Mia og gullgutten! Skrevet 27. januar 2008 #51 Skrevet 27. januar 2008 Da sitter jeg her igjen... Mannen min har hedigvis blitt i form igjen så han er ute å farter, noe scooter kjøring i nærheten. Det gidder ikke jeg å være med på. Selv om det er knall vær ute, helt sykt bra vær her. Det har snødd som bare juling siden i går ettermiddag, sikkert en 30-40 cm. Men godt med litt vinter Vurderer å dra på trening jeg da, driver å trener opp det ene kneet mitt etter operasjon den 7.jan. Tar på tolmodigheten det her, men er vel det tempoet det må gå i. Har jo nesten ikke brukt venstre foren siden oktober. Klarer i hvertfall å gå uten krykker!! Var vant med å trene 3 ganger i uka før kneet begynte å krangle, så det er så rart å ta det så med ro... Men nå kan det jo bare bli bedre !! Går å vurderer om vi skal drøye prøvinga sånn at det blir 09 baby på oss pga jobben min. Men har ikke noe lyst. Vil bli gravid nå Siden jeg har vært sykemelt siden oktober har jeg litt dårlig samvittighet til arbeidsgiver siden det er en veldig liten plass, men tror ikke vi klarer å la være.. Har lyst til å bli tre, og vi vet jo aldri hvor lang tid det tar å bli gravid igjen, brukte jo litt tid før vi ble gravid førstegangen.. Så det blir vel at vi bare kjører på Føler meg bedre nå, godt å kunne "snakke" om det med personer som er i samme situasjon. Føler ikke helt for å diskutere sånnmen vennene mine.. Tror ikke de klarer å sette seg inn i situasjonen. Ha en fortsatt fin søndag!! Klem
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #52 Skrevet 27. januar 2008 Hei snupper =) Da var helga på hell da gitt, snufs! Men du for en DEILIG dag vi har hatt i dag!! Vært på tur med minsten, gått langt innover i skogen / åsen, spist ute, og kjørt ned igjen 4 km i nedoverbakke på snowracer - tro om det var gøy a Sånne dager sparer jeg på altså Virkelig hatt en interessant dag på jobb du altså, Megogløveungen! Hi, hi, ser nesten for meg en sånn realityserie på den der Og tuttelure har fått seg en god tur på byen, er bra det Kan nesten ikke huske sist jeg var på byen jeg... Blir litt tuppemor med små i huset altså Blir mest å nyte et glass vin i ro og fred hjemme en gang imellom----nei huff, nå følte jeg meg gammel ;) Mia-81, kan skjønne dere på den at dere vil drøye til 09. Tenkte det i begynnelsen vi også, at vi måtte vente pga ymse. Blant annet var vi litt redde for at jeg ikke skulle rekke å komme inn i 100 % stilling igjen i august når permisjonen min går ut med tanke på svangerskapspenger, ha, ha, så feil kan man ta!!!! Men jeg syns dere skal gjøre akkurat som dere føler for jeg. Føles det problematisk iforhold til jobb, er det ikke sunt å gå et svangerskap igjennom med dårlig samvittighet heller, så du får tenke nøye igjennom hva dere føler er viktigst Samtidig vet jeg noe om hvor vanskelig det er å la være å prøve på baby når man først har bestemt seg! Også vil vi jo gjerne beholde deg på denne tråden vettu Lykke til mtp avgjørelsen deres. Megogløveungen - vi er vel kanskje sent ute med tanke på avvenning av bleie vi, for vi startet nå! De to dagene var de første han har gått uten bleie Og nå har han gått uten (med unntak av når vi har vært ute) i 4 dager, og mor er stolt vettu Prøvde såvidt i sommer, men da var han helt tydelig ikke klar for det i det hele tatt, og da ville ikke vi presse han heller. Har vel ikke noe tips egentlig, måtte i så fall være å starte når poden er klar for det, og det er ikke sikkert det er akkurat når dere er klare Slik var det i alle fall her. Men nå blir han kjempestolt når det kommer noe i do. Også har vi laget vår egen do-sang, hi, hi =) Jeg har ingen positive EL tester enda. Hvordan er det med dere? Klemmers
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #53 Skrevet 28. januar 2008 Halla:D Nå er det jaggu mandag,jenter.. regner med at det er EL rundt fredag/lørdag for stort sett alle sammen her??=)=)=) Spennende.. Jeg er litt nervøs jeg... fordi samboeren reiser bort i natt,og blir borte til torsdagskvelden...=/ ingen sambo-ingen kos... (hehe nå fikk jeg Kims-assosiasjoner:p) uansett.. min fruktbare periode er fra 29.jan-3.feb.. så det burde jo gå bra sånn sett,eller? Håper vi "rekker " det... hehe Miemamma: Sånn og forstå ja, så flink han er da!! Jeg tror ikke vår er klar enda... men så er han jo bare 1,5 år da... men han utvikler seg noe voldsomt nå om dagen både språklig og motorisk:D !! så det kan jo være at han er klar om et par dager,for alt vi vet.. hehe:) time will show:) Jeg hadde en svak strek på EL-test i 17-tiden i går... men det teller vel som negativ ifl.pakningsvedl. .. menmen.. blir igrunn bare forvirret av de EL-testene jeg.. på meg så virker det som et forstyrrende moment.. =/ Sjekket livmortappen i dag og i går... i går var den hard og åpen,i dag er den mykere og åpen.. så det virker som om jeg nærmer meg en eggløsning Spennende=)=) Ellers så har jeg svinsa litt rundt om på nettet og niiiiglanet på vogner,babytøy og utstyr... tihi håper vi kan shoppe litt snart=p Klemz fra
Mia og gullgutten! Skrevet 28. januar 2008 #54 Skrevet 28. januar 2008 Heisann!! Faktisk godt med mandag nå, komme i gang på jobb(selv om jeg er sykemelt) og få noen timer der. Føle at en gjør noe nyttig og ikke bare sitter hjemme og prøver å bli frisk. Godt å komme tilbake til normalen!! Tror vi endelig har bestemt oss, tar ikke noen forholdsregler. Tar en evt graviditet som det kommer. Orker ikke å slutte å prøve selv om det kan bli litt kluss på jobb, sjefen vat jo hvordan situasjonen er. Men tester ikke etter EL (har forsåvidt ikke gjort det før heller), kan heller begynne med det hvis det tar på tiden. Blir det så blir det, blir det ikke så skal vi gå inn for det fra april Men følger med dere for føler jo at vi ikke har stoppet med å prøve ) Meg&løveungen: Håper at det klaffer for dere selv om det blir litt reising, men han kommer jo hjem i tide ser det ut som!!! Så da krysser vi fingrer og tær Håper alle har hatt ei fin helg, og håper dere får en kjempe uke med masse EL... Klem.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #55 Skrevet 28. januar 2008 jeg tror jeg har ikm rundt den 11 februar. men har ustabil syklus så jeg er ikke helt sikker! tror jeg hadde el nå i helgen, men er ikke sikker på det heller! vi prøver på nr.1 ja:)
Kiss10 Skrevet 28. januar 2008 #56 Skrevet 28. januar 2008 Hei folkens Jeg fikk antydning til strek på EL-test i går kveld. Skal prøve igjen i kveld. Bruker billig-tester og tror nok ikke jeg får skikkelig utslag på de. Bruker det mest som en pekepinn. Har ikke hatt noe som helst utslag før i går og har testa noen dager nå pga ustabil termin. Jeg har beregna Eggløsning til å være torsd/fred denne uka ut i fra syklusen de siste månedene.
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 28. januar 2008 #57 Skrevet 28. januar 2008 hei... Er IKM en forkortelse for innkommendemens? Eller ikke kommende mens? hm...skjønner i allefall at det er forventet mens... Vel, tror jeg venter, eller håper på en ikke mens den 14 februar. Min sak er at jeg tror jeg hadde mensen 18.01... Da var jeg akkurat ferdig med renselsen etter fødselen jeg hadde i slutten av desember. (mistet min sønn i uke 38...) Men det er ikke den fødselen jeg vil tenke på nå. Akkurat nå er jeg desperat for å bli gravid igjen. Må bare ha noe å se frem til, og ønsket om en til baby er sterkere enn noen sinne. De tre gangene jeg har blitt gravid har skjedd på en to tre...så det er veldig uvant å måtte prøve å "taime" med eggløsning. De to første graviditetene var slike lite planlagte, men velkomne. Den tredje veldig planlagt, og veldig kjapt ordnet. Tok spiral ut og en mens, dermed gravid. Så enkelt. Er spent på om det blir like enkelt nå... det er jo ikke sikkert min lille livmor er klar, ikke minst om den er frisk der inne. Vi vet fortsatt ikke hvorfor sønnen vår døde. Men vi prøver, klarer ikke vente. Godt å tenke på nytt liv i sorgen over tapt liv. Ikke erstatte men fylle på med mer glede, forhåpentligvis... Håper vi blir en del befruktede her...
Tuttelure Skrevet 29. januar 2008 #58 Skrevet 29. januar 2008 Hei:) IKM = ikke kommende mens:)! uff.. det hørtes vondt ut det du har opplevd.. håper spira fester seg for oss alle denne mnd-en:) skjønner ikke helt kroppen min.. de to siste mnd-ene har jeg hatt en syklus på 26 dager, før det 27 dager noen mnd-er. er i 6 pp. skal etter en 26 dagers syklus ha el i morra, den 30.01. tok el-test søndag, den var ugyldig. (gadd ikke ta en ny), tok i går, den var sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken, tok i dag og den var svakere igjen. da jeg var på do å tissa i går, så gjorde det vondt på høyre side av magen, og brystvortene klødde som bare det.. håper virkelig el-test blir sterkere igjen i morra, og at el er da. så får vi kjøre på i kveld:)! tror egentlig el-tester bare skaper forvirring jeg nå.. etter mine erfaringer med de..
jåsjenta Skrevet 29. januar 2008 #59 Skrevet 29. januar 2008 Slenger meg på her. Har ikm rundt 14-15 feb. Har prøvd i nærmere 3,5 år på første, så nå synes jeg det skal klaffe her! Er på min 3 pp med pergo, ble gravid på første pergokur,men mistet. Går i tillegg på metformin som er hormonstabiliserende. Har egentlig bestemt meg for at denne pp SKAL det klaffe.hehe... så får vi se hvordan det går:)))
Underveis --> Skrevet 29. januar 2008 #60 Skrevet 29. januar 2008 Jøsses! Mange som vil ha bebis gitt ;-) Det er jo de som mener at dette er et lite babyboom-år, faktisk. God økonomi i kongeriket om dagen (med mindre du shopper mye på børsen!). Er forøvrig godt å se at det er flere førstegangsforsøkere som er over 30 her! Følte meg litt ensom en stund. "Alle" over 30 hadde liksom både 2 og 3 fra før. Her har den grusomme og lange utdannelsen kommet først, men nå er vi klare! Dersom syklusen min er 28 dager (har ikke fulgt så godt med, må jeg innrømme, men mener den kommer omtrent en gang i måneden og på samme ukedag, så da bli det jo omtrent rett), så skal jeg ha ikm den 15. EL skal da altså være i disse dager, så da er det jo bare å kjøre på ;-) Har ikke kjøpt noen el-tester, men med min tålmodighet, så kommer jeg nok garantert til å kjøpe en sånn digital dings dersom det ikke går på første forsøk *hihi*. Blir spennede om et par uker da, for å se hva som har skjedd med hvem :-) Forøvrig fasinerende hvor oppmerksom man bli på kroppen når man har bestemt seg for å bli gravid. Er f.eks. sikker på at jeg aldri har følt meg så oppblåst før. Har hørt at det er et gravidetegn. Litt spesielt, egentlig, siden jeg antakelig ikke en gang har hatt eggløsning *humrehumre* All honnør til dere som har forsøkt i måneder, ja til og med år! Håper dette blir deres pp!
Mia og gullgutten! Skrevet 29. januar 2008 #61 Skrevet 29. januar 2008 Hei og hopp!!! Sant som du sier Nja...Skeptisk! at dette er et baby boom år. Føler alle rundt meg blir gravid... Og at alle har termin rundt der jeg egentlig skulle ha hatt det... Er litt deppa idag pga av det, skulle egentlig hatt første jordmor time i dag.. Klarer ikke å slutte å tenke på det. Blir så lei meg og føler at livet er så urettferdig, men så prøver jeg å tenke på alle andre som har prøvd mye lengre og som har mistet både en og to ganger. Har det ikke så trasig læll, bare føles ut sånn innimellom. Er litt lei av å være lei meg, vil klare å holde fokuset framover og ikke tenke på det som kunne ha vært. Men det er ikke så enkelt. Men prøver så godt jeg kan!!! Vi har klart det en gang så da må vi nå klare det igjen. Har lagt alle tanker om ikke å prøve bak meg, for jeg har SÅ lyst på en liten en i huset.... Skikkelig deppe innlegg det her. Men over til det positive i dag da!!Satt for første gang på spinningsykkelen igjen i dag etter 4 måneder med smerter i kneet. Nå er det bare tid og opptrening igjen før jeg igjen kan sitte forran alle og få dem til å jobbe litt til!! Gleder meg!!! =)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #62 Skrevet 29. januar 2008 Så mange vi er som har IKM samtidig omtrent! Det blir ordentlig spennende å følge med utover nå da Her er det fremdeles null utslag på EL test, og vet ikke akkurat om jeg har så mye tro på de testene heller. Har ikke funket på meg før, men hadde kanskje håpet det hadde gitt utslag nå. Grunnen til at jeg tar dem denne måneden er fordi vi rett og slett begynte å føle oss ganske slitne av denne prøvinga, nærmer seg jo fort et år for vår del, og tenkte det ville vært greit å visst akkurat når EL var så vi ikke behøver å stresse så ille hele pp'en. Og siden tanta plutselig kom for tidlig her også, hadde det vært så kjekt å få utslag, men det vil vel først vise seg om noen dager. Forventer egentlig EL torsdag eller fredag denne uken. Kjære nr3hososs. Jeg gråter med deg! Fikk så vondt inni meg da jeg leste innlegget ditt.Jeg håper dere finner styrke til å leve videre med sorgen og savnet, og at dere vil få gleden av å bli foreldre igjen om en stund. Alle mine beste tanker og forhåpninger til dere i tiden fremover! Mia-81, jeg skjønner deg så altfor godt..! Har de vonde tankene hos meg støtt og stadig, og hver gang jeg tror jeg har kommet over at vi mistet lille spiren vår, så er det et eller annet som gjør at man begynner å tenke på det igjen. Mitt største ønske for øyeblikket er at jeg håper så inderlig vi er gravide igjen før jeg egentlig skulle hatt termin 11. juni... Det blir en tung dag å komme igjennom dersom det fortsatt ikke har skjedd noe her... Men jeg tror faktisk det er litt viktig at man lar seg selv få lov å føle på de vonde tankene iblant. Ikke grave seg ned i dem, det mener jeg absolutt ikke, men gi seg selv litt space, også se fremover igjen når en kanskje har fått grått en tåre eller ti Så bra at du har fått begynne å trene igjen!! Kos deg med spinningen fremover Til alle på tråden, masse, masse lykke til med prøvingen i disse dager. Babystøv i hauger og lass er herved oversendt dere! ********************** ******************************************************************************************************************** Klemz
Underveis --> Skrevet 30. januar 2008 #63 Skrevet 30. januar 2008 Trist å lese om dere som har mistet. Må være vanskelig å håndtere når situasjonene dukker opp. Får håpe dere gror noen spirer snart så dere kan fokusere på det nye :-) Her tror jeg jammen el går føyken for min del. Sambo drar bort i helga, og det er jo da det skjer, mest sansynlig. Håper imidlertid at han har mæget gode og utholdende svømmere slik at de holder seg ved liv og kan ta imot egget om det ramler ned noen i løpet av helga ;-) Bedre med svømmere på plass enn at de kommer til etterpå, ikke sant? Jaja, rart med det. Må jo selvfølgelig stille spørsmålet om det er noen som vet de har blitt gravide selv om de har gått glipp av selve el-dagen?
Mia og gullgutten! Skrevet 30. januar 2008 #64 Skrevet 30. januar 2008 Takk for støttende ord miemamma og nja...Skaptisk!. Kom meg gjennom gårsdagen og føler meg litt bedre i dag!!! Håper at det fortsetter sånn, så krysser vi fingrene for at det klaffer før termin både for meg og deg miemamma!! (hadde termin 23.juli). La det bli en fruktbar vår!!! Nja...Skeptisk!, Når jeg var til legen sist sa ho at det er størst sjangse for at en ble gravid iløpet av de 6 dagene før eggløsning. Skjønte ikke helt den, men det er vel noe i det at svømmerne lever noen dager der inne. Kan ikke så inmari mye om det her. Men tror det er sånn. Jeg kjenner eggløsning, men vet ikke hvilken fase jeg kjenner. Om det er løsning eller reisen. Men tror litt begge deler. Når jeg ble gravid sist var det før jeg kjente eggløsning, (for vi skulle være litt forsiktige for jeg hadde akkurat fått problemer med kneet og gikk på voltaren. Men sluttet når jeg kjente eggløsning da. Bare for å være på den sikkre siden.) Så jeg føler det er noe i det legen sa. Så dere får kjøre på før han drar bort, og ta igjen det tapte på søndagen Håper det klaffer for deg!! Prøvd lenge??
Underveis --> Skrevet 30. januar 2008 #65 Skrevet 30. januar 2008 Nei, har slettes ikke prøvd lenge ;-) Er på vår første pp *flau* Har bare omtrent 0 i tålmodighet, men regner med at det er slik for flere når man først har bestemt seg for å kjøre på. Lurer jo på så mye også, så da blir man jo litt opphengt i hva skjer når og hvordan og om det skjer i det hele tatt *hehe* Jeg har jo bikket 30 og har ingen barn fra før. Har egentlig vegret meg litt for å få barn. Da er jo livet over, ikke sant? ;-) Nå, derimot, klarer jeg nesten ikke å tenke på annet. Det hadde vel nesten vært ufortjent dersom vi hadde fått det til på første forsøk når andre strever så fælt. Tittet forøvrig på CB sin beskrivelse av sjansene for å bli gravid, og de sier omtrent det samme som din lege. Der så det ut som om sjansene for å bli gravid var nesten like stor et par dager før som på selve dagen, for så å droppe kraftig etter el. Er nok spermen sin evne til å overleve der inne som gjør det. De kan jo faktisk overleve i 6 dager! Høres jo bra ut for meg, men er vel greit å forberede seg på at det ikke går bra også. Det er jo slik det er for de fleste. Det var den tålmodigheten min igjen da ;-)
Mia og gullgutten! Skrevet 30. januar 2008 #66 Skrevet 30. januar 2008 Skal ikke være flau nei Var like utolmodig selv når jeg var i min første pp. Alt er så nytt og spennende og en vil så gjerne!! Å blir du gravid i første pp er det langt i fra ufortjent! Kjenner litt igjen følelsen om vegring for å få barn. Er selv (straks) 27 år og prøver på første. Ville prioritere utdannelse og jobbing først, så kunne barn komme senere. Er utrolig spontane av oss, planlegger ingenting, så da føler en litt at livet er over når en må ta hensyn til noen. Men det som er så flott er jo at da begynner et nytt liv som gir så mye tilbake, og det gleder vi oss til. Samtidig som vi koser oss med å være to nå. Blir spennede å se om det klaffer på denne pp for oss begge da!! Krysser alt uten føttene for det :)hihi:) Tolmodigheten kommer, gjorde i hvertfall det til meg etter noen pp. Så når jeg ble gravid ble jeg tatt litt på senga:) Men gøy da!! Lykke til!!
her er jeg Skrevet 30. januar 2008 #67 Skrevet 30. januar 2008 her er jeg... IKM 13.feb, er i 6pp, ingen barn fra før. 29 år og fryktelig utålmodig...Men mye moro innimellom, som i disse EL-dager!! Hoho.. Stå på jenter!
Tuttelure Skrevet 30. januar 2008 #68 Skrevet 30. januar 2008 oj hei "her er jeg" .. jeg har også IKM 13.feb og er i 6 pp:) spennende:) dette er mnd- vår:)
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 31. januar 2008 #69 Skrevet 31. januar 2008 æsj...det var nok ikke mensen jeg hadde tidligere...så no plusse eg på 11 dager...så eg er nok ikke en av de som venter ikm rundt den 15.2... Vel, blir vel å følge med allikavel. Så nå er det ikm den 25 på meg...jaja... da er mannen mer hjemme og kroppen har fått et par ekstra uker på seg etter fødselen... Sikkert greit. ******* *******************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #70 Skrevet 31. januar 2008 Hi girls Hva er dette for noe tull?? Vi har havnet på side tre, det går jo ikke an, hi, hi Ja, er det mange som har positive EL tester nå eller? Inte jag... Men, fra å være helt 180 % negativ, fikk jeg en svak svak strek på den i dag, så da regner jeg med at EL er underveis Ikke så greit å vite akkurat tidspunktet denne pp'en, siden tanta kom 5 dager for tidlig sist. Vanligvis kan jeg stille klokka etter syklusen omtrent jeg, men regner med litt svinn nå da. Og ikke har det kommet noe EL slim enda heller, så da regner jeg med at det er litt forskjøvet bare. Fortrenger i hvertfall helt tanken på at jeg kanskje ikke får eggløsning denne måneden ... åh, nei, det har bare med å komme!! Til nr3hososs: Kan skjønne at det var kjedelig! Har du fått mensen nå siden du vet IKM neste gang eller? Masse lykke til videre, du kan jo gjerne få bli her å skravle selv om IKM ble litt forskjøvet da =) Lykke til klem til alle fra meg
gladmamma<3 Skrevet 1. februar 2008 #71 Skrevet 1. februar 2008 Jeg slenger meg på her...ikm 16 februar.... selv om vi ikke er "offentlige prøvere" som samboern min sier...¤....¤ hehe... lykke til jenter! for dere hardt arbeidende prøvere og dere "ikke offentlige prøvere" (hvis det ikke bare gjelder meg da?! )
Underveis --> Skrevet 1. februar 2008 #72 Skrevet 1. februar 2008 Var vi helt nede på side 3? Ikke bra! Det var synd du ikke var i nærheten nr3hososs, men så langt unna er du jo ikke alikevel :-) De fleste av oss har vel el i dag, noe som gjør at brorparten av oss faktisk kan være gravide over helga *hihi* Blir fryktelig spennede å se hva som skjer i de neste to ukene. Jeg for min del kommer garantert til å kjenne på og overtolke ethvert tegn på liv. Jeg har jo lagt en plan! Hvis den ikke slår inn så blir jeg jo selvfølgelig skuffet. Synes liksom en oktoberbaby høres så fint ut...
Gjest ønskebrønnen Skrevet 1. februar 2008 #73 Skrevet 1. februar 2008 hadde ikm 9jan..men pga flere neg tester og ingen tr, skal vi vente med å teste til 1 feb. da MÅ det vises dersom jeg er gravid..for da er jeg 9uker påvei:) slenger meg derfor på her, og ønsker alle lykke til med testingen:) håper det blir mange sept/okt babyer fra denne tråden:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #74 Skrevet 1. februar 2008 Heisann:) Ja, i dag er det altså EL.. eller det er ivertfall meningen at det skal være i dag. Jeg tror jeg har EL,for jeg har så vondt nederst i magen,og i går kveld fikk jeg plutselig myyye EL-slim.... så håper det klaffet i går,ja!! hihi:D Eller i kveld for den saks skyld... ;p Spennende:) Håper sånn på en oktoberbaby:) <3 Lykke til med EL jenter;) vi får krysse fingrene og håpe på at alle her blir gravid i løpet av helgen:D God helg, kos dere mye! Klemz
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #75 Skrevet 1. februar 2008 Grrr!! Hrmf ¤¤¤##¤!!! I dag er jeg bare frustrert og lei For jeg har ikke EL, og ingen tegn på at jeg får det snart heller!!! Og det er nå det første. For det andre så snakker jeg med en bekjent av meg i barnehagen i dag, som har en unge på rundt året. Så sier hun noe sånn som: "Huff ja, er ikke alt som blir som en har tenkt her i verden. Vi skal jammen meg ha en til, og det var IKKE planlagt, og passer ganske dårlig nå." Ja vel sier jeg, men det er jo en gledelig overraskelse likevel da Joda, sier hun, mente det ikke sånn. Og det tror jeg jo ikke heller egentlig, var vel bare ikke helt ventet for dem sikkert. Men ikke nok med det, hun må jo bare slenge på før vi sier ha det: "Men skal ikke dere ha en til snart da? Er jo stor gutt førstemann nå Passer vel bra med lite nurk igjen da?" Og jeg bare tenkte FADER RULLAN DEI MØKKAKJERRING MED STOOOOR MAGE!!!!! Argh!!! Sånn, måtte bare få det ut! Thanks for listening! Og nå skal jeg ikke tenke mer baby i kveld har jeg tenkt, men finne på noe helt annet!! Lykke til jenter, nå gjelder det for dere :) Klem fra hissigproppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå