Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 hadde vært fint å få samlet alle i en tråd:) eller?=) da kan vi følge hverandre og støtte hverandre;) Jeg skal,etter mine beregninger, ha EL den 1.februar. Blir spennende å se om det klaffer denne pp anyone?=)=)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei Meg&Løveungen Jepp da, IKM 14. eller 15. her også, tror jeg i alle fall. Fikk plutselig tanta på besøk 5 dager for tidlig, så regner meg ut ifra det. Er over i 8 pp vi nå da, så bare forsøker å holde motet oppe her Vært koselig å slå følge, absolutt, har jo store planer om at det endelig skal klaffe for oss nå Har ikke testet etter EL på lenge, men siden det ikke skjer noe som helst, har jeg nå bestilt meg EL tester, og begynner nok å teste ganske så med en gang jeg får dem tenker jeg. Håper masse, masse, hadde jo trodd vi skulle klare å lage 08 baby, men da må vi snart kjappe oss Hvordan er det med deg da? Er det førstemann dere prøver på? Vi prøver på nr 2. Tvi, tvi for oss begge da =) =)
*tornerose* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hei meg&løveungen og miemamma :-) Jeg har IKM rundt den 10 eller 11, litt før dere, men jeg håper det er greit at jeg slår følge med dere :-) Er bare i vår 2 prøveperiode, men håper jo selvfølgelig at det går kjapt :-) Har 2 jenter fra før, så vi prøver på vår 3. spire. Kjempe spennende og gleder meg MASSE :-) Lykke til jenter og krysser fingrene for oss alle at det skal klaffe denne prøverunden :-) Klem lillemy (",)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Hei miemamma;) Fikk mensen nå den 18 jeg.. akkurat på dagen..så håper alt er under kontroll nå,og at EL kommer når den skal ,oooog at spiren sitter når den skal! hehe Dette er vår 1.pp , og vi prøver på nr vi også Har en sønn(alias løveungen:p) på 1,5 år,født 23.juli 06. Har planer om en 08-baby vi åsså,så vi må virkelig få ræva i gir hvis vi skal få til det! hehe Lykke til;D
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei Lillemy! Ja,bare koselig at du joiner oss:D Håper det klaffer for dere da,så kan du drysse litt babystøv over oss:D hihi Jeg har som sagt en sønn fra før,så nå er vi klare for å gi gullet vårt en bror eller søster:D Gleder oss veldig til å bli 4,og håper spiren sitter... men forventer ikke mye.. ting tar jo tid... og dette er jo vår 1.pp... men man vet jo aldri.. Ja, krysser alt jeg har for at vi skal få liv i magen denne pp Klem
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Hei icerus! Så bra Lykke til:) håper det klaffer for oss alle sammen;D Har du prøvd lenge? Har du barn fra før?=)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2008 Okei! Fint at vi er flere;D Jeg har EL rundt den 1.feb=) Spennende! Lykke til !!
manifro♡ Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Hei alle sammen! Har ikke vært inne på sida her siden lillejenta mi var nyfødt (hun ble 2 år 15.1) Og nå husket jeg hvor koselig det var med all støtte og oppmuntring man fikk fra alleher:) Er inne i en liten deppeperiode. Fikk mensen 18.01 så går nå inn i 4.pp. Syklysen min er litt fucka så d er ikke så lett å vite 100%, men utfra alle tester skal ikm komme rundt 15.-16.02. Håper det klaffer snart, men ikke lett med en mann som er student og pendler *snufs* men d er fortsatt håp:) Takk for alle flotte innlegg og råd:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Hei på dere Så koselig at vi blir flere =) Er jo lenge igjen for vår del av denne pp'en, og da er det godt å ha noen å skravle med så lenge, mens man venter på den etterlengta spiren! Som manifro sier over, er dette et veldig koselig forum. Og takk og lov for at det er noen som orker å høre om EL og IKM osv, osv, tror venninne mine hadde "skutt" meg om jeg skulle øst alt utover dem, fnis For min del dro tanta sin vei igjen i dag, og vi er offisielt over i 8 pp... Hadde virkelig ikke trodd vi skulle holde på så lenge gitt Men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det jo Og kommer til å ha et ganske avslappa forhold til prøvinga denne måneden. Har holdt på såpass lenge nå, at de siste pp'ene har sex blitt nesten krampaktig og et must, og sånn vil jeg ikke ha det. Så får vi heller kose når vi har lyst, og håpe at det gagner spira like mye som det gagner oss Har virkelig prøvd hele regla med sex hver dag og pute under rompa og jeg, så når ikke det har funket fram til nå håper jeg at psykens makt hjelper oss i det videre "arbeidet". Med minsten her klaffa det på første forsøk, etter 10 år på p piller, så er LITT utålmodig nå kan man si. Hjelper ikke så mye at alle og enhver (virker det som ) rundt meg også går hen og blir gravide.... Men, det blir nok vår tur etterhvert også, og veldig forhåpentlig før 2008 er omme =) Jada, dette ble en ordentlig avhandling det. Sambo jobber kvelden i dag, så sitter og kjeder meg litt her! Kunne forresten vært hyggelig med en liten presentasjonsrunde på tråden vår og, eller?? Klem
*tornerose* Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Hei miemamma :-) Koselig innlegg :-) og forstår godt at du er LEI nå... merkelig at det skulle klaffe på første forsøk sist og ikke nå.... hmmmm, jaja du vet i alle fall at du kan bli gravid, er jo godt for noe det og :-) Håper i alle fall at det klaffer for deg snart og alle andre her inne :-) Er så utrolig gøy å ha noen å dele disse "kvinnetinga" sammen med.... mannen har jo veldig lyst på ei lita spire han også, men er jo ikke så snakkesalig som jeg er.... hehe.... :-) Mannen min jobber oxå kveld så jeg sitter på her på bim.sidene å leser og leser til krampa tar meg :-D (er blitt skikkelig bim-oholiker altså) Lykke til miemamma og dere andre her inne :-) gleder meg til å høre hvordan det går med dere alle sammen og gleder meg til testinga begynner :-) Er veeeeldig spennende :-) For min del så skal jeg prøve å vente med testing i alle fall til IKM-dagen.... for å unngå for mye tolkninger og skuffelser...... Klem fra meg!!!!
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Hei Joiner jeg også, har ikm litt tidligere da. ca 11 februar. Det er jo så mange som blir gravide om dagen, så nå håper jeg at det fortsetter med mange posetive resultater i uke 6 vi er i 6pp og er kjempeklare for positivt resultat nå! Lykke til alle sammen! Hyggelig å slå følge med andre som har ikm i samme periode
manifro♡ Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 huff...trodde jeg hadde klart å slutte å være så opphengt, alle rundt meg er gravide og jeg vil ikke røpe for alle og en hver at vi prøver...tung dag på jobben i dag...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Hei LilleMy =) Tusen, tusen takk for gode ord!! Det er så godt å ha noen som oppmuntrer slik som dere jentene her inne altså, salutt for dere Kan bli litt hekta på bim ja Men, det fins da verre ting å bedrive tiden sin med også, hi, hi! Du har så rett så rett. Jeg vet så godt at jeg kan bli gravid jeg. Og det jeg fortsatt vel ikke har sagt noe om på denne tråden enda tror jeg, er at jeg var gravid for 3 måneder siden, men mista dessverre i uke 7. Så jepp, jeg vet at vi er fruktbare ja Og det er vi nok de aller fleste av oss, så snart tenker jeg det sitter spirer hos hele gjengen her Det må vi bare tro og håpe på!! Mann som jobber du også ja... Kjedelig det altså! Men, skal virkelig ikke klage jeg, er ikke så ofte min jobber skift. Hva gjør forresten du til daglig da? Gammel? Jeg er 27, bosatt på Østlandet, og er utdannet lærer. Så på dagene er jeg sammen med de flotte elevene mine, som er 11 og 12 år gamle. Stortrives med det Klem til deg
*tornerose* Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Hei igjen miemamma :-) Trist å høre at du mistet for ikke så lenge siden. Ikke noe kjekt i det hele tatt, men det er bare å stå på og holde motet oppe. Det blir nok deres tur igjen og kanskje snarere enn du tror :-) Jeg er 27 år jeg oxå :-) Er fra vestlandet og jobber på sykehuset i Haugesund. Jobbet først på psyk. avd. et par år, men vandret videre til kirurgisk etter permisjonen med eldste dattera mi. Har 2 flotte, velskapte vidunderlige jenter (ei på snart 2 og ei på 4). Så nå er det spire nr. 3 vi venter på, håper jo det klaffer fort, men har forberedt meg på at det kan ta lengre tid..... Så du jobber som lærer, utrolig spennende og utfordrende kan jeg tenke meg :-D Jobber du fullt da?... jeg går 60 prosent og trives meget godt med det. Da får jeg 2 fridager sammen med jentene :-) Nei nå får jeg rive meg litt løs fra nettet ei stund, skal ha barneselskap for minstejenta i morgen så får rydde og gjøre i stand litt :-) Da får du og alle andre her inne ha en fin fin kveld så prates vi vel snart igjen :-) *klem*
Nerama Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 hei hei alle sammen.... henger med med her jeg! er nå over i 5pp, med VELDIG ustabile sykluser. ut ifra forrige syklus har jeg el 31.jan, og ikm den 14.feb.. har hatt problemer med å finne el de tidligere mnd, så denne gangen har jeg bestilt masse billigstrimler fra billigtester.no, å akter å finne el..... flere med samme problem? siden min kjære pendler, så kan vi ikke basere oss på sex annenhver dag... dessverre! klem!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 21. januar 2008 Hei igjen alle sammen:) så fint å se at vi har blitt en gjeng:D Skal bli veldig spennende å se resultatene når ikm nærmer seg:) Jeg fikk som nevnt tidligere TR på besøk den 18. og i dag har den begynt å dabbe av,så vi begynner vel forhåpentligvis prøvingen i morgen eller onsdag:) I følge babyverden sin kalkis,så skal jeg ha EL den 1.feb...men tar ikke noen sjanser siden jeg ikke er sikker på hvor stabil syklusen min er etter at jeg sluttet på p-piller i desember,så her blir det kos minst hver dag etter TR drar:p haha bare koselig det,ikke sant...?=) Jeg synes det blir mye mer meningsfylt og kosligere med sex når vi faktisk prøver å skal få til en spire<3 er dere ikke enige? Har handlet maaaaaaaaaaaaasse tester fra billige-tester.no jeg å,så skal bli gøy å prøve de... Jeg skulle egentlig på jobb i kveld,men er i så elendig form.. feber og forkjølet. Ligger her bare i halvkoma og surrer rundt på BIM:) Tygger vitaminer og hvitløkstabletter nå,så håper jeg blir frisk fort som pokker! hihi Ja,forresten , dette forumet,og ikke minst denne tråden, er utrolig god å ha:D Som nevnt over her ,så tror jeg også venninnene mine hadde "skutt" meg om jeg skulle prate så mye om dette til de;) hihi kan nok si at dette intresserer de minimalt:) Ha fortsatt en strålende kveld jenter! *Stor klem*
*tornerose* Skrevet 21. januar 2008 #19 Skrevet 21. januar 2008 Hei meg og løveungen :-) jooooo jeg er kjempe enig med deg, mye mer meningsfylt og kosligere med sex nå.... og vi kjører også på for fullt og har sex hver dag (denne gangen skal det klaffe)!!!!! Så i disse tider går mannen min rundt med et stort glis om munnen...... hmmm, lurer på hvorfor... hihi.... Ja dette er en kjempe bra tråd, kjekt å følge hverandre og kjekt at vi har noe lunde lik syklus og ventende IKM (",) Blir spennende å høre fremover og håper mange drar videre på ferden til 1. trimester :-) Ønsker deg en fin fin kveld tilbake :-) Og kos dg med prøvingen nå når endelig tanta har takket for seg :-) -klem-
Kiss10 Skrevet 21. januar 2008 #20 Skrevet 21. januar 2008 Hei alle sammen Dette var en koselig tråd. Etter tre perioder uten resultat ser det ut som om syklusen min har stabilisert seg på 32 dager.... (i motsetning til faste 28 dagers sykluser i alle år..hehe), så da skal jeg ha IKM 14. februar etter mine beregninger og eggløsning 30 eller 31 januar. Vi har ingen barn fra før, er begge litt over 30 år og håper veldig på at vi skal klare å bli gravide. Mannen har testa seg og alt i orden der i gården. Så nå er det bare å prøve ivei Jeg har et ganske realistisk syn på prøvingen tror jeg. Selv om jeg er optimist sjølsagt (!) og tror vi blir gravide hver pp....! Men det skal jo ikke så mange minutters lesing her inne på BIM før vi alle ser at det er lurest å være mentalt forberedt på noen måneders prøving. Så jeg holder motet oppe og prøver å ikke stresse så mye. Men denne pp har jeg virkelig regnet på de rette sexdagene Og jeg har en skuff full av billigtester...hehe + at jeg kjøpte inn CB Digital i dag. Kjekt å ha ikke sant? og jeg sitter hver eneste dag og leser her inne.....! Så jeg er ikke særlig opphengt i dette - ikke sant?! Jada
*tornerose* Skrevet 21. januar 2008 #21 Skrevet 21. januar 2008 Hihi, kjenner meg virkelig igjen kiss10. Ikke opphengt i dette i det hele tatt vi :-D Men sånn er det når det er noe vi så inderlig ønsker oss og her inne er det jo det samme målet vi prøver å oppnå :-) Så det er godt vi er mange i lag som kan dele erfaringer og oppmuntre hverandre :-) måtte eggløsning bare komme, jeg er i alle fall klar som et egg :-) bokstavelig talt (",)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #22 Skrevet 22. januar 2008 Hei jenter, og velkommen til dere nye her på tråden =) Ja ikke sant, dette har blitt en ordentlig koselig tråd! Må innom å sjekke om det har kommet noen nye svar her etter jeg kommer hjem fra jobb om dagen, hi, hi Til LilleMy: Neida, jobber ikke fullt jeg heller. Har 80 % stilling, og dermed en dag hjemme med godklumpen. Syns det er deilig å ha en fridag i uka Også er jeg jo heldig i min jobb å ha fri alle helger, og det syns jeg er veldig greit. Ulempen er jo at jeg har en del kveldsarbeid da, men får jo rutine på ting etterhvert, så det blir på en måte en vanesak. Men jeg gleder meg så sinnsykt mye til et år med permisjon igjen Koste meg så vanvittig sist, og gleder meg minst like mye denne gangen. Så håper spira sitter snart ja!! Til Megogløveungen: Burde jo skjønt at løveungen var et lite gull da du Koselig å prøve på nr 2 da! Men hvordan går det med deg? Er du like sylta? Håper det går fort over, så du er frisk og rask til EL nærmer seg, he, he Hva gjør forresten du til vanlig da? Og hvor gammel er du? Forøvrig fikk jeg testpakken fra billigtester i posten i dag. De er sinnsykt kjappe altså, bestilte på lørdag kveld! Så nå går jeg og lurer litt på når jeg skal begynne å teste da. Fikk jo tantebesøk her på torsdag 17., men det var 5 dager før forventet IKM... Og vanligvis har jeg regelmessige 28 dagers sykluser. Skjønner ikke helt hva som skjedde forrige pp jeg, men hadde en kraftig runde med magesjauen, så kanskje det var den som fremskyndet IKM? Tenker at jeg kanskje tar den første testen allerede nå på torsdag? Har jo 20 stykker av dem da, så om jeg må brenne av noen så er det vel ikke så farlig egentlig. Når begynner dere å teste, hvis dere skal teste EL da? Jeg klarte ikke å finne EL da jeg prøvde sist, men det var like etter vi mista, så hadde jo relativt ustabil syklus på det tidspunktet. Nå håper jeg inderlig vi finner EL og får det til å klaffe denne pp'en. I motsetning til en del over her må jeg nemlig bare innrømme at vi dessverre begynner å bli litt slitne av denne prøvinga...snufs.. Herre min hatt som jeg skriver!! Tydelig at en har behov for å få ut litt ja Ha en superduper fin kveld girls =) =) Klemmers
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 23. januar 2008 Hei du Miemamma:D hehe ja blir gøy det tror jeg=) Er i bedre form nå, litt slapp fremdeles men det ordner seg i kveld tenker jeg;p for nå har tanta dratt dit hu hører hjemme ,så nå er det hankypanky all night long*leeer* =p Gleder meg til å begynne å prøve,altså Til vanlig(utenom å sitte på BIM,vaske og rydde og stelle.. ), så jobber jeg på bensinstasjon, 2 kvelder i uka og de helgene jeg har lyst og tid. Veldig greit=) Og så har jeg jo en aktiv liten løve i hus,og det er ikke bare og bare det skal jeg si dere! Løver er staaaae!! =p hihi Alle løvene i familien vår er stae=P hihi Men han er ikke bare sta, han er en veldig snill,god og kosete liten mammagutt:) eller pappagutt..alt ettersom.. tihi<3 Jeg er 21 år(f.6.januar). Nå har jeg planer om å få unger som perler på en snor,slik at jeg fortest mulig kan ta en utdannelse;) For det har jeg ikke så mye av dessverre, kun 2 halvbeståtte år med almenne fag, og det er ikke mye å skryte av synes jeg.. Men men, unger først, utdannelse etterpå! Ja! jeg også er veldig fornøyd med billige-tester.no. Kjapp levering! I ettermiddag skal jeg teste for første gang.. skal sjekke om jeg har noe stigning i LCG(??rett?aner ikke hva det heter jeg hehe) uansett, sjekke om EL nærmer seg;) Spennende å teste:) Men du, ikke gi opp Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror skjønner at man kan bli sliten av dette, men man må liksom bare håpe at NÅ skal det klaffe. Hvis det ikke gjør det ,så må man gå inn i neste pp med godt mot, eller rett og slett bare ta en pause.. da mener jeg ikke slutte med sex og bare drite i hele greia...men ikke gå inn for det så sterkt psykisk, hvis du skjønner. Det kan faktisk lure hele kroppen ,og da begynner kroppen å motarbeide deg... Miemamma, alle sammen skal gå over til 1.trimester denne pp'n oki?! *krysser fingrene* For 20 min siden fikk vi jaggu meg igjen strømmen vår! hehe har vært uten strøm i nesten 1 døgn:O det er noe dritt jah... Det var hovedtingen som gir strøm til de 2 andre leilighetene under oss som hadde brent opp,faktisk.. kunne begynt å brenne her... skummelt å tenke på...den hovedgreia er til og med inne på soverommet vårt.. *grøss* Men nå er det fiksa da:D hihi, i går kveld så spilte jeg og min kjære Millionær=p Maaaaaasse levende lys,godteri og spill, kan dere tenke dere hvor koselig det var eller?<3 Noe må man da finne når man er uten strøm! Skal spille videre i dag da, stae som vi er,så kan vi ikke avgjøre en vinner uten at den ene er konkurs.. PS!Jeg leder;) ..enn så lenge hehe Ønsker dere en fortreffelig dag ,jenter! Stor klem fra meg & løveungen<3
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. januar 2008 #24 Skrevet 23. januar 2008 hei da har jeg ikm den 16 jeg da. mista i går min spire...men vi prøver igjen....:0) lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!masse klemmer fra meg!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 23. januar 2008 Hei Gull ungen:) Veldig leit å høre at du mistet spiren ...=( håper den sitter som støpt neste gang:)og så håper jeg det går bra med både deg og din kjære. Velkommen inn på vår koselige tråd forresten! Lykke til;) Stor klem fra meg&løveungen<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå