maya80 Skrevet 30. mars 2008 #101 Skrevet 30. mars 2008 Stakkars liten, håper hun blir fort frisk, Å regner med att det er deilig å være tilbake i jobb nå. Åssen går det med dere andre da?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 30. mars 2008 #102 Skrevet 30. mars 2008 Uff da Maya, så kjedelig det var. Men godt du får oppfølging og bra at alt var bra med babyjenta di. Og typisk at de har henvist deg feil. At det er mulig!!!! bra du får riktig nå da. Blir spennende å se. Har du funnet noen navn enda? Tenker stadig på det jeg, hehe..Er ikke bare-bare.. Ellers har jeg kjøpt vogn i dag. Kjøpte en vogn til 70% avslag. Så fikk en helt grei sportsvogn til kr. 1198 kr. Ikke værst;-) Se bvarehuset.no. Der er det mye billig. Litt dårlig hjemmeside syntes jeg da men..skader vel ikke å ta en titt. Også dra sambo til Bergen i dag. Blir borte hele uka. Så nå begynner alenemor tilværelsen min for fult. Blir mye reising for han nå og fram til fødselen. Jaggu må han ut å reise 1 mnd etter baby er født også. Blir hjemme de to første ukene da. Lite liv her om dagen.. Hva skjer a??
Titter Skrevet 30. mars 2008 #103 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det er litt stille her for tiden og jeg kan ikke akkurat skryte av at jeg er en av dem som er veldig aktive.... Det er litt vanskelig noen ganger å klare å holde humøret oppe og være positiv, så jeg føler det litt på samme måte som Ørneredet. Orker liksom ikke å skrive så mye. Jeg har fått brev fra sykehuset og skal ikke til mr av nyrene før langt uti mai, så jeg har hatt en liten nedtur i helga. Da kommer vi ikke i gang med prøvinga igjen før i sommer, så jeg føler nesten ikke at vi er prøvere lengre...lurer på om vi bare skal kutte ut alt som heter prøving, la være å tenke så mye på det og heller "leve livet", men det er fryktelig vanskelig. Jeg kjenner en stein i magen hver gang jeg får vite om noen nye som er gravide, og jeg kan nesten ikke se en baby eller en barnevogn uten å bli trist. Det er et så stort ønske hos oss nå, at det har en tendens til å skygge over mange andre ting. Vi prøver å fokusere på andre ting, men med varierende resultat som dere sikkert skjønner. Dette ble et klageinnlegg fra meg, men skal prøve å komme tilbake med noe mer positivt en annen dag! Håper de går bedre med både bekken og syke barn hos dere andre i alle fall!
maya80 Skrevet 31. mars 2008 #104 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har kjøpt sånn vogn det er på den nett siden du linket til på konkursalget til bb, fikk full vogn til 1500 kr. Vi har funnet navn på babyen ja, skal hete Silje. Ellers var kontrollen hos jordmor bra i dag, skal bare følges opp med urinprøve å bt 2 ganger i uka. Titter klag å syt så mye du vill, jeg håper tiden til timen går fort for deg. Er ikke noe særlig å måtte utsette prøvinga for di man må.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 31. mars 2008 #105 Skrevet 31. mars 2008 Ja, du må bare klage titter... Greit å ha en plass man kan klage litt uten å bli anklaget for å ha PMS=) Kan du ikke prøve å purre på timen da? Maya: håper du ikke får mer plager med sv skaps forgiftning... Jeg hadde det begge sv skapene men det gikk greit når jeg endelig skjønte at jeg skulle være i ro. Ødem grad 2, 2+ protein og høyt BT fra ca 3 mnd før termin på førstemann.Lykke til. Husk å unngå salt! Jeg spiste mye spekemat den tiden, og det var ikke gunstig.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 1. april 2008 #106 Skrevet 1. april 2008 Kjære Titter. Klart du må få syte her hos oss. Og jeg ser ikke på det som direkte syting heller. Du har bare noen å lette hjertet og tankene for. Så bare fortsett om du føler for det. Vi er her vi!!! Og samme til deg Ørneredet!! Vi deler glede og sorg hele veien. Det er jo avtalen vår!! :-) Maya: Grattis med ny vogn. Moro når det er så billig. Og de er ikke så aller værst heller. Kjøpte du den røde eller lyseblå med tre hjul? Silje er fint navn :-) 123..:spekemat? Er ikke det sånn fy fy a? Tørr ikke spise det jeg. Nå er jeg ikke av den hysteriske sorten, så har jo spist noe, men akkurat spekemat, myke oster og upastorisert melk prøver jeg å holde meg unna. Har hørt man kan spise spekemat som har vært fryst?Håper du slipper unna sv.forgiftning denne gangen da:-( Ellers sitter jeg på jobb (har lunsj akkurat nå da, hehe) Og trives såååå bra!!! Fått masse skryt i dag, og det er jo motiverende i seg selv. Men må jo le av han teite ex-sjefen min da. Han presterte å skrive på TIMELØNNA mi på attesten min. Hallooo!!! Det er jo ubetydelig da. Så jeg skrev til han på mail at det ikke hadde noe å gjøre på en attest, og at jeg ønsket en ny, snarest!! Hehe..så får håpe jeg får en ny snart;-) Han er jo helt fjærn. Ha en fin dag da dere!!
maya80 Skrevet 1. april 2008 #107 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte den røde duo vogna, er lyseblå inni. Var bare den fargen igjen når vi kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå