hadde sex på morgenen vi, så lå vel med de i et par timer. Prøver å sove med dem inni meg om natten, men vi har stort sett sex på ettermiddagen, så da ligger jeg med beina i været en halvtime;) Vi pleier bare å få kost to ganger rundt EL, men det burde jo holde når jeg har monitoren + temper, så jeg vet det blir til riktig tid.. Hvor mye tenker du å ha sex rundt EL? Håper du har hatt en deilig kveld snuppa! Gleder meg til å høre hvordan det har gått! Klem!
Momlegåsegg Skrevet 19. mars 2008 #42 Skrevet 19. mars 2008 God morgen kjære venn,vettu dette er ikke en god morgen for meg.Samboer var skikkelig trøtt i går,men fikk han med sent i natt på en liten kosestund i håp om å få noen svømmere. Og vi kosa oss, MEN jeg fikk ikke svømmerene!!!! Så da er virkelig løpet kjørt for meg denne gangen snuppa. Sukk.. Så da satser jeg på et -09 barn. Vet jo at jeg selvfølgelig har en sjans siden jeg fikk de på søndag,men tror det er liiiiiiten sjans for det.Orker ikke gå å gruble om jeg er gravid,kjenne symptomer og at at skal gå i hue på meg da altså.. Hvis du skjønner meg. Nå har vi hatt sex fredag, 2 x lørdag, søndag og i går, men kun en gang med svømmerne.Søren altså! Jeg som skulle ha sex her dag under EL med svømmerne..hehe.. Må få snakket skikkelig med han til neste runde iallefall for å høre hva han tenker.Enten vil han eller ikke.Orker ikke holde på sånn. Tror EL er ferdig i dag, men er ikke sikker. Så får se utover dagen. SÅ det ble ingenting på deg heller..men som du skriver, er jo muligheten der..Så etter EL er ferdig holder det ikke å ha sex for dere dag altså? Mener du at det er små sjanser? Æsj dette var en dårlig start på påsken.Håpet vi begge to skulle gå rundt å være gravide. Men jeg håper med hele mitt hjerte at det klaffet for deg alikevel denne gang!! Nå må jeg skynde meg påjobb..Kanskje jeg kan smygskrive litt etterpå. Ha en fin dag, gleder meg til å høre fra deg.. Klem.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #43 Skrevet 19. mars 2008 Hei vennen. Neeei, dette var trist å høre:´-( Sender deg masse trøsteklemmer! Synes det er så dårlig at samboern din ikke ga deg svømmerne denne gangen. Spesielt siden du fikk dem på søndagen, da får man jo litt forventninger til at det samme skal skje neste gang. Jeg bare håper at svømmerne fra søndag holder, eller at det lirket seg ut noen få svømmere da dere hadde sex i går. Skjønner godt at du ikke vil ha noen forhåpninger. Det er jo så slitsomt å kjenne etter symptomer og innbille seg at man er gravid også kommer TR. Tror nok det er veldig lurt at du prater ordentlig med han før neste runde, det må jo være skikkelig tungt å ikke vite om du får svømmerne hans eller ikke fra gang til gang. Nei ble ikke noe på meg heller:( Irriterende hvordan omgivelsene bare gjør det umulig noen ganger;P Jeg bare håper at monitoren viser full fertilitet når jeg kommer hjem fra jobb om ca. 2 timer. For da har jeg mest sannsynlig EL i dag. Det er minimal sjans for å bli gravid dagen etter EL.. Jeg hadde også håpet av vi begge skulle gå rundt å være gravide. Hadde vært så utrolig koselig å gå over på desemberforumet med deg! Jeg håper så inderlig at samboerne våre har sterke svømmere, så vi klarer det uansett. Hvis ikke så skal vi inn i januarforumet sammen:) Håper av hele mitt hjerte at du har en spire i magen, blir så glad hvis det om to uker står at du har fått en positiv test!! *Krysser fingrene*. Du får kose deg masse på jobb, håper du får en kjempefin dag! Gleder meg til å legge meg jeg nå Også gleder jeg meg til å få svar fra deg. Klem
Momlegåsegg Skrevet 19. mars 2008 #44 Skrevet 19. mars 2008 Å snuppa såå koselig med langt brev! Får nesten lyst å klemme deg vettu..hihi..Har du fått testet full fertilitet i dag også eller? Ble det noe kos på deg? Håper det! Så er det bare å vente de lange ukene fram til IKM igjen..Hm..men denne gangen så styrer ikke jeg sånn... men vil følge deg på din vei å se hvordan det utvikler seg. Så spennende vettu..SÅ håper jeg at vi skal holde sammen i et eller annet forum framover altså.. Kanskje du blir i desember og jeg januar? Uansett er det ikke langt ifra hverandre.Håper så sterkt at rompetrollet setter seg fast i deg denne gangen.. hehe.. Hvordan har du vært de andre gangen fram til IKM da?Pleier du å få graviditetssymptomer noen ganger? Men nå må jeg bare stikke..Håper du har sovet godt.. Venter på svar fra deg .. som vanlig.. Stooooooor fertilitets-klem fra meg..hihi.. :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #46 Skrevet 20. mars 2008 Hei snuppa! Får lyst til å klemme deg og, hihi. Du er så utroolig snill! Unnskyld at jeg ikke fikk svart før nå. Har hatt besøk av lillebror og kjæresten hans fra i går til i dag. I går fikk jeg full fertilitet, pluss positiv EL-test på ettermiddagen. Så da fikk vi kost oss i går og i dag tidlig;) Så da er det bare å krysse fingrene! Har du fått med deg sambo på mer kos? Håper det! Hvis ikke så håper jeg at en av svømmerne fra søndag har gjort susen;) Vil så gjerne at vi skal over på desemberforumet sammen! Sikkert greit å ikke styre så færlt, men i følge fertilityfriend er det stor sjans for å bli gravid hvis man har hatt sex 2 dager før EL, så ikke gi opp håpet helt;) Til vanlig pleier jeg å få masse graviditetssymptomer, hihi. Skikkelig teit, men klarer ikke å la være;) Men har nå skjønt at det er pms-symptomer, så det beste tegnet mitt måtte vel vært om jeg ikke fikk noen symptomer;) Skal prøve å være mer rolig denne gangen. Hva med deg? Stoooooooooor klem
Nagilimia Skrevet 20. mars 2008 #47 Skrevet 20. mars 2008 Noen er flinke til å skrive her ser jeg, får komme med en liten oppdatering her jeg også da: Tror jeg hadde el på søndag (tester ikke) og har hatt sex hver dag fra torsdag til søndag. Ellers har vi hatt sex annenhver dag. Sist prøve periode hadde vi bare sex i helgene, så med tanke på at vi nå er sammen helt til neste tirsdag (jobber i oslo) er det jo større sjangs denne mnd. Dette er jo bare 2. prøveperiode så er fortsatt veldig rolig Det som er litt "kjipt" er at jeg altid føler meg uvel (kvalm) i mellom el og ikm så kan ikke ta det som tegn. Forige mnd følte jeg meg super gravid, men det var jeg jo ikke. Denne mnd føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Skal på fest den 29.mars så det hadde jo passet at jeg ikke var gravid denne mnd (kansje jeg derfor blir det og da hadde jeg blitt GLAD). Jeg har ikm den 30/31, så må nok belage på å ikke drikke uansett Noe som kommer til å medføre en hel haug med spørsmål, for de fleste vet at vi prøver, men er så åpen om ting det gjør ikke noe, er bare mine bestevenninner som er der alikevel. Jeg synes foresten det er kjempe deilig å stå i den posisjonen at vi planlegger å bli foreldre. Jeg leser "alt" jeg kommer over, ser reprise på jordmødrene osv. Forbereder med som bare det og storkoser meg med det! (Holder meg foresten borte fra negative innlegg, for noen av de gjør meg stressa). Hvordan er det med dere andre prøvere?
Momlegåsegg Skrevet 20. mars 2008 #48 Skrevet 20. mars 2008 Hei på deg. Så koslig med besøk da.. Også enda bedre at dere fikk kosa dere...Også to ganger da!! Tvi tvi.. Jeg har virkelig på følelsen av spira sitter hos deg denne gangen altså.. hihi.. Nei vettu her går det dårlig..Ingen mer svømmere på meg. Så eneste muligheten er hvis svømmerne på søndag kom seg til egget. Haha..Men det tror jeg sannelig ikke. Men egenlig så er jeg litt usikker også på denne EL denne gangen. Synes det er litt vanskelig med disse slimgreiene som liksom skal være forskjellig før, etter og under EL. Har mere blankt slim nå.Også har jeg fortsatt murringer i magen akkurat som jeg pleier å ha ellers. Så vet sannelig ikke om jeg kanskje burde prøvd mere i kveld?? hehe.. Man kan jo egenlig ikke være så sikker å dene EL uten sånn eggløsnigstest sånn sett. Men uansett så får vi bare se..Ser dårlig ut for meg denne gangen og jeg tenker vel egentlig ikke mer på det nå. Men er skikklig spent på dine vegne altså.. Gleder meg sykt til du skal teste.. Du får prøve å være litt rolig å ikke tenke så altfor mye på om d er gravid, for da sitter den sikkert.. hehe.. Jeg hadde masse symptomer sist gang jeg også. Første pp vettu så det gikk jo rett i hue på meg.. HAdde nesten alle symptomer som man kan ha.. Hehe.. må le også.. jaja.. Stor klem fra meeeeg.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #49 Skrevet 20. mars 2008 Neptunia 82: Det er ihvertfall garantert at dere har truffet EL:) Det er jo supert at dere har vært sammen denne pp´n, da er det jo stor sansynlighet for at det har klaffet:) Så synd at du alltid føler deg kvalm mellom EL og IKM. Jeg har det sånn med ømme pupper jeg, så kan ikke ta det som noe graviditetstegn. Jeg pleier alltid å føle meg gravid jeg:P At du ikke føler deg gravid denne gangen kan jo være et godt tegn! Mange som har det sånn den mnd de blir gravide. Skal du teste den 29. da, siden du skal på fest? Hvis den blir neg så kan du jo nippe til et glass vin eller noe, så slipper de å lure. Men hvis du kan være helt åpen med dem så er det jo kjempefint. Jeg synes også det er kjempeherlig å plenlegge å bli foreldre. Nå begynner det å bli litt slitsomt siden vi har prøvd så lenge, men jeg synes det er fantastisk uansett. Et nok lurt å holde seg unna negative innlegg. Jeg har akkurat hatt EL jeg:) Har en god følelse denne mnd, og en har spådd at jeg blir gravid denne pp´n og en at jeg blir gravid i veldig nær fremtid. Så er veldig spent denne gangen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #50 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, utrolig hvordan kroppen kan lure oss;) Du er så utrolig snill som er så spent på mine vegne! Skal prøve å være rolig så den fester seg;) Jeg har en god følelse, men er veldig redd for å bli skuffa siden alt har klaffet så bra denne gangen. Dagene kommer til å gå så sinnsykt sakte de neste to ukene! Krysser alt jeg har for at svømmerne fra søndag har kommet seg fram til egget ditt! Kanskje det er akkurat denne gangen hvor du ikke har så høye forhåpninger at det klaffer! Men siden du har mer slim nå og murringer, så kan det jo hende at EL er rett rundt hjørnet. Kanskje du klarer å få noen svømmere i kveld, det hadde vært suupert! *Krysser fingrene* Synes samboern din kan være med på det;) Har du snakket noe mer med han da? Stor kleeeeeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå