Gå til innhold

I dag fant jeg ei sametruse under senga... Som iallefall jeg aldri har brukt... Bør jeg konfrontere mannen?..


mayaya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, jeg har jo lest denne tråden mange ganger tidligere, men først nå skjønte jeg humoren i "lappen"

 

Jeg er glad jeg ikke har lapper med sametruser under min seng!

 

*kosemose fantastiske Mayaya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for dem som ikke forsto den med "lappen fortsatt på", vi kaller samer for lapper i nord-norge, men, det er jo tydligvis en del sør for Trondheim som også vet hva det er;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ledd hver gang jeg har lest denne tråden,men i dag skjønte jeg det med lappen og da datt jeg nesten ut av sofan her.Glimrende altså hehehehehehe:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler ennå.... Er det mulig!? Hvordan i alle dage klarte hun å glemme sametrusa med LAPPEN på under senga???

*tårene triller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest irismor

Ler like godt av denne hver eneste gang :-)

 

Og ser for meg sametrusa med lappen på under senga hver eneste gang og lurer fælt på hvor lett det var å få den frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

LOL, så for meg den der ja! Skikkelig kinky fetish han der typen måtte ha i såfall! Og litt rart å ikke huske å ha kjøpt en sametruse, faktisk! hihihihihihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahaha..................denne var jammen artig..hihihihihi...jeg ler så jeg griner....hehe...morsom du maya :-)))))

 

Ta på deg trusa så sier du med slik norsk samisk tonefall - skal jeg suge den slapp for en 50 lapp .. hahahah :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fantastisk både sametrusa og lappen;) Lo så jeg grein i flere minutter. Mannen trodde det hadde klikka for meg! Hehe... Har ikke ledd så mye på lenge... Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Nå måtte jeg le... Sametruse. Det var sikkert et impuls kjøp du gjorde også glemte den under senga eller noe. Ville ikke vært bekymret ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...