Mixå Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Heisann! Ny tråd for Mars:) Lenge siden jeg har skrevet med dere, men har lest omtrent alt:) Sambo kommer hjem mandag, og hvis jeg har 34 dagers syklus skal jeg ha el mandag:) krysser fingrene for det! Vet absolutt ikke hvordan syklusen min er for tiden vett.. Ellers har jeg det grusomt travelt med skole, musikal og konsert. Mye som skal skje på en gang,men vi skal til Portugal Torsdag-Søndag på firmatur.. Gleder oss veldig:) Gratulerer med jobb da Morelli:) Ønsker alle en god helg videre:)
Titter Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer med ny jobb Morelli!! Det er jo helt supert at det ordna seg, så får dere heller ha den ferien til gode! Jeg har egentlig hatt en kjempefin helg! Var så koselig å ha venninna mi på besøk, og vi har kosa oss skikkelig hjemme. Har ikke akkurat hatt noe stramt program, bare slappa av og tatt igjen tiden siden sist vi møttes:) Og så har min gravide venninne endelig født, så i morgen blir det besøk på sykehuset. Det blir koselig, men rart. Kjenner at det nå blir enda viktigere for meg at jeg kommer meg gjennom hele svangerskapet, for det er litt sårt at hun ble før meg (vi har prøvd lengre enn hun og samboeren har vært sammen). Kanskje synes noen det er teit å tenke slik, men det føles litt sårt for meg i alle fall. Men nå har jeg jo bestemt meg for at dette skal gå bra!!!! Sambo fikk bok hos meg som het "Verdens beste pappa" på fredag da han var innom, og han har snart lest den ut!! Han likte den så godt, og hver gang jeg snakker med han siterer han eller forteller noe fra boka! Synes det er så godt at han er så engasjert i dette, og det hjelper meg å slappe av. Ha en strålende søndags kveld da jenter! Og håper dere får en innholdsrik uke:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Så tilfeldig denne tråden jeg, hehe..Håper de andre gjør det også. Takk for det Mixå og Titter. Skal bli godt å kome seg i jobb igjen. Er ikke mange månedene, men blir i hvertfall penger i permisjonstiden. Shit, ei venninne av meg har spurt om jeg vil være med på fødselen hennes. Og hun termin om 14 dager. GISP!!! :-/ Men sa selvfølgelig ja. Hun satt seg i en liten beite hvor det står mellom to stykk som kan være far. Stakars jente, hun har det ikke lett fra før av heller. Men det ordner seg nok. Jeg skal hvertfall stille opp. Men tenk hvis jeg virkelig skal være med på selve fødselen. Skrekk å gru!!!! Uææææ!!!! Jeg skal filme litt da, så den evt faren kan se fødselen, haha:-) Går nok bra. Må stikke jeg, tassen står å drar meg i genseren å vil leke:-) Shalla bais:-)
Titter Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Nå er jeg helt skjelven og klarer ikke slutte å gråte.....var akkurat på do og fikk blod på papiret:( Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå, men håper det bare er en liten blødning og at alt går bra enda....vil så gjerne ha den lille spiren boende i magen min åtte måneder til!!! Vær så snill........
Idun<3tosmå<3 Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 God Søndag alle! Nå er endelig en slitsom familiehelg overstått! Koselig ja, men jaggu godt når de drar og ja! Så artig at han likte boka Titter, min og har sitert og fortalt om ting fra boka! Jeg kjøpte den før jeg ble gravid jeg da, så jeg har jo lest den... Vittig bok! Og ja! Det er utrolig godt når de er så engasjerte!! Var det etter påske du begynnte i jobb Morelli? Bra du får jobbet såppas at det bir permisjonspenger å få da! Krysser fingrene for at du ikke blir sykemeldt! Jeg er jo 80% sykemeldt nå, legen lurte på om jeg ikke skulle være bare hjemme, men er ikke helt klar for det enda. Er sykemeldt ut måneden, og skal tilbake da, så får se an bekkenet og formen, og evt gå ut fullt sykemeldt da... Men da blir det nok frem til fødselen, og det er litt skummelt.... Ikke lett dette! Men nå har jeg egentlig ikke tid til å sitte ved pcn, skal rydde bort siste rotet etter lunsjen, så kommer vel sambo snart hjem fra flyplasssen. Så skal vi gå oss tur og leie en film og kose oss aleene i kveld!! Vi snakkes!!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Ånei Titter!! Så ekkelt at du må oppleve dette da! Husk Husk og husk at blødninger i første trimester ikke er unormalt! Likevel, ring St.Olavs og gyn avd og fortell, kanskje de kan gi deg noen gode råd eller beroligende ord! Dette må gå bra! Og dette skal gå bra!!
maya80 Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 I alle mine 3 svangerskap har jeg hatt blødninger i førsten, så titter jeg slkjønner redselen men håper det bare er en uskyldig blødning på deg. Så godt han likte boka, gå den samme til min samboer å han elsker boka si han å. Blir vel spennende å være med på fødsel morelli, misunner deg litt der. Håper det blir en fin opplevelse for dere begge, å håper det ordner seg med å finne ut hvem som er faren til babyen. Her savner jeg sambo masse, å livet går sin vante gang
Titter Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Takk for trøstende ord, både ørneredet og maya! Jeg håper også at det bare er en uskyldig blødning slik som du har hatt Maya...det hjelper å høre at andre har hatt det, og at det har gått bra! Var akkurat på do igjen, og har heldigvis ikke blødd mer enda....såvidt jeg kunne se litt lyserødt på papiret. Da jeg hadde sa begynte jeg å blø mye med en gang, så jeg håper enda. Har lest litt rundt og et er jo vanlig med blødninger i denne delen av svangerskapet uten at det skader, så jeg håper å bare bli en del av den statistikken. Skal snart ringe sambo, og gruer meg til å fortelle han det. Han gleder seg sånn... Men jeg krysser fingrene og kniper igjen det jeg kan!!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Uff da Titter, jeg kan skjønne redselen din! HÅPER VIRKELIG AT DET ORDNER SEG. JEG KRYSSER ALT JEG KAN!!! Min følelse sier at det kommer til å gå kjempe bra. Sender mange gode tanker i din vei!!! Ja Trulte, jeg begynner å jobbe etter påske. Hvis bekkenet klarer å holde seg i ro tipper jeg at jeg skal klare 3 1/2 måned i jobb. Mulig det går med bekkenplager også, for er ikke så mye gåing tror jeg. Hvem har du hatt besøk av i helgen da? (nok en helg med besøk, hehe) Æsj, ei venninne av meg er så forbanna tøff i trynet bestandig. Men nå har hun virkelig såret meg. (Ikke første gang for å si det sånn). Skal jo sies at jeg kanskje er litt hormonelll og nærtagen om dagen, MEN jeg fikk virkelig høre hvor lat jeg var som konstant var sykemeldt og uten jobb. Hun skulle ha det til at jeg bare løp til legen hver gang noe strittet i mot på jobben og fikk meg sykemelding. Da blir jeg litt lei meg da, for jeg har tross alt operert hånda mi 3 ganger for den møkkajobben jeg hadde. Jeg ble jo friskemeldt i nov og klar for å jobbe, da sjefen plutselig permitterte meg. Er det noe jeg kan noe for da? Men da syntes hun jeg bare kunnet fortsatt i barnehagen (jobbet jo der litt før jul), men det jeg da prøvde å forklare var at jeg var gravid og hadde plager med kvalme og brekkninger. Ikke så lett å jobbe i bhg da. Men det syntes hun bare dreide seg om latskap. Var maaaange gravide som klarte å tvinge seg til jobb!! Så hvorfor kunne ikke jeg.. Hun ofret ikke en tanke en gang om aborten jeg hadde. Bæring osv..Lå jo litt der også..Mye løft i en bhg. Typen hennes er nyutdannet lege og er helt i mot sykemelding. Og når det gjaldt scenebet. i armene mine, så var det en idiot av lege som sykemeldte meg, for det var sjefen min sitt ansvar å sette meg til noe annet, men fader heller da, den lille bedriften jeg jobbet i, så var det ikke mulig å gjøre noe som jeg ikke brukte armene til. Men det var ikke godt nok, for hun visste at jeg bare sykemeldte meg fordi jeg ikke trivdes. Uff, kan fortsette å snakke om dette i timesvis tror jeg, for hun var skikkelig fæl mot meg. Jeg som bare har vært støttende og snill mot henne bestandig. Det var hun jeg lagde sånn overraskelsesfest for når hun kom frutlandet etter å ha studert til dyrlege. Takk for den lissom!! kjenner jeg er skikkelig lei meg pga det hun sa. Bare jeg som overreagerer her eller? Snakket med ei annen venninne etterpå, som var her å hørte alt, og hun sier bare at hun ikke mente det sånn. Hun har alltid vært rappkjeftet og klar i sin tale. men poenget mitt er at jeg tåler å høre slikt, for noe av det positive med meg er at jeg faktisk blir glad for negative tilbakemeld (og positive så klart), for man kan ikke bli bedre menneske av å ikke vite. men måten hun "angrep" meg på, gjorde at jeg hele tiden måtte prøve å forsvare meg selv. Og det liker jeg dårlig :-( Sorry jenter, men i dag var det min tur til å ha syteinnlegg. Jeg prøver så godt jeg kan bare...snufs...:-( Tenker masse på deg titter!!! La høre fra deg igjen snart da!! klem fra meg til dere.
Titter Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Jeg mener at det ikke er du som er hormonell, men venninna di som har gått over streken! Hun viser ikke mye forståelse for din situasjon når hun sier ting som det der, hun har ingen rett til det! Min gravide venninne som jeg har snakket om tidligere sa til sambo for noen uker siden at vi ikke ønsket oss barn sterkt nok når han tok seg en fest underveis i prøvinga.......det gjør virkelig vondt å høre, spesielt når hun sa det samme til meg i høst og jeg ba henne om å ryke og reise dersom hun bare skulle komme med slike kommentarer. Selv om jeg prøver å ikke tenke på det, og innerst inne vet at det ikke er noe jeg ønsker mer enn å få barn, gjør det vondt å høre. Ellers blør jeg som en vanlig menstrasjon i dag, og det er klumper i blodet så jeg har ikke så mye håp igjen. Hadde gledet meg til legetimen på onsdag, men nå gruer jeg meg. Får i alle fall håpe at hun tar meg på alvor og hjelper oss videre. Skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå bra med oss.....er riktignok en uke lengre denne gangen enn forrige gang, men det gjør det egentlig bare tyngre. Trodde virkelig det skulle gå denne gangen.
maya80 Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Nei du overeagerer ikke. Synes veninna di burde holde seg for god til å utale seg så nedtlatende. Er lett å sitte på sin høye hest når man aldri har slitt med noe eller noe av det man utaler seg om. Jeg regner med hun ikke har vært gravid eller, ellers så har hun vært utrolig heldig om hun har sleppe unna plagene. Er vel heller hun som vill føle seg dum den dagen hun må ha sykmelding eller føle på seg graviditetens glade sider når det kommer. Ikke la sånt såre deg, hun som burde skamme seg her. Kjenner jeg blir så provesert over enkelte som mener så teite ting, har vært borte i sånne selv. Å pipa fikk som regel en annen lyd før eller siden når det var dems tur til å oppleve det samme. Du skal ikke behøve å forsvare deg hvorfor du er sykmeldt eller div andre ting, du er hveken lat eller noe annet. Ikke la andres dumhet avgjøre hva du er eller ikke.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Ånei, nei nei Titter, dette fortjener du ikke. Prøv å hold håpet oppe da, det trenger jo ikke ha gått galt... Men klart, du har opplevd dette før og alt, så skjønner at du tenker i slike baner.. Jeg tenker i allefall veldig på deg nå, og holder håpet oppe for deg! Morelli, ikke enkelt å tilfredstille alle rundt seg, Du får bare la det prelle av og ikke tenk noe mere på det! Er ikke verdt bekymringene! Gled deg heller over magen din og den nye jobben du! Da er jeg gressenke igjen, han drog med taxi til flyplassen klokka åtte, og fikk nå akkurat tlf fra han om at han enda sitter og venter på flyet. Går ikke før 23:00... Kjipt å sitte noen få mil unna ja.. hehe.. men men.. Han får vite i mårra hvor lenge han blir borte, de skal på båt, så han tror det blir to eller tre uker:( uff uff, tre dager fikk jeg ha han hjemme, og de tre dagene har i grunn familien tatt all oppmerksomhet.. Vi skulle jo kose oss med film i går, men han sovna på sofaen og jeg var og så gåen at det ble bare tili seng på oss... hehe, ikke lett. Hadde feiring av bestmor til sambos nittiårsdag. Så nå har vi hatt besøk de fire siste helgene faktisk, gleder meg til neste helg vi begge er hjemme og ikke har noen planer!! Åj, holdt på å glemme å fortelle at vi har kjøpt vogn!!! Ble Bugaboo Camelon med grå base og rød kalesje:) Og bilsete da, så nå er jeg happy!! Godt å ha den i hus!! Natta gressenker! Trøtt nå ja....
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Titter, så skummelt! Syns så synd i deg nå. Jeg har ikke ord. Skjønner du må være kjemperedd og fortvilet. Du er vel alene også nå? Men som Maya sier lenger oppe, så er det vanelig med blod i første tri. Jeg blødde litt jeg og, men ikke som en mens. Du burde vel gå på legevakta med en gang, eller kan du vente til i morgen? Du må få ul. Jeg håper virkelig alt er i orden. Dette må være noen tunge dager for deg. Viktig at du holder motet oppe uansett. Skulle det gå galt, så skal du snart utredes. Du er jo allerede på god vei til å få en liten en! Tenk at hver dag er en dag nærmere.. Lykke til min venn. Morelli, fyttikatta for ei kjærring! Jaja. skjønner frustrasjonen din, men jeg syns mer synd på henne. Hun kan ikke ha det bra med seg selv som må bruke energi på å kritisere og angripe snille, søte venner som deg! Og fødsel? Herreg.. Du må i allefall legge inn en rapport her! Tør du virkelig det da? Som skal føde om ikke altfor lenge selv? Men det er jo en vidunderlig tillitserklæring! Ørneredet! Grattis med vogn, den er kjempekul! Hadde lyst på samme, men det ble en annen likevel. kjedelig at du blir gressenke igjen, det er jo pyton. Formen din er ikke så bra, nei. Og det er egentlig ikke min heller. Er mye slapp og sliten fortiden, aner ikke hvorfor - men det er vel mye som skjer. Mixå: Lykke til med EL!! Masse babystøv til deg..!
Titter Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Takk for omtanken Stjerneklar! Det hjelper å ha venner som dere her inne i slike situasjoner. Og ja, det er viktig å holde motet oppe og tenke framover, men det er ikke like enkelt bestandig. Humøret mitt går i berg og dalbane for tiden, fra å være i godt humør til å være laaangt nede. Grugleder meg til legetimen i morgen. Gruer meg til hva hun har å si, for jeg har ikke så mye håp igjen, men samtidig skal det bli godt å få et litt mer endelig svar. Skal ha ul nå ja, og det hadde vært fantastisk dersom det fortsatt var en liten spire der inne.... Skulle bare ønsket sambo var her slik at jeg kunne hatt støtte i han. Jeg er så usikker på hva jeg egentlig skal spørre om! Nå er jeg jo verken sikker på at jeg er gravid eller at jeg ikke er det....må sikkert bare ta det som det kommer. Hvis noen har tips og råd, så mottas de med takk! Ellers får jeg si gratulerer med vogn til deg Ørneredet! Det må føles godt å få den i hus, det nærmer seg virkelig! Hvor langt er du nå egentlig? Ha en fin kveld jenter! Og kos dere med Frustrerte Fruer, det skal jeg:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Takk for støttende ord dere, men går nok så bra så. Også du da Titter. Ser du har vært på biblioteket i dag. Ville ikke forstyrre deg da, men lurer jo fært på hvordan det går med deg da? Er vel ikke stort nytt siden forrige innlegg.. Uff...det værste nå er vel å væe uten "støtte" fra samboer. Han også så klart. Er jo på en måte alene om det han også, selv om det ikke er han sin kropp. Rakk du å fortelle noe til foreldrene dine eller? Er greit å ha noen å prate med uansett hva som skulle skjer. Tenker mye på deg hvertfall. Elisabeth hører vi ikke så mye til.. Går det bra med deg??? Skikkelig bra tv kveld i dag ja:-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Lykke til meg legen i dag Titter! Tenker mye på deg! Stor klem til deg uansett hva som kommer ut av timen!
