Gå til innhold

Er dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å planlegge 30 årsdagen til mannen min, som finner sted i november.

Har funnet lokale, band, ja alt. Men her er dillemaet:

Bandet koster 85.000... Er det da frekt å kreve inngangspenger istedet for gaver?

Mannen min vet ikke om dette selskapet i det hele tatt, dette skal være en overraskelse. Og bandet er favoritten hans blanft norske artister, så det hadde bare vært megastilig å fått dette til!

Men er det frekt liksom? Jeg må ta minst 400 i inngangspenger for og klare å få til dette. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kommer an på hvor mange som er villig til å betale 400 kroner for å se et band - hvis de selv ikke er store fan. Jeg hadde personlig ikke hatt noe problem med det, men tvile på at alle andre hadde giddet.

Skrevet

Synes ikke det er frekt, men det var litt mye...Håper at dette er et band som er verdt de 400 kr da?=)

Skrevet

frekt og frekt.... litt, kanskje. hva om folk ikke kommer, da?

Skrevet

Inngangsprisen, eller bandet? Må legge til at de får servert mat, da:-)

Skrevet

Da inviterer du jo til konsert da, ikke til selskap...

Hmm, tviler på at alle vil komme da om du gjør det sånn, (blir jo 800 pr.par det), så da blir det kanskje enda dyrere enn du hadde regnet med....

Jeg ville nok ikke gjort det, men hør med vennene deres først hva de sier!

Skrevet

Jeg håper du har kontroll på økonomien her. Dette høres helt vanvittig ut. Har du dekning for underskuddet eller?

Skrevet

Tja... Da vet jeg ikke:-)

Men tror de fleste kommer, siden det er bursdagen hans:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt en gave til 400 kr til en kompis i 30 årsdag, og hadde jeg ikke likt bandet i tillegg - da måtte det vært en god venn:)

Litt dyrt, men ikke frekt å be om inngangspenger istedet for gaver. En veldig god ide!!!!

Hm...har jobbet ganske mye med booking. Hva band er det snakk om som koster så mye for en privat gig?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og jeg som trodde jeg fleska til når sambo fikk tandemhopp i fjor... hehe.

Ja, syns det er litt frekt. Eller, ikke frekt, men kanskje unødvendig. Det kommer sikkert mange som kunne tenke seg og gi en personlig gave, ikke noe du ønsker og gi han, om du skjønner?

Skrevet

Hør med gjestene. Jeg arrangerte overraskeslesparty for samboeren min, med fullt program, leide hytte ol. Jeg snakket med alle som skulle komme under hele planleggingen, fortalte hva ting kosta og sånt, og sa hele tiden at de måtte si fra dersom de hadde innsigelser. De fleste reiste langt og brukte mange tusen på dagen til sambo, men de kjøpte gave likevel.

Hør med gjestene du, så slipper du å lure på hva de syns. folk har veldig ulik oppfatning om hva som er ok mht. sånne ting.

Skrevet

Nja, hvis du skal ha 400,- pr person, så mannen min og jeg måtte betale 800,- for å feire mannen din, så tror jeg vi hadde takket høflig nei gitt... Og du kan jo risikere at flere tenker som oss, sånn at du blir sittende med DEN regninga til bandet...

Skrevet

Du legger jo for øvrig opp til en veldig stor fallhøyde med et budsjett på nesten 100.000 i utgifter da :)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hadde reagert litt negativt på å måtte betale 800,- for et 30-årslag for oss 2.

Skrevet

Alienbrud: Ja, jeg har mer enn nok kontroll på økonomien, så der kan du slappe av:-)

I utgifter på selskapet bortsett fra bandet, vil jeg ha ca 50.000.

Dette skal jeg dekke selv, altså mat, lokale osv.

Men skulle gjerne ha overrasket han med dette bandet også, siden han har vært gjennom mye kjipt, og fortjener en real opptur.

Skrevet

Jeg synes 400 kr var mye ja - og 800 for et par. Vi hadde ikke kjøpt gave for 800 kr til en kompis for å si det sånn.

Skrevet

Hadde nok garantert betalt 400 kr for å ferie en venns 30 års dag=) Men det er ikke sikkert alle tenker slikt, mange vil nok synes at det er dyrt. Ta en kjapp ringerunde til vennene og hør med de..

Skrevet

Jeg har dekning på at jeg kan klare å betale dette selv, men hadde vært fint å slippe alt alene. Sånn var det jeg tenkte.

Skrevet

Kommer vel an på øyet som ser? Han hadde blitt superglad for dette, det vet jeg.

Skrevet

Syns ikke det er frekt men jeg hadde ikke betalt 800 kr for meg og gubben for å komme i en bursdag....

Hvilket band er det ? Nyskjerrig :) :)

Skrevet

Det var både dyrt og litt frekt ja. Hadde ikke hatt råd jeg da.

Skrevet

hvilken band er det?

kan jo reise jorden rundt for dei penga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...