Gå til innhold

Er dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det syns jeg ikke.

Men, jeg ville spurt om de har ville være med å spleise på musikken og de kunne sett på det som gave til mannen din. Da blir det ikke sett på som inngangspenger, men en hyggelig overraskelse til mannen din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke frekt, men temmelig dyrt. 800,. er det vi gir til venners bryllup eller runde dager til søsken, og ikke en gang i nærheten av hva vi ville gitt til en kamerats 30 års dag...

Skrevet

Ja, då så. _Eg synst ikkje det er frekt, berre litt....uvanlig. Og dyrt (for deg, altså, ikkje for gjestane, 400kr er ikkje ein kjempedyr presang)

Skrevet

Hvus du tar 400 for inngang kan dere ikke forvente at han skal få gaver av folk da, det blir litt vel dyrt...

Du kan jo si det at de m¨betale inngang men ikke gi gave.

Dette blir 800 pr par, ja, det er dyrt...

Syntes du kunne tatt 200 pr pers men det er meg...

Skrevet

Det var en god idè Høstrose!

Kanskje jeg kan gjøre det slik?

Skrevet

begynte å lure på om jeg har hatt permisjon så lenge at norske band får betalt 85 000,- :)

Har dere venner med mye penger mellom hendene? RIng rundt og hør hva de sier!! Er det full pakke med mat, drikke (eller at en an ta med), sted osv. så er jo kanskje prisen grei. Mange som svir av mer en kveld på byen.

Skrevet

Driter du penger?? da min samboer hadde bursdag, hadde vi selskapet ute, vi betalte mat og drikke, men folk fikk ikke drikke så mye de ville, tror mannen min var storfornøyd med sitt selskap,og jeg ville ikke betalt 400 kroner med mindre det var min favorittartist.

kan du ikke gi han bilett til en konsert med dette bandet?

Skrevet

Om du leser hovedinnlegget så ser du at jeg skrev at jeg tenkte å ta inngangspenger istedet for gaver. Hadde jeg tatt 200 kroner pr. pers, hadde det vært noe sånt som lokalbandet jeg kunne hyret.

Og det er ikke interessant.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hvis du i det hele tatt tenker på å bruke 135 000 på en 30-årsdag har du vel råd til å betale det selv? skal gjestene dekke utgiftene må du jo ha ca 340 gjester...

Blir en heidundranes fest ihvertfall.

jeg hadde ALDRI gjort det.

ta ham med på konsert med dette bandet istedenfor!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å betale 40.000 av egen lomme til bandet.

Spørsmålet var heller ikke om DU hadde gjort det.

Og ja, det blir en heidundrenes fest!

Skrevet

Hadde ikke vært aktuelt her i huset og brukt så masse penger på en 30 års dag, da måtte i så fall jeg har vunnet masse penger i lotto eller noe.

Kan du ikke kjøpe noen plater med bandet og spille på dagen hans? Det er jo uansett en kortvarig lykke etter min mening.

Skrevet

Tviler på at jeg og samboeren hadde giddet å betale 800,- for å få lov til å komme inn på 30-årsfesten til en kompis..

Skrevet

Nei, jeg driter ikke penger.

Jeg tjener normalt, men har arvet en del. Og mannen min har vært ille syk, og jeg ville bare gjøre dagen spesiell for han.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jeg bare poengterte det jeg=)

forøvrig må du nok regne med at mange takker nei, når det blir 800 kroner per par (hvis du ikke bare har rikingvenner da)

Skrevet

Si hvilket band det er da??? Kan ikke si A og ikke B :) :) :)

Skrevet

Kanskje du heller kan arrangere konsert der dere bor med dette bandet så tar du deg av det administrative? da får jo også flere sett dette bandet og kanskje får du dekt inn kostnadene.

Skrevet

Det var jo lurt...

jeg hadde nok ikke betalt noe for å se de jeg da... :(

Skrevet

Ole ivars i en 30 års dag?? hehe skulle tro det var en 40-50 års dag, heldigvis er ikke min mann begynt og høre på slik musikk i det hele tatt.

Skrevet

Ole Ivars, ja...... Sjekk ut musikksmaken til vennene først. Jeg hadde betalt 800 for å slippe.

Skrevet

Når du tenker bruke 135000 kr på 30-årsdagen, tenker jeg dere må jo ha en veldig bra økonomi. Men det har vel kanskje ikke alle gjestene du skal invitere? Jeg hadde aldri sagt ja til "inngangspenger" på 800 kr for å feire en venn....så god økonomi har ikke vi. Og slik tenker vel flere, tror jeg. Og "lokalbandet" tar altså 40000 for å spille, de da...?

Tror heller jeg ville satsa på noe annet som du selv har økonomi for å dekke, men det er meg.

Skrevet

ja, hva med å arangert konsert i distriktet, så feirer dere inviterte videre etterpå??

Skrevet

Om mannen din har vært ille syk, så tror jeg at alle vennene deres gladelig ville betalt 400;/800; for å gjøre dagen hans meget spesiell og minneverdig.

Vet bare med meg selv hva jeg ville ha betalt, og da er ikke 800; noe i forhold til sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...