Mixå Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2008 Heisann! Sambo er hjemme nå, så jeg er så lite på nett for tiden.. Uff.. slemt av din venninne å ha så lite forståelse, men hun henger seg vel på sin kjære lege som hater sykemeldinger!! jeg hadde i allefall blitt veldig skuffa over henne!! Tusen takk Stjerneklar, tror jeg hadde el fredag, og sambo kom hjem mandag.. menmen.. vi tar det som det kommer!! Er spådd gravid i Juli, så jeg tenker generelt veldig lite på å "få det til" denne pp.. Kjempetrist å høre om deg og Titter, usikkerheten er verst.. :/ Men det kan kanskje stå bra til med den lille astronauten likevel? Ellers ville jeg bare hilse på.. prøver stadig vekk å bli bedre kjendt med dere, men glemmer for hver gang hvem som skrev hva:P Begynner å komme meg.. Nå skal jeg på besøk til min kjære bestemor som har flyttet fra min bestefar, trist men den rette avgjørelsen. Alkoholmisbruk er faenskap for å si det sånn! (litt beveget nå) Drar til Portugal i morgen, så vi får bare pleie kjærligheten og glemme hverdagen til Søndag Ha en fin uke videre, og god helg!! Klem fra Mixå
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 GOD TUR Mixå!! Ikke misunnelig nå nei!!! :-/ Var hos legen i går og babis sitt hjerte dunket og slo som bare dt. Deilig følelse. Bekkenet ville hun ikke gjøre noe med enda, så får bare håpe det blir bedre. Nå er det middag, så måtte bare skrive kjapt her! Hør fra deg snart da Titter!!! Tenker masse på deg.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Jøsses, Mixå, Til Portugal!! For en heldiggris du er, så fantastisk det hørtes ut med langhelg der! Sier bare... NYYYYYT dagene! - og god tur selvsagt! Morelli, så godt du har vært hos legen å hørt hjerte slå, du har vel ikke vært i tvil om det? Håper bekkenet blir bedre..Jeg sliter med ryggen jeg. Er ikke mye mobil for tiden. Titter; har tenkt så masse på deg! Håper alt er vel og bra. Vi skal hjelpe deg uansett! Min kjære er hjemme nå og det er så godt. Skal ikke ut før om en måned cirka. Gruer meg til det, men gleder meg over å ha han hjemme nå. Men dagene er travle uansett!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 6. mars 2008 #20 Skrevet 6. mars 2008 Å, Titter, nå bekymrer jeg meg både gul og blå... Liker ikke tanken på at du er hjemme alene nå!! Håper du klarer å holde motet oppe!! Klar, så kjekt at han skal være hjemme så lenge da! Gangen før der gubben var hjemme var det ei natt, og nå sist var han hjemmom i tre dager, og nå kan det hende han blir ute i tre uker:( Da blir det ei uke overtid. Som resulterer i litt ekstra penger som igjen resulterer i en tur en eller annen plass for meg og han:) Så på en måte håper jeg det blir ei uke overtid, hehe... Hadde vært godt med en lite tur rett etter påske:) Elisabeth, nå må du legge inn et innlegg synes jeg! Så vi får høre hvordan det går, EL nærmer seg jo og nå!! Ellers så kan jeg jo melde at Miss er aktiv inne på 2. tri, koselig å se at hun lever. Selv om hun er febersyk om dagen! Men gravid er hun i allefall:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Ja, gir et livstegn fra meg! Titter: Hvordan gikk det hos legen?? Tenker mye på deg... Håper at du får god hjelp hos legen. Morelli: Hun venninna di er bare tåpelig da! Du er ei kjekk jente som gir mye av deg selv og har respekt for andre mennesker. Hold deg med likesinnede er nå mitt råd da! Ikke tro på slik tull som hun lyrer ut av seg, du vet annerledes, det som er sannheten. Du fortjener bedre venninner! Enkelte mennesker tror at de kan bare lyre av seg alt mulig, men plutselig en gang sier hun noe til feil person og får seg en omgang, tipper jeg.. He, he.. Er ikke her inne så mye for tiden, har trappet mye ned med å tenke på denne prøvingen. Jeg bare holder på med andre ting, så skjer det når det skjer. Har følt mye stress i det siste, fikk hjertebank og nattesvette og greier, så jeg skal gjøre mer av det jeg har lyst til, og fokusere på positive ting frem til jeg blir gravid. Så fokuserer jeg på andre viktige ting, som forholdet til samboeren min og sønnen hans. Er nok ikke bare gull og grønne skoger å gå gravid og ha barn heller, så jeg må benytte meg med å gjøre det jeg vil nå når jeg har anledning! Er på CD 9 i dag, så her hekkes det! Bare å vente på resultatet. Ha en fin kveld, jenter!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 7. mars 2008 #22 Skrevet 7. mars 2008 Du er da søt da Elisabeth:-) Tusen takk! Skal ta det til meg. Bra å høre fra deg. Har ikke villet mase, for skjønner du er i en vanskelig periode. Godt å ta litt vare på bare seg og selvfølgelig de rundt deg du er glad i. Om ikke lenge blir du også mamma skal du se:-) Men vit at vi er her hvis det skulle være noe som helst. Og du har meg jo på msn:-) Hekk i vei;o) Titter: !!!!!!!???????!!!!!!!!!??????????? Snufs..vi tenker på deg!! Og til dere andre: GOOOOOD HEEEEELG :-D og god tur til deg Ørneredet. Ski forsiktig da;-)
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 7. mars 2008 #23 Skrevet 7. mars 2008 Huff.. bekymra for titter jeg også.. Lurer på hvorfor hun holder seg borte! Skulle så ønske hun la inn et "jippi, hjertet slo" innlegg.. Det er så mye kjipt som kan skje, men det er viktig å holde motet opp. Når hun ti år fram i tid ser tilbake på denne tiden, sitter hun sikkert med en niåring i fanget og lurer på hvorfor hun tvilte på om hun noen gang skulle få til dette! Det er mange som mister, eller bruker lang tid på å bli gravide. Og de aller fleste klarer likevel å få barn! Viktig å huske på. Forstår deg godt, Elisabeht, at du vil holde deg litt unna disse sidene. Det er sikkert lurt. Man blir så utrolig opphengt i syklus og timing! Det beste er nok å bare la det stå til, og slappe av med deg. Det skjer før du aner uansett! Hørte jeg noe snakk om at du er på kø for IVF? Jeg sliter med ryggen jeg. Kjedelig. Mye mindre mobil enn jeg var før. Magen er blitt stor og det er morsomt. Koselig å kjenne de gode sparkene, og at babyen snur seg inne i magen. Gleder meg til å hilse på, bare 3 mnd igjen nå! Blir så spennende! Ha en fin helg jenter!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #24 Skrevet 7. mars 2008 Ja, enig med dere, jeg skulle ønske at vi hørte fra Titter altså.. Tenk om hun er innlagt på sykehuset eller noe? Hvis noen hører fra henne, så må de si fra.. Jeg lever nå i håpet om at det går bra! Når det gjelder det gjelder min situasjon, så går ting veldig bra, jeg mente ikke å høres ut som jeg var oppgitt og ikke klarte mer, tvert imot! Jeg lar bare ikke fokusen på prøvingen være så høyt oppe på listen, om dere skjønner? Jeg jobber med å få blodprosenten min opp, den var på 12,2 nå sist, så den har steget fra lusne 12. Jeg er ikke fornøyd før den er på 13 da, gjerne over det også. Så lever jeg sunt, og har det bra! Bruker også ovarium comp -en homøopatisk medisin som styrker slimhinnen i livmoren. IVF er lagt på is, tror ikke vi trenger det. Jeg tror det skjer snart på vanlig måte.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 7. mars 2008 #25 Skrevet 7. mars 2008 Helt enig, det skjer nok på vanlig måte. Syns ikke 12 i blodprosent er lite da? er ikke det normalt? Jeg hadde 12, 3 sist hvis jeg ikke husker feil, og det var vist helt fint. Godt du er med godt mot! Du har riktig innstilling, og ingen grunn til å henge med hodet så bra du ikke gjør deg! Ja, vi må bare krysse fingrene for titter..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå