glød Skrevet 17. mars 2008 #51 Skrevet 17. mars 2008 Tusen takk!! Håper det blir mange november/desember-bebiser her, lykke til masse!! Har ikke engang tatt folsyre denne gangen, var sikker på at det ikke kunne bli noe.. Det var helt motsatt forrige måned, da var jeg sikker på at jeg var gravid, og hadde nedtelling til IKM mens dagene sneglet seg avgårde.. Tester igjen om 2 dager for å se om streken har blitt kraftigere. Og så må vi ha ny bil, med plass til 3 barneseter.. Gleder oss masse
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. mars 2008 #52 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer bebes!! Send over masse babystøv da... Har fått blodprøve resultatet nå, og det var kjempehøyt!! 86!!! :D Da har jeg hatt el denne pp, og det er muligheter for å bli gravid. IKM i morgen, blir spennende. Vet ikke om jeg skal teste, eller vente og se om tr kommer noen dager. Får se hva jeg føler for i morgen. Vil gjerne teste sammen med sambo, men han har ikke påskeferie enda... Nå blir det å krysse fingrene for at jeg har en spire i magen XxXxXxXxXxXx.... Tihi...
Icerus Skrevet 17. mars 2008 #53 Skrevet 17. mars 2008 Mandagens symptomer: -mensmurring -småvondt i bekkenet -litt ømme bryster ellers ingenting... Men har en litt merkelig følelse denne gangen. Skal teste i morgen tidlig, selv om der er litt for tidlig enda..
Gurine Skrevet 18. mars 2008 #54 Skrevet 18. mars 2008 Dårlig med symptomer her... Litt småkvalm, litt murring og litt ømme pupper.. Men det er jo vanlig at kroppen min pleier å lure meg med dette her.. Kanskje jeg må teste i morgen, to dager før ikm... hmmm.. Er så utålmodig... Men jeg vet jo at tanta kommer, så det er jo egentlig bortkastede penger Ikke positiv til denne pp, men veldig utålmodig som vanlig..
Mia og gullgutten! Skrevet 18. mars 2008 #55 Skrevet 18. mars 2008 Eeee. Litt skjelven her jeg sitter. Fått en liten, svak strek på QR... ) Redd, glad.. Veldig rert det her ... Tror det kommer en dig CB i posten i dag, må skjekke med den.... Livredd for at det samme skal skje igjen...
Gurine Skrevet 18. mars 2008 #56 Skrevet 18. mars 2008 ojjj.. Gratulerer så mye Det var artig. Har du ikm i dag? Masse masse lykke til, kos deg
Mia og gullgutten! Skrevet 18. mars 2008 #57 Skrevet 18. mars 2008 Hadde IKM i går. Kjentes ut som jeg skulle ha mensen i går, men den følelsen har gitt seg. Har bare ett "trykk i magen" nå.. Livredd for å få mensen nå da... Vi prøvde ikke orndentlig denne måneden heller. Holdt oss litt unna akkurat når jeg trodde jeg hadde EL, men det er vel da det skjer
blirjegsnartmamma Skrevet 18. mars 2008 #58 Skrevet 18. mars 2008 Så spennende!! Gratulerer så mye, og krysser fingrene for dere!
Gurine Skrevet 18. mars 2008 #59 Skrevet 18. mars 2008 hehe.. det skjer vel gjerne når man tenker minst på det Minstejenta vår kom til slik. Vi ble litt lei, og tenkte vi skulle vente et par måneder. Hadde sex bare en gang den måneden, uten å tenke på el i det hele tatt. Og da ble jeg jammen gravid. Nå er hun 3,5 år Jeg har noen dager igjen til ikm, og sliter med utålmodigheten Dette var vel en gla-nyhet å få i påsken tenker jeg Gratulerer igjen, og god påske!!
glød Skrevet 18. mars 2008 #60 Skrevet 18. mars 2008 Ja, sender over babystøv til deg og alle de andre her Blir spennende dette.. Har du testet i dag?
glød Skrevet 18. mars 2008 #61 Skrevet 18. mars 2008 Oj, dette skulle egentlig stå under Lucy T vil ha spire sitt innlegg.. Må lære meg dette, men er ganske ny her inne..
glød Skrevet 18. mars 2008 #62 Skrevet 18. mars 2008 Gratulerer fra meg også til Mia 2pp e MA ! Kos deg med den lille i magen, vi treffes kanskje på 1 timester.. (Har termin 28/11)
Mia og gullgutten! Skrevet 18. mars 2008 #63 Skrevet 18. mars 2008 Har vært å sett inne på 1.tri i dag samt novemberklubben Vi snakkes mer der da!! Håper det er mange flere som kommer etter Masse babystøv til dere alle ********************************************** Klem
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. mars 2008 #64 Skrevet 18. mars 2008 Tusen tusen takk for masse babystøv, suger til meg så mye jeg kan ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ hihi... Ikm i dag, ingen tegn til tr enda.... Testa seeent i går kveld (langt fra morgenurin), og var ikke 4 timer siden sist jeg tissa... hehe... Den ble såklart negativ. Men hvis tr har tatt påskeferie, så tester jeg igjen på torsdag med morgenurin Og igjen; masse lykke til med spiren og den voksende magen...
Mia og gullgutten! Skrevet 18. mars 2008 #65 Skrevet 18. mars 2008 Lykke til Lucy. Håper tanta har tatt ferie!! Håper du kommer etter iløpet av påska God påske alle sammen!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. mars 2008 #66 Skrevet 18. mars 2008 Tusen takk!!! Ja håper det jeg også, hun får bare ha en fin påske, vinter, vår, sommer, høst, senhøst, og jule-ferie :D Hehe... Får satse på at jeg kommer tuslende etter dere ja God påske til deg også Og gratulerer nok en gang
Gurine Skrevet 19. mars 2008 #67 Skrevet 19. mars 2008 Klarte ikke å vente med å teste, selv om jeg antagelig har ikm den 20 eller 21.. Selvfølgelig negativ test.. Så nå kommer nok tanta snart, som vanlig.. Har ikke flere tester, men vet ikke om jeg skal gidde å kjøpe.. Men ville jo vært stusselig om tanta ikke kommer, og jeg ikke får testet Noen som vet om apotekene er åpne på lørdag, eller er det bare matbutikker?
Nina_J Skrevet 19. mars 2008 #68 Skrevet 19. mars 2008 Hei Mia! Gratulerer så masse! Jeg testet positivt i går!!! Da kommer jeg etter deg inn på 1.trimester. Jeg er også inne på Novemberklubben2008. ;D
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #69 Skrevet 19. mars 2008 Oi, oi.. Her skjer det ting ja! Gratulerer så mye til dere som har testet positivt! Lucy: Kjekt at tanta ikke har kommet ennå da! Håper den ikke har dukket opp nå heller! Noen andre som er på FF her da? Min er: http://www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77 Jeg skal ha mensen på lørdag.. Hvor tidlig kanjeg teste med billigstrimmel da..? Begynner å bli utålmodig jeg også! Ingen symptomer her da..
trollmamma Skrevet 19. mars 2008 #70 Skrevet 19. mars 2008 Åååååååh, har sååååå lyst til å teste. Veksler VELDIG mellom å tru at eg er gravid - ikkje gravid. Er til å bli gal av ) Har ikkje ikm før søndag. Skal prøve å la være å teste før da, meeeen er ikkje den mest tolmodige sjela da, så skal holde hardt he he ;o) Gratulerer til dekan som har testa positivt )
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #71 Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg fikk også så veldig lyst til å teste! Jeg gjør det -selv om det er noen dager til IKM ennå.. He, he..
trollmamma Skrevet 19. mars 2008 #72 Skrevet 19. mars 2008 hehehe ) Og svaret blei????????????? Eg har ein dobbel qr liggende i veska. Måtte sikre meg før alt vart påskestengt hehe, ville iallefall ikkje vente til etter påske hehe Så ja, må prøve å halde meg i skinnet nokre dagar til iallefall. sukk!
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #73 Skrevet 19. mars 2008 Ja, har du bare en, så må du spare! Min kom det en svak, svak, svak skyggestrek på.. Så jeg må teste igjen i morgen tidlig på morgenurin... Det skal bli kjekt!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 19. mars 2008 #74 Skrevet 19. mars 2008 Tr kom en dag over ikm, så nå spaserer vi inn i pp nr 3 år... Men men, det blir en hektisk sommer, så det er vel like greit å ikke vandre rundt med stor mage da... Hadde i alle fall el denne pp, noe som ikke skjer så ofte. Har vel hatt 3 pp med el i løpet av det siste året. Må huske å stikke på apoteket og hente ut dobbel pergo på påskeaften nå, blir siste pergokuren før søknad om ivf!!! Ønsker alle andre i uke 12 en riktig god påske, og lykke til med testing
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #75 Skrevet 19. mars 2008 Det var dumt, Lucy.. Men fint at du hadde EL denne gangen. Jeg er helt sikker på at du vil få et barn, ivf er jo et veldig godt alternativ, men håper at du får god hjelp av pergoen, slik at dere slipper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå