ca lykkelig Skrevet 21. februar 2008 #51 Skrevet 21. februar 2008 God kveld jenter ;-) Godvia: kjempetrist å høre om svigermoren din. Håper dere klarer å ta godt vare på hverandre i dagene fremover. Mye praktisk som må ordnes med, nå frem til begravelsen. Selv har jeg mistet begge svigerforeldrene. Synes det er særlig trist for mine barn som ikke for oppleve kjempegode "bester". Håper at mine foreldre lever lenge, men som tidligere nevnt har min pappa nylig påvist aggresiv kreft. Vanskelige dager nå når man ikke vet utfallet, men prøver å være positiv! Mortine: Uff og uff. Håper du får ordnet skikkelig opp i morgen. Høres ikke noe gøy ut. Skal tenke på deg i morgen! Høres ut som det er flere som nyter vinterværet, med skiturer. Her i nord er det møkkavær, så skiturer frister ikke. Men dagene her blir stadig lengre og lysere, det er deilig. I dag skinte sola faktisk gjennom skylaget like før kl 1600. Føler man levner litt til igjen da. I forhold til studiene mine sliter jeg. Synes det er tungt å starte lesingen, og nå MÅ jeg begynne!! Gi meg et spark bak! Ellers har guttene mine vært syke i forrige uke, med feber og hoste. Så ble de bra i slutten av uka, men så ble det ny runde i denne uka. Minstemann har nå ørebetennelse, og får apocillin. Mye hyl og skrik de første gangene han måtte ta den, men nå ordner han med det sjøl og er veldig fornøyd. Mvh
godiva med 3 gull Skrevet 22. februar 2008 #52 Skrevet 22. februar 2008 Mortine: Hørtes ut som en deilig vinterferie. Vi hadde også tenkt oss opp i snøen, her på sørlandet er det nemlig vårvær og spiring i blomsterbedet. Men min lille frøken på 11 mnd hater å sitte stille, så pulkprøvingen måtte vi avblåse.. Vi får ta det igjen neste år. Lykke til på sykehuset!! Håper det ordner seg med ny kur. Ca lykkelig: Så trist med din far da! Håper du har mange som støtter deg! Og at de rundt deg forstår hva du går gjennom. Min mor fikk påvist aggressiv hjernesvulst i 99. Sender over studespark til deg, planen her er å beg på vernepleien, greit å utdanne seg til det man jobber med. Hva studerer du? Håper dere holder dere friske nå da. slitsomt med syke barn. Mine barn er heldigvis friske, men min 4 åring har funnet ut at 05.45 er et perfekt tidspunkt å starte dagen.. Jeg deler absolutt ikke hennes oppfatning men det hjelper lite. he he. Her er som sagt vært fint, og har igrunnen vært det lenge, beg å bli lengre lyst noe som er en psykisk opptur for meg hvertfall. Ikke spes glad i mørket. Jeg driver med hester også, så med jobb og 2 barn blir lange lyse kvelder en bonus. Igjen takk for mange hyggelige ord. Jeg tar meg av alt det praktiske som skal gjøres i forb med dødsfall. Men om noen har noen råd til hvordan jeg finner mennesker i utlandet jeg bare har fornavn og fødselsår til så hyl ut.. Min kjære har nemlig en søster han ikke kjenner (og min kjære er 42 år) Ja jeg vet.... ikke kjempe vanlig. Og vi har visst ikke lov å gjennomføre en begravelse uten hennes samtykke. så dette kan bli litt "kaos".
har4barn Skrevet 22. februar 2008 #53 Skrevet 22. februar 2008 God morgen!! Deilig med ferie! Nå ligger jeg i senga og surfer! Skal i bassenget med minstemann senere i dag. Ca lykkelig: Krysser fingrene for at dere får beholde faren din lenge enda. Det må være forferdelig! Jeg har selv alltid vært en "pappajente", så jeg gruer meg til den dagen foreldrene mine ikke er her mer. Ellers så dro mannen min til London i går, og i siste øyeblikk trakk han som skulle reise med ham seg. Så nå sitter han alene på et hotell, mens de andre som er på det samme seminaret, bor et helt annet sted. Da blir jeg bekymret igjen, når jeg vet at han må gå alene hjem på kveldene. Kommer ikke hjem før på tirsdag. Må nyte de siste dagene med fri nå. Blir en tøff periode på jobb framover med foreldresamtaler utover ettermiddagene, og så forberedelser og retting på kveldene. Har vært sliten i vinter. kjenner at jeg har mye vondt i kroppen. Men dette blir forhåpentligvis bedre nå som våren er i anmarsj! Ha en fin dag!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #54 Skrevet 22. februar 2008 God morgen:) Titta sånn raskt på lista vår, kansje påtide med en liten redigering for de som har fått tanteskremselet på besøk:) Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - så glà: ikm ca 21-23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? Godiva mamma til 2 jenter Gravide - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt Vel, jeg er jo så innmari nyskjerrig av meg så jeg testa i morges og den var jo egentlig som forventa negativ....hi-hi Blir vel å brenne av en test på morran nå fremover...... snart4: Huff, hadde vært like bekymra som deg. Kansje mannen din kan høre om d er noen avbest på d andre hotellet hvor kollegaene er? Ellers så må du insistere at taxi blir flittig brukt! Ja, Nyt de siste dagene m fri! Skal forresten avsted å bade med Turbo etter jobb sammen med ei venninne, lenge siden d nå så d gleder vi oss til! Dotten: hvordan går d? fannt du ut av d m pergoen og blødningene? Hmmmmm, en blir jo litt mistenksom:) så glà: Testevenninna mi: har du testet i dag? Godvia: har desv ingen gode forslag. Eventuellt snakke med politiet om tips? Frelsearmeèn? Presten? Hmmmmmm, ikke helt vanlig situasjon nei, men håper dere finner henne! Mortine: Kjedelige greier, nå må de legene få fiksa på deg slik at dere kan få sette igang med prøving på ny spire! Skjønner at jeg er veldig heldig: både med MAèn og SAèn siden jeg faktisk ikke har hatt noe videre tull i etterkant(nå skal d jo også sies at jeg har ennå ikke fått mens etter saèn, den trenger ikke dukke opp altså) Lykke til i dag!*klemme* Ellers jenter, er d endelig deilig vår-vær her i dag etter etter masse vind og trist vær i går! Ha en deilig FRÆDA, nå er d helg:)
ca lykkelig Skrevet 22. februar 2008 #55 Skrevet 22. februar 2008 Hei hei. Innom for å ønske dere god helg alle sammen. Selv har jeg arbeidshelg, og skal på senvakt i dag, tidlig i morgen og sen igjen på søndag. Har faktisk lest i dag i 1,5 timer, og er godt fornøyd med det! ) Tar videreutdanning innen psykisk helse. Er førskolelærer i bunnen. Barna er i god form nå, men minstemannen tar enda medisin. Han har full nedtellign til han er ferdig, for da skal han på lekebutikken. Godiva; håper dere finner ut av søsteren. Har hun noen annen familie i Norge? Kan evt begynne å nøste der. Ja, ja godt folk. Nå får dere kose dere mye i helgen. Jeg må ose avsted til jobben nå Mvh
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 22. februar 2008 #56 Skrevet 22. februar 2008 Heisan alle skjønne damer over 30 En liten rapport fra meg. USA-turen gikk fint, var ganske trøtt og sliten, men kom gjennom uten noen problemer. Sønnen min på snart 5 oppførte seg meget fint hele veien, tilogmed på flyet i 7 timer, han er bare prinsen altså...hehe GODIVA: Anbefaler deg å kontakte Frelsesarmeen, de pleier å være flinke til å finne slekt som er blitt borte, og de har et verdensomspennende nettverk Håper dere alle får noen fine blå streker snart jeg er nå kommet til min 7 uke (6+1 i dag) og har enda ikke vært til legen, så prøver å ikke gire meg opp så veldig, men siden jeg har vært enormt kvalm og puppene føles litt som Dolly Parton så er jo symptomene der kan man si... prøver å spise sunt og hvile masse. Kjøpte sånne sea-band på apoteket og de funket som rakkeren mot kvalmen. Ellers har jeg blitt singel siden sist, litt kjipt, men sånn er livet, blir ikke alltid som man venter Vil ikke si noe til bf om graviditeten heller før jeg har vært hos legen og på UL for å se om det er noe der (har som tidligere nevnt mistet tidlig 4 ganger, så er litt forsiktig med å glede meg for tidlig.) Eks har vært veldig klar på at han ikke vil ha noe barn med noen "lyter" så da blir jeg _veldig_ alene hvis det er noe. Synd for ham akk ja. Må jo bare prøve å tenke positivt!!! Sprer rundt med litt babystøv til alle, når jeg ble gravid 36 år gammel etter flere år med prøving og 4 tidlige misser, så må det jo snart bli deres tur også )) *sender flust med gode vibber* Ha en finfin helg med mye kos!! Klem fra meg og knøttet Tidligere: Vil-ha nr2-snart
så gla' Skrevet 22. februar 2008 #57 Skrevet 22. februar 2008 Hei sann! Bare en liten oppdatering fra meg. Tanteskremselet kom igjen på uønsket besøk....Selv om jeg ikke hadde noen god følelse denne pp (til tross for god innsats), er jeg litt små-deppa. Det første som slo meg var at nå trenger vi en pause, men er ikke helt sikker om jeg greier det heller. Vi får se når det igjen nærmer seg EL. Har ikke fått vært på nett i det siste, og trenger å oppdatere meg her ;-) Det er vel bare å sette i gang *S* Ønsker alle en riktig god helg!
har4barn Skrevet 22. februar 2008 #58 Skrevet 22. februar 2008 alenemoder: du er jammen tøff som går på med krum hals! Er enig med deg at det er barnefarens tap hvis han ikke vil ha noe annet enn et "perfekt" barn. Jeg har den troen at alle barn er perfekte - om de er som "alle andre" eller ikke:). Satser på at spiren holder seg hos deg, og at du får nye tiden framover - med eller uten bf. Lykke til! Så gla: Æsj! så kom tanta likevel. Jeg skjønner at du blir veldig skuffa. Selv om man kjenner at det mest sannsynlig ikke har klaffet, så har man et håp helt til deg siste, og skuffelsen blir likevel veldig stor når mensen kommer. Får krysse fingrene for neste pp, da. ... Her snør vi nesten inne i dag. Det har lavet ned i hele dag, og vi som begynte å tenke på våren! Så her er det innedag med spill og tv:).
så gla' Skrevet 23. februar 2008 #59 Skrevet 23. februar 2008 God formiddag jenter. Jeg har ennå ikke fått oppdatert meg på hva som er skjedd i tråden våres, men ser at det er mange som er over IKM nå. Hva med en liten oppdatering av lista vår :-) Spennende med alle dere som nærmer seg IKM :-)) Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - så gla': ikm 19. mars Gravide - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt D&G: Har du testet i dag? Her skal vi ha selskap i dag, så blir nok ikke mye tid til bimming i dag heller. Men, lover å komme sterkere tilbake *S* Ha ei fin helg alle sammen!
har4barn Skrevet 23. februar 2008 #60 Skrevet 23. februar 2008 Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - så gla': ikm 19. mars - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) Hei, alle sammen! Da er endelig jentene kommet hjem. Det var deilig! ellers så er jeg litt irritert akkurat nå. Har begynt å få el-slim, mannen dro på torsdag og er ikke hjemme før tirsdag! Det var dette som ikke skulle skje! Er bare på dag 10 enda! Håper virkelig det bare er falsk alarm. Skulle begynne å el-teste i morgen, men kommer nok til å begynne i ettermiddag. søren ,å!!! Krysser fingrene for meg selv, men har litt menssmerter i tillegg, så jeg har ikke så stort håp. Rakk å ha sex torsdag morgen, men det er vel litt sent, vel? Ja, ja. Nå har vi ventet så lenge, så vi får vel bare vente litt til:(. Enn dere andre? Noen som har testet her nå??
Mortine Skrevet 23. februar 2008 #61 Skrevet 23. februar 2008 Hei, hei! Vi får håpe at det ikke er el.som har kommet da snart4barn. Men hvis det er det, kan det vel hende at sædcellene holder koken fortsatt og bare venter på egget? De kan sitte på vent ganske lenge de. Det ble ikke noen utskrapning i går. Jeg fikk piller og ble undersøkt med ultralyd flere ganger. Det ble stadig mindre, og tilslutt var det så lite igjen at de ikke mente at det var nødvendig med inngrep. Legen sa at jeg bare kunne dra hjem og vente på at det skulle komme ut med mens. Jeg ble så frustrert at jeg begynte å grine! Jeg har jo holdt på med dette i 7 uker nå. Blødd litt, hatt et par dager uten, mensliknende smerter. Det er jo kjempefint at det ikke var nødv.med utskrapning, men det er så dumt å aldri bli ferdig med dette! Etter en stund hadde legen konferert med noen andre og de fant ut at de ville gi meg noen piller (igjen..)som jeg skulle ta hjemme for at livmora skal tømme seg helt. Nå spiser jeg de pillene, men det skjer lite. Tror egentlig at jeg er i feil forum...Burde melde meg inn i forumet for de med gjenstridig underliv!!! Fortsatt god helg jenter! Vi har tenkt oss på kino i kveld, "Mannen som elsket Yngve". Den skal visst være bra.
har4barn Skrevet 23. februar 2008 #62 Skrevet 23. februar 2008 Mortine: Så kjedelig å aldri bli ferdig! jeg skjønner godt at du er oppgitt nå. En utskrapning er vel ikke så morsomt heller, men da hadde du i hvert fall vært sikker på at du hadde vært ferdig. Krysser fingrene for at det er slutt snart nå. Du kan jo ikke gå sånn så mye lenger!! ellers så tok jeg en el-test i dag, og den var enda negativ, heldigvie (digital). Håper den blir negativ fram til tirsdag!! Hadde besøk av en kusine i dag som venter barn om to måneder. JEg merker at jeg får litt problemer med å være "normal". Jeg tror ikke at andre merker det, men jeg kjenner det selv at det føles litt "ekkelt" ut...Den store flotte magen, og to foreldre som gleder seg! Jeg vil også igjen snart! Kjenner sånn på at de andre tre begynner å bli så store, og jeg føler meg enda ikke ferdig med baby-perioden:) det er det vel ikke mange andre her inne heller som føler:) Ha en fin kveld, alle sammen!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #63 Skrevet 24. februar 2008 Hei Hei girls! Kjappt innom for å oppdatere meg; negative test i dag også, brennte av den digitale i dag..... Så da er d vel bare å vente på tanta???? Vel, Vel vi skal ut å nyte n nyyyydelige været vi har her:) Ha en fin søndag alle sammen:)
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 24. februar 2008 #64 Skrevet 24. februar 2008 oppdatering her og. Hadde vel egentlig ikm 25...men den tr kom jo ei uka før tia, så ingen vits å teste her. Neste forsøk blir sånn cirka om ei stund...haha...vet nemlig ikke helt. Syklus helt i kaos... Iallefall ikke gravid, det er sikkert.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #65 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Henger meg på. Er over 30 jeg også, og vi starter prøvingen på første baby om ett par mnd. Kan altså ikke kalle oss prøvere helt enda, men håper jeg kan slenge meg på tråden:) Er det flere av dere som ikke har barn fra før? Vi er litt sendt ute vi, så nå fant vi ut at det var på tide. Har liksom ike passet før hed hensyn til jobb og div. Håper det ikke tar så veldig lang tid før spiren sitter. Men er forberedt på alt.
ca lykkelig Skrevet 25. februar 2008 #66 Skrevet 25. februar 2008 Velkommen snartprøverer!!! Håper du lykkes raskt. Blir spennede å følge også deg:o) Jeg har to gutter, født i 00 og 03. Selv født i 71. Fant oss langt nede på side 2!!! FYYYY, he he. Hva er det dere alle styrer med om dagene??? Mye å gjøre???? Har hatt fri i dag etter arb helg. I ettermiddag var jeg i komiteen på skikarusellen. Det gikk helt fint. Steikte vaffler, og solgte dem pluss kaffe og saft. Etterpå var det ryddig, vasking og telle kassa. Været er nokså bra her i nord nå. Har passelig med sne, men kan gjerne komme litt til. Gleder meg veldig til påske. Håper på nydelig vær, og mange skiturer. Ønsker dere alle en fin kveld!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #67 Skrevet 26. februar 2008 God morgen alle sammen:) Ja, her har d vært travelt.Tips: Prøvde meg på sukkerbrødet fra freia-reklamen her inne. En STOR sukksè. Enkel og kjempegod! D skal også være sagt at jeg ALLDRI har fått til sukkerbrød før , alltid mislykka.... Ellers har ikke tanta dukket opp ennå.....spennende *håpe-håpe* Hadde IKM i går, men bare negative tester......... ca lykkelig: gode barndomsminer kommer frem, guuuud d er altfor lenge siden jeg har gått på ski. Her sprutregner d:( og jeg som har avtale om tur med ei venninne i kveld........ Jobben kaller.... Ha en fin dag da:)
så gla' Skrevet 26. februar 2008 #68 Skrevet 26. februar 2008 God morgen jenter! Hva skal jeg si...har visst vært en liten tur i kjelleren etter tantebesøket, og det har vært noen dager med masse grublerier og fruastrasjoner. Var veldig nær ved å gi prøvingen en pause nå, men samboer var ikke helt enig. Siden jeg føler at det er meg som har dratt det tyngste lasset i forhold til prøingen mtp når vi skal ha sex osv, har jeg nå overlatt det til han. De 4-5 siste pp har vi prøvd så i herdig. Nå skal vi prøve noe annet. Sist jeg ble gravid, hadde vi bare hatt sex 2 dager. Dag 9 og 15. Tror vi skal satse på noe lignende denne gangen også. Gangen føre det, hvor jeg ble gravid, hadde vi sex bare en gang, og spira satt. Det er bare om å gjøre å finne den ene dagen :-) Hvis det er litt dårlige svømmere, anbefales man jo å spare. Lurer også på å få en time hos gynekologen. Har en mistanke om at EL er veldig sent, og jeg har jo så korte sykluser (25-26 dager) Kanskje jeg trenger noe støtte for å holde egget på plass? Er det ikke noen som får progesterontilskudd??? Vet ikke helt, men skal i hvert fall be legen min om en henvisning. ca lykkelig; Hvordan har det gått med studiene, har du kommet i gang? Er det lenge siden du begynte med dem? Jeg begynte jo nå i mnd.skiftet jan/febr., og synes det er skikkelig tøfft. Leser og leser, men aner jo ikke hva jeg har lest. Skal levere oppgave, men får ikke et ord ned på papiret. Men, nå mangler jeg også en bok, og aner ikke når jeg får den. Går og håper på at jeg med den skal finne fasiten på problemstillingen, og at ting løsner *flire* Er jo en mannsalder siden jeg studerte, så får tro det bare er innkjøringsproblemer. Mortine; Hvordan går det med deg vennen? Har du blitt kvitt alle plagene nå? snart4barn; Hvordan går det med testinga? I kveld kommer vel mannen hjem, så da er det bare å kjøre på *S* Masse lykke til! D&G; Hvordan er det i Oslo i dag? Dere er kanskje ute på tur? Må bare få si tusen, tusen takk for mange oppmuntrende meldinger de siste dagene. De har jeg virkelig trengt. Takk og takk *S* Gleder meg forresten til Oslo-treffet vårt. Håper det blir mange som kommer *S* Legger ut påmeldingen en gang til jeg. Velkommen til dere nye! Dere er hjertlig velkommen til Oslo-treff. Skriv dere på lista *S* OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine Ellers er det grått og litt regn her i Vestfold i dag. Egentlig bare lyst til å krype under pleddet og legge meg på sofaen. Men, burde jo egentlig ta for meg studiene. Vinterferien er jo over så.... Ønsker dere alle en fin dag, og håper det blir litt action her fremover ;-)
juliogdesember Skrevet 26. februar 2008 #69 Skrevet 26. februar 2008 heihei. er det plas til en til her? j eg er ei dame/jente (alt ettersom :-)) på 33 år som har en sønn fra før på 3,5 år nå. en liten god gutt er han. ellers har jeg nettopp vært igjennom en SA. var åtte uker på vei, heldigvis slapp jeg utskrapning eller tabletter. kroppen har ordnet opp selv. kjenner at jeg nå er veldig klar for å begynne igjen:-) har ett sterkt ønske om å få en liten baby snart. har vært prøvere siden november 2007.
så gla' Skrevet 26. februar 2008 #70 Skrevet 26. februar 2008 Hei og velkommen hit rose:-) Så trist at du har hatt en SA. Håper det ikke blir masse kluss med syklusen din, og at dere kan sette i gang med prøvingen igjen snart. Hvis du vet når du har IKM omtrent så kan du sette deg på lista. Kopier den siste, og legg til deg selv. I denne tråden er vi mange med forskjellige erfaringer, og her er det plass for både tårer og latter. Vi støtter opp for hverandre så godt vi kan. Men vær obs....her kan du faktisk lese og skrive på deg alle graviditetssymptomene *flire* Vi er litt rare sånn.. Lykke til med prøvingen!
så gla' Skrevet 26. februar 2008 #71 Skrevet 26. februar 2008 Forventet IKM; - Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - så gla': ikm 19. mars - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) Gravide - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt
Dotten Skrevet 26. februar 2008 #72 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Endelig kommer det noen ord fra meg også! Har ikke noe særlig til internettilgang hjemme, da de enda ikke har klart å finne feilen. Huff, men får snike meg innom på hverdagene mens jeg er på jobben da D&G: Var og tok blodprøve forrige uke, men den var negativ dessverre. Hadde jo ikke trodd noe annet heller, siden jeg også tok en grav.test på forhånd, og den også var negativ. Men ville sikre meg for sikkerhetsskyld, slik at jeg ikke hadde startet på Pergoen om jeg var gravid. Huff. Det ville vært tragisk. Risikert å "ødelagt" en ev. spire! Er nå ferdig med første kuren med Pergo, startet med el-tester i går, så får vi se hva som skjer i tiden fremover da. Får håpe noe positivt Ev. bivirkninger jeg har hatt må være litt svimmelhet, og ørlite hodepine. Men dette har jeg hatt mye av innimellom i det siste uansett, så ikke sikkert det er Pergoen i det hele tatt. Gått kjempefint å ta den heldigvis. alenemoder: Æsj så synd det har blitt slutt med deg og kjæresten da. Ønsker deg masse lykke til, og med sånne holdninger som han har, får vi nesten håpe han holder seg unna den lille spiren... Fy. Tenk å dømme et ev. anderledesbarn til noe uverdig! Han fortjener verken deg eller spiren din! Dumme mannen......! Så gla': Ønsker også deg lykke til. Dere får ta det litt med "ro" denne pp'en, og håpe det hjelper denne gangen også da Siden spiren har sittet i sånne tilfeller før! Godt mannen din ikke er villig til å gi seg riktig enda (ev. en pause), slik at du blir pushet litt. Kan være nok til at den sitter vet du. Kanskje du slapper litt mer av du også Mortine: Håper du får orden på kroppen din snart. Utrolig slitsomt å måtte gjennomgå den du gjør nå. Krysser fingrene for at du snart er på rett kjøl igjen, og at dere igjen kan starte prøvingen snart3hososs: Så synd den dumme tanta kom nå igjen da! Æsj! Lykke til i denne pp'en da. Nå må vi da få noen gravide på tråden her snart. Er jo bare skrekkblanda fryd, er det ikke? He, he. rose og snartprøvere: Velkommen hit på tråden "vår" skal dere være Så synd med SA'en da rose. Men godt kroppen din ordnet opp selv, og dere snart er klare for å sette i gang igjen Jeg har ei snuppe på 2 år og 5 mnd. og vi har jobbet med nr. 2 i 20. pp'er nå, så sannelig på tide at det klaffer snart! Ingen SA/MA heldigvis. Er ellers 36 år jeg da! Fyller 37 i april. Hjelp! snart4barn?: Fant du ut om du hadde el? Og håper uansett selv om mannen er borte, at dere rekker å hoppe litt i høyet denne pp'en også, og at også du får kul på magen snart Skjønner deg godt at du sliter litt med å glede deg helt på andre gravides vegne. Er så enig!! ca lykkelig: Husker ikke helt om det var noe du skrev som kunne kommenteres...annet at dere får kose dere der oppe i nord, men snø og skigåing Ha ellers en toppers dag jenter! Ikke så mye annet å skrive om her, enn at vi er i full gang i 20. pp og håper på at Pergoen skal gi oss en spire snart Fant jo ut at 11. april egentlig var booket for oss jentene på jobben (kosekveld), men om det blir noe vet jeg ikke enda. Skal i så fall gi beskjed til dere om jeg ikke kan. Frister jo veeeeldig å møte noen ansikter bak disse nickene da He, he. Dere er jo sååå koselig alle sammen! Kopiere inn lista jeg også: OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine Klem
Dotten Skrevet 26. februar 2008 #73 Skrevet 26. februar 2008 Oj, må jo oppdatere denne listen også... Sorry alenemoder. Påsto at det bare var Skrekkblanda fryd som var gravid på tråden vår, men det stemmer jo ikke. Huff. Litt senil ja Du står med det gamle nicket ditt, men du kan jo rette det opp selv Forventet IKM: - Mrs.Moody: ikm 11. feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. februar 2008 #74 Skrevet 26. februar 2008 God formiddag! Lite innom her for tiden jeg. Har hatt mye besøk i helgene og da passer det seg ikke å sitte å lese i timesvis på nettet. Har nøyd meg med korte innlegg på 2.trimester. Ja, nå har jeg hoppet over dit, og det føles litt tryggere enn 1.trimester..hehe. Spennende med Oslotreff. Jeg kan ikke melde meg på enda, vi har egentlig satt av den helga til en tur nordover. På tide med en tur til svigers, siden vi "dumpet" dem i påsken til fordel for Spania og mine foreldre. Hvis vi ikke drar så kommer jeg! Ellers skjer det ikke så mye her. Har vært nydelig vårvær i helga, men i dag er det grått og trist. Kjenner jeg er sliten, har såå lyst på ferie nå. Lurer veldig på om jeg skal ta en uke eller to i april eller mai, går jo ut i perm i august. *tenker* Alenemoder: det var trist å høre om bruddet. Håper du har det bra etter forholdene. Ellers prøvde jeg meg på rundstykker i går. Jeg HATER steikeovnen vår, den steker ikke ordentlig. Alt tar over dobbel så lang tid, med det resultat at rundstykkene ble harde som stein og rå inni. Tror ikke gradene stemmer, det tar ca 20 minutter å steke en grandis også. FRUSTRERT! Så nå skal mannen sjekke om ovnen blir så varm som den påstår. Her er lista: - Mrs.Moody: ikm 11. feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt
så gla' Skrevet 26. februar 2008 #75 Skrevet 26. februar 2008 Hei sann Dotten! Hadde vært kjempekoselig om du rakk en liten tur innom fredag 11. Tror det blir kjempehyggelig! Så du er i gang med pergoen nå. Så utrolig spennende. Håper den gir resulteter, og at det snart blir positiv EL-test. Hvilken type bruker du? Jeg har brukt cb, og den har slått ut hver måned. Likevel er det noe som skjærer seg. Huff, vet jeg ikke bør klage høyt, dette er jo bare 5. pp etter MA. Men, føler at jeg har gått gravid eller levd som om jeg er det i to år nå. Det har vært 37 uker med svangerskap, og resten prøving. Litt sliten. Men, nå skal jeg til spesialist den 7. mars. Da er jeg på dag 15. Da får vi sjekket om jeg har hatt EL, event. om den er rett rundt hjørnet, og jeg får kanskje noe progesteronstøtte siden lutalfasen kanskje er litt kort. Vet ikke jeg, men ser frem til å komme meg dit. Kjenner på motivasjonen at bare det å ha fått timen har hjulpet litt. Hvordan er det med pergoen, skal den hjelpe til med å slippe egget? Masse lykke til. Håper du finner EL, og at pergoen gir full uttelling!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå