Gå til innhold

""" IKM uke 12 """ Skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har holdt meg litt unna bim noen dager, har vært litt små trist... Forhåpningene ble så store da vi fikk svaret på den gode blodprøven, og ble nok derfor litt mer trist enn vi bruker, hehe. Har bestemt oss for å ta en gravi test før vi får svaret på blodprøven denne pp, for å unngå å få for høye forhåpninger.

Jeg tar ikke progesteron tilskudd, fordi jeg sjekker el gjennom progesteron blodprøver. Hvis jeg tar progesteron tilskudd, vil den blodprøven vise feil resultat, og jeg får ikke vite om jeg har hatt el eller ikke... Kommer nok til å bruke den progesta care kremen når jeg ikke går på pergo, bare for å prøve. Har kjøpt den, før jeg fikk vite av legen at det ikke var så bra pga blodprøven. Men aner ikke hvor jeg liksom skal smøre den?!? Hehe...

Men først skal jeg ta en dobbel pergokur... Starter på mandag ;) Vil så gjerne ha en spire og en voksende mage... Gleder meg sånn til jeg får oppleve det altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alle fått positiv test eller meensen her nå eller?

Eg har ingen av delene :(

Vell, brukte jo opp dei testane eg hadde *dumme meg* men lurer nå på om eg har testa alt for tidleg. For sist periode var på 31 dager, noko som aldri har skjedd før. Har rekna med 28 dager eg, som peridene mine har vore stabile på før. Men har sjekka kalnederen og rekna etter -dei siste 6 mnd har eg hatt 29-30 dager faktisk :(

I dag er eg på dag 31, hm.........to så lange perioder etter kvarandre?

Eller mulig eg er gravid, har jo ikkje test, og får ikkje tak i i dag. men men kanskje like greit, får bruke dagen til å sjå om tanta kjem. Så får eg heller teste seinere viss den ikkje skulle dukke opp.

Men det er til å bli gal av ;o)

Skrevet

Ja, den ventinga er ikke lett. Håper du får TR fort om du ikke er gravid. Men håper selvfølgelig at du kan følge i min rekke å få positiv test. ;) Krysser fingrene for deg. :)

Skrevet

Å ja, det håper eg også.

Er veldig klar for ny baby nå :o)

Puppene er litt sånn småømme innimellom, så så lenge tr holder seg borte er det håp ;o)

Den er iallefall ikkje komme i dag, og er i dag på dag 31, og seinare enn det har den aldri vore. så *håpe håpe*

Skrevet

Ja, da har eg testa i dag, med cb digital og den lyste: GRAVID :o) jippi!

Åhhh så letta og glad.

Skrevet

Tanta har ENNÅ ikke kommet....er 11 dager over IKM...!! Men testene er fremdeles negative :( :(

*vente-vente-vente* :(

Skrevet

Gratulerer trollmamma!!!!!!!!!!!

Jeg er 11 dager over IKM, har aldri gått mer enn 3 dager over noen gang. Men testene viser negativt resultat...og TR har ikke kommet. Så jeg er litt forvirret...

Har kjøpt en CB digital som jeg skal spare til lørdag..eller søndag... Søndag er 14 dager over IKM, da MÅ det vel vise noe hvis der er noe inni der?! Ååååh...er spent...

Lykke til videre med spiren, trollmamma :) :)

Klem fra meg!

Skrevet

Jeg er 8 dager over IKM, og tester negativt.

Men forrige syklus var på 67 dager, så jeg regner ikke med at det skal være noe mer stabilt nå.

Hadde EL stikk på rett dag iforhold til 28 dagers, men hadde EL slim igår..

Ikke skjønner jeg hva som foregår..

Skal på fjelltur nå, så TR kan godt holde seg unna til jeg er kommet hjem hvertfall, når den først har uteblitt!

Hvis den gjør det, ringer jeg legen på torsdag når jeg er kommet hjem. Denne mnd har jeg lovet mannen min å sjekke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...