Molait Skrevet 17. mars 2008 #202 Skrevet 17. mars 2008 Det er snø ute! svanine..hehe...greit å kunne lese om livet sitt på nett vel?! Bilder kommer bilder går, skal se jeg får levert tilbake en bok en gang og. Fant ut at vi ikke hadde et eneste bilde fra etterleggetid, det har kanskje dere? får titte på smug etterhvert. Ama: Vi brukte fine skone mens Tiril brukte fine dressen:) Vi har og lite andre veien, men jeg har nå liggende en greie i skapet som jeg har glemt å gi også fikk a jo pysj da:) Forresten har jeg pysj og soker jemm sm er Leo sitt. Glemmer og glemmer..og vruker på nytt og må da vase på nytt..hehe. E hyler fortsatt altfor mye! Som å ta av bleia, ta på jakke ikke få gå først ned trappa resulterer i hyl meste av morgnen og desperate forsøk på å kle av seg igjen og hyle halve veien til barnehagen. Er så lei! I dag sov han til 8. Jeg stod opp 7:45. Jeg begynner kl 8. Hvorfor gjør han ikke det i helgene?! Men digg med 1,5 time lenger likevel:)
Herkules Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #203 Skrevet 17. mars 2008 Heei jenter ! jeg vil også være med å bade!!!!!!!!!!!! jeg har fått påskegodt i dag!!!! Flaks for meg at postmannen var litt kul/smart Leieboeren vår har vist noen millimeter bredere postkasse enn oss og postmannen hadde lagt pakken i hennes kasse. Hadde han ikke gjort det hadde jeg kun fått en pakkelapp. Jeg kommer litt sterkere tilbake senere Har vært litt sykdom her i huset så vi har ikke akkurat vært på nett
Molait Skrevet 17. mars 2008 #204 Skrevet 17. mars 2008 Heei Herk:) Hvorfor får ikke jeg påskegodt da? ( Fristen for å sende var jo torsdag, så selv om pv'n min er treig og venta en dag eller to til burde jeg hatt den nå. Kommer den ikke i morgen får jeg ikke noe påskegodt, for da får jeg bare vanlig marsgodt. Buhu altså til alle dere som mumser digg. (nå fikk pv'n min dårlig samvittighet nå tenker jeg!!! haha) hah! Så du svarte på en annen tråd så vet du har vært her Herk:P (den om bryllup og jeg er bare så helt enig) Dritlei unge som hyler. Lenge. Over fjas. Gruer meg til alt jeg skal gjøre med ham. Enten det er å kle av eller på. Gå ut eller inn. Pusse eller spise. Han hyler helt panisk i gjerne 20 min. Til han er rød og svett og varm. Vrir og vrenger seg. Sparker og skår. FIkk en på nesa i stad som mulig gir blåmerke. Og enda så tålmodig jeg var. Tips og råd mottas med takk. (ja skal få tatt prøve Tiny, men tror ikke vi rekker få legetime før påske) Vært flink å trene alene jeg:) (jada Tiny du og) btw,i morgen drar jeg rett fra jobb. Blir ikke lange økta. Må få stempel. Vil ha bag. Hjem å pakke etterpå så orker ikke ta'n helt ut+tiden da. Skal jo på jobb på onsdag. Om noen kjeder seg i påsken er det en hel hytte/hus ledig i Skjåk:) Bare å si ifra. Vi drar på onsdag, men om noen vil ha seg en påskeferie på fjellet da eller senere i uka er det bare å si ifra. 30 min til alpin.
Amabolla Skrevet 17. mars 2008 #205 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har heller ikke fått påskegodt. og jeg er veldig glad i sånt nam nam nam... Men heldig vis så har jeg en omsorgsfull mann. Han tar vare på meg i tykt og tynt. Uten han så hadde jeg nok gått uten påskegodt denna påska også. Skulle gjerne hvert med Molait på fjellet. Men vi skal på Hvaler. Nå må jeg gå å klippe tåneglenene mine god natt
Herkules Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #206 Skrevet 17. mars 2008 Ja da, færska!! nei men har liksom ikke orket å lese tråd grundig og komentere osv så da har jeg liksom bare uteblitt. "FIkk en på nesa i stad som mulig gir blåmerke. Og enda så tålmodig jeg var" Høres igrunn ut som du ga ham en på tryne! Hva skal dere ta prøve av ? O tok blodprøve i dag, han er jo så morsom. Etter en EVIGHET på legevakten(fastlegevakten) så ble han jo suuuuuuuuuuuuuuper trøtt. Hadde sittet og lekt tegnet og tullet og vært så grei, men siden det drøyde langt over sovings så ja tippa han over. Tippa over jeg også sa at jeg DRAR !!!!!!(spurte hvor mange det var foran oss fikk beskjed om 1 som skulle inn før oss venta 30 min og spurte om det samme og fikk samme svar ) Dama sa da "Ha det bra!" GRRRRRRRR HURPE! Ja tilbake til blodprøven, O grein om vred seg da vi gikk inn. Jeg holdt hånda hans så dama kunne stikke O sluttet brått å gråte og fulgte intenst med, fikk plaster og når vi kom ut så ble han grisesur på plasteret? Sovnet i bilen før vi hadde vridd om nøkkelen. Har ikke råd ang sinna E jeg, bare ønske deg lykke til.
Molait Skrevet 17. mars 2008 #207 Skrevet 17. mars 2008 hihi busted;) jo jeg ser jo det nå, men det var altså motsatt. Stod jo først at han sparker og slår, men jeg ser den ja..hehe. Til info-jeg ga han ikke en på trynet! (til alle dibbere som nå skal anmelde meg) Trenke kommentre alt mulig da Herk:) Bare si hei og hva du selv driver med eller hva du skal..som feks. å klippe tånegler. Greit med informasjon. Tykt og tynt? Snakker vi at han har kjøpt digg til deg? Eller er det bare sånn genrelt bra mann? (hehe) Jeg vil ikke gå påsken uten påskevennegg jeg da. Digg får jeg alltids men jeg vil ha massefineeggheltformegselv! Mr.Herk? Vi skal ta sånn prikkeprøve. Se om han reagerer på noe. Litt og fordi han har endret nesten personlighet over natta. Fikk tips av ei som jobber i bhg som har allergibarn selv. Er jo ike noe i veien for å sjekke det. og skulle man finne noe så kan det jo hjelpe, eller så vet man at det bare er å døtte innpå Duste legedame!! De brurde jo ta så små unger før i køen! Tror jeg hadde sagt rett ut at hun ikke trengte være frekk, for det er DU som betaler lønna hennes og hun er i et serviceyrke så da kan a faen meg prøve å yte litt og da!!! Nei sku vært der jeg vett Herk:) Hvordan syke er alle dere a? Venter på en vask så kjeeeder meg! Burde jo pusse og gjøre meg helt klar...men det var det da. Lagt frem alt klart til morgen,,,urk..kaldt er det og.
Herkules Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #208 Skrevet 17. mars 2008 O skriker om natten er redd for øreverk, men er foreløpig fortsatt på forstadiet til det Skal pøse på med nesespray. Ellers har det vært drit og spy litt ymse Jeg er kvalm. O var våken fra 0006 til 0338 her en natt- legekontor: Jeg ble så sint at jeg pælma plastglasset i veggen:) Voksent:) Ringte bort på sykehuslegevakten, men han diplomaten som svarte anbefalte emg å vente noen minutter til enn å komme opp dit til ny kø. Ringte fastlegeordninger også for å bytte fastlege på stedet, men der var det noe kø drit. Var kødrit på apoteket også og fikk ikke ute kølapp trodde den var tom Damen bak meg trykket og fikk og så trykket hun for meg og gav med lappen etter sin Syns nok jeg skulle hatt den første men, Ikke min dag i dag altså. (minner meg om legevakt- besøket i spania hvor kølappnummerne ikke stemte med de på tavla og alle 20 sto og sloss om å komme inn først. man stiller bokstavelig talt bakerst i køen som ikkespansktalende utlending da) Må ikke kommentere men noen ganger blir tråden sånn overveldende, føler en skal kommentere og så bare er det formye....... Ja om noen hadde drasset med seg en 1 åring i bryluppet mitt så hadde jeg blir sint, og om noen hadde sagt "ja men vi har ikke barnevakt ja så hadde jeg sagt at det får bli deres problem og ikke mitt"
Molait Skrevet 17. mars 2008 #209 Skrevet 17. mars 2008 Mutter og søss er på meg med det der. For dem er det visst en selvfølge at alle barna i familien er med i bryllup. Har sagt at i mitt blir det ikke sånnog da blir de sure på meg og oppgitt. Men det bestemmer da vel jeg?! (eller vi da) Hater kø!!!! Trur jeg hadde sagt fra om kølappen jeg. "nå var jeg her først da?" Om ikke annet for å høre hva dame svarte..hehe hahaha veldig voksent;) Maskina ble ferdig og jeg har stelt med M. Han er så tørr på henda at nå har to av knokene sprekt opp og han blør. Ene er ganske så stygg. Hva anbefales egentlig da a? Når det først er åpent sår? Joa..men om det er noe spes så kommenter eller gi råd og drit i resten. Er jo bare skravling her da:) (eller ment to be iaf) Nei nå får man legge seg, ikke noe jeg venter på nå lenger.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #210 Skrevet 18. mars 2008 Barn i bryllup er dritt (ja jeg hadde mine 2 skjønne nieser da, men de er veldig stille og rolig) Men noen andre gjester klarte å dra med seg 5 viltre rasebasser som ikke var invitert.... Nei, barn har ikke noe i bryllup og gjøre og i hvertfall ikke hvis brudeparet ikke vil ha dem der. Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå?? Hahaha, plastglass i veggen og sinna på plaster!! Hvordan familie er dere Herk??? *mumler påskevennegg bare for å være ekkel* Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg vet hvem min pv er:P Men skal ikke si noe enda..
