Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 #101 Skrevet 6. mars 2008 Blææææ, har jeg vel ikke lyst til!! Men nå begynner mitt øye å bli helt bra igjen da! Går fortsatt med briller og det kommer jeg til å gjøre i morgen også. Usj, nå ble jeg litt usikker... Men har hatt rift i øyet før og da fikk jeg ikke salve, fikk bare beskjed om å gå uten linse en stund og på etterkontrollen da, så var øyet helt fint igjen... Ser ut til at jeg får min egen sjåfør på lørdag
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 #102 Skrevet 6. mars 2008 Hehe.. Å kjører meg hjem hvis en av dere gir han en bj i bilen *fnis*
Molait Skrevet 6. mars 2008 #103 Skrevet 6. mars 2008 Selvfølgelig!! Stiller opp jeg;) Minnes noe om at det ikke skulle bli så sent den gangen du "sjangla" ut her kl 7 også...så jeg lever i håpet lell jeg;) haha jeg åpna den ijgen jeg!!!as if I care:P Holdern lenge forresten? Vært å trent etter jobb og har seriøst ødelagt venstrearmen. Noe som knasa til og nå er den ubrukelig. DRITTVONDT!! Er i overarmen. Kjennes ikke ut som strekk heller...kjennes mer ut som å ha rivi over en sene:( Var litt av et prosjekt å kjøre hjem uten servo..hehe. Trives godt med nedejobbing (skjønt kan bli vanskelig i morgen om ikke armen bedrer seg) og i morgen er det fredag og da er det pølsedag:D Nå er jeg sliten ass. Nedejobb er stå og gå i flere timer. Kan ta meg pauser når jeg vil da, men det blir jo til at man holder på. Ble advart mot mannfolkmiljøet der, men assa....jeg slår dem jo glatt alene. Om jeg tar med meg cat så får de vel i tillegg bakoversveis! Jeg har enda ikke blitt noen et svar skyldig..hehe..så nå prøver de å sette meg ut da vett. Skal nå litt til..som sagt så kjenner jeg cat...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 #104 Skrevet 6. mars 2008 Erru frekk eller?? Holder lenge? Hvem? Å?? Veitta vel ikke jeg. Men tror ikke det.. hihi.. Ikke med deg:O
Molait Skrevet 6. mars 2008 #105 Skrevet 6. mars 2008 Er dritfrekk:D Des. er det fra meg ment som kompliment ikke motsatt. Hadde det vært motsatt hadde vi nok ikke vært venner;) Like barn har det gøy:D Med meg nei!! I know my shit!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 #108 Skrevet 7. mars 2008 Tenker på deg i dag, sessa! Håper det går bedre med øyet ditt også! Øyet mitt er så og si bra i dag, men holder det linsefritt i dag også. Måååååå klare å bruke linser i morgen ellers blir jeg hjemme!!! Mooooollleeeeeeeeeeee!!!! Juhuuuuuuuuuu!! *blunke blunke*
Molait Skrevet 7. mars 2008 #109 Skrevet 7. mars 2008 Klemmepåsessa *blafreblunkeblafre* Du er jo supersexy med briller!! Bruk de;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 #110 Skrevet 7. mars 2008 Tsk.. du har vel ikke sett meg med briller vel? Mr T synes jeg er sexy med briller, for da ser jeg så streng ut
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 #112 Skrevet 7. mars 2008 Hihihi, ler så tårene triller her nå, mOlle!!
Molait Skrevet 7. mars 2008 #113 Skrevet 7. mars 2008 JEG OG!!! Hu siden av begynte å lure. Klarte jo ikke slutte. Skal jko liksom jobbe her da. Skal så lite til å glede store barn;) Før eller senere så går dette på trynet vet du;)))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 #114 Skrevet 7. mars 2008 Hehehe, alt går på trynet!! Nei dette var artig!!
Molait Skrevet 7. mars 2008 #115 Skrevet 7. mars 2008 og folk som går på trynet er jo hysteriskt festlig!!!! ...sigg....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 #116 Skrevet 7. mars 2008 siggedeligg!! siggeligg???
Molait Skrevet 7. mars 2008 #117 Skrevet 7. mars 2008 hahahahahahhahaha Jeg trodde det var over for i dag, men LER MER!! Nå er RampeR sliiiten!! Piffen fikk ut kl 17:30. Hadde da to timer igjen. Guri som jeg vema. Trives kjempegodt da:) Og tror jeg blir fast der før sommern (skal egentlig avgjøres hva som skjer videre i juli/august) Hadde vært digg.
♥Tiny Skrevet 7. mars 2008 #118 Skrevet 7. mars 2008 Fått synkronmelding jeg hehe... Trent har jeg gjort og. (flink jente) Jobba masse hele uka, og er sliiiiiten.... Imorgen er det dibbor og ØL!!!! TJOHOOOO....... (jeg lever)
Molait Skrevet 8. mars 2008 #119 Skrevet 8. mars 2008 Har du? Så teit... Ny info på dibbor. Eller ny og ny men fårspill og sånn. Om noen her skulle ombestemme seg eller få endring i planer er det bare å dukke opp utover kvelden.
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. mars 2008 #120 Skrevet 8. mars 2008 Kose dere masse kveld, jenter!!!! Jeg har dere i tankene i det minste. Blir stadig endringer i planene mine for dagen, nå har det endt opp med at jeg antagelig skal på playdate med kona (mamman til Theodor, to høner, en hjerne. Er farlig like) og den kommende brud, som vi skulle ordne film til utdrikningslaget til i dag... Men så blir det til at vi skal passe på brura i stedet så hun ikke får med seg hva som skjer. Orker egentlig ikke, men er jo ikke akkurat lett å ligge på sofaen hele dagen sånn som jeg egentlig er keen på når man har sprelsk frøken. Fetter og kone er ute på shopping, men skal jo spise her i kveld og slappe av tenker jeg. Gårsdagen gikk veldig bra. Vemodig selvfølgelig... Er så fælt når de senker kista for da er det så ugjenkallelig liksom. Masse fine ord som ble sagt. Mamma holdt flott tale og min ble vel ganske grei den også. Etter minnestunden dro vi hjem og slappet av litt før mamma, pappa, tante og onkel kom opp hit og så spiste vi middag alle sammen her. Var utrolig hyggelig og ikke minst deilig å få være sammen med familie og snakke og kose oss. Vi avsluttet dagen med en lang rekke latterkramper. Det var en deilig avsluttning på en tung dag. Tror mormor synes dette var den rette måten og avslutte dagen på, også. Øyet, ja... Var hos legen i går å fikk fusitalmic (?) dråper. Er vel anibiotika, så nå skal jeg bruke de over helgen og så får vi se hva som skjer. Hvis jeg fortsatt har vondt på mandag så må jeg få dråper med kortison. Kjenner at jeg har et øye, men har ikke vondt. Bruker briller en stund til uansett tror jeg. Nei, får kanskje pakke litt stæsj og ta en tur ut, vi da. Linea begynner å bli trøtt så det er kanskje like greit å komme seg avgårde.
Molait Skrevet 8. mars 2008 #121 Skrevet 8. mars 2008 Kose deg som best du kan sessa:) Prøve å snike til deg den hvilen du kan få innimellom. La andre ting ligge. Greit med mest mulig overskudd til kvelden. Talen din var sikkert superfin! Jeg fant en shole jeg:) En jeg fikk av M en gang faktisk. Artig valg fra den mannen der. Hva ha over tro? Hvorfor skal ale kjoler være så sommerlige?! I fjor manglet vi 2. I år mangler vi 3. Får vi noen gang samlet alle snellene på et sted til samme tid noen gang tro? I den sammenheng kan jeg nevne at der inv. til grillfest i mai. Dato er ikke satt enda for skal i noe bryllup også er det jo pinse. Mener å ha hørt noe om tur med jobben i pinsehelga. Jeg må jo ikke være med på grillfest, men om det skal være her synes jeg det er kjekt å være til stede. Mulig jeg er sær;) Blir noe lignende i fjor vil jeg tro. Men da vet alle i GOD TID, så håper vi får samlet flest mulig da:) Og med 7 soveplasser skulle ikke de vanvittig gode kommunikasjonsmulighetene vi har her på Roven være til bryderi;) Meeeen nu er der først Dibbor. Gledeseg:D Har shole og øl og skal til ama først og da er i grunn kvelden reddet samme hva som skjer videre:) (etter man har fårset litt er alt bra uansett..hehe) Skål folkes og happy kvinnsdag!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. mars 2008 #122 Skrevet 8. mars 2008 Skulle egentlig skrevet til deg jeg, mol! Men nå sitter jeg og skravler med deg på tlf'n
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. mars 2008 #123 Skrevet 8. mars 2008 Synkronmelding??? Hva er det;) Feite, nå er det deilig mannfolk på tv altså! Skikkelig barsking!! Hahahaha, lilleL har aldri reagert når noen har prompa før, men slapp en liten braker i sofaen nå og da begynte hun å le!! Du var sikkert helt superflink i går sessa!! Står stor respekt av å klare å si noen ord i begravelsen til en loved one!! Jeg har vært i begravelse til 2 mennesker jeg faktisk aldri har møtt (var der for å stille opp for noen andre) og må sippe litt da også jeg. Nå skal jeg bare se ManU spille kamp, så skal jeg bevege meg ned til ama:)
Molait Skrevet 9. mars 2008 #124 Skrevet 9. mars 2008 Takk for i går jenter! svanine...du overgikk all forventning;) Kjempekos du kom!!! Gleder meg alt til neste helg;) Jeg spiste Herk. Jeg bestilte faktisk Herk. Tenkte da ikke at de ikke brukte de forkortelsene der. Mye fine bilder på mange kameraer i dag vil jeg tro.... Savnet noen da, og PT...du er heeelt utrulig!!!! *ler* Hørt om mobil og lagre avtaler eller?? hehe GAMLA!!! Havnet på nach under fårs:) I seng 4:30. MtG i seng 5. (hun måtte flørte med gubben min først!!!) Nu er FB unnagjort og vi er klare for en ny (-) te, sigg og kikke bilder;)
Molait Skrevet 9. mars 2008 #125 Skrevet 9. mars 2008 jo... instendige forsøk, fikk ikke til noe speilspruting. Hjalp heller ikke at speilet var tatt ned da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå