Momlegåsegg Skrevet 20. mars 2008 #51 Skrevet 20. mars 2008 Nei har ikke snakket noe mer med samboer, men vurderer å gjøre det etterpå. Hvis det skulle være sånn at EL er rett rundt hjørnet. Så kan jeg jo håpe på noen svømmere. Men du. kan ikke du forklare meg litt ang EL?Når selve egget er ute,er det da slutt på slim, eller er det da det kommer mere?sorry detaljer.. Nei vettu,jeg gir meg enda over jeg..skjønner ingenting.. hehe..dum som et brød vettu... For på mandag så hadde jeg jo en del slim, det samme på tirsdag...eller var det tirsdag og onsdag..husker ikke jeg nå..men samma det.. Og nå er det mere blankt og tynt.. Jeg trodde jo selv at jeg skulle ha EL nå fra i dag og rundt helgen..Nei..huff. var enklere med de andre to svangerskapene da jeg bare plutselig ble gravid.. hehe..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #52 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, ja det er nok greiere når man ikke tenker så mye over det;) Var samboern din helt med da eller? Synes du skal ta en prat med sambo i dag, for det høres ut som du har EL i dag. Selve egget slippes siste dag med EL-slim eller dagen etter, derfor høres det ut som du har EL i dag siden det har blitt mer blankt og tynt i dag. Du er ikke dum i det hele tatt, det er jo ikke sånn man vet med en gang;) Håper så inderlig at du får med deg sambo på kos i kveld, hadde vært helt herlig om vi gikk over på desemberforumet sammen!
Momlegåsegg Skrevet 20. mars 2008 #53 Skrevet 20. mars 2008 De forrige gangene så var han med, men vi stressa ikke med det. Han jobba jo i oslo da også så han var kun hjemme i helgene. Og alikevel gikk det fort. Men da fikk jeg nok svømmerne hver gang. Hehe. Nei jeg får prøve å snakke med han i kveld. Så får vi se..Jeg drømmer om deseberforumet med deg og meg i ja!! Da skal jeg prøve å få gjort litt i huset her, så gir jeg deg beskjed vettu hva som evt skjer i kveld.. hihi.. Kryss fingrene for meg da.. :-) Ha en superduper kveld videre..Og føler på meg at lille frøet i magen din jobber hard og tenker å bli.... Mange mange klemmer..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #54 Skrevet 20. mars 2008 Tusen takk, håper du har rett:) Det må ha vært deilig at det gikk så fort sist, håper du blir raskt gravid denne gangen og! Helst denne pp´n!! Lykke til når du skal snakke med han i kveld, håper han vil gi deg svømmerne sine! Håper av hele mitt hjerte at vi kommer i desemberforumet sammen! Krysser alt jeg har for deg vennen!!! Masse masse lykke til!!! Maaange klemmer
Momlegåsegg Skrevet 21. mars 2008 #55 Skrevet 21. mars 2008 Hei og god morgen snuppeluppa! Huff jeg må le litt av alt det styret jeg driver med altså.. Hehe. Jeg snakka så vidt det var med han i går, og han bare tøyset det bort hele greia.Så da gjorde jeg ikke mer med det. Og tenkte ikke på sex idet hele tatt i går. Var ganske trøtt selv. Men alikevel så ble det noe kos.Men han kom ikke inni. hehe.. Men tror litt av det kom. Det virket som iallefall. Men jeg har roa meg helt ned med dette nå. Det er såpass minimale sjanser for å ha blitt gravid denne mnd, så orker ikke tenke og mase noe mer på det.. Men jeg skal garantert snakke med han slik at vi kan prøve skikkelig neste mnd. Har jo ikke hatt en eneste prøveperiode hvor vi prøver aktivt, så blir jo ikke gravid på det. 1 pp hadde vi sex to ganger, og det var mest sannsynlig ikke under EL.Og denne pp så har jeg kun fått svømmerne en gang. Så sånn er det med den saken.Men jeg skal garantert få han med neste mnd! Så hvis du blir gravid nå..(noe som jeg virkelig håper) så er jeg jo rett bak hjørnet.Da kommer vi ikke på samme mnd-forum, men da er vi sammen på 1.trimester i allefall!! hihi.. Så da er det bare for meg å glede meg over deg og følge med hva som skjer med kroppen din framover.Og det blir så sykt spennende. Jeg gikk inn å så på spå forumet hvor jeg ble spådd av mamalari, og hun skrev at jeg ble gravid i april. trodde det var mars jeg, sett og husket helt feil jeg.. snodig... men men.. så da kanskje det stemmer da!! Hm.. var helt sikker på at det var mars. Men nå ble jeg enda mere overbevisst om at jeg blir gravid neste mnd. Også skulle jeg bli gravid med en jente.. hehe... Blir spennende. Har du blitt spådd noen kjønn? Nei, neste mnd blir det sex hver helg, siden sambo bare er hjemme i helgene. Og da SKAL jeg få svømmerne hver gang!! Så får vi håpe at det passer med EL perioden når han er hjemme. Oj dette ble langt og mye rart skrevet på en gang.. hehe.. Sorry.. I dag skal jeg og barna til Oslo til min far. Så da blir den inen kos idag heller. Og det er heeeeelt greit.. hehe.. Så da er jeg ikke på nett igjen før i morra snuppa. Så ønsker deg en suuuuper duuuuper laaaangfredag. Så snakkes vi snart igjen. En go`klem til deg pjuska.. :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #56 Skrevet 21. mars 2008 Hei vennen:) Du er jo bare så utrolig snill! Kjempekoselig med så langt brev! Spennende at du kanskje fikk noen av svømmerne hans i går. Du tar jo situasjonen kjempebra, tror jeg hadde vært ganske frustrert. Samboern din er super heldig som har deg! Har fortsatt et håp om at vi kommer i desemberforumet sammen, hvis ikke hadde det jo vært koselig med desember og januar, er ikke langt unna hverandre det:) Uansett er det jo absolutt ikke sikkert at det har klaffet for meg. Så kanskje det blir januar på oss begge? Men jeg hadde blitt så utroolig glad om du var gravid nå! Hmm så rart at det var i april du ble spådd og ikke mars. Men det er jo uansett ikke lenge til:) Så hvis du ikke er gravid denne mnd håper jeg av hele mitt hjerte at hun har rett! Mamalari spådde ikke kjønn på meg tror jeg, men fomle&ariel sa ihvertfall at det blir en jente;) Kanskje vi får hver vår prinsesse:D Synes spåingen er utrolig spennende, spesielt med mamalari siden hun har spådd rett på så mange. Blir spennende for deg neste pp! Da SKAL du få svømmerne hver helg ja, og jeg krysser alt jeg har for at det passer med EL. Så koselig at dere skal på besøk til faren din da, dere får kose dere masse! Gleder meg til vi snakkes i morgen. Masse goooode påskeklemmer :oD
Momlegåsegg Skrevet 22. mars 2008 #57 Skrevet 22. mars 2008 Hei snuppvenn:-) Hvordan er formen? Merker du noe? Hehe.. huff, det er vel litt tidlig.. hihi.. Er så spent jeg.. På deg altså.. Jeg trenger ikke tenke på å være gravid en gang. Sist gang etter EL så fikk jeg symptomer sykt fort..Rart dette der altså. hvordan kroppen er.. Sånn som nå merker jeg eller føler noenting, men det er jo så klart fordi jeg vet jeg ikke er gravid da.. Jeg snakka så vidt med sambo i sta.. Nei, han skulle ikke ha noen unge nå.. så ler han det bare bort.. hm...så lenge han tuller så mener jeg at han ikke mener det og egentlig har lyst på barn..Hadde han vært klin alvorlig å sagt at nei du nå vil jeg vente litt kjære deg..så hadde jeg trodd på han.. så jeg blir helt sprø jeg. Men orker ikke pese så mye med det.. Skal få et skikkelig svar fra han før neste EL iallefall. Det må jeg. Men hvis han ikke vil, da får vi jo bare vente..sukk.. men jeg får go snakke med han og kjefte litt på han så jeg får et skikkelig svar. Og får jeg et nei, så blir det null sex på han.. hehe.. neida. huff.. Å jeg kan nesten ikke vente jeg til din IKM.. hehe.. Er skikkelig nyskjerrig på om du får noen symptomer eller lignende.. Evt noen du ikke har hatt før..hihi..Utrolig spennede altså. Nå skal jeg ta meg en deilig varm dusj.. Ha en kjempekoselig påskaften-kveld. En gul klem fra meg. ;-O
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #58 Skrevet 22. mars 2008 Hei snuppa mi:) Formen er fin vettu, har ikke merket noe enda;) Håper det dukker opp noen tegn til uka, hehe. Men skal prøve å ikke tolke symptomer denne gangen. Så jeg skal ikke håpe noe før jeg før andre symptomer enn jeg har hatt før, eller om pms-symptomene holder seg unna:P Det er såå koselig at du er så spent på mine vegne! Neeei så dumt at sambo sa at han ikke vill ha barn nå!! Men så lenge han bare flirer det bort så virker det jo ikke som han mener det alvorlig. Krysser fingrene for at han bare trenger litt tid på å tenke seg om. Kanskje du skal si til han at du så inderlig ønsker deg et barn til, og så kommer du med noen gode argumenter til han. Og så sier du at du ikke vil at han skal svare nå, men om han kan være så snill å tenke på det 2-3 uker. Så tar du det ikke opp igjen før det. For da føler han kanskje at det er hans "valg" og at han ikke blir presset til noe. Sier han fortsatt nei etter det kan du bruke litt hardere metoder...null sex:P Hihi! Han en kjempekoselig påskeaften-kveld du og. Stor gul klem tilbake:)
ønskebarn-09 Skrevet 23. mars 2008 #60 Skrevet 23. mars 2008 Hei alle sammen :-) Var så mange innlegg nå at jeg ikke rekker å lese alle! Har vært på påskeferie (hytta til mamma og mann), ikke så moro å ha EL da :-( Trodde ikke jeg skulle få EL før i går eller i dag, men fikk selvfølgelig el-slim på onsdagen (den dagen vi kom på hytta)! Er det ikke typisk?! Aner ikke hvor lenge man (dvs. jeg) har el-slim før selve eggløsningen? Hadde t.o.m kjøpt el-tester denne mnd, første gang jeg skulle prøve det... men det ble jo ikke noe av når man har utedo og mange minusgrader! "Heldigvis" passet det bra å ta soverommet som lå i andre enden av hytta, men ikke veldig stor hytte da...og verken samboeren min eller jeg syntes det var så veldig opphissende å prøve og lage barn på den måten :-( MEN vi klarte å snike oss til en kjapp en fredag ettermiddag. Hvis el-slimet begynte onsdag ettermiddag, er det da muligheter for at det kan ha klaffet fredags ettermiddag??? Regner med det var den eneste muligheten til å bli gravid denne mnd. Hygget oss litt i dag morges også, men regner med at det i alle fall er for sent :-( Noen som har peiling på hvor lang tid man har el-slim før selve eggløsningen? Har veldig regelmessig mens (periode på 27d), så syntes det var veldig rart å få el-slim på dag 10! Er ikke det veldig tidlig? Kan dette ha noe å si for om det er lettere/vanskeligere for egget å feste seg (altså hvis perioden fra eggløsning til mens er lang)? Ha en fortsatt god påske, jenter :-)
lykkelig78 Skrevet 23. mars 2008 #61 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Der var el over gitt, og nå er det bare å håpe at man har gjort en god jobb i påska. Har vært hjemme hos foreldrene mine, så sjansene for å snike seg unna ble ikke like store som jeg hadde håpet, men har da hatt våre muligheter. Kan jo klaffe selv om man ikke fikk hatt sex så mange ganger. Har i allefall prøvd å tenke lite på at el var der og heller kost oss sammen! nå kommer bare de lange 14 dagene vi må vente..... Håper alle sammen har hatt ei fin påske!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #62 Skrevet 23. mars 2008 ønskebarn-09: Så dumt at du hadde EL mens du var på hytta til moren din og kjæresten. Det setter en stopper for lysta ja. Uff, skikkelig typisk det! Det sies at man har EL siste dag med EL-slim eller dagen etter. Selv hadde jeg EL 3 dager etter EL-slim denne gangen. Så det kan hende at dere akkurat traff EL på fredagen. Krysser fingrene for det! Det er vanlig å ha opptil 18 dagers lutealfase, så hvis du hadde EL på dag 10 og 27 dagers syklus så er det ikke unormalt. Og det er en fordel når det gjelder å bli gravid, for da får spira lenger til på å feste seg ordentlig:) Selv har jeg bare 10-11 dagers lutealfase, og det kan være litt kort:( Ha en fortsatt god påske du og, og masse lykke til!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #63 Skrevet 23. mars 2008 lykkelig78: Her er også EL over, spennende denne ventetiden. Dagene går så utroolig sakte! Er nok veldig positivt at dere har tenkt på å kose dere framfor EL. Det har vi og egentlig, og vi har fått kost masse, så vi har ihvertfall truffet EL:) Får håpe at det har blitt full klaff for oss begge. Håper du og har hatt en fin påske:)
lykkelig78 Skrevet 24. mars 2008 #64 Skrevet 24. mars 2008 Huff, jeg har allerede begynt å kjenne etter symptomer....og når jeg går å kjenner etter så klarer alltid kroppen å "lage" noen.... Er så spent denne mnd.... har så lyst på et 08-barn...selv om det kanksje er bedre for barnet å være januar barn. I allfall fram til det blir 30. Hehe. Nå håper jeg bare dagene går fort fram til ikm og at tr ikke kommer for oss alle!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #65 Skrevet 24. mars 2008 lykkelig78: Uff, det har jeg og! Sinnsykt irriterende, det er jo egentlig alt for tidlig å få symptomer siden det bare er 5 dager siden jeg hadde EL *sukk*. Dagene blir jo såå lange framover. Hva slags symptomer kjenner du da? Jeg har hatt en del murringer og stikkinger nederst i magen, også har jeg fått kviser (jippi...). Jeg er også så utrolig spent denne gangen, skjønner ikke hvorfor! Har så lyst på et 08-barn jeg og, selv om det kanskje er litt egoistisk;) Jeg håper også at TR holder seg borte for oss alle, og at vi får positiv test i neste uke:)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. mars 2008 #66 Skrevet 24. mars 2008 hei:) eg hiver meg inn her eg.. prøver for første gang denne mnd:) gleder meg kjempe masse. men er jo helt sykt kor mye man tenker på det når man først har bestemt å begynne med prøvingen:P hehe Hadde EL no i helgen, og passet bra siden typen reiste til oslo i dag for to uker;) ønsker alle sammen kjempe masse lykke til!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #67 Skrevet 24. mars 2008 Hei:) Så spennende at dette er første gang du prøver. Håper det har blitt full klaff på første forsøk:) Helt sykt hvor mye man tenker på det ja, spesielt i begynnelsen. Men selv om jeg er i 16 pp tenker jeg på det heeele tiden mellom EL og IKM. Passet jo supert at dere rakk EL før typen din måtte dra. Når har du tenkt til å teste da? Ønsker deg og masse lykke til!!!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. mars 2008 #68 Skrevet 24. mars 2008 Oi. 16 pp? tror eg hadde blitt gal av å tenke på det så lenge.. men for noen er det jo normalt å må vente en stund. så det går nok bra:) eg tenker å teste lørdag 5 eller søndag 6. om eg klarer å vente så lenge. hadde vert kjekt å hatt en overaskelse til han, når han kommer hjem igjen;) hehe når skal du teste da?? tusen takk for det.. ønsker deg også masse lykke til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #69 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk! Håper du tester positivt da!! Hadde jo vært en super overraskelse når han kom hjem! Ja 16pp er tøft, men stort sett går det bra. Blir jo min tur en gang og;) Jeg skal teste om en ukes tid;) Får håpe det blir desemberbabyer på oss begge!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. mars 2008 #70 Skrevet 24. mars 2008 ja det får vi håpe:) eg kommer til å være mye her inne. mye nyttig informasjon og masse hyggelige mennesker. Så blir spennende:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #71 Skrevet 24. mars 2008 Ja det er spennende og koselig å være her inne:) Vi får holde hverandre oppdatert;)
ønskebarn-09 Skrevet 24. mars 2008 #72 Skrevet 24. mars 2008 *dreamer* - 16pp: Takk for svar :-) Synes dette EL-slimet er så vanskelig... noen ganger merker jeg det flere dager på rad, mens andre ganger (som nå) så jeg det kun en dag. Neste periode skal jeg sørge for å få sjekket med disse EL-testene jeg betalte en formue for.Kjekt å vite om man faktisk har EL! MEN kan man egentlig ha el-slim hvis man ikke har EL??? (sorry mye prat om ekkelt slim) :-( Ble i alle fall oppmuntret av ditt svar, nå har jeg et bittelite håp om at det kan klaffe denne pp allikevel:-) Synes kanskje det er litt rart om det blir noe nå når det ikke har skjedd før (når forutsetningene har vært bedre), men er faktisk bedre å ha et lite håp enn ingenting! Krysser fingrene for at det klaffer for dere også denne pp :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #73 Skrevet 24. mars 2008 ønskebarn-09: Nei det er ikke lett å finne EL bare med EL-slim. Håper du er gravid og slipper en ny pp! Men om du må gjennom en ny pp så er det kjempeprakisk å bruke EL-tester! Er det CB digital du har? Man kan desverre ha EL-slim uten å ha EL. Da hender det at man får flere omganger med EL-slim fordi kroppen prøver å slippe egget flere ganger uten å klare det. Men mest sannsynlig har du EL:) Hvis du vil sjekke om du har det burde du prøve å tempe en pp eller to;) Gjør ikke meg noe med EL-slim prat, hehe. Jeg synes du har god grunn til å håpe. Krysser fingrene for deg! Det er ofte den pp´n man forventer det minst at man blir gravid;) Kanskje fordi man slapper mere av. Tusen takk! Håper vi kommer inn i desemberforumet:D
Momlegåsegg Skrevet 24. mars 2008 #74 Skrevet 24. mars 2008 Så koselig at flere har kommet seg inn i denne tråden da.. Dette er virkelig spennende. Jeg for min del er litt mindre her inne på sidene siden jeg garantert ikke har blitt gravid denne mnd. Men jeg må innom for å se og høre hvordan det går med dere vettu.. Dreamer snuppa mi: Ser du har hatt noen stikkninger ol. Har du også hatt det før også eller, eller er det nye symptomer på deg? Og kviser er jo et godt tegn da. hihi.. Jeg merker ingenting. Sitter med bittesmå murringer nå, men det hadde jeg sist gang også.. hehe..Rart vettu, jeg vet at det er minimale sjanser for at jeg er gravid, men alikevel de små sjansene jeg har så lager kroppen symtpmer alikevel vettu.. Utrolig. Men jeg er helt avslappet og gleder meg til å ta en alvorsprat med samboer så vi kan prøve for første gang SKIKKELIG neste mnd.. Og så lenge jeg får han med 100 prosent da så skal spira sitte altså.. Jeg drar til syden i førsten av mai så hvis vi prøver neste mnd så må jeg teste meg når jeg er i syden. Evt hvis jeg tester dagen før vi drar. Hadde vært så artig å blitt gravid og overrassket min mor med det når vi er der nede. Er bare jeg og vi jentene i familien min som drar. Ingen mann eller barn. .. Så tvi tvi.. Nei nå skal jeg dra å trene litt faktisk. God kveld vakre jenter ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #75 Skrevet 24. mars 2008 Heeei snuppa mi:) Koselig å høre fra deg igjen! Har ikke pleid å ha stikkinger ol. så det er spennende! Men har ikke hatt så mye av det i dag.. Uff, jeg kommer til å bli såå skuffa hvis tanta kommer. Merker at jeg har prøvd lenge nok nå. Kjempespennende at du har murringer da, det kan jo være et kjempegodt tegn selv om du hadde det sist. Selv om du ikke håper så mye, så er det fortsatt håp! Tenk om du har en spire i magen din, da hadde jeg blitt så utroolig glad!!! Hvis ikke så håper jeg at du får med sambo 100% og får prøvd SKIKKELIG neste pp! For da SKAL du blir gravid! Ååå så herlig at dere skal til syden!! Det høres skikkelig deilig ut! Hadde vært helt fantastisk om du fikk en positiv test der nede! Krysser fingrene for det:D Selv om jeg håper enda litt mer at du er gravid nå Tvi tvi! Så flink du er som trener! Ha en fantastisk kveld videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå