så gla' Skrevet 20. februar 2008 #26 Skrevet 20. februar 2008 Jeg styrte helt bevisst utenom mothercare hi, hi...Kjøpte et par bukser, en kjole og flere topper/gensere. Alt sammen kan jeg i hvert fall bruke en stund, selv om det skulle bli mage. Skulle jeg være så heldig å greie å gå ned i vekt, vil i hvert fall toppene passe likevel. Og best av alt, salget var ikke helt over, så det ble ikke så ille dyrt. Handlet ellers litt babyting da :-) ManUnited sparkebukse, smokker og flaske ;-)) Begynner å nærme seg hele babykolleksjonen nå, siden vi handlet en del når vi var nedover forrige gang også. Hi, hi...kjøpte røde sparkebukser nå, men de jeg har liggende er hvite og rosa.... Den barberhøvelen har jeg også. Er kjempefin *S* og såpa er jo så god! Hvor bestillte du din? Jeg fikk en sånn gratisprøve jeg, men tror jeg skal kjøpe ny nå. Ellers skal du se at murringene kommer tilbake utpå kvelden;-) Sikkert lurt å begynne på babyklisteret. Blir spennende dette! Her er det også tåke og trist vær. Jeg vil ha sol og VÅR! I hvert fall blitt mye mindre snø mens vi var bortreist. Det er bra *S* Ellers synes jeg det er noe rart med disse puppene altså....Men, hadde jeg ikke kjent etter, hadde jeg vel ikke merket noe heller. Hi, hi...må stadig vekk kjenne, klemme og løfte....
*anki * Skrevet 20. februar 2008 #27 Skrevet 20. februar 2008 God morgen. Så spennende for dere som skal teste snart. masse lykkeønsker sendes herifra. Hvordan virker klister??? Ikke hørt om det før... Så gla`: hvilken fotballkamp var du på? Har en fotballgal mann som dør etter å få reise å se hjemmekamp m Manchester Unitet. Kanskje om det byr seg tid og penger (og barnepass) så kan jeg overraske han med en tur... Hadde vært tidens gave til han det... Ellers skal jeg kose mej masse i helga med "hjemattkomt"mann, god mat og VIN... Det gleder jeg meg til.Men det er enda bare onsdag. Idag skal jeg ha et lite selskap for sønnnen min som ble 8 på mandag. Ha en fin dag alle sammen.
så gla' Skrevet 20. februar 2008 #28 Skrevet 20. februar 2008 Hei Anki! Vi så på Manchester United - Arsenal. Vi vant 4-0, og det var bare helt fantastisk. Dette var 3. kampen vår *S* Var moro å vinne så overlegent siden det var serielederen vi møtte *S* enn så lenge ;-) Vi tar dem nok igjen snart. Ligger jo hakk i hel *S* Håper du får anledning til å overraske mannen din med reise og kamp. Det er jeg sikker på vil bli en helt spesiell opplevelse for dere. Stemningen som syder rundt på pubene på Old Trafford er bare helt ubeskrivelig, og det er den inne på arenaen også. Det er som regel smekk fullt på kampene deres, og med over 76 000 mennesker, må det bare bli stemning *S* Det kan være vanskelig å få billett, og dere bør være medlem av supporterklubben. Det kan søkes om bare kampbilletter, eller større pakker med hotel og fly. Hvis det er første gangen i Manchester, vil jeg anbefale å kjøpe full pakke. Det koster litt, men dere får mye igjen for pengene *S* Gratulerer med sønnen som ble 8 *S* Ha en kos dag, og en kos helg. Blir nok kos siden mannen har vært borte en stund *S* Tror jeg hadde lengtet meg i hjel jeg om sambo skulle vært borte mer enn en natt. Men, må man, så må man, og en blir vel vant med å være borte fra hverandre. Det går fort til helg nå ;-) Kos dere!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 20. februar 2008 Hei igjen! anki72: Babyklister er homopatiske middel jeg har best fra danmark... D skal visst være med på å bedre miljøet i livmoren samt forbedre moderkaken (dansk...hi-hi). Tror nok ikke at vi er så heldige å få full klaff m spire denne pp, men tar no disse dråpene "just in case" så glà: Ble orntli misunnelig nå, skal jaggu ha meg noen nye klær snart. Men må si jeg ikke er så innmari gla i "moten", ser jo ut som en elefant i d meste..... og de toppene jeg liker har 3/4 armer og d er jeg ikke så innmari gla i.. Hmmm, du hadde rett...murringene er tilbake:) Trodde forresten du hadde et lite lager m tester hjemme jeg:) Jeg har 18 billig-strimler og en digital..........sistnevnte skal jeg ruuuuuge på! Vil du jeg skal sende deg noen;)
så gla' Skrevet 20. februar 2008 #30 Skrevet 20. februar 2008 Enig med deg i at den 3/4 armen ikke er så fin. Jeg er frossen av meg, og mååå ha lang arm nå på vinteren, og da er utvalget begrenset..,. Ellers er det greit med den litt "vide" moten på toppene, siden uønskede bilringer rundt midjen skjules til en viss gras *flire* Snart kan vi bare slippe magen løs, og vips - gravid jo! Så fint at murringene er tilbake *S* Men de 18 strimlene dine får du beholde selv vennen. Med de teste-festene våre, får du kanskje bruk for dem. Lurer på om jeg skal bestille nye i dag....Kunne trengt et par til ja. Ellers så blir det helt sikkert en cb til helgen, tror jeg....Ja, dere vet jo hvordan dette er jenter *S* Om tanta har tenkt å komme, synes jeg godt hun kan være litt grei og komme tidlig. Spare meg for noen kroner i tester, og kunne gå inn i ny pp litt kjapt. Nei, får fortsette litt her
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #31 Skrevet 20. februar 2008 Sorry så glà: her er internettsiden www.efi.no.Jeg har også en slik prøve ting.....Betaler 39.- for den jeg fikk nå. 3 ganger i året får jeg tilsendt 6 alt-i-ett-blader til 39.-pr stk. Du gjør ikke d du da?
så gla' Skrevet 20. februar 2008 #32 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Det var nok det samme tilbudet jeg fikk. Betalte bare porto første gangen. Kanskje jeg melder meg inn igjen, for de er virkelig bra. Synes bladene har holdt godt også *S* og snart er det jo sesong for hyppigere bruk, så kan være kjekt å ha ja *S*
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #33 Skrevet 20. februar 2008 Hei jenter! Her kommer det noen ord fra meg også. Har ikke skjedd så mye nytt og spennede på disse kanter. Snuppa er nå bra igjen etter 40 i feber, men det ble lite søvn de første nettene..... Natt til fredag og natt til lørdag var helt jævlige, men nå har hun sovet godt igjen, heldigvis. Jeg våkner jo bare av et lite knyss, så selv om jeg har ørepropper innimellom, så sover jeg sååå lett! Ellers er det nok ingen spire her nei. (Hadde ikm 16.) Tanta kom som hun skulle på lørdagen hun, enda hun har fått x-antall beskjeder om å holde seg unna. Jeg har ALLTID hatt stabil syklus, med maks et par dager +/-. Men denne mensen her har vært helt rar. Har nesten ikke blødd, bare litt, men nok til å bruke truseinnlegg/tampax. Eller for lite for tampax, og kanskje ørlite for mye for truseinnlegg?! Skulle egentlig begynne med Pergo i går, 3. blødningsdag, og leste i pakkningsvedlegget og der står det at du ikke skal ta det om du er gravid/ammer, så jeg bare måtte teste. Den var selvsagt negativ, men siden jeg hadde så liten blødning, tok jeg ingen sjanse! Er jo nesten ferdig alt jo, om det ikke plutselig sier plopp, og det kommer kjempe mye. Hva om jeg hadde vært gravid og ødelagt alt med Pergo?? Tørr ikke ta Pergo enda,men tenkte å stikke innom en lege for en test. ER den negativ, begynner jeg glatt på Pergo. I vedlegget står det at man skal begynne 5. blødningsdag. Jeg er på 4. i dag. Det blir dat mitt i mellom det legen sa og det som står i vedlegget. Det kan da ikke gjøre noe? Håper jeg ikke får noen ekle bivirkninger av Pergoen!!! Dere som har brukt det før, har dere merket noe? Ellers er vi nå på jobb i vinterferieuka vi da. Siden vi ikke har skolebarn blir det sånn, enn så lenge. Men til påska skal jeg og snuppa hjem til mine foreldre. Sambo har vakt og må jobbe, men vi skal nå kose oss med ski, akebrett, forhåpentligvis sol, godter osv. Gleder meg. Og så kommer sikkert en haug med venninner o.l. hjemover også, så det blir kos å se dem, og snuppa får deres barn å leke med. Anki72: Min søster forhandler bl.a. Sterntaler (luer, votter, myke koseleker, spilledåser o.l.), klesmerket Kanz (tysk). Dette har hun holdt på meg i 20 år +/-, og Kanz har alltid vært hennes! Du har sikkert hørt om det? I hvert fall Sterntaler. Ser de har det på Barnas Hus også! Har også et par andre merker, men husker ikke hvilke. Bl.a. et fransk. Ha en toppers dag jenter
godiva med 3 gull Skrevet 20. februar 2008 #34 Skrevet 20. februar 2008 Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - så glà: ikm ca 21-23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? Godiva mamma til 2 jenter Gravide - skrekkblanda fryd, term. 8. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt Hei jeg er ny her, er 33 så jeg skrev meg på listen deres jeg. Har 2 jenter på henholdsvis 4 år og 1 år (begge fyller i mars) Vi har nå blitt enige om å prøve på en til. Vet det kan ta lang tid, tok over 2 år før nr 2 kom... Og ingen preventiver ble brukt etter nr 1, så er forberedt på å bruke litt tid før det sitter.. ha en fin dag..
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #35 Skrevet 20. februar 2008 Velkommen hit godiva Her er alle velkomne. Jobber selv med nr. 2, og er nå når tanta har reist, i min 20. pp. Snuppa på 2 år og 5 mnd. satt i løpet av bare 4-5 pp, men denne gangen tar det tid gitt! Kos deg med jentene dine, og masse lykke til. Håper oppholdet ditt blir kortest mulig her inne, og at du kan flytte over til 1. tri
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #36 Skrevet 20. februar 2008 Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - så glà: ikm ca 21-23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? Godiva mamma til 2 jenter Gravide - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt Hopper innom her en tur, lenge siden jeg har vært her. Har enda en gang ikke rukket å lese gjennom alle innleggene deres, så er ikke akkurat oppdatert. Går det bra med dere? Mye IKM-dager fremfor oss. I dag var jeg på første sv.skapskontr. Legen sa jeg skulle følge menstermin frem til ordinær UL, og hun satte termin til 1.sept. Symptomene uteblir fremdeles, men nå er jeg ikke bekymret siden jeg fikk høre hjertet slå i dag. Det var stort:o) Grått her ute idag. Jeg går og tripper og venter på våren. Synes godt den kunne komme nå *lengter* Ha det fint da jenter!
har4barn Skrevet 20. februar 2008 #37 Skrevet 20. februar 2008 så gla': hørtes ut som om dere har hatt det fint, ja! Gubben min var ikke så glad, for han er Arsenal-fan til sin hals, og med hans svigerfar som man-u-fan, så kan du tenke deg det ble litt mobbing her:). Jeg skjønner ikke at du klarte å gå forbi Mothercare. de har jo så mye fint der!! Godiva: velkommen hit! jeg husker nicket ditt fra i fjor:) Har vært her inne en stund nå. D&G: Her har babyklister også kommet i hus! Det skader vel ikke å prøve:) Mannen min trekker på smilebåndet, men sier ingen ting. el-testene er også kommet. Må bare sjekke om kroppen er i gang igjen. Ellers så har jeg brukt dagen på jobb i dag for å forberede foreldresamtaler som starter i neste uke. Rakk 14 stk i løpet av 6 timer, så nå er det bare 8 igjen:(. Mye arbeid.... I morgen drar mannen til England og blir borte i 5 dager. Jeg får kose meg med minstemann,og på lørdag kommer jentene hjem også. Blir koselig å få dem hjem. Ellers så kom det en liten ekstra blødning i dag, så nå er jeg litt irritert. Skal det bli like mye kluss som forrige gang? Jeg hadde håpet at jeg skulle slippe det i og med at vi mistet såpass tidlig. Ja, ja.... Skrekkblanda fryd: så moro å høre hjertelyden, da!! Det er verdens fineste lyd!
godiva med 3 gull Skrevet 20. februar 2008 #38 Skrevet 20. februar 2008 Dotten: slitsomt å prøve så lenge, håper det sitter snart. Jeg prøvde som jeg skrev over her over 2 år før det satt andre gangen hos meg. Jeg gikk til akupunktør, og etter (tror det var) 3 behandlinger var jeg gravid gitt... Snart4barn?prøver igjen! : hei hei Ja ikke så lenge siden jeg skjekket ut herfra (3.trim altså) Tror at man pådrar seg en sykdom når man får sin første. he he. For jeg vil ha FLERE! Fikk min første da jeg var 29, så beg "sent". Skal jeg rekke en el 2 til får jeg bare stå på. Hvor gammel er din yngste? Skrekkblandet fryd: jeg er veldig misunnelig!! Det er helt herlig.
har4barn Skrevet 20. februar 2008 #39 Skrevet 20. februar 2008 Godiva: Jeg begynte ganske tidlig å få barn. Jeg var 23 år når nr 1 kom, nr 2 kom to år senere før nr 3 kom to år etter det igjen:). de er nå 4,6 og 8 år gamle. Ventet nr 4 i fjor, men mistet i uke 18. Har prøvd siden. Har veldig lyst på en til før familien er komplett. Har aldri hatt problemer med å bli gravid -før nå. ble ikke gravid før i 11.pp etter MA 'en i fjor, men mistet igjen. Så det er bare å stå på. Får håpe det ikke tar så lang tid til deg med nr 2 som med nr 1, da. Lykke til!
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 20. februar 2008 #40 Skrevet 20. februar 2008 FFFFF... Blir tullete av en kropp som ikke er normal. Nå kommer tr en uke før tiden... S%&?¤)&%%... Skal det ikke gå ann å få ting på stell. Og forresten så er eg lovlig bikka 30 så no høre eg til her på ordentlig.
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #41 Skrevet 20. februar 2008 God kveld! 3hososs: Grattis med dagen som nettopp har vært. Nå er du lovlig inne på tråden vår ja He, he. godiva: Jeg begynner å bli en smule lei ja. Har også prøvd akupunktur (5, 6, 7 ganger eller så), men tok en lang pause i høst, da vi har vært så mye syke. Enten jeg, sambo eller snuppa har byttet på fra oktober og frem til nå. Håper vi klarer å holde oss friske nå. Har rett og slett ikke orket å begynne på igjen med akupunkturen. Får se det litt ann mot våren. Men ellers takk for tips Nå er vel flesteparten i seng, og det er ikke lenge før jeg også hopper i loppekassa. Ha en riktig god natt jenter!
*anki * Skrevet 20. februar 2008 #42 Skrevet 20. februar 2008 Heisan og god kveld! Kjekt at flere hiver seg på tråden vår. Velkommen "Godiva". Ikke greit å skjønne hva som skjer m kroppene våra når vi blir eldre. De fleste av oss har barn fra før som kom uten komplikasjoner og lange pp. Etter vi bikker 30 begynner vel egga våre å krante litt. Men vi får det nok til til slutt... Jeg blør godt på 2 dag idag, så jeg må nok bare regne med at det er mens som har kommet tilbake etter 3 uker... Kan ikke være noe annet. Da jeg var på gyn på sykehuset til innvending uL var det ikke mye igjen etter SA. Ho regna med at jeg ville slutte å blø iløp av uken og det gjorde jeg også. No hadde jeg vært bløfri i en uke... Håpe syklus blir sånn ca normal etter hvert så det går an å finne ca EL. vil ikke begynne prøvingen igjen før i april/mai. nr3hososs: GRATTIS med overstått. Regner med du nettopp har hatt bursdag...???? Å bikke 30 blei vel feiret litt??? Ser du også har problem med syklusen din. Ikke lett å bli klok på dette her... Dotten: handler ikke med din søster, men har hørt om merkene ja. Hun har ikke kontor eller tilholdsted på moteforum på Skøyen??? Har ikke noen hjemmeside dessverre. Var noen høyere opp som lurte på det... Jeg selger masse flotte merker. Claire, Mexx, Fransa, Stummer, Fixoni, Mee Too...og Reflex. Men ingen netthandel...ellers kunne jeg solgt MASSE fine babyklær til dere her inne etterhvert...HE HE!!! Det hadde vært noe det. Jeg blir ikke mindre i babymodus når jeg får desse deilige nye babyer på besøk i butikken... Natta alle sammen.
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #43 Skrevet 20. februar 2008 anki72: Okei Skulle vært litt for tilfedlig Joda. Hun har lokaler på Skøyen/Sjølyst hun. (Moteforum). Litt okei om tanta har kommet alt da, fordi da kan du jo begynne på jakten på en ny liten spire snart Masse lykke til i april/mai God natt
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #44 Skrevet 21. februar 2008 God morgen ladies:) HMMMMMMM er så spent; har du testa så glà????????????? 3hososs: GRATULERE m vel overstått, og velkommen som lovlig medlem i klubben:) *klemme* Huff, visste jo egentlig at du hadde bursdag i disse dager, men d gikk helt i glemmeboka:( sorry! Godiva: velommen hit til oss ja:) Litt nyskjerrig: har du smuglest lenge på oss? Snart4: ja, om d babyklisteret funker er d jo helt topp. Veldig spent på om hvordan jeg kommer til å reagere neste gang jeg får positiv test. Legges i dvale i 4 mnd???? Jeg har jo begynnt å ta de dråpene, selv om jeg hverken har fått positiv test eller tror jeg er gravid, men tar litt forhåndsregler.....har også byttet til koffeinfri kaffe......-hvordan skal dette ende;) Jobben kaller:)
godiva med 3 gull Skrevet 21. februar 2008 #45 Skrevet 21. februar 2008 God morgen damer.. el vi liker vel best jenter..:=) Våkenatt her i natt. Svigermor døde igår kveld, far til mine barn var bortreist så jeg har sittet med min svoger i hele natt. Hun har vært på sykehuset den siste uken, og min eldste på 4 har vært med på besøk. skulle idag fortelle på en fin måte at bestemor hadde reist til Jesus. Så sånn var det altså: Vanessa kom til mamma litt, Du vet at bestemor er veldig syk? - Ja mamma Hun ble så syk i natt at hun reiste til Jesus. - da lo hun godt, Men syke mennesker kan ikke reise til jesus mamma, det er de som er døde som reiser dit... Er bestemor død eller? Ja lille venn hun er død. -Men det var gøy, da har hun ikke vondt i magen lenger. Og min Jesus er kjempe snill. Unger er helt fantastiske, må si jeg lo godt. Tenkte dette kan gi en lystig start på dagen for noen her.
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #46 Skrevet 21. februar 2008 Hei godivia, så innmari trist å høre om svigermor! Kondolere masse! Hun har kansje vært syk en stund? Men, gud hvilket deilig jente du har da:) ble sittende her med tårer i øynene og en god latter!
Dotten Skrevet 21. februar 2008 #47 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Huff da godiva. Så ufattelig trist! Men alikevel fikk du jo verdens beste lille trøst i den flotte datteren din. Barn takler sorg på mange måter og enten det gir oss enda mer sorg eller glede, så mener de i hvert fall ikke noe vondt med måten din er på. Så lenge din svigermor tydeligvis har vært veldig syk og har hatt mye smerter, er det jo godt hun har sluppet, selv om man selvsagt helst vil ha dem hos seg. Mistet min svigermor på omtrent samme måte da jeg hadde 7 uker til termin. Døde uventet, selv om hun hadde kreft. Gikk under en uke fra hun fikk beskjed til hun var borte. Var så fælt. Ville jo at hun skulle få truffet datteren vår, men slik ble det ikke. Dette er jo over 2 år siden nå, men sorgen blir jo aldri borte, men litt bedre føler jeg jo at det er. Ønsker deg en fin dag, og håper dere alle er der for hverandre! Stooor klem
godiva med 3 gull Skrevet 21. februar 2008 #48 Skrevet 21. februar 2008 Takk skal dere ha :=) Min svigermor var en meget spes dame som sluttet å spise for 6 mnd siden. Pådro seg magesår og alt gikk for langt rett og slett. Hun lot vær å spise for lenge. Vet det høres veldig merkelig ut, men sånn er det. Hun var 78 år, og da tåler faktisk ikke kroppen å gå uten mat så lenge.. (et annet eks er at hun brukte 2000 khw i fjor... hallo på 1 år!!!!) Spare på alt, og er redd hun sparte på maten og det endte med at hun døde. Det er trist, helt klart. Men det er nok min kjære og broren hans som virkelig vil merke det. Man er vel aldri klar for å miste mamma uansett. Mistet min egen da jeg var 25, hun ble 47... så når man er så heldig å få bli kloss på 80 er det litt mer naturlig Dotten: kjempetrist at din svigermor ikke fikk se datteren deres! Det er noe jeg synes er fryktelig tungt, min mor fikk ikke se mine heller. Jeg synes det er ille ennå. Begge to over her: Ja unger er herlige! De er en stor hjelp når man har det tungt på en el annen måte. Og bestemor har det nok kjempemoro nå, så snill som jesus er ;=) Ha en fin dag og takk for fine ord.
har4barn Skrevet 21. februar 2008 #49 Skrevet 21. februar 2008 Så trist med svigermoren din, godiva. men, det er vel som du sier, mye lettere å godta det når de er gamle. Trist at ikke mor/svigermor rekker å se barna. Vi er heldige sånn. ungene har alle sine besteforeldre og to oldemødre. Ellers så har jeg trent nesten hver dag i vinterferien! Er så flink! Er så sliten når jeg jobber, at jeg orker ingenting etter at ungene er i seng. Satser på at det blir lettere nå som våren er i anmarsj. Her har de meldt regn både i går og i dag, men sola skinner over trøndelag, dere! Våren gjør meg så glad!!!
Mortine Skrevet 21. februar 2008 #50 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Her har det vært aktivitet de siste dagene! Jeg har nesten ønska meg internett på hytta slik at jeg kan følge med der og..også jeg som protesterte da faren min la inn strøm... Velkommen til godiva. Trist å lese om svigermoren din. Vi har hatt noen fine dager på fjellet. Strålende sol og strålende unger!! Datteren min og niesen min har kost seg stort Også har det vært kjempeflinke til å gå på ski. Jeg blir imponert når 4-åringen går 6,5 km mens hun synger og skråler! ..Så skal jeg på sykehuset i morgen igjen da jenter.. Har hatt to tablettkurer den siste uka for å få livmora til å tømme seg, men da jeg var på ny kontroll i dag var det fortsatt noe der.. Enten er det blod fra utskrapningen, eller så er det vevsrester fra graviditeten eller mest sannsynlig begge deler. I morgen skal jeg få noen piller som igjen skal få det til å komme ut. Hvis de ikke virker etter noen timer blir det narkose og en slags utskrapning som ikke skal lage blødning. Kryss fingrene for meg jenter! Nå vil jeg bli ferdig med dette!!! Jeg vil komme igang med prøvinga igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå