Gå til innhold

I dag fant jeg ei sametruse under senga... Som iallefall jeg aldri har brukt... Bør jeg konfrontere mannen?..


mayaya

Anbefalte innlegg

Det var Gullemor og Ingvild som oppdaget det med lappen først faktisk! Jeg quoter:

 

"Hihihihi!!! Denne har jeg jammen gått glipp av! Bra, mayaya! ;o)

 

MEN, er det ingen som har lagt merke til en annen morsom setning i hovedinnlegget??! Denne: "Den var jo tross alt i min str og med lappen på." Med LAPPEN på? :o) Hehehe! Det er snakk om ei "sametruse med LAPPEN på"?!?

 

Ja, mayaya, du bør definitivt konfrontere mannen din! :o) Eller enda enklere: Du kan jo bare spørre Lappen (Lappinnen?) om det er hennes truse... ;o) Hihi!"

 

Utrolig morsomt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, dette er et av de innleggene jeg har ledd mest av, tror jeg (under annet nick)!!

 

Og det med lappen, fikk jeg ikke med meg engang - utrrooolig vittig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

GRATULERER MED SPIRE, FRU SAMETRUSE!!

 

Var vel makeupkosen som gjorde susen, her ;o)...eller, det ble litt seint, ja...de går jo ikke som elefanten, nei..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ha ha ha ha ha ha ha!!! ja, dette lo jeg SKIKKELIG godt av da det kom opp Mayaya! Du huskler sikkert ikke meg da, jeghusket ikke deg. Men innlegget ditt husket jeg godt:) "!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom opp noen dager før min termin- jeg var sykemeldt på grunn av kynnere og jeg lo så magen min sto stenhard i flere timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh denne tråden er det jo gått "jetord" om :-D

 

Jeg hadde ikke sett den selv men nå skjønner jeg hvorfor :-D Så herlig, he he. Den var god!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

hahaha..hade jeg ikke lest nedover tråden hadde jeg faktisk ikke fått med meg det var en skrivefeil. Lurte fælt på hva en sametruse var. Så for meg er slags samemønster på trusa som man har leopard mønstret osv hehehehe.

 

Så jeg ville jo finne ut hva det var da helt til jeg så det var DAMETRUSE det skulle stå hehe. Tenkte ikke tanken på det skulle være dametruse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har ledd så hjertelig av en tråd her inne før!! Jeg trodde overskriften var seriøs, helt til noen påpekte at det var skrivefeil. Tårene triller her!! Ser for meg alle mulige varianter av en såkalt sametruse om og om igjen! Hahahahaha...! Og selvsagt fått "sami ædnan" på hjernen samtidig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for en trillende god latter på kveldingen!!! Skal jeg tenke på tunge dager, da sitter nok latteren løst tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. første gang jeg så denne lo jeg så tårene trillet. sambo ble nesten irritert fori jeg ikke klarte å få fram hva som var så forbanna moro. så etter 10 minutter med intens latterkrampe klarte jeg sånn nogenlunde å si hva det dreide seg om, men da så han bare dumt på meg, å skjønnte ikke hva jeg snakket om.. hehe.. trodde vel det hadde rabla for meg. jeg synes denne er så hysterisk morsom. måtte le litt nå også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...