Gå til innhold

Flere fra fredrikstad/Sarpsborg?


Thea <3 Lotte

Anbefalte innlegg

Jeaant! Gratulerer så mye med lille tulla:) Ble født på bursdagen min hun da. En flott dag og ha bursdag på..hi hi:) Lykke til videre i gledesrusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo folkens!

Nå er vi kommet til Fredrikstad Sykehus:) Vel, egentlig kom vi 10.07, så vi har vært her noen dager nå. Men det ehr skjedd så mye på de dagene, at jeg er rent forundret over hva denne jenta klarer.

Hun er fortsatt på Cpap, og klarer seg kjempe fint.

Hun har kommet ut i egen seng, og trives kjempe godt. Hun har roet seg så godt der. Også har hun begynt med klær:) Så nå ser hun ut som en ordentlig baby. Og det er så godt å se...

Igår badet hun for første gang. Litt usikker på hva hun syntes om det, men det gikk greit.

Hun har begynt å trene å spise fra flaske. Hun tar mellom 4-7ml hver gang. Men alt er jo en start.

 

Hvordan går det med dere da damer?

Noen som er rimelig fødeklare?

Er dere på Facebook?

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thea!

Så flott at alt går så bra, hun må være kjempesterk den jenta!

Har 15 dager igjen til termin og føler meg fødeklar nå ja, masse kynnere og murringer hele tida..

Er jo ikke utenkelig at jeg også snart havner på sykehuset, og da hadde det vært kjempekoselig å truffet dere og fått hilst på Lotte.

Klemmer fra fødeklar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Så bra Lotte klarer seg så fint, Thea. det er flott å høre :)

Nå nærmer det seg jo for alle oss andre også. Syns det er litt skummelt jeg. Er jeg helt alene om det eller...? hehe.

men skal bli moro å få hilse på han lille Noah også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere jeeant. Nå egynner det jo å nærme seg for alle ja. Gleder meg til å endelig skulle få møte den lille tulla i magen. Men nå først blir det båttur i det fine været:) kos dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Sarp: Ja, det hadde vært koselig om dere "stakk innom" før dere evt drar hjem fra sykehuset:) Du har nummeret mitt?(95836302)

Men sørg for å holde henne inne litt lenger...hver dag teller. Skjønner godt at du er lei da, men heller etter en før! Tro meg:)

Trine: Fødeklar? Skjønner godt at du er littengstelig for det som kommer. Man vet jo ikke hva man går til...

Du må gjerne "stikke innom" før du drar fra sykehuset du også altså:) Besøk er bare koselig.

 

Lotte er idag 1754gram, og har klart seg uten mamma og pappa i helgen. For vi var i bryllup i Trønderlag, og giftet bort søstra mi!

Hun hadde visst koset seg, selv vi ikke var der hele lørdagen...men gud hvor godt det var å komme tilbake til henne istad og si god natt!

 

LYKKE TIL JENTER!!!

Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea: Ja hadde vært koselig å tatt en liten tur innom når vi er på sykehuset. Når det skjer er usikkert, men var hos jordmor i dag og ho tippa faktisk at ho kanskje kommer i løpet av helga.. Hun ligger dypt nede i bekkenet nå og presser på så jeg blir helt sprø!

Men vi får bare vente å se, håper ihvertfall at j slipper å gå så mye over, spesielt i denne varmen...

Stresser ikke nei, hun får komme når hun kommer, er bare så forferdelig nysgjerrig på å få møte lille jenta vår, gleder meg masse!!!

Jeannt var på besøk hos meg forrige uke, og Emeline er så skjønn!

Hun fortalte meg at hun hadde sett bilder av Lotte og at hun var så vakker, gleder meg til å se henne, lille fighteren!

 

Ellers så vil jeg ønske alle lykke til her inne- og tenk positivt-det nærmer seg nå!

 

klem fra Sarp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og takk for gratulasjoner:)

 

Emeline er nå 3,5 uker, og hun vikser og vokser, hun er ca 3 kg nå!!! Og har faktisk vokst ut av sitt første klesplagg!!! Mor er litt stolt nå..

Ser ut som at gulsotten er noenlunde vekk også.

har laget babyblogg, så dere må titte der: http://babyblog.no/blog/964/blog/box/null

 

Håper alle holder ut i den varmen som har vært, og at det snart nærmer seg fødlser:)

Lykke til på slutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei.jeg fikk ei lita tulle på onsdag.

Fødselen gikk kjempegreit-flott opplevelse!

Nå er det amming som står på programmet, og masse kos!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh gratulerer så mye. heldige dere.

 

trine: jeg har termin 21, så det er vel 10 dager idag. Hvis ikke jeg skulle gå på overtid da.... Men det har jeg ikke mye lyst til, for nå er det på tide å få hilse på lille gull i magen syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født:) Lille Leah Emilie kom til verden den 11/ 08 etter halvannet døgn etter vannavgang. Tøff fødsel som endte m/ keisersnitt og ett lite opphold på nyfødt intensiv. Vi er nå hjemme og koser oss med lille tulla vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med tulla xmilla. Nå er det tre dager igjen til termin her, men det kjennes ikke akkjurat ut som om noe skal skje med det første. Sååå utolmodig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, her popper det unger ut:)

Gratulerer til alle sammen...endelig deres tur til å skifte bleier også:)

 

Lille Lotte, som nå har blitt "stor", har nå snart tenkt til å bli med oss hjem fra sykehuset:) Det blir så utrolig deilig...tenker nok vi er hjemme iløpet av 10dagers tid:) Det blir stas...

Ellers er vi ute å triller hver dag, når det er pent vær, så hvis noen har lyst til å trille en tur i Fredrikstad en dag, må dere gjerne melde ifra:) Vi får dessverre ikke trille når det yrer eller regner enda, da vi ikke helt vet hvordan lungene hennes vil reagere på det enda.

Hun er 2500gr nå:) og helt uten pustehjelp. Hun har kun litt O2 i nesa..

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig deilig det blir for dere å få dra hjem fra sykehuset, er sååå glad for at lille Lotte greier seg så bra!

Er klar for trilletur ja, Jeaant var hos meg på tirsdag og trillet tur, koselig, blir gøy når du kan bli med også!

Ellers så koser vi oss om dagen, eneste som er litt slitsomt er at hun er våken på kvelden/nattan, så blir lite søvn, men men det overlever vi!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...