Gå til innhold

I dag fant jeg ei sametruse under senga... Som iallefall jeg aldri har brukt... Bør jeg konfrontere mannen?..


mayaya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

skuffet:(

men det var gøyal lesing

 

hadde vært så artig om det hadde vært ei sametruse(hvanådet måttevære)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he!!!

Dette må være årets artigste skrivefeil her inne på dib. Sametruse faktisk, måtte storflire for meg sjøl nå:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, og på sam(m)e dag som den store "rase" dagen på skravle...

 

Så derfor ble tråden alldeles sprø og morsom i kontrast til alle de andre seriøse innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, mayaya :o) men mååååå bare dytte denne :o) lenge siden jeg har ledd så mye av en skrivefeil her inne !

 

utrolig bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har også forvekslet de 2 flaggene..hang et regnbueflagg utenfor en kafé jeg var på og jeg kunne ikke skjønne hvorfor de hadde sameflagg... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også dytte denne for jammen blir man glad.... det er ikke alltid misstanker fører til så mange gode smil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhheheehehehehhehe fantastisk bra :D

hahaha..

 

men det er jo faktisk ingen som har svart på spm ditt da..

var det trusa di??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :) måtte jo bare se hva ei sametruse var jeg også ja :D Utrolig bra skrivefeil :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

knis.. jeg ler så laptoppen rister på magen her.. denne må jeg ha gått glipp av! takk til dytteren!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med hånda på hjerte si at dette er første gang jeg har lest et innlegg her inne, sittet å stusset over hva i all verden dette handler om - for så å se at det var en sånn hysterisk morsom skrivefeil - at den slurken jeg nettopp tok med cola nå er sprutet utover skjermen!

 

Morsomt!!!!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg gått glipp av, takk til deg som dro den fram fra glemselen! Dette er noe av det morsomste jeg har lest på år og dag. Ler så jeg griner her jeg sitter i min ensomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...