Gå til innhold

Flere fra fredrikstad/Sarpsborg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan Thea:)

SÅ utrolig fint å høre at alt går bra:) Det er ikke alltid like dumt å være en sta liten jente:) Det er fint;) Ønsker dere framdeles lykke til, og gled deg til du får holde henne skikkelig, det er en fantastisk følelse du aldri kommer til å glemme.

Stor klem:)

Hvordan går det forresten med alle andre her? Alle i form eller?

Hei hei.

Så bra det går fint med dere og lille Lotte, Thea.. :)

Fint å høre at hun vokser, og at ting går som det skal ...

Ellers er alt bare bra her. Formen er som den har vært hele tiden den. veldig bra. Er sliten da, og blitt sykemeldt 50 %, men det er bare deilig. hehe.

Nå skal vi snart på 3d ultralyd også. Det tror jeg blir moro. Samboeren min har iallefall veldig lyst til å dra, så da må jo jeg liksom være med... hehe.

Bare går å venter på at de skal ringe fra butikken å si at vogna vår har kommet nå da.. Syns den var så fin, så gleder meg skikkelig til å få den hjem :)

Åseen er det med alle andre da? Og deg, Jeaant...?

Hei Trine.

Gled deg til 3D ultralyd!!!! Tror jeg har lagt til noen bilder på profilen min, sjekk de. Det var helt sinnsykt. Så tom at hun lignet på pappaen sin:)

Ellers er formen topp:) Litt trøtt på kveldene, men det må vel vi bare regne med.

Tror jeg er litt gærn, men nesten alt utstyr er på plass..... Mangler bare noen lamper og litt småting på barnerommet(skal snart på IKEA...) og ammebehå'er tror jeg... men må si at det er litt deilig og, nå kan jeg egentlig bare slappe av:)

Så bra at det går framover med dere thea:))

Vi var på 3D på tirsdag. Det var veldig stas. Hun lå litt dårlig til og hadde stort sett en hånd i ansiktet, men vi fikk da en liten titt. Og ikke minst fikk vi bekreftet at det er en jenta ;O

Var også på omvisning på riksen på tirsdag. Da gikk det litt mer opp for meg at det ikke er så veeeldig lenge til vi skal få babyen vår

Annonse

Tror alt er bra med Thea og lille Lotte:) Fra facebook: "Thea er forsatt stolt mamma, i dag er Lotte 3 uker og 680gr".

Selvom man kan være litt lei av å gå gravid i blandt er det godt at babyen får være i magen til normal tid:)

Har vært på 3d ul i dag, venter en stor jente!

Hei jenter...

Lotte har det bra! Hun er idag 710gram!!!! Tenk det...ho har snart doblet vekten sin:)

Vi hadde legesamtale på mandag, og da fikk vi vite at dette kommer til å gå bra:) For nå er risikoen for at ting snur brått og uventet ikke så stor lenger. Eneste lille problemet de vet hun kommer til å ha, er at lungene ikke kommer til å fungere 100%...kanskje 90%...det kommer ikke til å hindre henne i hverdagen, men hun kommer nok ikke til å bli en OL mester i noe...(ikke at vi har så altfor mange av de i familien fra før av heller da...)

Håper dere koset dere på shpping sarp og jeaant! Det er alltid gøy å handle til den lille...

Og dere, dere er hjertelig velkommen hit på besøk, hvis dere vil:)

klems

hei Thea!

Så flott at hun legger på seg og er i form, dette kommer til å gå så bra så!

Vi har vel nok av Ol mestere fra før av vel!!!

Alt er bra her, bare litt slit med bekkenløsning om dagen, så jeg jobber fortsatt 50 %. Bare 5 uker igjen å jobbe nå så blire ferie og permisjon, skal bli godt!

Fortsett å kose dere, klem fra Sarp.

Nå ble jeg glad Thea, jeg har tenkt så mye på dere idet siste:) Så flott at lille jenten vokser og har det bra:) Når legen sier sånn, da går det bra. Husker selv hvordan det var den gangen gutten min kom for tidlig, ikke så tidlig som Lotte, men moro er det ikke uansett. Han ble født med astma, pga dårlige lunger, og de har han faktisk vokst av seg idag. Og husker det med hjerteklaffen, men heldigvis lukket den seg hos Fredrik av seg selv. Regner med at hun er innlagt til rundt termin, men kommer dere til å bli flyttet til Fredrikstad etterhvert?? Hvis ikke kommer jeg gjerne inn på besøk, gleder meg til å se lille gulljenten:) Jeg har mobilnummeret ditt etter treffet, så jeg kan jo sende deg en mld hvis det er greit.

Fortsatt lykke til:):):)

Annonse

Jeaant: Ja, når man får et prrematurt barn, hører man plutselig om "alle" andre som har det også. Og det er godt. For man kan føle seg ganske så alene inni mellom...men men... vi har heldigvis fått kontakt med et par på samme avd, som fødte i uke 27, så godt å ha noen å prate med i gangene.

Ja, som sagt, det er bare å komme innover. Lotte er mottakelig for besøk hver dag hun :)

Takk igjen for mange varme tanker:)

Thea

Som tidligere har jeg ikke vært aå aktiv på denne linken, men allikevel er jeg hver dag inne for å sjekke hvordan det går m/ deg Thea. Merkelig hvordan en som gravid kan sette seg inn i og relatere seg til andre i samme situasjon. Veldig hyggelig å høre at alt går bra med deg og din familie:) Lykke til videre:)

Klem fra haldenseren:)

xmilla: takk takk! Godt å vite at så mange sender oss varme tanker...og jeg begynner å tro på at de har kommet til rett sted nå!

For idag er Lotte tatt av respirator:) Men hun får hjelp på annen måte nå da. Det er noe som heter Cpap, og hjelper barnet med å puste, men barnet må puste selv. Det er et stort skritt i riktig retning:)

Dagens vekt: 770gram...

Ellers alt bra alle sammen?? Hvordan er formene deres om dagen? Vil vite hva jeg går glipp av...hihi...

Thea

Jeg blir så glad hver gang jeg leser om Lotte:) Hun er en liten inspirasjonsklide:) Så fint at hun er på cpap da, husker gutten min lå med det og. Dette går jo strålende:)

Hadde egentlig tenkt å komme på besøk, men har blitt skikkelig syk, tett i pappen og hoster og harker.

Ellers er formen topp, magen vokser som et uvær, og hun sparker hele tiden. må jo si at det begynner å blir litt tungt da. men nå er det bare 10 uker igjen:)

Ellers er halsbrann en fin ting, vet ikke om det er så mye å gå glipp av jeg....:)

Så fint at alt går bra Thea:)

Jeg har det stort sett bra. Jeg ble sykemeldt først 40% og fra 1/5 100% for bekkenløsning. Får behandling hos fysioterapeut. Helt en annen verden å være gravid m/ bekkenløsning uten å jobbe:) Lilletulla er aktiv i magen og det er så godt å kjenne:), selv om det noen ganger går ut over nattesøvnen..hi hi..Nå gleder jeg meg bare til feriepenger og skattepenger kommer så vi kan få handlet inn mer til lillejenta:) Lykke til videre og tenker på dere:)

ja er så flott å høre at det går bra med dere Thea, hadde vært koselig å tatt en tur å besøkt dere på sykehuset etterhvert.

Her er alt som før, bekkenløsning er ikke godt, men går greit.

i dag er det nøyaktig 10 uker til termin, oj som det nærmer seg.

var på svangerskapskurs og alt ble mer virkelig da!

Jeaant: Håper formen din er bedre, ikke no godt å være forkjøla!

klem fra Sarp.

Hei hei.

Her går det bare bra :) har 12 uker igjen nå, og merker det på kroppen...

heldvigvis slipper jeg å jobbe hver dag nå, å det er deilig.

var på 3d ultralyd, og det var fortsatt gutt... får vel vente på litt feriepenger åsånn vel, og få handla inn litt til. venninna mi skal ha baby-shower for meg på søndag :) gleder meg veldig til det :)

hvordan går det med alle andre?

hei alle sammen!

Nå nærmer det seg ja, i underkant av 9 uker...oj, syntes tida går kjempefort jeg.

Full fart på jobben om dagen, men nærmer seg ferie om 2,5 uke, det blir digg det, da skal jeg ordne og pussle her hjemme til lille Hedda kommer!( hun har hatt navnet Hedda i 4 uker nå, så jeg håper det blir det, hehe) Var hos jordmor på onsdag og hun har snudd seg med hodet godt ned allerede og det er jo fint.Fikk også vite at hun ikke blir så stor, ca 3000.3500 g trodde jordmor.

Ellers så håper jeg alt står bra til med dere Thea?

Trine: babyshower høres kjempeartig ut, så gøy, kos dæ masse!

Jeaant: Klar for en shoppingrunde eller no snart?

Sarp: Hedda er kjempe fint navn! Men bare vær forberedt på at når hun kommer ut at hun plutselig bare "er et annet navn"! Det fikk vi oppleve...

Lotte var ikke første valget vårt, men når hun kom ut bare måtte hun hete det:) Det passet henne så godt...rart det der altså!

Lotte er forresten 909gr idag:) Og imorgen er hun 6uker allerede... tida flyr selvom vi bor på sykehus. Men nå skal vi snart overflyttes til Fredrikstad. Det skal bli godt...for da kan vi bo hjemme.Og det skal bli godt å nyte noen kvelder hjemme på sin egen veranda...selv om vi selvgølgelig blir mye på sykehuset. Men hjemme er best-uansett hva andre sier!

Vi skulle egentlig bli overflyttet iløpet av tirsdag/onsdag...men så har Lotte slitt med slim i halsen/svelget som hun ikke klarer å kvitte seg med selv. Så da må vi nok bli her litt lenger...

Ellers? Sliter dere i varmen?

Det gjør jeg, og jeg har ikke engang stor mage lenger... men tror kroppen min reagerer anderledes på varmen etter HELLP.

skriv å fortell hvordan det går:)

klems

Hei Thea.

Så fint å høre det går bra med Lotte. Hadde vel vært deilig å kommet til Fredrikstad, kan jeg tenke meg... man blir vel litt smålei av sykehus. hehe.

Jeg har hatt baby-shower idag!! Fått masse fint.. Trengte faktisk alt også, så er veldig fornøyd :)

Godt å høre at det går fremover Thea. Lykke til videre:) Ellers til alle de andre på linken: lykke til i innspurten:) Har dere kjøpt inn det meste eller masse igjen? Jeg venter på skattepenger og feriepenger. Har ellers kjøpt vogn, stellebord og seng. Kjæresten skal pusse opp (jeg har bekkenløsning) og det går sakte..men tror vi skal komme i mål. Kjenner jeg gjerne skulle kommet litt lenger med redebyggingen...hi hi....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...