Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #101 Skrevet 12. februar 2008 Hei Carrie85;) Velkommen inn på tråden vår;) På CB-testene er det vel sånn at man får svar ETTER det har gått maks 2 min? men at man skal se bort i fra alt resultat etter 20 min eller noe... Så om du fikk en svak strek etter 2-3 min så er du nok gravid da;) En strek er jo som oftest en strek:D og testen du tok i dag, er nok "ugyldig",siden du tok den så seint,så tidlig i evnt.svangerskapet. Skjønner?=) Du hadde sikkert ikke nok Hcg i urinen:) Har du noen symtomer da?=)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #102 Skrevet 12. februar 2008 Minst 2 min, er vel det det skulle stå.. hehe:) har man masse Hcg i urinen så kommer streken tidligere... Tror det er sånn:)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #103 Skrevet 12. februar 2008 Ja eg ser det står det nå at det står les av resultatet etter to minutt...gikk fort for seg i dag og er så mange forskjellige "tidsfrister" på alle de ulike testene så ser meg litt vill av og til hehe Ja mulig det er lite hcg...men den eg tok i går ettermiddag va jo heller ikke morgenurinen...hmmm.... Det som er frustrerende er at eg kan være 6+6 i dag eller eg kan være 3+3...( denne linken står om hvorfor eg er usikker på om eg er 3 eller 6 uker på vei http://www.barnimagen.com/forum/thread/136829611)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #104 Skrevet 12. februar 2008 Hmm... det var merkelig ja...=/ Skjønner ingenting jeg... merkelig den der mensen du hadde da.. det var ikke SA, tror du?=/ nei,kan vel ikke være det heller.... :S skjønner du er frustrert!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #105 Skrevet 12. februar 2008 Nei va ikke SA heller...derfor eg er så usikker....men får teste på nytt på torsdag og er det strek der da så kan det jo være eg ble gravid denne pp selv om eg ikke merket noe elslim (noe eg alltid har)...men fikk ømme pupper et par dager i de tider så kan jo være den va der likevel hehe....I know nothing hehe
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #106 Skrevet 12. februar 2008 Ok ,det var bra da;) Da må du oppdatere oss på torsdag da;) Krysser fingrene for at den er positiv:D Fanken ass, nå er jeg småkvalm og jeg blir så sliten så fort! Har drevet å ryddet opp lekene til småtten her og er helt utslått! hehe.. håper jeg er gravid,hvis ikke så tror jeg at jeg må ta meg en tur til legen.. for da må det jo være noe sinnsykt galt med meg.. =p =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå