Gå til innhold

Flere fra fredrikstad/Sarpsborg?


Thea <3 Lotte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg skal ihvertfall på Pizzanini ikveld...føler for å være litt sosial nå. er jo litt spent også da, siden det er første gang jeg er på BIM-treff.

Jeaant: da er 1.4 notert som en aktuell dato for din del...

 

snakkes

 

Thea:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trine

 

Javel, vær sånn du:) Kos deg hjemme da, og vi får håpe du får litt mer krefter etter denne uken. Har du fått UL time eller? Jeg fikk min 4 dager etter at jeg var hos legen på rutinekontroll...

Vel, jeg får se å manne meg opp til dette treffet jeg da...

 

Thea:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

Takk for kjempekoselig første bim treff i kveld!

Jeg kom på når jeg kom hjem at jeg skal ha kveldsmøte på jobb til tirsdan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du skal på møte, sarp. Tror jeg skal klare å komme meg ned der. Er blitt syk så håper denne forkjølelsen ikke henger i så lenge. Det var hyggelig å treffe dere da. Blir koselig med treff hjemme hos Thea og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Må nok melde avbud i kveld til BiM treffet. Går på 4. dagen med kronisk hodepine. Har vært forkjølet hele helgen, så det henger nok i enda. Håper det blir et nytt treff da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har et tips til billig kjøp av bilsete, 0-13 kg, Graco heter merket. Base, sånn at man kan lett ta det ut og med seg.kostet 699 svenske kr, er fjordårets modell som de selger billig ut. På Happyland. Kjøpte det i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at vi deler tilbud! Nå er det også -20% på alle bilseter på babyshop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd i dag og alt var bra. Vi får ei lita snuppe, hehe!

Termin ble flytta fra 4-6 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så stas:) Idag er det kun en liten uke til jeg skal på UL, og jeg kan nesten ikke vente...

 

MEN dere: passer det med et treff hos meg tirsdag 01.04.08????Kveldstid...

Sender alle som har vært med på dette innlegget en melding.

 

Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!! Var på UL på onsdag. Alt er bra med babyen:) Flyttet termin til 9/8. Vi får nok se en jente ifg. jordmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL dagen før treffet hos deg. Da er jeg nesten 20 uker på vei, så det er kanskje i seneste laget, men fikk ikke time før. Spent på om alt er bra og om det er mulig å se om det er gutt eller jente. :-) Formen er heldigvis bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Var på UL igår. Alt var bra med babyen, frisk og fin. Det var deilig å få vite. Er jo alltid litt bekymret, men fikk desverre ikke vite kjønnet. Så nå gleder jeg meg bare til 3D ul litt senere. Skal ringe de idag og høre når det er best å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) kommer fra sarpsborg,men bor nå i mysen da:) men har termin den 6.august:D kommer til å være mye i sarpsborg både før og etter at babyen våres har kommet:O) hadde vært koselig å blitt kjent med flere som skal ha i august som er i fra særp:=)

Klem Hege=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til deg og. Vi er etterhvert blitt mange på denne tråden, koselig hvis du kunne kommet på BiM treff i morgen på Peppes i Fredrikstad da:)

Er ikke fra særp jeg da..... Innflyttet bergenser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL igår! Og for flott opplevelse!Men lille nurket hadde best seg for å "bare" vise oss ryggraden sin...flott den altså, men vi var litt mer nysgjerrig på det som var forann. JM var ikke fornøyd med undersøkelsen, så vi får en til:) Ikke lei meg for det jeg altså... fått ny termin da, og det er 18.08.08, på ett årsdagen for bryllupet vårt! Slå den dere!

 

Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...