Gå til innhold

I dag fant jeg ei sametruse under senga... Som iallefall jeg aldri har brukt... Bør jeg konfrontere mannen?..


mayaya

Anbefalte innlegg

He He He He!!må bare slenge mæ på her æ å!så utruli bra skrivefeil!!:D

e same sjøl å va VIRKELIG nysgjerrig på ka en sametruse e, trudde æ hadde gådd glipp av det i mitt snart 24 år lange liv(!)kan jo ikke være same uten sametruse*hahaha*;D

 

en go latter forlenger virkelig livet!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

genialt, hørt mass om denne tråden, men først nå fått den med meg, så beklager dere som muligens er dritt lei men her blir den DYTTET opp igjen....!! LER MEG IHJEL=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carnivale

 

 

hahahahahahaha.................tror jeg dauer av latter her!!!!!!!! ei sametruse...........en g-string i reinsdyrskinn :)))))))))))))) hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahaha......herregud jeg ler så jeg griner her jeg sitter oppe midt i natten :))))) Vanvittig bra innlegg...& mayaya et kult nick du har fått deg etter denne fantastisk morsomme episoden :)))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg MÅ bare dytte denne litt, det var det beste innlegget ever her inne!

Hoho!!

Lo så tårene trilla her jeg:) Mannen lurte fælt på hva som var så festlig.

Jeg leste høyt, og jaggu lo ikke han også.

 

Sametruse ja.. hørtes sexy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho... Sitter og humrer her for meg selv :-) det morsomste jeg noen gang har lest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå lurte jeg fælt også. haha.

Det var en god avslutning på kvelden.

 

Klarte ikke å se for meg Sametrusa en gang jeg, slet skikkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vet ikke om det er noen som har kommentert dette før men dette innlegget ble skrevet 8 januar 2008!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest biss med twins

hahaha! Denne har jeg lest flere ganger, så gøy at den stadig dukker opp=) Dritmorsom. Til og med samboeren har ledd godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt bestemme meg for hva jeg synes er morsomst; Skrivefeilen 'Sametruse' som gjor det hele ustyrtelig morsomt, eller det fakta at hun kan mistenke at det har vært en annen dame i sengen deres med hennes mann som har da hatt på seg en splitter ny truse MED LAPPEN FREMDELES på og som tilfeldigvis også var i hennes str. Ha-ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Heeeheee, denne hadde jeg ikke fått med meg. Genial, takk Mayaya!

 

Overskriften gjorde meg skikkelig nysgjerrig, lurte fælt på om samene virkelig hadde sine egne spesielle truser. Så for meg en stor, strikket bestemortruse i spreke samefarger, og lurte også da fælt på hva slags mann du hadde som var tiltrukket av det...håper ihvertfall det gikk bra med deg, da, selv om vi andre lo godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...