Sessa ruger igjen... Skrevet 13. mars 2008 #176 Skrevet 13. mars 2008 Din svangerskapsuke: 24 Babyen er nå ca 28 centimeter lang og veier rundt 550 gram. Det du kanskje vil kunne begynne å merke er at babyen har noen perioder hvor den er roligere enn andre, det er fordi den sover. Ofte er det mer aktivitet når du skal slappe av selv. Jepp, her er det full aktivitet fra Linea har lagt seg og til jeg selv har sovna!
Molait Skrevet 13. mars 2008 #177 Skrevet 13. mars 2008 Ja da var vel hørselen på palss;) Nei altså han var irriterende!! Og da han ikke var det lenger var han i garasjen! (noen sammenheng? hehe nei han ble bra før han gikk ut.) Synes det er lite inspirerende å skulle innstille seg selv på å bli tent på en man er irritert på. E sovnet vel rundt 19:30 og sov til 6:50 uten en våkning!! Litt kos i senga vår og tassa ut på stua å lekte litt alene og så kom storebror og da kunne jeg slumre til nesten 8:D Alt var greit nok men så ble alt bare feil igjen. Tiny og MtG fikk en liten smakedose under levering. Fikk en elsk til kontorplassen min i dag tidlig. Var der under påkledning av ørten små pluss et par som var langt over soveklare. (vet de ikke skal legge seg før, ikke ment som kritikk..men de grein jo like ille forde:) ) Makan til bråk! Og når mange griner så griner gjerne resten og..hehe. E og G digger haugen tror jeg. Litt artig når G kommer opp på toppen og han brått blir borte i armer og bein og etter litt kommer opp igjen og vinker "jeg er ok assa" hihi han er jo søt bulldog da;) Tror jeg har funnet en diagnose på E...han er drittungus trassus! Nei men tror faktisk han har sliti med magen. Bajsa i dag tidlig (etter par dager uten) Rumler mye og har gjerne syke manneraper. Etter slike raper har han gjerne grinepause. Lagt merke til nå at ofte etter mat han griner. Hmmm altså. Kan ikke dere i bhg. se om han blir mer etellerannet etter mat? Evt en liten stund etter? (ja nå sovern jo etter lunch da... Når kommer hjørnetenner??? Begynner nærme meg ferdig med PV;) MEn sliter litt med hint altså. Har iaf 1 sikker. Og 2 usikre. hmmmmm kom på en nå men den er ganske langt ute i der altså. hehe men so da? Greit å lure litt vel:) Synes MtG hadde så bra hint jeg:)) For alle passa i grunn på meg..hehe. (jv da) Jobbe nede i dag. Gleder meg litt og. Slitsomt for ryggen i grunn, men greit nok. Trene rett etter jobb tenkte jeg. Ish også må jeg rydde kontor og greier og. hmmmm BJ for husarbeid er egentlig en super ide altså. Og så han ikke mister piffen kan han få en liten smakebit (hehe eller det er vel strengt tatt jeg som får det da) underveis. humhum. (hvorfor føler jeg nå at jeg snakker til cat? hihi) Amadama jobber mye?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 #178 Skrevet 13. mars 2008 Er ferdig med påskevenn jeg:)) Bare få levert den her, der eller på posten:)) Hint burde ikke være umulig å løse heller! Tror det blir bra jeg!! #&%¤)/¤##"¤`("&/"%!¤¤!##%/( til teite unger og mannfolk!! Hvorfor bruker man alltid penger man ikke burde ha brukt.. sukk, hadde litt shoppingabstinenser i sta og da ryker kortet varmt vettu...!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. mars 2008 #179 Skrevet 13. mars 2008 Har du prøvd å si til E at det er litt tidlig med trass?? Jeg har ingen råd og ingen tips. Eneste jeg kan tenke meg er at dersom det liksom har skjedd et tydelig skifte sånn fra en dag til en annen så kan det kanskje være noe som plager han. Bajs som ikke kommer ut kan fort være grunnen. Har han spist noe spicy i det siste? Theo dreit ikke på fire dager etter taco middag. Trodde det skulle være omvendt, jeg. På dag tre var han drit sur og sutra fælt, mens så dreit han en tennisball og ble kjempe happy!!! Rapene kan jo også komme av at han skriker og svelger mye luft. hmm... er ikke greit det der altså!! Linea synes promping er gøy... ikke sine egne, de ignorerer hun. Men hun ler og sier "Oj!" når det smeller fra nt eller meg! Hihi, jenta si det!! Hvor ble det av kanin tilstanden min a?? Jeg er bare trøtt på kvelden fortiden. Holdt på å sovne FØR lost i går. Måtte fysisk holde øya oppe gjennom programmet!! Men formen er fin på dagtid, da. Merker ikke så mye til bekkenet for tiden. Juhu. Krysser fingra for deg Mol. Bj for husarbeid høres ut som en litt liberal kvinnedagsparole! Man må jo shoppe for å få bukt med slike abstinenser, Cat! Det er eneste botemiddel. Lag tomatsuppe en gang i løpet av uke og lat som du gjør opp for utskeielsen. Jeg har hatt bhg unge i dag. Var i åpen bhg og med oppholdsvær og ikke mere is i utearealet kunne vi boltre oss ute for en gangsskyld. Linea satt i sandkassa i evigheter og fylte bøtte med sand. Kosa seg. Litt for tydelig at vi ikke gjør dette for ofte kanskje, for hun hadde det reneste regntøyet av alle!! Men takk til praktisk mormor som har kjøpt grå bukse og rosa jakke, blir liksom ikke like tydelig møkkete som om alt var rosa. Sitter nå ved kjøkkenbord (ikke ligger i sofa!!!) med radio (ikke tv!!) på og venter på at middag skal bli ferdig! Ovnsstekte kyllingfileter med urteost. Tredje "nye" middag denne uka. Sessa øver på å bli perfekt husmor!! Er i godt humør, frøken er fornøyd og vi ser antydning til blå himmel!! *sprer litt glede til dere andre som ønsker det*.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 #180 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har fått PV pakke *gomler godis*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 #181 Skrevet 13. mars 2008 En gråstein?? Haha, kunne jo advart meg da!! Så jo ikke hva jeg puttet i munn og jammen var det ikke en stein!!! *noterer meg at gråstein ikke smaker godt* Et av hintene ga meg en ganske god pekepinn, men resten er jeg så som så i tvil om, er jammen ikke helt sikker jeg. Men den steinen lurer jeg litt på
Amabolla Skrevet 13. mars 2008 #182 Skrevet 13. mars 2008 God kveld i stova godtfolk:) Jobber mye ja-kom hjem fra jobb no nettopp- eller ikke mye da-men sliten lell. Og så har jeg hatt mor på besøk-ho spanderte ukeshandelen på matbutikken-den var kjekk;) Jeg er nesten ferdig med PV-tror den skal bli levert på døra jeg-bedre med ekstra goddis en småpent frimerke:) Leo griner-hvorfor det mon tro? Jeg og vil ha PV pakke-er så snopesjuk at jeg nesten går laus på den jeg skal sende ut...har cola da:)
Molait Skrevet 13. mars 2008 #183 Skrevet 13. mars 2008 Holdt på å skulle sigge med deg i dag og, men fant ut at jeg måtte komme meg hjem. (trente i LS) men jeg tenkte på deg da, og det tels litt? Sessa.... barn SKAL være møkkete! Det betyr bare at de har hatt det gøy:) Skal synes man har herja litt..hehe. jo..nok en del rap pga gråt og. Men han dreit og var blid litt og sur etter det igjen. Surva litt i bhg sa MtG til svigermor...vet ikke helt hva det vil si. Sovnet greit og sover han bra i natt så leverer vi ham og får heller hente ham om formen er laber. Nei tror noe plager han altså...men han har blitt drittrassig også! Han er jo reine Tiril jo! Leo griner av samme diagnose som E? Kom den frem så raskt cat?? Sendte jo i dag...var tidlig men... Ama: men ikke ring på og sånn da! Jeg vil gjerne gjette litt...du vet..sh og syre... må bare henge fra deg og løøøpe:D Sendte din i går Ama så du har den nok i morgen. Tiny og MtG...altså deres bare leverer jeg i morra ass... Men kjipern jeg fikk Herk da...for da er jeg den eneste som på bruke penger på porto:( Ja også Herk da..hehe. Går det greit at jeg sender PV i morgen? Rakk ikke posten... Har rare hint denne gangen jeg. Og er så vansleig å vite om de er lette eller vanskelige. Assa det ene måtte eg le av..tenk at jeg klarte fikse den liksom;) ooooooo SH har tatt over mitt hode....IIIIK!! :D Styggen sitter i hjørnet på pulten til M og ser på meg...eller nei han ser på veggen for han har jo bare ett øye...stygg sak altså!!! Hva hertern a? Jobba til 19:30 og rett på sats. Litt stolt da ja:) Minisats på LS har jo blitt SÅ bra da!! Rene lekeland jo. Med masse ballrom og skumgreier puter ting og fikk nesten lyst til å leke selv. Ta treff der:) Ama du tar prøvetime;) (cat..deg får jeg ikke med så ikke at jeg ekskluderer assa..hehe..kanskje de har en rockering der?) Herk-er du med i sats? svanine? Nei nu er måltidet fortært og jeg skal dusje og prøve legge meg tidlig. (haha as if, men jeg sa _prøve_ da)
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2008 #184 Skrevet 14. mars 2008 Joa, barn skal være møkkete, men vi har liksom ikke begynt med sånn møkking ennå, for Linea har ikke vært så opptatt av å være ute før i det siste og når det har regna og blåst horrisontalt så har ikke jeg vært så keen på at vi skal gå ut heller. Så det er litt uvant for meg å måtte børste av sand før vi går inn og sånn... MEEEEEN kan ikke si jeg gleder meg til å få hjem unge som har rompa full av sand... I bhg til Theo går ungene og gjemmer seg bak lekeskuret for å kunne spise sand. Hvorfor våkne hver time hele natten for å prompe når man ikke har spist noe anderledes enn vanlig, a?? Hadde jo så super dag i går, med kos og lek og ingen skriking (så kan ikke ha svelget noe luft heller). Må en tur på storsenteret i dag, jommen... Trodde jeg kunne droppe det, men mangler noe til dåpsstrenger og må bytte noen knagger og en dorullholder (av alle ting). Handle mat må jeg også. Og så er det hjem og vaske hus. Tror ikke jeg gidder å ta det så drit nøye i dag, men kan jo prøve å fange noen av de hybelelefantene som flyr rundt her...
Molait Skrevet 14. mars 2008 #185 Skrevet 14. mars 2008 Glad helgebeøket mitt går på bena sine for da kan jeg gjemme noen slike i kroker;) Nei men da alle var små og lå på gulvet måtte man jo nesten vaske litt nøye. Eller...utover kvelden kan det jo være ei som krabber da;)) Jeg brukte en eeevighet på å få fiksa dorullholder!!! Det gjorde MtG og..hehe..holdt på å legge en i PV egget hennes i fjor:) Hatt bedriten kveld og bedriten morra. Hater å starte dagen med krangel og surt stress (og nei ikke jeg som var stressa og ja jeg og barn var klar først) Og hvorfor i helsike skal man være sur FORTSATT for ting i går kveld? Uansett ikke noe man får gjort med det på morran og morran har en del å si for hvordan resten av dagen blir. Iaf min. Kjørte av gårde med røyken min gjorde han og..sukk (ja det var nok ikke med vilje da..hehe) men jeg har jo ikke bil... Er ikke så ille altså, var mr at dagen blilr så preget av kjip morgen. Des. hjelper det ikke å slodd med en på 1,5 for å få på jakke og heller ikke å si at nei da får du bare fryse se jeg bryr meg...hehehehe. Den ungen er en prøvelse for oss begge for tiden assa!!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2008 #187 Skrevet 14. mars 2008 Å, nå er jeg spent!! Hva har han gjort for noe?? Dessuten er jeg villig til å diskutere den tittelen litt med deg, for sist jeg sjekket var det faktisk NT som hadde den!! ;p Rutiner er til for å holde, skjønner jeg! Linea holdt på å sovne på vei til mamma etter shopping. Skulle bare en kort tur innom, to timer etterpå kjører vi derfra. Klokka nærmer seg to og jeg kjører en ekstra runde for å få henne til å sovne. Hun sovner i bilen, men våkner når jeg løfter henne over i vogn og slår seg helt vrang. Ble ikke noe mer soving enn maks 20 min, det da... jaja... Satte henne foran tv med Lazy town så nå slapper hun i det minste av med det. Vurdere å ta huset i morgen i stedet, men det er jo så kos med rent hus til ferien. Hmmm... Kunne liksom gått ut med Linea i stedet... Må tenke på det og få ræva opp av sofa så kanskje jeg rekker begge deler!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2008 #188 Skrevet 14. mars 2008 http://www.steakandablowjobday.com/ Bare nevner det!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2008 #189 Skrevet 14. mars 2008 Den tittelen tror jeg jaffal du bare kan glemme til mannen din, sessa:) For bare Molle får tenkt seg litt om så synes nemlig hun at mannen min er verdens søteste, og da har han 2 stemmer;) Unnskyld Molle -glemte nett disse trådvettreglene jeg.. Så for alle som måtte lure, så gir jeg beskjed (lovlig sent da, siden jeg allerede er hjemme igjen) men i dag skal jeg på ikea:)) Hehe:)) Menn fikk den siste front-saken til garderobeskapet på soverommet, så nå SKAL det bli ferdig i løpet av helgen! Er lei av å ha alle klærne i esker og søplesekker!! Også ble det nytt stuebord -mamma betalte da vettu + at hun kjøpte en hylle til Linea og en hylle til badet:) Tror hun betalte noe mer også, men husker ikke i farta. Min PV er jammen snill altså!! Men tror jeg må få en ladning til før påske, for innen helligdagene kommer så har jeg nok spist opp alt!!!! Kanskje du skulle prøve å lobotomere ungen, mol Hihi:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2008 #190 Skrevet 14. mars 2008 Hehe, ja jeg så den inne på skravle Her får gubben så mange bj's at jeg synes ikke han trenger en egen dag;) Og det nærmeste steak han kommer i dag er pølser!! Hihi, men han skal få ost og kjeks og vin i kveld da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2008 #192 Skrevet 14. mars 2008 Jeg begynner å få en anelse ja.. Men er ikke helt sikker. Var klistremerket utenpå egget som plutselig gjorde at jeg aha! Men er en del av hintene jeg ikke skjønner kvekket av, så jeg må nok gruble litt til før jeg tilkjennegir mine mistanker;)
Amabolla Skrevet 14. mars 2008 #193 Skrevet 14. mars 2008 70% på alle barneklær på Lindex-oslo city. Jaujau-har jeg shoppa i dag eller?? hehe. Mange kjoler og gensere. Morro;) betalte 250 kr for 1 dongriskjørt,3 par sokker, 2 gensere,1 bukse og 3 kjoler:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. mars 2008 #194 Skrevet 15. mars 2008 Her var det jammen meg stille i dag:) Godtfolket gjør på i dag da? Vi har montert hylle på rommet til Linea og en hylle på badet. Stuebordet ble ferdig i går og det ble også den nye cd-hyllen:) Og i dag har jeg ryddet ut et par pappesker, gått ørten runder i søpla, vasket 2 vaskemaskiner, brettet tøy fra tørketrommelen, handlet, byttet en lampe +++ diverse annet:) Nå ligger hvitvinen i kjøleskapet og råvarene til middagen ligger klartgjordt på kjøkkenbenken. Blir bare kos i kveld når barn er lagt og vi gleder oss:) Også har jeg mumset påskeegg
-MtG- Skrevet 15. mars 2008 #195 Skrevet 15. mars 2008 Hoiamei! Dritt og møkk i heimen her.Bokstavelig talt. G hadde spysjuka i går og har fortsatt skikkelig diaré i dag. Alt han (spiser og )drikker kommer ut igjen med det samme. Fyller bleia med bajs-vann. Hvordan skal jeg da få sjekket om han tisser noe? Hmmmm... Vi skal ihvertfall ta han med til legen i morgen om han ikke driter mindre da. Sjekke at han ikke blir dehydrert. Godt han fikk den sjauen nå som han virkelig er blitt feit av 2 uker med feber og spisenekt. Har spist godt nen siste uka da, men tror ikke han var kommet opp i før-syk-vekt. Ellers så blir det lite puling her. Noen som kan gi meg noen tips til hvordan å få tilbake lysta eller? Føler den er et stort problem for tida. Huff.. Hakke pult på over to uker jo.. Funker sånn rosenrot og sånn eller? Er bare sliten og lei jeg. Kan jo kanskje ha noe med mye sykdom og ny jobb å gjøre. Jeg vil ikke bli mistet, men savner meg selv jeg også.
Molait Skrevet 16. mars 2008 #196 Skrevet 16. mars 2008 Innholdsrik helg:) svaninefamilien kom lørdag og var over til søndag. E ble helt spinnvill. Bare løp etter gutta og dytta på dem og lo ihjel seg. Stas! Gutta var og ganske så hypre. Var jo som å komme til lekeland..hehe. Alt skulle testes ut, helst samtidig, helst med en gang:) De fikk Grandiosa (tenk svanine har ikke fora unga med grannis før) Og alle tre stokosa seg. La dem på samme rom og det gikk faktisk veldig bra. Adrian våknet etter noen timer og da skulle ikke han sove mer. Måtte til slutt flytte ham ut av rommet. Utrolig hva de andre sov over der inne. Kvelden ble brukt til mat og vin og øl og kb og krig og fred og politikk og sånn....og orgasme? Nei men var koselig og Adrian måtte være litt med på fest han og(alltid en eller annen av småttisa som synes de skal være med) Edvard våknet 6. Kosa seg litt i senga vår og skulle bli med ut på kjøkkenet å finne flaske. På vei tilbake gikk noe feil som resulterte i panisk hylskrikgrinetokt i 20 min. Endte med at vi 3 stengte oss inne på kjøkkenet i håp om å ikke vekke gutta. Hva ER det med den gutten?? Til og med godteri prøvde vi...han skreik jo som en stukken gris. Ingenting funka. Tror bare vi vekte en av to gutter.Litt frokost her og der og fellesfrokost rundt 9:30. Brått var kl mye og man kasta sammen ting i turbofart. De kjørte da etter oss inn til svømming (familiesvømming) innom Ama også kjørte vi kolonne til Alna;) (og ja vi tok bilde av hverandre i bilene..hehe) Bade var SUPERKULT!! og de to små skeptikerne ble jo så tøffe i trynet etterhvert! Og de to store skeptikerne kosa seg de og også så de hvordan gutta kosa seg og tror kanskje det blir mer svømming fremover? Tiril var litt forsiktig, men likevel-tøffere enn normalt. Leonora..vel..det var faktisk ganske så mye farlig der! Du skal få for den Leo;) Men da vi skulle opp av bassenget ble hun ganske så tøff hun og:) (litt sent men..hehe) Edvard sovna ved messa, prøvde holde ham oppe men øynene bare fløy rundt i skallen hans. Le han over i vogn og ordna og styra og han lea ikke en muskel. En del utslitt stakkar:) Etter borti 2 timer sov så bar turen til Lensne. Fikk middag av svigers:) Bror til M med kone og barn var der og. Grilla og kosa oss i sola. Superkoselig! Og så kom 3xT..og så kom MoPtG. hehe til og med i middag med svigers kryr det av trådfolk;) Edvard var med bestemor og bestefar og lette etter påskeegg og jaggu lå det ikke et bak et tre:D Med masse sjokkis oppi! Staaas! Det syntes Tiril og;) Unga lekte så godt sammen og Tiril fløy rundt å passa på Edvard og mata ham og henta ham om han gikk for langt...og viste hvordan man graver i søpledunk;) Var hjemme halv seks og merker E er litt sliten:) Kosa seg leeenge med små legoklosser mens han satt å dreit-og dden lukta ille! Ikke diare men god krembajs opp mot ryggen. Kjenner jeg er sliten selv og skulle gjerne vært i lærerbransjen nå ja! Men greit med jobb og i grunn. Huset rydda vi opp mens E sov så i kveld skal vi baaare kose oss! Vi skal se på tv og ligge sofa og tafse på hverandre og ete digg og junk og være uanstendige og kanskje drikke opp resten av vinen fra i går (takktakk svana og H-mann) og rulle i halmen og soooove! Eg gler meg! MtG, dagens tips: Gå en tur;) Dette ble grådig lang men pøtt, er så få innlegg om dagen at har dere først lest hit så var det like greit det var langt for da kjeda dere dere og hadde lite å ta dere til;)) Har ikke fått noe påseegg jeg... Kommer sikkert i morgen:D BAre det kommer tirsdag vaffal for drar rett fra jobb på onsdag, drar til lunchtider. Jepp slutte av nå. Tusen takk for en trivelig helg alle sammen:) Love yah all!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. mars 2008 #197 Skrevet 16. mars 2008 Hvorfor ble ikke Cattefamilyen bedt da:( Snart ikke mer påskedigg igjen jeg!! Åhhh... må sette på en vask, det har jeg helt glemt. Skrive mer etterpå jeg!!!
Molait Skrevet 16. mars 2008 #198 Skrevet 16. mars 2008 Til Lensne? Prøvde ringe, og hørte ikke du ringte tilbake. Ble nå litt bråbestemt at det kom noen trådere. Til bading? Var nå meningen å ta med besøket vårt inn bare egentlig. Des har vi spurt så mange ganger og dere vil ikke bade:) (den gang tirilbestefar var vaktmester) Er svømming hver søndag (vi har vært der før bare vi) og blir nok flere "treff" der, så bare slenge seg på Prøve å få blitt med en dag det er fotografering. Om dere nå _vil_ bade da:) Må legge inn i tørkern, har jeg helt glemt! (tt cat)
♥Tiny Skrevet 16. mars 2008 #199 Skrevet 16. mars 2008 Hej alle sammen! Jeg lever jeg, men har hatt en megasuperslitsom uke.... Ikke lett å værra sjæf når ikke alle kommer på jobb og en tilogmed ikke sier ifra før man skulle begynt.. blææææææ... Er ganske digg å spy ut her på tråden kjenner jeg Nå er det 1 1/2 uke med påskeferie og kose meg sammen med mann og barn! Gleder meg til å bare kose oss og ingen jobb! (jeg vet jeg gnir det inn nå... sorry) Jeg har vært flink å trent masse, men også spist noe godis.. Men det går vel opp i opp etterhvert.. Er faktisk ikke så slitsomt å komme seg ut av døra og bort på sats, men jeg har nå 2 som drar meg øitt i øra om det skulle bli litt trått.. Igår tok jeg påskevasken i huset (vel, det mangler noe her da, som feks vindusvask) mens mann og barn hadde besøk av amamannen og leo. De kosa seg masse ute i sandkassa mens jeg vaska mens svetta sila! Men når lille troll skulle sove (ja, hun var faktisk ganske trøtt i trynet) var det ramaskrik. Skulle sitte og sove og nåde meg om jeg la ned ryggen på vogna eller jeg prøvde å dytte henne ned i vogna. Endte med at pappa måtte legge barn i seng og da sv hun 2 timer (etter 1 times kamp) er det mulig å være mer trassig nå? Idag har vi kosa oss med familiesvøm med gjengen (se i innlegget til molle om antall og navn). Superdigg å gjøre noe annet enn man pleier og snupp kosa seg masse. Ble jo nesten litt tøff i trynet også Må gjerne gjentas en gang eller to for vår del. Etter bading var vi på lunsj hos svigers før vi innvaderte middagen til mollesvigers hehe... Var to små som kosa seg masse sammen ute og Tiril i den nye leodressen (takk for lån ama) Takk til ama som lemper småtøy og sko hos oss, dumt det ikke kan være omvendt... Om dere mangler en dress i 92 kan den lånes (reflex dress i typen råsa)
_svana_ Skrevet 16. mars 2008 #200 Skrevet 16. mars 2008 Så bra å få lest alt jeg har gjort i dag! It's all comming back to me now ;-) Tusen takk for alt Molls! Det var kjempekoselig, og jeg lover å ikke spise så fort neste gang. Hadde det ikke vært for karambaadrian så hadde det vært enda bedre helg. Gutta kosa seg også. De kosa seg så masse i vannet! De er jo blitt fryktløse, hehe. Og så artig å se de andre Tiril og Leo, er jo så lenge siden sist. Moll ordner vel sånn at jeg får bilder?! Da vi kom hjem måtte vi alle spise mange skiver før vi alle la oss. Vekte gutta nesten halv fire, og da var de jo selvfølgelig så sure som om de hadde blitt vekt av draugen eller noe sånt. Så vi måtta bare skynde oss ut på lekeplassen. Så det ble det masse husking og skliing (igjen). Hjem kjempeslitne og mat og pysj og seng, og H fiksa pizza (hjemmelaga, intet stygt om grandis til små dog). Nå sitter vi sløver. Trenger egentlig en søndag til. Nå vet jeg endelig litt på lazytown (har aldri turt å spørre jeg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå