Gå til innhold

Flere fra fredrikstad/Sarpsborg?


Thea <3 Lotte

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt vogn...synes det er litt tidlig jeg da...men synes det er gøy å titte litt da. Alt blir sikkert mer virkelig på UL...men jeg har ikke fått time enda...venter i spenning.

 

Jeg er 14+2 i dag og kjenner ingenting...men det er tidlig enda..og jeg er førstegangsfødende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei alle sammen:)

 

Så mange vi har blitt her nå. Det er gøy vettu. Hører dere snakker om BIM treff, og jeg er med. Og kan godt invitere dere alle(og selvfølgelig er Halden invitert også) hjem til meg en dag, hvis dere vil?

 

Jeg skal til legen imorgen, og da bestiller hun nok UL time. Gleder meg så fantastisk mye til det. Nå har jeg gitt opp alle mine vanlig bukser, for magen har kommer for fult. Blir 50% symeldt nå, pga kvalme og oppkast hver dag. Da er det rimelig tøft å være på jobb... flere som fortsatt har problemer med det?

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Trine.

Ja, så du måtte melde deg på du også:) dette blir spennende altså:)

 

klems Thea, fra nesten nabobutikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig med hjemme BiM-treff:)

 

Uff, har kvalmen kommet nå, eller har du hatt det sånn hele tiden???

Har heldigvis noenlunde gitt seg hos meg.

 

Er sykemeldt 100% egentlig pga av en trøblete ankel, men går nå over på svangerskapspenger, kjipt... Får dagene til å gå med å trene litt da, men det er utrolig kjedelig å bare gå hjemme.

 

Fått mage du og ja... merkelig, plutselig bare begynner den og vokse for fullt. Har måtte gå med mammabukser lenge, fikk veldig fort mage, mest luft var det vel, men den ser ut som en gravide mage.

Noen andre som synes det nesten er litt rart når den begynner å vokse????? Har jo født før, men denne gangen er det veldig annerledes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeaant: Så bra å høre at du er fornøyd med vogna.Ble vognkjøp på oss i går også, teutonia prestige, kjempeflott vogn og billig!

Hehe, gøy at magen vokser da, merker det godt nå!

 

Thea: Så ille med den kvalmen, forstår at det blir vanskelig å jobbe da, håper du blir bedre snart! Bim treff høres kjempekoselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg hørt det lille nurket sin hjertelyd:)Det var veldig flott å høre...

 

Vel, kvalmen har vært av og på siden uke 8...sukk...nå er jeg dritt lei den spyinga.

 

Hva sier dere om et treff i Mars?? Da har vel kanskje de fleste av oss vært på ultralyd?

 

klems*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea: Ja, måtte jo melde meg inn til slutt jeg også.. :) men skjønner ikke en dritt av babyverden da. kanskje bare jeg som er litt små dum!? haha-

 

snakkes vel imårra eller noe vel, nå er det tid for senga og lese svangerskapsbok for sambo. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Henan:)

 

Treff i mars blir helt topp:) Skal på UL 10. mars.

 

Til sarp: Grattis med ny vogn til deg og. Det blir brått litt mere virkelig da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi satse på i slutten eller midten av mars? Når passer det for dere? Jeg har ikke fått UL time enda, men sekvisisjon er sendt..tar det lang tid før man får svar eller????????

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt i forveien får man egentlig UL time??

 

Påsken er i uke 8, så det er ganske sent i mars mnd.

 

Når har dere her inne antatt termin?? Jeg har 5 august.

 

Hvor gamle er dere? Jeg er 30 år.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken er uken etter, skjærtorsdag er 20. mars, så kanskje etter påske slik at alle har fått vært på UL. Jeg går sykemeldt, så det passer som regel for meg, untatt mandags kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av mars høres bra ut!

 

Jeaant: Ja, vogna står fortsatt i stua den, må beundre den litt før vi setter den inn på et rom, hehe...

Små barn-store gleder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan ta det mot sluten,evt i månedsskiftet:) Påsken er i uke 12, ikke 8. Da hadde det vært skremmende nærme...

Jeg skal ha ferie uke 11..deilig. Nå er jeg 50% sykmeldt for å prøve å holde på den lille energien jeg har igjen.

 

Flere som fortsatt er kvalme og spyr? Det er jo ganske sent for slikt, men...

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med vognen, sarp:)

 

TheaJenshagen: Har en venninne som faktisk ikke ble kvalm før etter de tre først mnd, så alt er mulig. Men jeg håper for din del at det gir seg snart, hverdagen blir så mye lettere da. God bedring:) Regner med du har fått med deg alle tipsene for kvalme, så jeg skal ikke komme med flere.... Bare et lite... Eller vet ikke om jeg kan kalle det tips, men det eneste som hjalp meg var å ta alt i mitt tempo. Var skikkelig egoistisk en stund, men det hjalp. Måtte jeg legge meg ned, så gjorde jeg det osv. Ikke alltid like lett med en gutt på seks år, men der har samboer vært flink å hjelpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeaant: Koser oss med vogna, men i kveld skal den settes inn på rommet, hehe!!!

 

Thea: Føler med deg og håper du snart blir kvitt den kvalmen. Var ganske kvalm selv de første 10-12 ukene og det er ikke greit!

 

I dag fikk jeg frokost og konfekt av søte samboeren min. Han hadde stått opp tidlig, lagd eggeomelett og crossanter til meg, det var jo morsdag, ble så glaaad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Får melde meg på her jeg også. Er fra sarpsborg og har termin 17august:)

Har nettopp lagd en bim treff invitasjon for sarpsborg, håper det er noen som er klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Mange som har tenkt seg på Pizzanini til mandagen eller? Da skal det være bim-treff...

Ellers? Noen som er klare for Bim-treff hos meg mandag 31.03 eller tirsdag 01.04?

 

Thea:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.tenkte å dra en tur på mandag ja, du da?

bim treff i slutten av mars/begynnelsen av april høres bra ut, da har vel også alle vært på ultralyd også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...