Amabolla Skrevet 18. mars 2008 #211 Skrevet 18. mars 2008 Da har min kjære husbond debutert som trådskriver;) Trodde du skjønte det jeg Mol-siden det stod "molait". Hørte han satt og humra etter at jeg la meg-skjønte jo nå hva han humra over;) Men han er en bra mann,det skal han ha. Og han har kjøpt påskegodt til meg-og jeg har ikke fått noe fra min pv... Snart jobb-skal prøve å være mer serviceinnstilt enn legevakta:D Lurt å ta prikkeprøve (hehe-prikkeprøve-skal du kile han masse?).
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mars 2008 #212 Skrevet 18. mars 2008 Vi har også sykt barn. Linea ble forkjøla etter to ute dager i helgen. Foreldre er ikke vant med bhg barn og derfor ikke så flinke til å kle på som vi trodde. Drit!! Skal til legen kl 11. Trodde ikke ungene var så mye syke når de ikke var i bhg, jeg. Tydelig at hun har arva imunsystemet til nt likevel. Vi hadde alle nevøer og nieser med i bryllupet vårt, vi. Men de var intivitert da. Jeg ville så gjerne ha de der og niesene våre var brudepiker. Hadde jo fest på samme sted som overnatting, herregård i Sverige, så ungene kunne legges etterhvert. Var i bryllup i sommer til Nt søster, det var uten barn. Så da var Linea hos mormor og morfar. Er det ikke normal folkeskikk å anta at invitasjon kun gjelder for de navnene som er på invitasjon?? Og så spør man heller om man kan ta med unger?? Og får man nei, så får man nei... Skal kjøpe påskegodt til egg selv, jeg. Har et som er ca 40 cm langt, så trenger litt kan man si. Men det er til nt også da, og til svigers om vi drar på hytta. Kommer litt an på hva legen sier og hvilken form Linea er i. Vi har fått større terrasse, vi. Nt fiksa i helgen - flinke mannen. Ble dritbra!!! Men han hadde ikke noe hud igjen på fingrene etterpå. Smurte seg med masse Locobase repair og lå med henda i knekk over dyna. Ble litt usikker på legningen hans et øyeblikk da...
Molait Skrevet 18. mars 2008 #213 Skrevet 18. mars 2008 hahahahah ja synes jeg ser han! Var noe lignende min så ut;) Også så spak han så ut da, mens jeg pleide og ordna han..hehe Vi vil ha terasse..skal barde få rås til borda først. Ha stor fra trappa og ut rundt rommet til Will, mot veien. Ama, du jeg reagerte faktisk på det. + at skrivemåten ikke stemte. var derfor jeg måtte spørre. Passet liksom ikke. Litt gøy og da, at jeg kjente noe skurret også stemte det:) æsj, hadde mulighet til å jobbe overtid i dag. Og fått peng-ikke flex. Men da jobbe til 19:30. Hadde jo gått men skal jo pakke bil i dag. I morgen blir jeg henta på jobb så alt må være ferdig i kveld. Litt digg å ha en hel kveld hjemme til å fikse. Regner med jeg pakker til 3... påskeegg??!! Hvorfor sove til 10:30 (og starte samtalen med "ja jeg er oppe" når man tydlig hører han ikke er det+at han ble vekt kl 10 av meg+at han skulle stå opp 9 selv.) når en skal klargjøre bil (skilter, vask, sete++) og liksom pakke til og hente barn tidlig? Lettere med ungdom jo....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #214 Skrevet 18. mars 2008 Kommer jo litt an på hvor mange nieser og nevøer man har da sessa:) Jeg har 2 nieser som begge var blomsterpiker og som jeg har et EKSTREMT nært forhold til. Var med på fødselen til hun ene, så jeg var den første som så henne uten om jordmor (men hun tells ikke:)). Elsker de som de var mine egne barn. Har 3 nevøer som også var invitert, men de er "voksne". Men synes fortsatt ikke barn har så mye i et bryllup og gjør og jeg skjønner meg bare ikke på folk som blir SURE fordi ikke 2-åringen deres blir invitert!! Herremin!! Men noen foreldre er jo sånn da, skjønner ikke at alle andres verden ikke sentrer rundt ungen deres og Giiiiiiidameien -kan det skje noe i verden uten at mitt barn er midtpunkt??? Iiiiiik!! Bryllup på Herregård i Sverige hørtes veldig bra ut:) I dag morges tør jeg påstå at bleia til lilleL hadde eksplodert.....!! Man ass!! Hvor tar hun det fra?? IKKE SVAR PÅ DEN MOLLE!!! Venter på mutter som skal komme og ta med prompa på trilletur, slik at jeg får gjordt litt husarbeid. Har jo tross alt litt Ikea greier som skal på plass her også...
