DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 god morgen alle sammen:) Jeg starta likegodt en ny tråd, den andre hadde blitt så laaaaaang! Dette er vel tråd nr 4 el 5? snart4barn? pr.igj:utskr. 10 jan,så ikm 9 feb? - Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - så glà: ikm ca 21-23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? Gravide - skrekkblanda fryd, term. 8. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine Hvordan står d til på onsdags-morningen? Så glà: Du reiser jo til England i dag! Riktig god tur:) *misunne* Reiser dere fra torp? Her i oslo ligger tåka tett, så håper ikke d byr på problemer..... Jeg har nok ikke helt den store fotball-intressen. Heier på Norge når de spiller. Men i mine barneår løp jeg masse etter ballen:) Jeg har forresten bare testet negativt på el-testene. Veeeeeeeldig frustrerede:( og har vel deppa litt de siste dagene, og er veeeeeldig emosjonell om dagen. Men, men, jeg får deppe ferdig og komme sterkere tibake:) Har ingen tro¨på at jeg er så heldig å få full klaff denne mndèn...... D var vel allt jeg fikk tid til: ut på tur i tåka vi nå Ønsker dere en fin dag alle sammen!
så gla' Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei sann! Skrev i den gamle tråden tidligere i dag jeg. Var så treg med skrivinga, også fant jeg denne nå *S* Flink å lage ny tråd du D&G. Så frustrerende å ikke finne EL. Hvilken dag er du på nå? Som jeg sa tidligere, kan den jo bli litt utsatt pga SA'n. Håper du finner den snart da *klemme* Akkurat som deg har ikke jeg heller de helt store forventningene denne pp, men vi får nå se da ;-) Godt vi har tråden vår til å få ut både frustrasjoner, spenninger, ned- og oppturer *S* Tenk om vi skulle "plaget" kjærstene våre med alt dette pratet *S* Tåka lå tett her også på morgenen, men nå har den lettet og det er strålende sol og skyfri himmel. Håper det har lettet i Oslo også, så får dere nok en fin tur :-) Vi skal reise fra Torp ja. Deilig å slippe den lange turen til Gardermoen. Og der er det litt for ofte tåke. Vet det godt, for jeg kommer jo fra det området. Fotball ja...For oss dreier mye seg om fotball. Vi følger med både i engelsk og norsk serie. Jeg har alltid vært fotballinteressert, og heldigvis for oss, holder vi med de samme lagene *S* Eldstemann er også fotballidiot ;-) Han går 2. året på Vang toppidrett, og det er fotball som er livet. Snuppa liker også å følge med litt, og har klare favoritter. Hun er ikke sånn superinteressert, og av alle lag i Norge er hun RBK fan... (eh, ikke for å tråkke noen trøndere på tærne her altså, men det er nå Enga som er i mitt hjerte *S*) *sukk* Har trua med inndragning av lommepenger etc, men der er hun urokkelig *flire* I morgen skal snuppa til tannlegen og operere ut en tann som ligger under en annen. Jeg har forferdelig vondt av henne, og dårlig samvittighet fordi jeg lar henne gjennomgå det når jeg ikke kan være med. Men, jeg har aldri tidligere kunne vært med henne til tannlegen heller. Jeg svimer av. Har sånn tannlegeskrekk. Så i morgen er det mormor og min tante som skal følge henne. Det er som regel min tante som følger henne ellers også, så hun er fortrolig med det. Men, skulle jo vært hos henne etterpå, da hun sikkert får litt vondt. Men, da er hun i hvert fall hos pappan sin. Huff, det har vært et vanskelig valg og ta det her, men sånn blir det i hvert fall. Nå synes dere sikkert jeg er en forferdelig mor....løpe fra ansvaret sånn.... Ja, ja...Nå skal jeg begynne med middagen her... Hjemmelagde kjøttkaker. Nam, nam
Dotten Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Glemte jo helt å ønske deg god tur til England Så gla', i mitt forrige innlegg. Kos deg med pakking, flyreise osv. Og ikke minst oppholdet i England. Vi er ikke superfotballinteressert, men titter jo litt på landskamper. Enig med datteren din jeg. RBK er best (PS: Er ikke trønder selv altså, men heier ikke på Vålerenga selv om jeg bor i Oslo). Håper humøret ditt kommer seg snart D&G. Men skjønner jo godt at du blir deppa. Vi får håpe du sitter med en positiv el-test om en dag eller to! Ikke gøy å gå sånn på leting! Kos deg med husvask/rydding Kiss10 (eller kanskje ikke. He, he. Kjedelig, men deilig når det er gjort). Ellers kopierte jeg inn mitt siste innlegg fra forrige tråden, da den sikkert kommer til å forsvinne nedover nå! ---------- Mortine: Så koselig overraske du fikk av datteren din da Kjempesøtt! Må vel vente litt på sånne ting fra min jente, da hun bare er 2 år... he, he. Om ikke pappan hjelper til da! Så gla':Håper virkelig magesmertene dine er borte nå snart. Må være pyton å gå sånn. Men kanskje de denne gangen gir et flott resultat med en liten spire Er jo lov å håpe! Det kan man aldri slutte med. Skrekkblanda fryd: Og du også da stakkras. Hodepine er noe "drit". Har hatt myyyye av det. Men som oftes rundt mensen. Sliiitsomt. Men det virker jo nesten som om du har migrene. Men nå er det mange som sliter med hodepine når de er gravide, men blir det for ille får du gå til legen. Jeg hadde omtrent ikke hodepine under hele svangerskapet, og det var så deilig Snart4barn?: Vi får krysse fingrene for at tr dukker opp snart, eller at hun har droppet besøk denne måneden og en 40 uker frem i tid! Man kan jo bli gravid igjen uten at man har rukket å få tr La oss krysse fingrene for det Men, du teste vel kanskje negatvit nylig om jeg husker rett, men kanskje det var for tidlig. Hmm. Nei. La en ny sterk liten spire komme på plass! D&G: Nei dessverre er det ikke bare en gang. De har vært riktig slemme mot ham (de er 7 år). De har dyttet ham i sølepyttene, kastet snø, sagt "Ha, ha, pappan din er død" osv. Lærerne unskylder det med at de trodde det var lek........! Og dette har gjentatt seg. Men så er jo noen av barna unger av lærerne.... Gutten har fått med melding hjem fordi han har sagt uskyldige ord som kurompe, mens de andre barna slipper unna med ren mobbing. Min venninne prøver å ta tak i dette, men det er søren ikke lett med alt annet som også foregår, i tillegg til skolen hennes! Huff. Får lyst å dra og banke disse drittungene! Og lærerne! Ellers så synes ikke noen av oss at snuppa ligner på verken meg eller sambo, men andre igjen sier enten meg eller sambo He, he. Vet at ofte nr. 1 ligner på faren. Nesten riktig hos min familie.. Min eldste søster har i hvert fall arvet tempramentet til vår far... Kiss10: Nå må da disse blødningnene dine gi seg!!! Slutt Men vi får nå håpe du er gravid uansett da! Kryss, kryss! Anki72: Du er kansje i Oslo du nå? Så du drev med barneklær. Kanskje du handler av min søster?? He, he. Hun driver også med barneklær. Driver ikke butikk lenger da. Kun engros (er det ikke det det heter). Selger til butikker i hele Norge! Nei, nå må jeg gå å spise kake... Har laget et stooor ostekake her på jobben. Feire at jeg har fått "ny" jobb, og gått opp 6 lønnstrinn Er jo på samme sted og kontor, og nesten samme arbeidsoppgaver, men lønna er mye bedre ------------- Klem
Kiss10 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ny tråd var lurt Titter innom en kjapp tur. Er på jobb nå, men var helt aleine her i lunsjen nå, så da tok jeg meg en tur på nett. I dag har jeg endelig kommet meg på trening etter et par uker med feber og slakk form. Det gikk ganske fint på spinning, så nå føler jeg meg bra! Herlig følelse å få opp pulsen og få svetta litt. Absolutt å anbefale Magen er helt i ubalanse for tida. Om det er pga syklus og sånt, eller fordi jeg har vært sjuk (går på pencilin ennå) eller om det bare er sånn lell.....det er jo ikke godt å vite. Men har endel småkramper og må plutselig fly på do. Ikke så kjekt når jeg er på jobb. Litt upraktisk! hehe Blør ennå jeg - så da har jeg blødd siden fredag. Da var det jo bare litt spotting, men fra lørdag/søndag har det vært som en vanlig mens, så jeg begynner vel å tro at det er tanta som har kommet for tidlig. Men gud så frustrerende!!! Har jo hatt stabil syklus siden før vi begynte å prøve - på 32 dager hver pp. Og nå er jeg så plutselig nede i 26. grrrrr! Noen som vet om syklusen kan bli påvirket av om man er syk/har infeksjon? Eller er det mer psykisk? Føler absolutt ikke at jeg har stresset denne måneden heller. Har blitt friskere i kroppen generelt (utenom bihulebetennelsen), så jeg tenkte det ville få en positiv effekt. Men det gang ei.... Jaja - vurderer å ta en digital test på fredag uansett blødning. Har ei venninne som har hatt vanlige blødninger hver måned i hele svangerskapet - og det i tre svangerskap. Så hvem vet.. jada - nå må jeg jobbe - ha en fin dag folkens!
så gla' Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hei sann! Titter inn mellom slaga :-) Kiss; jeg aner egentlig ikke om sykdom/infeksjon har noe å si for befruktningsevnen. Men, mener å ha lest en gang at sykdom kan utsette EL. Kroppen greier ikke å slippe egget, men prøver igjen senere. Siden du har fått kortere syklus denne måneden, er det vel ikke det som har skjedd. Nei, jeg aner ikke. Håper syklusen kommer på rett kjør litt kjapt da. Og lykke til med testingen på fredag. Det kan jo hende ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Dotten; Hvordan er det med symptomer? Ikm rett rundt hjørnet nå *S* Krysse fingre for deg også *S* +++++++++++++++++++++++++++ Har endelig fått bestemt meg for hva som skal få være med i kofferten. Må nok ut og shoppe ja *S*
Dotten Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Hei igjen. Titter innom en rask tur Kiss10: Får håpe du er som din venninne, og blør uansett om man er gravid Lykke til med test! Så gla': Nå må du ikke bruke opp alle pengene dine FØR turen da He, he. Og ja. Til helga er det ikm. Null symptomer, så det blir nok ikke noe denne gangen heller! Men neste pp skal Pergo prøves for første gang God tur forresten! Ha ellers en fin dag alle sammen!
Mortine Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Innom en kjapp tur jeg også. Slutta tidlig i dag for å ha tid til å roe litt ned før teaterforestillingen. Det er litt trøst i å lese at det er flere som er emosjonelle for tiden..jeg svinger så veldig nå. I går gikk jeg hele dagen uten blødning og uten vondt i magen, men så var det litt igjen på kvelden. Det var nok til å gjøre at jeg ble lei meg. Kos deg på tur Så gla'! God ettermiddag alle sammen, nå må jeg ta meg 5 min.på sofan før jeg skal hente godjenta i barnehagen.
har4barn Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Da er endelig den siste barnebursdagen på mange måneder ferdig! 4-årsdagen er nå feiret, og om to dager er det vinterferie!!! Eller ingen nyheter her i gården. Fortsatt menssmerter og kviser, men ingen mens. I morgen er det 5 uker siden utskrapningen, så nå bør den kommer snart! Mortine: Etter den forrige Ma'en min, så hadde jeg mange slike småblødninger. Også etter at mensen var kommet i gang igjen, så kunne jeg plutselig ha en blødning midt i syklusen - uten forvarsel! Måtte dra hjem fra en musikktime med 7.klassen og skifte en gang! ikke morsomt. får håpe det gir seg snart. Jeg husker hvor oppgitt jeg ble - ikke bare av selve blødningen, men også over at kroppen "tullet" slik med meg. Ville jo bare bli gravid igjen! så gla': God tur til London! Får håpe det blir finvær og masse shopping på dere!!
litamora Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 oppdatering fra litamora: tr kom i dag, etter at jeg har brukt en formue på tester, jaja. Nå tar jeg en liten pause fra prøvinga ei stund, er midt oppi mange prosjekter, så tror vi får prøve å satse på nyttårsbarn i stedet for desemberbarn ( har så laange sykluser at jeg fort kommer over i desember). Stikker nok innom og spionerer i blant, og melder meg på debatten nå og da. Alle sammen, masse lykke til, ingen nevnt, ingen glemt, Ì ll be back
Mortine Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Hei jenter. Uff, nå er jeg lei...håper det er ok at jeg klager litt? Har hatt litt vondt i magen de siste par dagene med noen plutselige blødninger. Ringte til gyn og spurte om det var vanlig. Fikk komme til undersøkelse med en gang(begynner å bli rutine det, dessverre). På ul så de blodansamling i livmora. Den har liksom ikke tømt seg helt. Fikk tabletter som skal få den til å trekke seg sammen og blø ut det som er der...og det gjør den sannelig! En time etter den første tabletter har jeg så vondt og blør masse. Da får vi håpe at det hjelper! Jeg er bare så drittlei og frustrert av dette!! Har lyst til å være i orden slik at vi iallfall kan prøve å bli gravid igjen! nå kan vi jo ikke øve engang!!!! Det var godt å få ut litt frustrasjon!! I dag er det jo Valentinesday. Har ikke for vane å feire den dagen så voldsomt, men da vi så at de serverer skrei på en restaurant her i dag bestilte vi bord. Jeg tar en smertestillende og koser meg så godt jeg kan! Datteren min er hos pappan på torsdager. Litt lei for at jeg ikke skal hente henne i dag for det var karneval i barnehagen. Hun var veldig spent og gledet seg. Skulle være Sunniva - fra Kaptein Sabeltann. Gleder meg til å høre hvordan hun har hatt det! Nå er det bare en time til jeg kan ta vinterferie! Gleder meg. Vi har planer om å dra på hytta på fjellet om noen dager, hvis jeg slutter å blø da. Det er en sånn orntli' hytte uten dusj, og da vil jeg være i orden først! Ha en fin ettermiddag.
har4barn Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Mortine: Så bra at du endelig fikk hjelp, da! Nå tømmes det nok skikkelig, så er du i gang igjen! Litamora: så synd at tanta kom, da! Kanskje vi går videre sammen neste gang? Her kom faktisk tanta, 5 uker etter utskrapning. Var like greit at den kom nå, for jeg kjente at jeg ikke var gravid, og da vil jeg bare komme i gang "på ordentlig"! Så nå får mannen bare stå på !! Nå har jeg pakket det meste for jentene. Sender dem på flyet sørover i morgen. Håper det ikke blir så mye vind:). Så da blir vi ettbarnsforeldre i en ukes tid:) Noen andre med store planer for vinterferien? Vi tenkte å ta oss en tur på hytta, men orker nok ikke hvis det bare blir styggvær. Da er det like koselig med bytur eller bassengtur i stedet!
ca lykkelig Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 God kveld jenter. Her i nord er vinterferien slått sammen med påskeferien, så må nok vente enda noen uker på litt ekstra fri. Da blir det to uker sammenhengende fritt. (For de som har mulighet for det da) Mortine: Minste min var "Kaptein Sabeltan" i barnehagen i dag. Tror det var svært vellykket, selv om han ikke fikk bruke sverdet ;o) Har vært hjemme fra arbeid mandag - onsdag, syke barn. Begge har vært syke med feber og hoste, og nå har gubben lagt seg flat ut. Kjedelige greier Ellers har dagen i dag vært fullpakket. Først jobb, så har eldstemann vært i bowlingbursdag og til slutt FAU - møte. I morgen er det ny dag som er helt fullbooket. Jobb til kl 1600, hjem en tur, og så på konsert kl 1800 m/sosial samvær med kollega utover kvelden. Ellers er det full storm her i nord. Sneen laver ned, og vinden blåser. Hadde vært fint med stabilt fint vintervær, men det er vel for mye forlangt? Snart4barn: fint at tr kom. Da er det bare å bygge seg opp til full prøving igjen om ett par uker:o) tvi tvi. Ønsker dere alle ei god natt.
Dotten Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Stikker bare en kjapp tur innom for å ønske alle sammen en god helg Kos dere masse, uansett om det er snø, sol, vind eller regn Her er det for øvrig sol i dag, men kaldt! Ingen vinterferie på meg... da jeg skal jobbe. Har jo ikke skolebarn heller, så det får bli når den tid kommer Snakkes over helga! Klem
har4barn Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Endelig helg!!! Minstemann ser på barne-tv, mens de to største er kommet seg trygt til Gardermoen, så nå skal vi kose oss med minstemann i en uke. Blir koselig for ham også tenker jeg, selv om han nok kommer til å savne storesøstrene sine:) En venninne fikk sin lille jente i går. Det er veldig koselig, men alltid når noen jeg kjenner godt får baby, eller jeg får høre de er gravide, så kommer det en slags sorg over meg når kvelden kommer. Så også i går kveld. Falt noen tårer før jeg sovnet...Tenker ikke så mye på aborten i fjor, men i slike situasjoner kommer det kastende over meg. Snakker ikke med andre om dette. Føler dette er en litt "ensom" sorg. Aller sier: "men, du har jo tre barn fra før, da". Sitter igjen med følelsen av at jeg ikke har lov til å sørge over tapet og savnet av en siste baby. Det er jo så mange som sliter som ikke har opplevd det å få barn. Føler dette litt inne på BIM også noen ganger. Ja, ja. Nok syting:) Nå skal vi nyte noen fridager sammen og samle overskudd til en nye arbeidsuker igjen. Ha en flott helg, alle sammen!!! God helg, alle sammen!
*anki * Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Hei. Skal si vi er flinke på denne tråden. Har savnet tråden no når jeg har vært i oslo. Ikke vært mye tid til å chatte her inne. Var sinnsykt mye fint å se på. Har brukt veldig mye penger på klær som kommer i august og utover... Handler altså inn kolleksjon til min barnebutikk... Dotten: hvem selger søsteren din for da??? Hvilket merke eller leverandør??? Hadde vært gøy å vite... Handler med mange ulike... Har ellers blitt spådd at jeg skal bli gravid i juni-august, så det høres veldig lovende ut... Har uansett tenkt å ha meg en liten pause med prøvingen. To aborter på rad har vært litt tøft. Prøve å få orden på kroppen igjen før jeg starter på nytt... Men med en mann som reiser mye og er borte 2 uker i strekk skal det noe til å klaffe på EL. Ble også spådd en jente...Gøy da jeg har to gutter fra før... Men alt dette gjenstår å se... Andre som har blitt spådd her??? Svigerinnen min ble spådd gutt og ul viste at det mest sannsynlig blir det... Artig da de har en jente fra før. Ellers er vinterferien snart over her på Sunnmøre. Nydelig vær idag. Vi var på fjellet og prøvde ut skia. Forøvrig den 1. iår. I morgen skal visst lavtrykket komme igjen, så da er det på`n igjen med regn og sørpe... Ha en fin kveld alle sammen. Klem fra...
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2008 GOD ETTERMIDDAG JENTER:) Huff, fannt oss på side 2, d kan vi jo ikke ha noe av...... Her har d gått i ett hele uka!Har stort sett jobbet ute alle dagene, besøk om kvelden eller stup trøtt. Men har jo vært innom å smugtitta litt da vettu:) Men nå er d helg:) Skal ut og rocke sammen med 3 venniner i kveld, Første gang på d jeg kan huske....hi-hi- gruer meg faktisk litt også Så jeg får begynne å grave litt i sminkepungen og riste møll av pen-tøyet;) Ønsker dere alle en fortreffelig kveld!
Kiss10 Skrevet 16. februar 2008 #17 Skrevet 16. februar 2008 Hei jenter Tror nok ganske sikkert at jeg har hatt tante rød ei lita uke for tidlig. Slutta å blø nå, men tok en test i dag tidlig for sikkerhets skyld. Den var blendahvit....Helt greit - selv om vi hadde et lite håp denne måneden som vi endelig hadde fått prøvd skikkelig. jaja - vi prøver igjen neste måned Har besøksheims-gutten vår her i helga, så vi koser oss masse. Har vært ute i mange timer i dag og hatt hjemmelaget pizza, peiskos og Postman-Pat-dvd i kveld. Veldig koselig Ha en fortsatt strålende helg folkens !
har4barn Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Vært stille her inne et par dager nå! Har ikke noe spennende å fortelle, men vi kan jo ikke ha noe av at vi "faller ut"! Her har tanta begynt å pakke ned sakene sine, og er på vei bort igjen - for godt håper jeg! Mannen min reiser til England fra tor-tir, så vi får satse på at jeg ikke får tidlig el denne perioden! Skal besøke en venninne med en nyfødt jente i da.Det blir koselig (og litt vemodig). Koste meg i baby-avdelinga på butikkene i går og handlet. Det er så mye fint! Ellers så har regnet snart spist opp all den fine snøen i løpet av et døgn, og enda er det meldt mer. Hvis det ikke blir mer vinter enn dette, så kan våren heller komme for fullt! Kos dere i helga, jenter!
Mortine Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Ja, det er ganske stille her! Har ikke noe nytt å fortelle jeg heller. Det er mildvær her også, drypper fra taket. Også vi som skal på hytta i morgen! Det er visst fortsatt bra med snø der, men klisterføre.. Vi skal ha med oss tantebarnet mitt som er 6. Det blir koselig, spesielt for 4-åringen som får selskap av sin store heltinne! I går var vi i slalombakken. Det gikk kjempefint helt til kusina kom- da ble hun så opptatt med å se på henne at hun helt glemte sine egne ski!! Jeg har time hos gyn i morgen tidlig. Håper ting er som de skal da, slik at jeg slipper noe mer og kan reise på hytta. Har hatt ganske vondt og blødd MYE i de dagene hvor jeg har tatt de pillene. Kjenner det fortsatt, men håper at det ikke er et tegn på at det fortsatt er noe igjen der.. Tanken på å prøve å bli gravid har blitt ganske fjern i det siste. Det virker som om det er et hav av tid til vi kan prøve.. Forstår godt den vemodsfølelsen din Snart 4barn. Du har lov til å være lei deg du også selvom du har 3 barn fra før! Jeg tror at sorgen over å ha mistet kan være like stor uavhengig om man har barn fra før eller ikke, men det andre som følger med- redselen for hva som er galt/gikk galt kanskje ikke får så stor plass når man vet at man har fått det til før. Dessuten må man jo holde "koken" når man har barn som trenger mamman sin! Sånn kjenner jeg det iallefall. En venninne av meg og jeg fant ut at vi var gravide og hadde termin på samme dag. Det ble mye kontakt de neste ukene. Vi hadde også fått ul -time på samme dag, uavhengig av hverandre. Hun sendte meg melding hvor det stod at alt var i skjønneste orden i hennes mage. Det var tungt å ringe henne senere på dagen for å fortelle at det var det ikke i min.. Dette har blitt vanskelig for oss begge. Hun er redd for at jeg skal bli lei meg når jeg ser magen hennes osv. Jeg er også litt redd for mine egne reaksjoner. Men for tiden er jeg vel mest opptatt av å få orden på underlivet... Håper du hadde det morsomt med venninnene dine i går D&G! Deilig å komme seg ut litt i blandt! Om 14 dager skal jeg på årlig Trysil-tur med studievenninner. Det skal bli gøy!! Ha en fortsatt fin søndagskveld jenter!! Klemmer fra
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 18. februar 2008 God kveld jenter! Hur e leget? Måtte plukke oss opp midt på side 2...hi-hi! Ja, hadde en kjempe kveld med jentene lørdag: d ble servert champagne og små kanapeèr når vi kom. Etterfulgt av deilig gryte m stekt bacon, kyllingfilèer i tomat og fløtesaus toppet m smeltet ost, salat og livenbrød... Ble servert en nyyyyydlig hvitvin til. Til dessert; tiramisu m friske blå- og bringebær....... JUMMMMMIIIII blir sulten her jeg skriver! Vi er 4 jenter som er fra samme by, vi har vel bodd i oslo allt fra 10-20 år. Vi bruker d som unnskylning i å friske opp dialekta og sladder hjemmefra å møtes en gang i blandt! Huff, jeg røyka også..... heldigvis IKKE lyst på røyk søndagen.... Vel, d er alltid godt å få trimma latter-musklene:) En liten tur på byen hadde jeg også. Var på et sted jeg var stam-gjest for 4år tilbake og har vel ikke vært der på nesten 3 år. Men hi-hi-hi d var de samme dørvaktene som da og jeg fikk smiska oss inn til halv pris (hadde medlemskort der før,,,,,,men gudene vet hvor jeg har lagt d......-Turbo spiste kansje d opp for 1 år sia;) Traff noen gamle "kjente" og fikk vrikka litt på stussen til litt 90-talls slagere og dro blid og fornøyd hjem litt etter kl 2.... Og d beste av allt: Jeg ble vekket til frokost kl0900 og gikk og la meg 0930 igjen. Sovnet tvert og sov mer el mindre til kl 1330 da ble jeg beordret i dursjen: vi skulle i middag kl 1500 hos et vennepar:) D har jammen vært godt å prøve å fokusere på noe annen enn baby denne uka. Truffet mange venninner, vært ute og tura og jaggu har vi fått til babylaging helt naturlig annen hver dag nå siden blødningene stoppet..... Så med ÈN uke til forhåpentlig vis IKM (håper ikke kroppen er helt i krøll) Kjenner jeg at forventningene begynner å stige selv om jeg fremdeles ikke tror vi har fått d til denne PP..... Har ingen som helst anntydninger til symptomer i d hele tatt..... Har fått skumlest inne på tråden: Men ingen er ny-graverte, noen m tant-faen på besøk, on noen venter på ikm som meg..... Kansje påtide å oppdatere lista vår? Ha en fortreffelig vinterferie dere som er så heldige *misunne* været på fjellet er visst praktfullt! En orntli go mandagsklem fra meg.....tjo-bing!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 18. februar 2008 EAH::::::::::::HAR DERE FORRESTEN LAGTMERKE TIL ALLE DE GODE KAKENE PÅ TOPPEN! SIER BARE ÈN TING; JUMMY!!!
*anki * Skrevet 19. februar 2008 #22 Skrevet 19. februar 2008 Hmmm...! Jeg begynte å blø igjen idag etter en uke blodfri etter SA. Er det mulig at mens er kommet igjen allerede? Starta å blø i slutten av januar - altså for 3 uker siden. Blod var friskt og rødt - altså ikke noe gammelt som har ligget på lur og kommer som noe etterskvulp... Synes det var vel tidlig å få tilbake tanta, men på form og humør kan det stemme... Hehe...!!! Kviser, kviser og atter kviser og forfærdelig sur og snarsint... Og murringer i magen Når fikk du tanta igjen Dolce???? Etter at jeg hadde MA i oktober tror jeg det tok ca 5 uker før tanta dukket opp... Men kansje det er anna med SA... Ellers er det grusomt til regn og regn her på sunnmøre... Men selger endel regndresser da...så det er no godt for noe. For å svare på et innlegg litt høyere oppe...-...jeg synes vi har lov å føle sorg over å ha mistet spiren vår, selv om vi har barn fra før. Men det er selvfølgelig bedre at det forsvinner tidlig, altså før det har blitt et foster. Da ville sorgen vært grusom. Synes fryktelig synd på alle som opplever det. Men vi er også veldig priviligerte vi som har barn fra før, som allerede har fått oppleve den gleden det er å få barn. No koser jeg meg med de to jeg har og skulle jeg bli så heldig å få en til, skal jeg jommen meg ta kose meg glugg i hjel med den også... Til helga kommer mannen hjem etter 12 dager borte på jobb. Da tenker jeg det blir kos da også...dersom ikke tanta fortsatt er på besøk. He en flott kveld fruer... Det er vel flere som skal se på De "frustrerte" i kveld. DET SKAL JEG!!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 19. februar 2008 God kveld:) Ja, endelig litt ro i heimen:) Her har vi hatt besøk av ei venninne av meg og dattra hennes som er 2mnd yngre enn turbo. Vi har kost oss m middag og gaffler til dessert... Så turbo var superklar for senga kan dere tro:) Da er jo symptomjakta på gang for min del, så utpå formidddagen i dag begynnte jeg å få litt mensen-murringer....De kommer og går.... IKM er ikke før til mandag. leeeeenge igjen, gitt! anki72: Jeg har ikke hatt tantebesøk enda, mener jeg har IKM til mandag..... Jeg blødde i ca èn uke, 2 dager hvor jeg blødde MASSE og mye klumper(sorry detaljer) Rart å få mens så fort igjen, men ettersom du blødde i 2uker kan d jo kansje være kroppen som er litt i ulage etter SAèn????? Etter Maèn fikk jeg mens etter 27 dager som vanlig syklus lengde for meg! D blir godt for deg å fa mannen hjem igjen tenker jeg:) Beundrer deg, jeg hadde ikke klart meg uten Helten i så lange perioder.......er altfor vannt til å ha han puslende rundt meg;) Så glà: HAR DU FÅTT PAKKA UT ALLT DU HAR SHOPPA????? MELDEPLIKT! HI-HI Riktig god kveld til dere alle:)
så gla' Skrevet 20. februar 2008 #24 Skrevet 20. februar 2008 GOD MORGEN JENTER! Da er jeg tilbake etter en kjempefin tur til England. Kom hjem mandag kveld, og i går var jeg så sliten at jeg bare sløva og sov om hverandre hele dagen. Hi, hi...Tar på å være på tur *S* Har fått shoppa masse, men ikke pakket ut. Kofferten står midt på gulvet...Vi har hatt det så kjempegøy, og fotballkampen var tidenes fotballkamp. Det ble storseier, og uttellingen på turen ble maksimal. D&G; Åh, har du murringer *misunne* Du skal se det har klaffet likevel denne måneden ;-) Jeg hadde veldig murringer her en dag, men så ble det ikke noe mer. Hatt litt småvondt bak i korsryggen, men ikke noe å snakke om. Hvis jeg kjenner ekstra godt etter, er nok puppene nesten litt småømme. Hi, hi...men bare hvis jeg kjenner ekstra godt etter. Tror nok ikke det har skjedd noe her i gården nei. I morgen er det 14 dager siden EL, og jeg regner med at IKM er senest lørdag. Ennå noen dager igjen. Jeg har tre strimler fra billigtest liggende. Kanskje jeg tar en i morgen. Lurer på hvor det har blitt av resten. Synes ikke det er lenge siden jeg fikk 20 stk i posten. Må nok rasjonere frem mot mandag nå;-) Hørtes ut som du hadde en kjempetur på byen lørdag D&G. Tror det er viktig at vi ikke glemmer å leve selv om vi er prøvere. Kan jo ikke sette livet helt på vent. Når har du tenkt å teste? Snart4barn; Håper EL holder seg borte til mannen kommer hjem torsdag. Bruker du EL-tester? Mortine; Så kjedelig at blødningene ikke gir seg, og at du skal ha så mye vondt. Håper tablettene du har fått har hjulpet, og at syklusen snart er på skinner igjen. Lykke til hos gynekologen. Anki72; Så du har kost deg med shopping i Oslo du *S* Har butikken din noen hjemmeside? Nå skal jeg snart pakke ut her. Ungene kommer i løpet av dagen, og jeg får også besøk av en venninne og datteren hennes. De skal være her til fredag. Blir koselig, men kjenner at jeg gjerne skulle hatt litt mere overskudd. At det skal være så slitsomt å være på tur da...hi, hi..Kan jo håpe at det er noe annet som gjør at jeg føler meg så dønn gåen...*håpe, håpe* Ha en fin dag alle sammen *S*
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 20. februar 2008 God morgen:) Der er du så glà Høres jo ut som at turen var kjempe vellykka:) Men hva kjøpte du da??????hi-hi Tenkte på d her om dagen at ny garderobe er vel bortkastet om du ikke var innom mothercare ol;) De murringene mine sov jeg visst bort i natt, men tar iiiingen tjangs og startet på babyklister i dag.... Ja, hadde veldig godt av å få lufta skroget, god å få litt fokus på litt andre ting enn denne gravid-bobla jeg føler jeg går inni om dagen.... Dagens tips: Tror d var før helga, var innom vg-sidene og kom over en ny type barberhøvel for damer m såpe på tuppen. Jeg fikk den i posten i går og testa den samme kveld: kan annbefales på d varmeste. Sååååå enkelt:) Huff, trist vær her i dag: tåke og regn i lufta......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå