Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var trist å høre Sessa! Men er bra det gikk fort da, så hun slapp å lide lenger enn nødvendig. Du må bare tømme hodet for litt tanker her inne også hvis du har behov for det:)

Jeg og lilleL får besøk av venninna mi i dag. Vi var jo naboer i gamle leiligheten, så er litt rart å ikke se hverandre hver dag!! Hehe, hun er jo så søt da, skriver på msn at hun savner meg sååååå fælt og atte det er ikke måte på, men vi så hverandre sist uke da. Hehe, men vi er jo vant til en kveldssigg på trappen hver kveld og lire av oss dagens hendelser, så er jo i grunn ikke så rart at det føles som en evighet når man ikke har sett hverandre på en uke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sessa så trist å høre! Det er likevel bra det går fort når noe først skal skje.

Nei O skulle gjerne hatt en ekte Flode altså, men må klare seg med en Ikea- Flode. Skulle så gjerne hatt en reserveFlode men Ikea er utsolgt. De har i Bergen. Noen som skal til Bergen.?

Hva skjer med jentene om de sover mer på dagen? Vil de ikke legge seg eller vil de stå opp tidlig?

O får sove så mye han vil for har gjelder søvn avler søvn fortsatt.

Noen som skal på båtmessa? Vi skal. Da skal vi jo opp i høgget deres mener jeg, blir en dag til helgen ......

Skrevet

klemmemassepåSessa

Herk: Om det er krise uten flode så kan du jo slenge ut et innlegg her. "noen i Bergen som skal på Ikea?" Be dem sende i post:)

E sover så mye han vil. Ja nesten da. Vekker halv fire senest. helst før. Spørs jo når han sovnet. Men da har han også sovet i 3-4 timer da. Virker som at hvis han sover mer enn 2,5 time blir han mer trøtt og sliten og survete på ettermiddag/kveld.

Skal ikke på båtmessa, men om jeg er hjemme kan jeg godt møte for lunch eller noe. Er du med eller uten barn?

Skrevet

Det går ikke å bestille en ny flode på nettet da? Evt. kan du rope på Mersa på august klubben og høre om hun gidder sende deg en! ;)

Skrevet

Hvis Linea sover mye lenger enn klokken 2 så vil hun være lenger oppe på kvelden. Og siden vi synes det er deilig å legge barn i 19-tiden så vi får litt voksentid i løpet av kvelden, så får hun ikke sove lenger. Hun kan forsåvidt sove fra 10-14 på dagen for min del, men lenger enn ca. klokken 14 har jeg bestemt at hun ikke får lov. Og det funker veldig fint. Men nå sover hun fra 19-20 til 7-8 så det er jo 12 timer god søvn uten at hun er våken, så er jo ikke så rart i at hun ikke trenger mer enn et par timers søvn på dagen. Hun kan jo ikke bare sove:)

Skrevet

Oppdaget i dag at E har fått en jeksel nede. Men er det ikke vanlig at det kommer mer enn to tenner nede før jeksel? *kløsegihodet*

Skrevet

Cat, skjønner det godt. var bare nysgjerrig på hva "reaksjonen" var. O legger seg 19-19.30 uansett han også.

Ja vurderte å ringe/maile gledespatruljen på P4

Eller så hørte jeg på radioen at en bygd 30 min utenfor Bergen ville døpe seg om til Humørbygda, ja så tenkte jeg at om de ville gi meg og O godt humør så kanskje jeg skulle sende et brev til bygdelaget der:) og høre om noen der jobbet på Ikea,:)

Ja det har hittil ikke vært krise, men jeg vet det blir det om noe skulle skje.

God ide å spørre her, mulig mersa gjør det om du går god for meg Sessa?

Skrevet

Jaha? Og hvem er du?

Kan gå god for deg jeg og Herk...eller kan si jeg kjenneræ vaffal;) Legge massivt trykk på augustklubben. Ja vi er jo egentlig der alle 3, dere er der kanskje begge to, kanskje det bare er jeg som er innom annenhver mnd og roper at NÅ skla jeg mer innom-haha :)

Gikk på skole (vgs) med Mersa jeg:)

svanine, jo det er vanlig. Leo så helt skeiv ut en stund, så tror ingenting med tenner er uvanlig heller:) Kan være gutten bare skal få to fortenner nede, hvem vite.

Nei men Mersa gjør nok det, om hun skal på Ikea. Ellers har de slik i Se&Hør og som du kan ringe Herk. Dere gjør dere jo godt i ukeblader;)

Edvard hadde diare så det holdt på mandag! (ikke noe påstått der) Dreit ut hele MtG. Som jeg flira:D Der satt jeg på restaurant med mor da det tikket inn melding. Klesskift på voksen og bad på barn. Da han kom hjem bajsa han seg helt ut igjen. M satte ham i dusjen og så bajset han ut den og. Jammyyy! Helt greit å være ute på påspandert middag da ja. Hadde han hjemme på tirsdag. Greit ungen er syk den dagen mor er her da, om han først skal være syk mener jeg.

Dagen resulterte i 3 par nye sko på meg, fole fint lite ullteppe til vogna og is:) Også ringte mor i stad og sa jeg bare kunne få det jeg hadde lånt av chash, for hun hadde så det gikk greit. Alt i alt et meget økonomisk gunstig besøk for meg. Hyggelig og. Hvorfor sitter man med dårlig samv. om man får penger og ting?! Og av mor. Når man vet hun ikke hadde sagt ok om hun ikke hadde råd. (men vet det til tider er stramt der og. Svinger veeeldig å være bonde! Får liksom noen hundre tusen i slengen, men så er det mye ut og da)

Mor synes det var SÅ koselig å få hilst på alle "barnebarna" sine. Eller ja synes det var leit hun ikke fikk hilst på alle da. VI får ta en tur til sommeren de som vil. Har hus/hytte med godt med soveplasser.

Edvard sov HELE natten i natt! Fra han la seg og til 6:10 (tror han våknet av at M dro) Har ikke skjedd på mange uker. Og i kveld sovnet han faktisk uten protester kl 19:30. Heller ikke skjedd på uker. Vært inne i en lang periode med kjip legging og kjipe netter. Mye sykdom og jegvetikkehva.

Trente i går. Strakk noe under "opp-roter-tilbake-ned" " eller "svøm-svøm-svøm" så er litt skakk i ryggen. Så sundt å trene jadda bare pisspreik!

Også har jeg hodevondt grunnet superstiv nakke. Vil tro det er grunnet massiv skjermtitting og er faktisk støl i musearmen! Må bli flinkere til å bruke tastaturet... men er jo så sykt mange koder å huske! Jobber i Timpex, noen andre av dere som har jobbet i det?

Laaangt fra Moll i dag. Blir liksom ikke tid på dagen lenger. Liksom fordi tiden er nå der, men er ingen naturlige pauser kan man si. Er alltid noe nytt man kan starte på. Trives i grunn greit. Neste uke skal jeg jobbe sent ons-fre. Opplæring nede. Greit med fler dager etter hverandre så det blir mer intensitet i opplæringa. Visstnok ok avveksling å jobbe nede. (da blir jeg nesten RampeR svanine..hehe) NEde vil si sammen med sjåfører og lastebiler og mannfolk. Er nå på kontoret der da, men er mye sorteringsarbeid.

Far skal forhåpentligvis opr. i morgen el fredag. Husker ikke om jeg sa det, men det som skjedde sist var at han fikk hjerteinfarkt i det de trillet han inn på bordet. Enda godt det kom da og ikke noen minutter senere for da hadde han gått med. Og at legene var såpass obs. at de fikk det med seg og ikke åpnet han.

Bror er nå bedre, men diabetes i 28 år gjør sitt med en kropp. Ikke at det andre egentlig var diabetesrelatert, men er kroppen i sjaber fofatning så tåler man jo mindre.

M har hatt en syk halsbetennelse med blemmer i hele halsen. Så ikke ut som strepto men hva vet vel jeg. Selv har jeg klart å holde bihulebet. i sjak etter gode råd fra Ama:) Kjenner den er der, men sprayer og sprayer..hehe.

Nei skulle man poste snart kanskje?

Men hjelp meg ang fredag a jenter. Og nei jeg tar ikke på meg klærne bak fram bare;) Og nei jeg kan ikke gå med eyes wide shut "kostyme"..eller kan jeg? ;) Rosa pantern har og vært oppe..hehe.

Skrevet

Din svangerskapsuke: 22

Babyen veier nå ca 400 gram og er 25 cm lang. Den har begynt å få hår på hodet, øyebryn og øyevipper. Man tror at Lanugo hårene som dekker kroppen er med på å holde fettlaget på plass frem til noen uker før fødselen.

Kan gå god for deg, jeg, Herk! ;) Mersa liker ikea omtrent like godt som meg så bare hun får kommet seg dit er det sikkert ikke noe problem. (Hun har ikke lappen helt ennå, nemlich!) Men hun skal visstnok bo 5 min unna, da...

Hørtes ut som om E benyttet stund uten mor til å tømme seg skikkelig. Digg for deg da, Mol!

Jeg tror jeg har bihulebet, jeg også. Tett i øra og i ansiktet, vondt bak øynene og sinnsykt tett i nesa. Snyter mer hele dagen! Våkna med verdens tetteste nesebor i sted. Trodde jeg aldri skulle klare å puste gjennom nesa igjen! Slitsomt, spes i går når man gråt i tillegg!

Skal kjøre mormor til kapell på mandag med åpen kiste, skal bli godt å se henne hvile. Også blir begravelsen neste fredag. Har familie i stavanger som må klare å komme seg hit og sånn. Har så lyst til å si noe på minnestunden, men vet ikke om jeg klarer.

Må på ligningskontoret og si at jeg ikke har noe videre inntekt lenger... må betale forskuddskatt i år, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få presset den ned litt... Tror jeg skal innom den nye stoffbutikken å se om jeg finner noe fint også. Har stor ambisjoner om å begynne å sy snart. Har satt opp en prioriteringsliste på alle prosjektene mine og syinga ligger egentlig ganske langt ned, men... Holder på med dåpsstrenger til to tantebarn nå og da er det bare en igjen.... Men er ikke sikker på om de er ferdig med å gi han navn ennå. Han er jo bare 9 mnd! ;)

Ja,ja... over og ut. Må skifte bajsebleie her kjenner jeg.

Skrevet

Skal ut å trille tur med en venninne i det fine været, så har ikke så god tid, for hun kommer med lille-gutten straks.

Men synes Molle-the-friendly-ghost-kostymet var en god ide jeg da. I hvertfall billig og lettvint.. ;)

Uff, liker ikke åpne kister jeg. Så broren min død og aldri igjen!!! Men vi er forskjellige, noen har behov for å se personen i fredfull hvile for å finne fred og ro selv. Er sikkert forskjell på hvordan man døde også. H døde jo i en bilulykke, man blir sjelden et "pent" lik da, selv om jeg nå synes han var verdens vakreste anyway..

Har ikke sett noen av besteforeldrene mine, så vet ikke hvordan det er med åpen kiste når det er en naturlig død med eldre mennesker. Hva har dere andre brukt å gjøre??

Skrevet

Alle lukket og glad er jeg for det. Des. er det bare et skall som ligger der. Nei uff, grusomt nok med lukket.Men det er meg da.

joa, dritsexy er det også, lille Casper.

Nei men æsj og blæ. Kanskje dra litt før og stikke innom korssenteret. Prob er at da står man jo i en helvetes kø tilbake til rundkjøringa:(

Har fått meg radio på kontoret i dag:D Også liker jeg flexitid altså! Litt dumt at kjernetiden er så lang (8:30-15:30) men likevel, bedre enn inget. Des. ser dem ikke så nøye på klokka her:)

Skukke sagt no. E hyla masse i natt og endte i vår seng da vi måtte få sove litt. Hadde masse bajs i dag tidlig så hadde vel noe magevondt da.

Skrevet

Radio på kontoret er bra:) Er mye mer trivelig med litt babbel og musikk i bakgrunn:)

Her har far i huset kjøpt seg playstation 3 da. Og vi som driter penger for tiden. Men han la ut PS2 som han hadde hjemme for salg på finn onsdag kveld og torsdag morgen var det en som ringte. Fikk da solgt maskin og spill og diverse tilbehør, så da ble det litt å legge i potten til den nye vidunder maskinen hans. Men jeg må jo innrømme at den ser litt pimp ut da:)

Vært på jobb i natt, gått kjempegreit:) Er så deilig når det er sånne netter altså!! Skal jobbe hele helgen da, så skal på 3 netter til.

Linea har fått dilla på klistremerker da. Skal helst klistre på hele ungen og da går hun gjerne med det hele dagen. Så i går var vi på nille og kjøpte flere ruller med klistremerker og stickeralbum så vi kan ta de ut og inn av albumet. Veldig stas:)

Skrevet

Hehe, Linea synes også at klistremerker er stas. Kanskje vi må kjøpe stickersalbum vi også? Foreløpig har hun bare klistret på kort som vi har laget når folk har hatt bursdag.

Da har jeg bestemt meg mtp dibbor. Blir litt mye for meg med begravelsen dagen før, det utdrikningsopplegget jeg egentlig skal være med på på dagen 8. og i tillegg har vi antagelig fettere boende her, da... Men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake en annen gang altså.

Da må jeg kanksje begynne på husvasken. Orka ikke ta det forrige uke, bare dro over det verste støvet med feiebrettet og vasket litt på badet. Nå er det dritt overalt så det er bare å komme i gang. Digg når alt er gjort så det gleder jeg meg til å nyte.

Skrevet

Linea blir liksom aldri helt 16 måneder hun, for det er jo ikke den 30. denne måneden...

Skrevet

Nei du har et poeng der cat!

Jeg skal skrive mer i kveld jeg tror jeg.

Altså om noen hadde hatt lyst til å møte oss på lørdag så hadde det jo vært hyggelig

Om noen ville hatt o sovende hos seg så hadde det gått da hadde vi kunnet tatt han med oss og så plasert han et sted mens han sov vært på messe og vært sosial etterpå?

Noen hjemme på lørdag????

Ja kommer tilbake etterpå

Skrevet

sånn nå har jeg lest det meste.

Det er langdrygt med sykdom hos deg molle, tenker på far og bror.

Vi har ikke egentlig hatt åpen kiste, men jeg har sett farmor i kiste siden jeg ikke var hjemme når hun døde, Farfar så vi død i sykehussengen etter at han var stelt.

Jeg har hatt noe igjen for å se de døde, men åpen kiste i kirken har jeg ikke opplevd.

Naboen her lå på åpen likskue hjemme i stua i lengre tid. det var sært det var en ung gutt som døde.

Skrevet

dryger og dryger...

Sliten jeg. Og skal på fest kl 19. uh. Glemte polet i dag, og drakk da virkelig nok øl i går.

Ama er verdens besteste søteste altså. DU er snill du! Også flink:) Jeg var ikke overdreven..hehe. Folk var virkelig gjennomførste altså! Jeg glemte jo tenna hjemme, men blod var kjekt. Dro en blodstripe ned fra øyet og og det ble dritbra!! Og lånte en linse av venninna mi (hun brukte bare 1) sånn psykolinse og da ble det så kult! Litt ekkelt å gå med to linser på seg da men.

Var hjemme rundt 4. Var innom Shell i LS. Han mannen bak disken trodde jo jeg hadde fått juling!! hihi festelig. Ble ordentlig bekymra;) Fikk noen blikk av folk ja. Moro.

I kveld er det fest i heimtraktene. Alle foreldrene på fotballgruppa til Will. Blir vel ikke så gøy som i går, men greit nok, er ikke helt hæla i taket kjenner jeg.

Har vært fyllesyk i dag jeg Herk, så ble dårlig med messetreff, og skal jo bort snart.

Skrevet

Hei hå hei hå;)

Herk: Jeg skal ikke til Bergen med det første så får ikke kjøpt noen Flode- du får ikke best.gjennom Ikea da? Sending i posten? Leonora sover forresten ca 1 og en halv time om dagen- hun kan ikke få fler enn en lur lenger for det blir rot i forhold til legging og tidlige morgener... Men ho får sove så lenge ho vil når ho har luren sin da- en gang i blant så har ho nesten sovet i 3 timer! Vi skal ikke på båtmessa-jeg har jobbet i dag og er no litt sliten ja...Ja vi er hjemme på lørdag-kanskje litt sent å si det nå? Likskue hjemme i eget hjem er en litt sær greie synes jeg- ihvertfall over lengre tid.

Cat: Vi har grensen på soving kl 17 vi:) Da kan vi fortsatt legge ho kl 19-men ho ligger som regel å babler til kl 20...Ho sover som regel hele natta-ett par knyst av og til rundt kl 03,men sovner som regel av seg selv igjen. Playstation 3 ja- hmmm-mulig sambo blir veeeeldig misunnelig hvis jeg forteller han det...Tror jeg skal ut å kjøpe stickersalbum til Leo-hørtes ut som noe ho kunne ha likt:) Og ja foreldra til sambo bor i Gamleveien. Linnea blir værende 15 mnd enda litt til hun da?

Svana: Her er link til tannkartet til Leo- temmelig rar rekkefølge på tenna hennes: http://traaden.piczo.com/?g=31870289&cr=6

Anonym: Lenge siden sist det var en anonym på tråden...

Molle: Ja,Leo så skeiv ut-så også ut som de tenna ho hadde fått hadde blitt kasta inni kjeften på ho-litt skeive ja;) Var vel koslig å ha mor på besøk! Morsom dame- av en eller anna merkelig grunn så hadde jeg sett for meg at ho var høyere... Kanskje fordi ho er så høyrøstet;) Men-det er jo en kjent sak at små hunder bjeffer høyest:D Har far din vært til operasjon enda? Radio på jobb er finfint og hva du skulle kle deg ut som på karneval fant du jo ut av;) Jeg er snill ja og kjempeflink jeppsan. Og typen din fridde til meg forresten-jaujau-hehe-kan vi gifte oss i lag da Mol-med samma karen. (kan ha noe med at sønnen hans var vaska,smurt inn med krem,ny bleie,pussa tenner og klar i pysj da han kom og henta han....) kOS deg i kveld Mol!

Sessa: Bihulebet. er noe driiiit- hadde det bare svakt denne forkjølelsen men forrige gang så trodde jeg tenner,kinnbein og øyne skulle poppe ut. Herk sa at ho fikk dårlig samv. av å snakke til meg fordi det så så vondt ut når jeg svarte;) Mye nesedråpebruk er tingen-ligg flat -spray laus og bli liggende ett par minutter. Gjenntas ofte!

Og jeg er litt dum: hva er dåpstrenger for noe? Skjønner forresten godt at det kan bli litt mye på en gang med tanke på begravelse ene dagen og dibbor andre dagen, men det hadde vært kjekt å treffe deg igjen en gang da- gjerne på se store magen før vi ser lille bebien:)

- har forresten aldri sett en død person jeg...

Leo er blitt superflink med pratinga si forresten! Hun synger "bæ bæ jaja" dagen lang (bæbælillelam) og vugger dukka si og avslutter med "beeeebien". Hun babler mye om seg selv "Leola", spør etter "momo" (mormor) og besse (bestemor). Roper "hallo" når telefonen ringer og sier hun vil ha ost og gjerne en skjei også;) Jo og så ber ho om brus,juice,vann eller "none" (som er noni-en helsejuice). Og "bart" (edvard) gjentas dagen lang-komiske er at jeg hadde en kunde på jobb i dag som het Bart-hehe. Jo og så er jo det alle de andre orda som brødskive,hei,hade,natta,munn,nese,øye,øre,tann,dukka,hue,mat,tørst,bamse,Teddy,bleie,tiss,bæsj,potte,banan,drue,bosse(bukse),gesser (genser),jakke,vott,sokk,pusse,hest,gris,ku,pus,ball,"tøkke" (tørke),bade,"barnte"(barnetv),pupp,mamma,pappa,beeeibi,vovov,"fiss"(fisk),ja og nei. Tror det var alle? Ho er flink synes jeg:) Høyt og lavt dagen lang:)

Nei,har jeg skrevet langt nok no? Trur det gitt;) Ta meg en røyk og prøve finne telefonen min-den har vært borte lenge no---og ett glass coooola!!

Snakkes (så du logga på Tiny;))

Skrevet

hehe-ble anonym gitt-hvordan skjedde det da??

Skrevet

Mulig det blir båtmesse på oss i morgen, men tror i grunn ikke det. Mr.T har lovet å montere ferdig alle ikea skap i løpet av helgen i bytte mot playstation 3, og i morgen er det søndag allerede.... (du får ta med deg gubben og spille fifa på ps3 en dag da, ama:)

Ja, hvordan ble du anonym ama? Synes Leola er flink jeg også:) Linea blir nok 15 mnd helt til hun blir 17 mnd:) Har du fri en dag til uken eller?

Lik i egen er ganske spes uansett hvor kort/lenge man har liket liggende der synes jeg. Brodern (han som er død) jobbet for herrans mange år siden som "vaktmester" på en kirkegård og da hadde han lunsjen sin inne på kjøla hvor de oppbevarte likene... jækk jækk jækk sier nå jeg!! Greit matpakke var pakket inn og sånn altså, men det hadde jeg ikke fikset! Og det er ikke mange ting jeg er prippen på altså:)

Spisestua vår skal jo egentlig ikke komme før om enda 3 uker, men bohus ringte i går og sa at den ble levert på tirsdag!! wohooo :D

Var noe mer jeg skulle skrive, men det har jeg glemt... poste innlegget da, så kommer jeg sikkert på det..

Skrevet

Bihuler har letta så og si helt, og sorgen er liksom nesten borte på et vis... Rare greier altså! Vet jo at hun er død, men synes det er så godt at hun fikk slippe så jeg er liksom litt glad. Har bilde stående rett over tv'n så jeg kan se henne hele tiden. Det er godt det! Kommer til å bli trist igjen i morgen. Da er det altså åpen kiste, men blir ikke det i kirka altså. Var spent på hvordan det skulle være å se farfar for det var første gang jeg så noen som var død, men det var bare godt, så derfor er det viktig for meg å se mormor også. Morfar så jeg ikke (da var jeg 14), men han hadde ikke villet se oss barebarna på leeeenge og mamma sa at det ikke var noe jeg burde se på, han var veldig forandret. Mamma sier mormor ser mye mer død ut enn farfar gjorde. Helt hvit! Men jeg må klappe henne på hendene, for det har liksom vært noe jeg alltid har gjort. Brukte rynkene hennes som veier som fingeren min kjørte rundt på også var ringene hennes bygninger. Har arvet den blå ringen hennes som liksom var den blå bygningen vi kunne se nede i byen fra leiligheten hennes. Fikk den som "noe blått" i bryllupet vårt. :)

Nt har blitt betatester for Age of Conan han så jeg er litt gressenke for tiden. Han spiller på denne pc'n da, så jeg fikk liksom ikke brukt den så mye når han er hjemme. Har bestilt ny pc til 20 000,- eller no', men den er ikke kommet ennå. Så dere som tror dere er sammen med nerder må tro om igjen! Jeg har kongen av nerder boende her sammen med meg!

Dåpsstrenger er sånne hvor det står barnets navn, fødselsdato, vekt, lengde og dåpsdato. Jeg fikk sånn da jeg var liten av en av fadderene mine. Er litt typisk gammel tante å lage sånne kanskje, men nå er jo jeg egentlig en gammel dame i en forholdsvis ung kropp, da. Har designet disse selv så jeg synes de er litt freshere enn den jeg selv fikk. Rosa og lilla til jentene og blå og grønn til gutta og med min egen håndskrift som inspirasjon til hvordan bokstavene ser ut. (flinke, sessa!!)

Har kjøpt noen nye lazy town dvd'er, jeg! Det var jommen digg. Linea sitter og følger skikkelig med nå så jeg kan sitte her i fred litt. Hun ville nemlig aller helst spille piano, men nt sover så jeg tenkte hun kanskje kunne la være.

Linea sier også veldig mye nå, kjenner meg veldig igjen i ordlista di, Ama! Føler vel i grunnen at hun gjør seg veldig godt forstått nå, selv om mange av ordene foreløpig kun forstås av meg... Teijnte f.eks. = tegne. Også er hun veeeeeeldig opptatt av dukkene sine. De skal liksom gjøre alt hun gjør, danse, spise, hoppe.... Hoppe er forresten det kuleste i verden! Og hun sitter ofte og sier "opp og ned" og løfter dukkene... er vel jeg som sier det når jeg løfter henne, tenker jeg. ;)

Skrevet

Så koselig med den den ringen med blå sten da, sessa!! Og at du fikk den til bryllupet som noe blått:) Hadde strømpebånd med blå hjerter som jeg fikk av venninna mi som var forlover. Ikke helt samme "verdien", men jeg hadde gifteringen til pappa (fra han giftet seg med mamma) bundet fast med en silkesnor i strømpebåndet som noe gammelt da.

Har bestilt lazy town dvd til lilleL jeg også. Kom i posten på fredag. Da ble det lykke i stuen da:)

Åhhh, jeg vil sånn dåpsstreng av deg sessa!! Kan ikke jeg det a? Please?? Jeg har sånn fra jeg ble født jeg da, siden ingen av oss barna er døpt:)

HIhi, kongen av nerder er kult det da:)

Skrevet

Det morsomste med den ringen er at morfar kjøpte den til henne. Det er en aquamarin og han mente at det hørtes ut som "akk, var du min!". Klassisk morfar!

Linea'ene er skremmende like!!! ;)

Jeg skal lage en til til siste nevøen min, men den haster det ikke med. MEN jeg må få satt meg ned og laget album til Linea før Linus kommer, ellers blir det vel aldri gjort. Så det er første pri etter at jeg er ferdig med de to jeg holder på med nå, men så kan jeg sikkert lage en for deg også.... Kan ta litt tid da. Brukte vel 6 år på de første 4 jeg laget.... tok det frem sånn av og til... hehe. Kan sende legge ut bilde på profilen min, jeg.

Skrevet

Får ikke til å legge ut bilde nå, jeg. Får feilmelding! Minn meg på det om vi er på msn samtidig så kan jeg sende deg der i stedet! ;)

Linus er hyper!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...