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mars 2008 #216 Skrevet 18. mars 2008 Hadde på det tidspunktet 5 tantebarn (7 nå... familien øker stadig!! ) Hadde med hjelperen til den enen nevøen min som sitter i rullestol også. Barna var mellom 1,5 og 8 år. Funka fint hos oss, men det er albsolutt ikke noe for alle. Det er jeg helt enig i, og man tar ikke med barn om man ikke fhar fått beskjed om det eller har spurt om det i det minste. Da har vi fått konstantert ørebetennelse på begge ørene til Linea. Fikk ny penicillin kur fordi hun nettopp har vært syk. Drit ass!!!
Molait Skrevet 18. mars 2008 #217 Skrevet 18. mars 2008 uff stakkars, ørevondt er VONDT! Greit nok med unger frem til litt utpå, men digg med mat å drikke uten grin og. Nei men tror vi går for uten unger. Men hva gjør man med sine egne da?
Molait Skrevet 18. mars 2008 #218 Skrevet 18. mars 2008 Jo også fikk vi avslag på bhg..igjen. Så da slipper jeg valgets kvaler og det er litt godt. Nå passer det jo best han går der han går, men vet jo ikke om jeg jobber her etter august...men det er lite sans. at jeg ikke gjør det.Jobber her nok uansett til mai ca. Fåpr beskjed i løpet av sommeren om det blir fast. Så Tante Tiny...se deg hver dag i et år til:D (hvorfor har du litt sånn forvrengt ansiktsuttrykk nå?)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #219 Skrevet 18. mars 2008 http://www.dancenter.no/hus/10257?persons=8&firstdate=20080719&lastdate=20080726
♥Tiny Skrevet 18. mars 2008 #220 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har ikke fått pv-egg jeg heller og jeg drar imorgen.... *snufs* Jeg orker ikke, gidder ikke påskepynte traaden, er slapp, sliten og må drite... Pakke må jeg gjøre også.. blæææ... Er støl i muskler jeg ikke visste fantes... også har jeg knekt neglen min nesten halvveis ned på finger'n, så den har plaster på seg og det synes hun lille er kjempestas. Peker på fingeren min og sier plast..
Herkules Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #221 Skrevet 18. mars 2008 Hei er dere her i kveld eller? Sånn som jeg leser det så å har postbudene hos dere tatt digget selv, mens min har vært omtenksom og sørget for at jeg har fått!!! Barn og bryllup: om man velger å be barn helt greit, men å forvente og forlange at barna skal bli inv. nei det forstår jeg ikke. Jeg hadde ikke lyst til å ha barn i mitt bryllup og ikke var det så vanskelig da det egentlig ikke var noen i familien, kusinen min på 12 da var yngst (første bryllupet i familien hun fikk være med på og var overlykkelig.) Ikke ville jeg ha brudepiker eller har ikke helt sansen (sikkert annerledes om det finnes noen nære søte små) Kusinen min på 22 da antydet at hun hadde drømt om å være brudepike, da sa pappa at jeg ikke ville ha en sånn slamp til brudepike) Uansett dette er brudeparets kveld og de setter reglene! Hva slags fam? vel en familie med temperament i allefall.
Amabolla Skrevet 18. mars 2008 #222 Skrevet 18. mars 2008 nice hus Cat-ta danskebåten heile hurven og dratt på tur;) Og legoland!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #223 Skrevet 18. mars 2008 Ingen som ville se på linken min? Fint sommerhus i Danmark jo! Bare jeg og Herk som har fått egg?? Jaja, er vel bare vi som har vært snille da:P Godt du var så "slem" på legevakten og sånn nylig da Herk, ellers hadde du kanskje ikke fått egg;) Gå og drit Tiny!! Jeg har blitt pult;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #224 Skrevet 18. mars 2008 Ja jammen hadde ikke ama tatt seg bryet:) Ja Legoland og Løveparken!!!!! Jeg er verre enn unga i dyreparken jeg altså!! Helt kanakas spinnvill etter alle djura:)) Hehe.. når jeg og T var i løveparken påsken før Linea ble født så kjørte vi igjennom hos løvene hele fire ganger før jeg avr fornøyd:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå