Gå til innhold

I dag fant jeg ei sametruse under senga... Som iallefall jeg aldri har brukt... Bør jeg konfrontere mannen?..


mayaya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har ledd så lenge, hysterisk, inkl tårer og faktisk i ensom majestet som jeg gjorde nå. herregud, så morsomt!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehhe..

 

Kan være han er skap same da. Ser noen nevner reinsdyr her inne å... Kanskje det er julenissen hu bor sammen med hehehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å nei, nå lo jeg så gale her at jeg vekte lillegutt som ligger på brystet å sover.. utrolig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Å herreguuuuuuuuuuuuuuuuud så artig! Ler meg helt skakk her!!!!!!!!! Skjønte ikke hva den sametrusa alle snakket om var for noe, så jeg måtte lete opp innlegget....åh hjelpe meg... Verdens beste trykkfeil! =)=)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

ja stemmer leste det. var da når så mange sa de skulle slutte det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt.. Denne tenkte jeg faktisk på før i dag og så dukker den plutselig opp igjen!! Hehe...dritbra skrivefeil!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til odini: Godt gjort å tro at en vin er samisk... er vel ikke så mye druer som vokser der oppe....Men jeg ler godt av denne linken.. mannen min også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk jo aldri vite sannheten i denne historien her.

Synes det er et krav,mayaya.

 

Sikker på at du leser her inne enda ;o)

OG savner noen av oss!

 

=oD

 

 

..........pssst, var det din svigermors?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ,tipper hun handlet den selv, vet ikke om hun er her så mye for tiden, men du får rope på henne på fjesboka Nortern, der er hun rask i svarern :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi!!! Denne har jeg jammen gått glipp av! Bra, mayaya! ;o)

 

MEN, er det ingen som har lagt merke til en annen morsom setning i hovedinnlegget??! Denne: "Den var jo tross alt i min str og med lappen på." Med LAPPEN på? :o) Hehehe! Det er snakk om ei "sametruse med LAPPEN på"?!?

 

Ja, mayaya, du bør definitivt konfrontere mannen din! :o) Eller enda enklere: Du kan jo bare spørre Lappen (Lappinnen?) om det er hennes truse... ;o) Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!!!

 

Vil vel anta at det ikke var noe muffens når merkelappen var på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...