Gå til innhold

OPPROP:) Noen med ikm rundt den 15.2 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hiver meg med på tråden her jeg da. Var så koselig!!

Har IKM 16.feb og EL ca. 2.feb. Går inn i første pp nå etter MA så dette blir spennende!! Brukte vel ca 6pp for å få det til å klaffe førstegangen.

Er 27 år og bor like utenfor trondheim, jobber som nestleder på cafe og trives kjempe. Hektiske dager men gøy da!!! Pørver på spire nr. 1 så det blir store omveltninger her i huset :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen Mia-81! :D

Ja, det blir nok store forandring når det kommer en liten gullklump i huset! :D Men bare gled dere, det er så herlig.. så mye nytt man oppdager og lærer hver dag:) fantastisk;)

Håper det klaffer for deg denne pp'n;) *krysser fingrene*

Klem fra

meg&løveungen<3

Skrevet

Hei meg&løveungen

Takk for velkomsten. Gleder oss veldig til å få en liten krabat i huset ja!! Blir så spennende denne pp om det klaffer på første forsøk eller om det tar tid... Klarer nesten ikke å vente til EL :)

BIM sidene kan en jo bli helt avhengig av, er jo inne her flere ganger om dagen for å se hva som skjer.. Men artig da, som du sier så er det ikke alle rundt meg som deler all entusiasme om EL, IKM og symtomer. Godt å kunne jabbe med noen i samme situasjon..

Lykke til alle her inne i denne pp!!

Skrevet

Heisann hoppsann =) Nå begynner vi å bli mange her, så koselig! Så blir det innmari spennende i tiden fremover, og her må det da være en del som kommer til å teste positivt får vi tro :)

For min del tjuvstartet vi litt på prøvinga i går ;) Det er nok rent for tidlig i forhold til å håpe på noen spire, men har kommet dit nå at nå har vi sex for kosens skyld, og prøver bevisst å la vær å tenke på at vi prøver å lage baby. Tror det er veldig sunt for vår del, har blitt altfor mye fokusering på riktige tidspunkter osv det siste halve året. Føltes egentlig ganske befriende å bare tenke kos igjen ;)

Takk for gode ord Megogløveungen, jeg legger meg dem på øret :) Positivitet er kjempeviktig, I know, bare ikke så lett bestandig, og spesielt ikke når tanta er på besøk for ørtende gang, men nå har det fugleskremselet reist sin vei igjen heldigvis, så nå skal jeg være postiv vettu :) :) Godt å høre du er på bedringens vei! Fy for ekkelt med den strømmen da gitt, heldigvis gikk det bra, og så ble det jo en liten bonus med romantisk kveld med mannen =)

Klemmers

Skrevet

Jeg har IKM den 13.2, og er dermed inn i vår 3.pp

Vi har fra før ei skjønn datter som snart blir 2, og henne brukte vi 1 år på, så jeg vet at dette kan ta tid.. Merkelig nok så trodde jeg at det ville bli annerledes denne gangen, og at spira skulle sitte på "første forsøk", så jeg har blitt veldig skuffa når TR har kommet :-(

Denne måneden skal jeg forsøke å ikke være så stressa, så jeg er ikke innom daglig her lenger. Men det blir vel helt til EL nærmer seg.... Den ventes den 30.1.

Mange hyggelige mennesker her inne på denne tråden, blir spennende å høre hvordan det går med dere. Det virker jo som "alle" blir gravid for tiden, så vi får satse på å få litt babystøv slik at det sitter for alle oss prøvere! Lykke til!

Skrevet

Hei:) slenger meg med her jeg:)! jeg er IKM den 13/2, og el. den 30/01 etter mine og babyverdens beregninger:)! jeg er nå inne i min 6 pp.. syns ting tar tid.. må prøve å snu det hele og bli positiv igjen:)! lett å bli negativ, når man føler at "alle" er gravide.. hehe var på kjøpesenter i dag med ei venninne, greide ikke å gå forbi ett stativ med bebyklær på tilbud.. gikk ut igjen med 4 plagg:)! de var jo så fine - kjøpte de lissom for visittgaver.. men vil ha de selv:)! hehe ... litt av ei kråke:p

jeg studerer sykepleie, 2 året og jobber i hjemmetjenesten.

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nå har jeg lusket rundt på på sidene her i flerfoldige dager, og ble så glad når jeg fant dere :) Jeg hiver meg med, med store forventninger og litt skjelva, hihi:) Er i 1 pp, ikm rundt den 15.

Jeg er 27 år, samboer og bor i Hedmark.

Lykke til alle sammen, jeg krysser fingra for oss alle, dette blir spennende :)

Skrevet

Hei håper på et barn til! :)

koselig at du joiner oss;D

Ja, noen ganger kan ting ta tid,andre ganger bare klaffer det før en får sukk for seg;) sånn er det=) men jeg håper at alle sammen her slår følge inn på 1.trimester;)

Som du sier så blir jo "alle" gravide nå for tiden,så får håpe det gjelder oss også;) hehe

Lykke til :D

Skrevet

Hei Glitter! :D

Velkommen hit! ;)

Du og jeg skal ha EL rundt den 1. vi da;) da må vi oppdatere hverandre:D sååå spennende!

Er litt skjelven jeg også.. men det kribler i hele kroppen ved tanken på en positiv graviditetstest!!! :D Håper bare det klaffer;)

Lykke til :D

Skrevet

Heisann tuttelure og velkommen! ;)

hehe husker da jeg var gravid(uten å vite det vel og merke), da kjøpte jeg en del babyklær til gutt(!!) uten å helt vite hvorfor... hehe skikkelig weird å tenke tilbake på... noen dager etter testet jeg positivt,og på første UL fikk vi vite at vi ventet en gutt! Lurer på om jeg har en sjette sans eller noe.. tihii ;)

Tenk positivt, selv om det er vanskelig av og til...

etter 6 pp'er så håper jeg virkelig det klaffer denne gangen!! krysser alt jeg har for at det blir liv i magen din ;D

klemmer

Skrevet

Hei.

Jeg har:

IKM 9. feb

EL ca 26 jan.

Skrevet

hyggelig å bli ønsket velkommen:) takk for det:) hehe..

nå har jeg begynt m solvipect, og kjøpt e-vi +selen i tillegg til alle andre vitaminene jeg har.. lurer på å helt kutte ut koffeinholdige drikker og:)!

håper dere alle har en fin dag:) det har jeg hatt, droppa forelesning, dro i byn sammen meg ei venninne og shoppa litt og var på kaffe:) det er viktig å kose seg litt innimellom:) nå ble jeg gla igjen:) tihi

Skrevet

Hei hei:-)

Henger meg på her jeg også. Har el 2. eller 3. og da ikm 16. eller 17.

Vi er i vår 4.pp og har nå begynt med mange kjerringråd.. Håper sånn det klaffer snart. Blir vårt første barn.

Kjekt med en prate tråd!!!!

Skrevet

Heisann, alle sammen!

Jeg har IKM den 14 eller 15.2.

Det blir vår 1 pp denne gang. Har en gutt fra før.

Det tok nesten 2 år før jeg ble gravid med ham, men håper det var pga p-sprøya og at det går litt kjappere denne gang;o)

Koselig med en sånn back-up tråd. Krysser fingrene for alle sammen ;o)

Skrevet

Henger meg på her... om syklusen min fortsetter å være stabil som de siste 3 mnd har jeg ikm ca 15-17 tenker jeg... spennende. Skal på sykehuset å sjekke om egglederne er tette også denne mnd.....

Skrevet

Heisann mortil2enda,M-79 håper på 08gull ula og prøver_IHH !

Velkommen til dere;)

Skal bli kjempespennende å se resultatlista;) Når skal dere teste dere forresten?(graviditetstest) . Jeg har EL om 8-9 dager... når er det tidligst man kan teste igrunn? 2 uker eller noe? :) *aner ikke* hehe:)

Klemmers

Skrevet

Er blitt litt av en gjeng her ja!

Jeg og har el om 8-9 dager man må vel vente ca. 14 dager spørs vel litt på hvor fort en produserer hCG. Tror jeg produserer litt sent for fikk ikke positiv test før 4 dager etter IKM sist.... Kiperen..

Var forresten til legen i dag, og fikk påvist UIV (tror det er forkortelsen urinveisinfeksjon) så her er jeg i gang med selexid kur. Håper det går fort over. Fikk skjekka stoffskiftet, jernlager og blodprosent og. Alt skal være i orden til spira sitter ;)

Skrevet

Hei mia-81;)

14 dager ,oki... jaja, det blir spennende:D

huff, UVI er skikkelig kjipern da... har hatt det maaaaaange ganger,både med og uten "å tisse kniver" hehe.. er mye plaget med det... har mange halvspiste pakker med Selexid i skapet jah.. tihi:) Kjekt å ha,er det ikke det man sier...:P

Ja, skulle vært en tur hos legen jeg også.. tatt noen blodprøver for å se om alt er som det skal.. hehe:)

Wihu..nå kommer min kjære snart hjem.. ble litt overtid på han i dag,og det er så kjedlig... hehe<3 Blir vel noe kos i kveld også=p man kan jo bli engasjert av mindre.. hihihiihi.. ååh,tror jeg blir gal om spiren ikke setter seg .. har igrunn store forventninger har jeg funnet ut.. klarer liksom ikke å la være.. :) Synes jeg bare kan KJENNE at egget blir befruktet etter sex vettu.. tihi nei huff.. tror jeg må roe meg ned litt,hvis ikke så kan jeg risikere å bli eeekstremt skuffet...=/

Er bare det at jeg gleder meg så voldsomt å huse et lite nurk igjen.. jeg savner å kjenne de første "boblene", deretter kjenne spark og hikkingen... hehe<3 Savner tanken og filosoferingen over at det går an å ha et liv inni magen sin..For det er jo veldig fenomenalt! Det må jeg si... Og jeg gleder meg også til å forklare min lille øyensten at han skal bli storebror..og jeg er spent på om han forstår det,og hva han gjør når magen min bare blir større og større... <3 For jeg kommer til å bli stor som en hval!!! haha, var stor forrige gang,og etter det jeg har hørt så blir man ofte like stor eller større 2.gang... :)

Nei,nå må jeg forlate BIM for en liten time eller to.. har en liten krabat her som står å tigger om å få bli lest for.. hehe<3 så søt atte:) Så nå skal jeg lese om puseunger,valper og elefantunger:)

Ha en strålende kveld , sexy mamas;p

klemz

Skrevet

Kveldings ;)

Oi, her blir livlig på denne tråden! Ikke så ofte en tråd får så mange svar på så kort tid, koz =) Til alle dere nye her, hei hei! Håper det blir mange positive resultater i februar en gang!

Til dere som har noen pp'er bak dere, skjønner så godt hva dere mener. Tida føles utrolig lang, 9 måneder siden vi kasta pillebrettet nå... Rart å tenke på at dersom spira hadde sittet på første forsøk, så ville jeg vært høygravid nå! Men, det er ikke vits å grave seg ned i denslags. For min del syns jeg det var tyngst rundt 5 - 6 pp. Var så veldig veldig klar for at spira skulle sitte igjen etter at vi mistet vårt lille nurk sist i september. Nå er jeg nok mye mer avslappet igjen, og forsøker å ikke tenke så altfor mye på det i det daglige, selv om DET ikke er lett ;) Men har funnet ut at jeg må fylle tida med meningsfulle ting, kan jo ikke bruke all energi på å vente! Så nå syns jeg faktisk det går veldig greit. Har jo gullet mitt, sambo, familien, jobben, gode venner og mye fint som skjer rundt meg, og det må man bare prøve å fokusere på, så sitter nok spira etterhvert!

Forøvrig tok jeg en EL test just nu, og den var mycket mycket negativ ;) Men det er greit nok, da har man en pekepinn likevel. Det som verre er er at jeg bare måtte kjøpe noe i dag som jeg virkelig ikke hadde tenkt å kjøpe på lenge lenge enda! Og nei, har ikke handlet babyklær, der går grensen for min del. Men, 70 % på triumph ammebh'er pga ombyggingssalg, hvor ofte finner man det??? Så 3 bh'er som til sammen koster 900 til vanlig fikk jeg for 270 kr - kunne jo faktisk ikke la vær å kjøpe de da! For slike bh'er er jo så kjempedyre, så tenkte at det gjør jeg bare. Og skulle det nå være at jeg ikke får brukt dem til det de er laget for noen gang (jo, det skal jeg ;) ), så kan jeg fint bruke dem likevel, så uansett ikke bortkastet =)

Nei, nå skal jeg se ferdig håndballkampen, også skal tuppemor tidlig i seng i kveld har jeg tenkt, og som vanlig blir det vel med tanken ;)

Klemz

Skrevet

Ja jeg er helt overrasket jeg også..så ikke for meg så mange i "samme bås" når jeg skrev innlegget:D Kjempekoselig=)

Det er veldig viktig å fylle dagene med meningsfylte ting:) Jeg har mann,barn,jobb ,venner og familie som alltids finner på noe sprell,så her flyr dagene av gårde:) Litt deilig..men av og til så må går dagene LITT for fort! sønnen min er jo 1,5 år allerede! Syns ikke det er så lenge siden jeg holdt ham i armene for første gang jeg. <3

Men når det er sagt,så er det jaggu godt de vokser til! hehehe;)

Du gjorde et sinnsykt godt kupp der, miemamma!!! Er ikke hver dag man får kjøpt så billige og gode bH-er nei! ;) *jeg å vil* =p

Jeg har akkurat tatt en EL-test.. veeldig negativ, null strek:S huff.. jaja men kos blir det nok lell :D Så får jeg prøve å teste igjen i morgen:)

Nå skal jeg snart begynne på middagen,og så skal jeg på jobb kl. 18. Heldigvis bare 5 timer ,da:) Er litt sliten i dag, vet ikke helt hvorfor.. bare lyst til å legge meg å stå opp om et par uker liksom! haha;)

Ha en fin ettermiddag/kveld jenter!!

Klemzz

Skrevet

Endelig helg, jiippii :) Gleder meg til to deilige dager sammen med gutta mine! I morgen får vi besøk av svigersøster og veslegutten hennes, så da blir det liv i leiren her, det blir kos :) I kveld skal jeg bare kose meg oppe og nyte tanken på å kunne sove litt lenger enn til 6 i morgentidlig ;) Er forøvrig scrappoholiker jeg, så i kveld skal jeg sitte og pusle med albumene mine og litt nytt utsyr som ble med hjem i går i tillegg til bh'ene ;)

Er så enig med deg Megogløveungen, tida bare flyyyyr! Godklumpen vår blir 3 år i mars han!! Er det mulig?? Og nå må jeg få lov til å skryte litt her dere, er så stolt av han nå. 2 dager uten bleie i dag og i går, er han ikke flink??? =) =)

Glemt å teste etter EL i dag jeg, og det er nok for tidlig enda uansett, men krabber seg jo sakte mot tida det gjelder som mest nå. Sender masse babystøv ut i lufta, og satser på at det når fram til dere akkurat i tida rundt EL :)

Går med dere andre da forresten? Har dere planer for helgen? Ha en god kveld på jobb du da Megogløveungen =) Og supergod helg til alle sammen!

Koz

Skrevet

Helg ja!!! Godt d ja.

Har vært ute å aka i dag, masse snø :) Deilig :) Bir vel rolig resten av helga siden mannen ligger syk på sofaen, men håper han kommer seg snart, er jo EL i neste uke ;)

Flink gutt du har miemamma!!! Bra å greie å gå uten bleie så lenge for en liten tass ja!

Gleder meg til jeg skal begynne å lære våre evt små sånne ting, kunne følge med utviklingen..

Ser jo hvor fort tiden går på mine kjære tante barn. Føler meg plutselig så gammel når jeg tenker over at elstemann er 10 år... Føles ikke så lenge siden jeg passa på liten baby....

Men en må bare følge med og prøve å huske på hva som er kult nå :)

God helg alle sammen :)

Klem.

Skrevet

Tror jeg henger meg på her.

Tidligere var syklusen neten som stilt etter klokke, men de to siste TR har ikke vært helt i tide, men etter litt telling på kalenderen, så har jeg TR et sted rundt 14-6 feb.

Tror jeg enn så lenge, da. Det vil tiden vise. Tror vi er inne i 11 pp, og har ingen barn fra før.

Skrevet

Deilig med helg ja:D Første frihelga mi denne mnd,så ekstra godt det da:)

Så flink gutt du har da miemamma!! Når begynte dere å vende av han bleien? vurderer å begynne her snart også..men er usikker på om han er moden for det ...=S råd om hvordan vi kan gå frem tas i mot med en stor takk:):D

Huff, var en actionfylt kveld på jobb på fredag.. hehe.. jobber som sagt på bensinstasjon. Når jeg kom på jobb så lå det en trailersjåfør på gulvet, han hadde klemt fingeren i bildøra og svimt av. Så alle var berørt av situasjonen og alt var bare kaos. Hvilket førte til at ingen merket at en fylte bensin og bare stakk(heldigvis fant vi han på overvåkningkamera og fikk tak i han sånn at han fikk gjøre opp for seg). Senere måtte jeg hanskes med en frekk tenåring... kunne ikke dy meg å bare svare på tiltale... stygt å si det men, STAKKARS foreldra til den jentungen.. tragisk.. sånn munnbruk har jeg aldri før opplevd.. :S menmen.. hun vil nok være ganske så hyggelig mot meg i fremtiden vil jeg tro;) hehe *kjeftsmelle* :P må man ,så må man sier nå jeg....

For et vær det er!! vet ikke med dere men her på nordvestlandet så herjer vinden og regnet værre enn noen gang.. og lynet treffer oss vel snart...:S lyser jo opp hele stua her titt og ofte... litt ekkelt synes jeg.. synes ingenting om sånt vær... men godt å ha en varm og trygg armekrok å ligge i da<3

EL nærmer seg med stormskritt nå.. veldig spennende men samtidig ganske "skummelt"... men håper det klaffer:) håper virkelig...<3

Ha fortsatt en nydelig kveld alle sammen:) Så koselig å se at vi bare blir flere og flere her:) men vær litt mer aktiv her da jenter!!! hihi =)=)

See ya later aligator..;D

Klemz

Skrevet

Tittei:) har dere hatt ei fin helg? jeg har jobbehelg.. skal på jobb til kl 15.. og nå er jeg så sliten, har ikke hatt noen planer om å ut, eller å drikke no i det hele tatt, men vi bråbestemte oss i går og stakk ut. uff lenge siden jeg har vært såpass på'n. var gøy da:) håndballgutta var ute og:) håper dette var siste kvelden med drikking på lenge, for nå skal vi jo bli gravide:)! er på dag 10, på tide å starte å sjekke el. testen var ugyldig i dag:( kjedelig.. men men det er bare å ha masse sex framover tenker jeg:)!

ha en fin dag:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...