Gå til innhold

Flere fra fredrikstad/Sarpsborg?


Thea <3 Lotte

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har termin 14.august, og lurer på om det er flere i området som venter rundt der. Det hadde jo vært koselig å bli kjent med noen herifra her på BIM.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi :) Hei hei :D

Jeg skal jo ikke har barn i august da, men jeg må jo si hei når jeg ser deg! :) Håper alt er bra med deg :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! jeg er 27 år, bor i sarp og har termin 4 august.

syntes også det hadde vært koselig å bli kjent med noen som skal ha barn rundt samme tid. Var på ultralyd i går og der var det et aktivt vesen som surret rundt, hehe.

Jeg går vel snart over i andre trimester jeg, er 12 uker på vei i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Jeg bor på Årum, så teknisk sett er det Fredrikstad. Men jeg er fra Sarpsborg/Borgenhaugen...du da? Spennende vi har jo termin nesten samtidig. Alr bra med deg da? Jeg har nettopp sluttet med konstant kvalme...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Så spennende, vi har ikke vært på ultralyd enda vi da. Venter til 18uker, hvis alt går som det skal da. Alt bra med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ

 

Jaså, så du lusker rundt her enda:) Alt bra her vettu... endelig blitt kvitt den konstante kvalmen:) Veldig fonøyd med det...

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja formen er stigende, er kvitt den verste kvalmen nå og det er jo så utrolig deilig, nå kan jeg være meg selv igjen! Formen din da?

tok tidlig ultralyd pga at jeg mista sist gang, så nå kommer alt til å gå bra, var utrolig å få se den lille, gled dere til ultralyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheaJenshagen:

Hei, har ikke vært her på lenge nå..... Jeg bro på Grålum. Er 12 uker på vei på fredag.

 

 

Her blir formen faktisk bare verre og verre. Mye kvalme og oppkast.

 

Gleder meg til første kontroll på torsdag, har allerede vært på to UL pga tidligere situasjoner. Håper jeg får høre hjertelyd!!

 

Noen av dere som allerede har fått mage??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grålum? da bor vi ikke langt fra hverandre da jo, jeg bor på Hannestad!

Så slitsomt å være i dårlig form, du blir sikkert snart bedre, de fleste blir det fra uke 12..

Magen har såvidt begynt å bli synlig her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro:)

Vi burde nesten hatt et BIM treff etter hvert.

Ja, håper virkelig på bedre form snart, det eneste som er bra med dårlig form er at jeg ikke orker sjokolade og lignende.... Orker bare sunn mat, masse grønt og frukt. Merkelig... Dilla på agurk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk?hehe, artig! Merkelig hva man plutselig får dilla på, jeg har helt dilla på appelsiner og appelsinjuice jeg! Drikker ca 1 liter om dagen.

Er jo bra at vi har dilla på sunne ting, så langt i alle fall.

Ja hadde vært kjempekoselig med et bim treff snart.

Håper formen din tar seg opp, jeg er bare enormt sliten etter jobb jeg, får ikke gjort så mye på kveldene akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, heldigvis ikke dilla på masse godterier og snacks, det hadde blitt litt tungt til slutt tror jeg.... Er egentlig en godtegris til vanlig nemlig...

Er på en måte litt heldig som er sykemeldt pga av en trøblete ankel, pgs formen, men likevel savner jeg jobben, det er kjedelig å bare gå hjemme.

Håper at du får litt mer energi etterhvert da, tror det pleier å bedre seg i 2. trimester. Håpe, håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vet hvordan det er å være godtegris, men har heller aldri spist så lite godteri som nå!!!Eneste som frister litt om dagen er kvikk lunsj...

Ja håper å få litt mer energi etterhvert, og håper kvalmen din gir seg snart!

Vi får bare tenke at dette er virkelig godt for noe og verdt det- for det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke dilla på noe enda jeg da...men kan ikke drikke juice, for da spyr jeg. Så litt rart å høre at andre får dilla på det...men brødmat spiser jeg mer og mer av, kanskje jeg får dilla på det:)

Magen min spratt frem når den værste kvalmen ga seg, for en uke siden idag. Det hadde vært kjempe koselig å treffes da...litt artig å kjenne flere i samme situasjon.

 

Thea:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle... Har vært på enda en UL i dag. Det var bare helt herlig!!!!! En liten krabat som sprelte rundt der, og vinket..... Fikk med meg fire bilder og fikk lov å filme med mobilen. Pluss at jeg fikk høre hjertelyd, det var bare helt fanastisk. Vi fant nemlig ikke den hos legen...

Gled dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, og så gøy at alt stod bra til med den lille, det er jo bare helt fantastisk å se. Det ble brått mer virkelig eller?

Ojsann 7 august, bare tre dager etter meg, hehe, brått så havner vi på sykehuset på samme tid!

Jeg ble så letta etter jeg var på ultralyd for en uke siden, at jeg tror formen faktisk har tatt seg opp etter det, man tenker jo mye rart de første ukene før man har sett at alt står bra til med nurket.Nå kan vi bare kose oss og tenke framover, er så gøy å planlegge, jeg nyter hvert sekund!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lettet og. Deilig å vite at alt er ok etter 12 uker. Tror nok at det gjør noe med psyken, den dårlige formen, iallefall for meg. Merker formen er verre når jeg bekymrer meg. Men nå satser jeg på topp form, føler meg litt bedre etter jeg fikk begynt å trene igjen og.

Håper å få vite kjønnet på ordinær UL, da skal jeg shoppe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 12 uker er vikrkelig en milepæl ja, når man i tilegg har sett at barnet har det bra så er oddsen for at dette kommer til å gå bra svært stor! Nå er det bare til å glede seg til den ordinære ultralyden!

Vi vil også vite kjønnet, hvis de ser det da. Gøy å kunne handle litt Gutte/jenteklær også, hitill har jeg kun shoppa noen hvite bodyer og litt småting. På babybutikken på borg storsenter er det 70% på alle varer forresten, vet ikke hvor mye de har igjen, men jeg shoppa noen bodyer, smekker, kluter, og teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg shoppet litt og... Litt kluter, tisselaken, teppe og stellebord. Har også kjøpt bilsete og vinterpose på tilbud på Siljes i Fredrikstad. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til Sverige senere, der er visst iallefall 3 butikker, kan jo være at det er litt billigere der. Verdt en titt iallefall. Det koster å bli foreldre... Har nesten ingenting etter førstemann heller. Men skal få låne litt av venninner da, det hjelper jo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og shoppe, men koster ja, er så mye man trenger!

Har hørt at man kan spare litt på å handle i Sverige.

Hvor ligger Siljes?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...