Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. mars 2008 #26 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har IKM ca 20/21 mars. Og jeg skal ikke stå over neste pp fordi om barnet kan bli født i jula. Jeg er selv et julebarn og mine foreldre har vært veldig flinke til å alltid ha en julepresang og bursdagspresang den dagen i jula jeg har bursdag + selskap for meg. Så jeg vil faktisk gjerne ha et julebarn jeg :-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #27 Skrevet 13. mars 2008 Jeg skal heller ikke stå over neste pp! Jeg er selv født i januar, noe som er kjempekoselig.. men for oss blir det ikke riktig å "planlegge" om vi skal ha et barn i desember eller januar, feks.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 13. mars 2008 #28 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er visst med her jeg også, har ikm 18. mars. Jeg har gått på dobbel pergo, så da har jeg i alle fall mulighet for å ha hatt el denne pp. Har prøvd ganske lenge, og har egentlig gitt opp. Neste pp blir siste pp vi prøver med pergo, gir det ingen resultater skal vi bli sendt videre for ivf. Men vi skal nok prøve neste pp også ja, etter lang tids prøving så spiller det ingen trille når babyen blir født. Vi med ikm uke 12, vil jo hvis vi blir gravid neste pp få termin fra 24. desember og utover. Så muligheten for å gå over tida er jo til stede... Ønsker alle dere andre lykke til med ikm.
LabbogLine Skrevet 13. mars 2008 #29 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har ikm i slutten av uke 12:) har prøvd fertilitetsmonitoren denne pp, og hadde maks fertilitet på lørdag og søndag.. blir spennende om det gir resultater:) Masse,masse lykke til alle sammen!!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #30 Skrevet 13. mars 2008 Hei jenter! Er det noen andre med go'følelse her da? Jeg har virkelig troa på denne ppen jeg da.. Lucy: Hvor gammel er du? Hvilke pp er du på? Jeg tror at påska bringer lykke og mange positive tester!
Gurine Skrevet 14. mars 2008 #31 Skrevet 14. mars 2008 Må si jeg hadde litt stikkinger nederst i magen 4-5 dager etter da jeg kanskje hadde el. Har også hatt en følelse av "noe" der nede. Men regner med at det er kroppen min som spiller meg et puss. Ved mine to forrige graviditeter husker jeg ikke om jeg kjente stort før ved ikm, og da hadde jeg ømme pupper. I det siste har puppene mine blitt så ømme når det nærmer seg ikm at jeg kan ikke stole på det heller. Men ved mine to forrige graviditeter var jeg ikke direkte "prøver" før jeg ble gravid, så da kjente jeg ikke etter symptomer i forkant heller.
så gla' Skrevet 14. mars 2008 #32 Skrevet 14. mars 2008 Hei! Slenger meg på her jeg :--) Jeg har ikm den 19. mars. Ikke masse symptomer, men har registrert økt utflod de siste dagene. Gul, uten lukt, og ingen plager (sorry detaljer). Kan ikke huske sist jeg hadde det, og mener å ha lest det er vanlig ved tidlig graviditet. Noen som vet? Klamrer meg til håpet i hvert fall :- Ha en fin dag alle sammen! Håper for oss alle sammen *S*
trollmamma Skrevet 14. mars 2008 #33 Skrevet 14. mars 2008 Hei ) Ikm veke 12 på meg og, vell heilt på slutten da -den 23 Men har ikkje store forhåpninger på baby denne mnd, trur ikkje me traff el med mann som jobber borte er det ikkje så lett å få det til å klaffe hehe. Blei liksom ei god stund før el, og akuratt etterpå. Kan jo være heldig, men har får forhåpninger. men men. Hopper ikkje over neste pp. Vil ha baby fortest mulig
Mia og gullgutten! Skrevet 14. mars 2008 #34 Skrevet 14. mars 2008 har en god følelse med denne pp jeg, men vet at jeg bare kommer til å bli så skuffa når tanta kommer på mandag. Kjenner at livmora er litt rar(nesten sånn som den var når jeg var gravid første gangen), men det kan jo bare være at mensen er på tur for tidlig(og at jeg håper for mye..) og, men har vært så rar i puppene i uka her.. Så hvem vet. Håper helga går for så jeg får svar om det har klaffa eller ikke, hvis det ikke blir denne pp så hopper vi over neste. Da blir det prøving igjen fra mai. Klarer ikke å legge bort tanken på at det er kipt å ha bursdag i jula. Kjenner flere som har det og de er ikke spesiet fornøyd med det. Men kommer det en baby da, så kommer det. Vi ønsker oss en liten en i huset nå.... Krysser fingrene for dere alle sammen
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 14. mars 2008 #35 Skrevet 14. mars 2008 Hei Elisabeth'77! Jeg er 23 år, og teller ikke pp lenger... Jeg teller år... Hehe... Runder 3 år i månedsskiftet mars/april, så det er jo en stund kan man si... Denne pp har jeg hatt babylaging lagt opp i vrangstrupen, er så lei av å bli skuffet måned etter måned... Så har virkelig hatt følelsen av at jeg har gitt opp nå. Men de siste dagene her, så har nysgjerrigheten meldt seg, og jeg har igjen stukket innom her på bim. Er litt irriterende å få forhåpninger nå, hehe... Har du prøvd lenge da? Håper go'følelsen din er riktig, og at du har en liten spire i magen nå. Lykke til med testinga
goal ett 3 år Skrevet 15. mars 2008 #36 Skrevet 15. mars 2008 Hei er ny her men har vært inne og tittet ville bare si at vi ikke brukte prev på 3 år-derav nicket. Sønnen min er nå snart to og vi er i vår femte prøveperiode , hadde en SA i januar.Helt enig med deg ang jul og evt fødsel.
Amazing Skrevet 15. mars 2008 #37 Skrevet 15. mars 2008 Her var jo skravletråden foross med IKM uke 12! ) (og jeg som laget ern ny en i stad, hehe) Henger med på her istedet jeg da! Jeg hadde positiv EL-test den 6, så har vel IKM ca 20 tror jeg. Vi er i vår 1 pp og har ingen forhåpninger om at det har klaffet på første forsøk. Har en gutt på 1 1/2 fra før, så prøver på nr 2 nå. ) lykke til alle sammen, hold oss oppdaterte! )
trollmamma Skrevet 16. mars 2008 #38 Skrevet 16. mars 2008 Nokon som har fått symptomer her da? *nyskjerrig* Sjølv føler eg livmora mi er øm og sår, litt stikkninger og smerter i ny og ne. Kjenner den liksom heile tida. Meeen, det kan være mens eller ønsketenkninger. Puppene kjennes normale ut, og eg bruker å få veeeldig ømme pupper ganske tidlig i svangerskapet, så............??? nei aner ikkje, må vell berre vente å sjå
Icerus Skrevet 16. mars 2008 #39 Skrevet 16. mars 2008 Ømme pupper, men det har jeg hatt tidligere pp og uten at det har vært noe:) Ellers absolutt ingen symptomer enda. Men har ikke IKM før fredag/lørdag uke 12...
Randis Skrevet 16. mars 2008 #40 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er kvalm hele tiden nå. Er veldig øm i bukselinningen, stikkinger i nedre mage og litt vondt til tider.. Har spydd i 6 dager men ikke de to siste dagene. Er veldig trøtt, sliten og sover mye. Har kjøpt inn test, men tror egentlig det er overflødig. Er nok gravid. Skal teste tirsdag.
Mia og gullgutten! Skrevet 16. mars 2008 #41 Skrevet 16. mars 2008 Har blitt spådd jeg nå.. De så ikke noe graviditet på meg før i aug.. Det var litt kipt da, for jeg håper jo å kunne slippe å gå over termindato uten å være gravid.. Men den spåinga er vel mest for morro skyld, så tar det med en stor klype salt;)
Icerus Skrevet 16. mars 2008 #42 Skrevet 16. mars 2008 Randi: så spennende da, gleder meg til å høre resultatet på testen. Ellers så har jeg blitt spådd at jeg allerede skal være gravid nå med en liten gutt. Men har ingen symptomer som jeg ikke har hatt de andre pp som jeg alikevel har fått TR. Egentlig har jeg mye mindre symptomer enn vanlig Så jeg innstiller meg på at det ikke er noe denne gangen og at jeg ikke kommer til å være så aktiv her inne den neste mnd..
glød Skrevet 16. mars 2008 #43 Skrevet 16. mars 2008 Hei, melder meg nå inn her, har IKM 18/3. Er i 2.pp og har ikke tenkt på graviditet denne måneden fordi vi ikke traff i forhold til eggløsningen denne gangen, men 7 dager før.. Begynner likevel å håpe på positiv test nå fordi jeg ikke har noen symptomer på mens, som jeg pleier å få 5-6 dager før vanligvis, med murringer i nedre del av magen og i ryggen. Det skal jo egentlig ikke gå an å bli gravid så lenge før eggløsningen da, så veldig realistisk er det jo ikke.. I de to forrige graviditetene hadde jeg heller ingen symptomer tidlig (men kvalme fra ca. uke 8), så for meg er det å ikke ha symptomer et tegn på graviditet. Skal teste 19/3..
blirjegsnartmamma Skrevet 16. mars 2008 #44 Skrevet 16. mars 2008 Jeg skal teste 22 eller litt senere.. Har IKM 20, men vil vente noen dager ekstra for å være sikker på at tr ikke kommer.. Har bittelitt tro på at det kan være noe, for hormonene mine er så i ulage! Også lukter jeg rare ting som ikke mannen min skjønner noe av. I tillegg er jeg så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg er meste parten av tiden. Krysser fingrene, selvom jeg tror vi bommet litt på EL pga en fest og ettervirkninger av den,,
Gurine Skrevet 17. mars 2008 #45 Skrevet 17. mars 2008 Begynner å bli utålmodig nå gitt. Har ikm ca den 20, men skulle helst visst alt nå da. Hadde vært så greit om jeg visste på forhånd, slik at jeg slipper å bli skuffet når tr dukker opp. Jeg regner nå med at den vil dukke opp denne måneden også. Er litt småkvalm, vondt bak i ryggen, litt oppblåst, ømme pupper.. Men ingenting av dette er uvanlig for meg før ikm. Så stusselig å bli lurt av kroppen sin på den måten.. Har kjent litt murringer nederst i magen av og til også, men så er det ei stund sia jeg har gjort noe særlig på do så... Må nok bare regne med å ha mensen i hele påskehelga... Noen flere som begynner å bli utålmodige?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. mars 2008 #46 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er utålmodig... VELDIG utålmodig... Hehe.. Har ikm i morgen, men ingen symptomer. Verken på tr eller gravivditet, så får bare vente og se hva som skjer. Skal ringe legen senere i dag da, og høre om de har fått resultatet på progesteron blodprøven. Er mer spent på den akkurat nå. Håper den doble pergokuren i det minste har gitt meg el denne gangen. Krysser alt for at det er en høy verdi!!! XxXxXxXxXxX
Gurine Skrevet 17. mars 2008 #47 Skrevet 17. mars 2008 Du får oppdatere oss. Krysser fingrene for deg!!! Lykke til
glød Skrevet 17. mars 2008 #48 Skrevet 17. mars 2008 Da blir det likevel 2008-baby hos oss! (hvis alt går bra da..) Testet allerede i dag likevel, har IKM 18 el. 19/3. Fikk en svak rosa strek på strimmel fra "billigtester". Hadde null forhåpninger denne gangen pga sex hele 7 dager før EL. Begynte å mistenke noe siste par dagene, da jeg ikke har fått mens-murringer ennå, og vips.. Altså, jeg tror cluet er å ikke ha symptomer jenter
Gurine Skrevet 17. mars 2008 #49 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så kjempemye!!!! Jeg har også litt lyst til å teste..men har bare 1 test, og ikm ca den 20, så jeg får vente... Og er nesten helt sikker på at tanta kommer Lykke til med magen, og kos deg kjempe masse!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 17. mars 2008 #50 Skrevet 17. mars 2008 Så koselig Får håpe det smitter litt over på oss andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå