Gå til innhold

Flere fra fredrikstad/Sarpsborg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vil jeg vil veldig gjerne vite det...Frode må bare ta imot han da vettu! Ikke bare en som kan vite...

Vil minne alle her til å sjekke postkassen sin! Det skal være sendt ut invitasjon til BIM treff 01.04 hjemme hos meg der! Svar om du kan, eller ikke! Hadde jo vært koselig om alle som "snakker" sammen her kommer...føler vi begynner å bli ganske kjent nå.

Hilsen

Thea

• 2 uker senere...

Hei alle sammen.

Nå har vi ikke vært så flinke og oppdatere hverandre i det siste synes jeg. Vi må skjerpe oss......:)

Er endelig over halvveis, 21 uker idag, synes det går sinnsykt fort nå, deilig!!! Masse liv i magen, litt plagsomt til tider, men deilig samtidig. Håper alle er i form og at alle har hatt en fin påske:)

Hei hei.

Jeg er i uke 19 sånn ca nå.. skal på ul på fredag. Håper på å få se hvilket kjønn det er assa :) vil så gjerne bruke penger. hehe.

men jeg har fortsatt ikke kjent noe liv jeg.vet ikke hvor normalt det er jeg, men folk har jo kjent spark ågreier jo.. trodde det var litt tidlig jeg da. men vi får se påå fredag åssen det såtr til nedi der. regner med at alt er bare bra :)

Annonse

hei, ja nå er det lenge sia sist j skrev her.

Hatt en super påske, slappa av og vært en tur i gøteborg, shoppa den søte kjolen på Sara der,,hun skal ikke mangle på klær nei, har shoppa en del alt vi og det har mamma og søstra mi også, hehe, stas!

Er det mange som er klare for bim treff hos Thea til tirsdagen?

Hei

Da nærmer treffet seg, og litt vei forklaring må til for at dere skal finne frem. Jeg skriver forklaring med utgangspunkt at dere kommer RV111 eller RV109/E6 fra Fredrikstad:

RV111:

Kjør mot E6

Kjør forbi avkjørselen til Årum skolen

Ta første til høyre(før du kjører over E6)mot Borge

Ta første til venstre, kjør opp en bakke

Ta første til høyre(krapp sving), kjør over 1-2 fartsdumper

Ta første til venstre(opp en bakke)

Kjør rett frem...

Da ser du Mellemløkka på et skilt litt lenger ned i gaten, til venstre

Jeg bor i nr 8, en grå firemannsbolig

RV109/E6

Kjør mot E6

Kjør over Sandesundsbroen(E6), kjør av første avkjørsel

Kjør til høyre i rundkjøring

Ta første til venstre(mot Borge)

Følg fra punkt 3 over i forklaring fra RV111

Dersom dere har GPS, finner dere dessverre ikke Mellemløkka, da gaten er for "ny", men dere kan prøve Blåveisveien, det er nabogaten vår.

Jeg er å treffe på 958 36 302 dersom dere skulle rote dere bort:) Jeg har guidet et par taxi til oss nå, så jeg skal nok klare å guide dere også:)

Gleder meg masse til dere kommer. Jeg serverer kun lett mat, ikke noe middag.

Hvor mange kommer? Ikke alle som har svart på mailen i postkassen...

Thea

Takk for i går, var kjempekoselig!

Tråkker til med å invitere dere som er på denne

Fredrikstad/ Sarpelinken hjem til meg tirsdag 29 april.

Bor på Hannestad, men er en stund til så veibeskrivelse legger jeg ut på denne linken når det nærmer seg.

Håper det passer for alle!

Annonse

Det blir nok en del shopping snart ja... Har den lengste handlelisten.... Kommer plutselig på noe jeg brukte mye til guttungen, pluss alt det jeg bare har lyst på..... En venninne av meg hadde kjøpt noe lurt, det var et speil hunhadde satt på nakkestøtten bak i bilen, slik at hun kan se babyen når hun kjører, det tror jeg at jeg og skal kjøpe.

ÅÅÅÅÅhhh, kan ikke tiden fram til 3D ultralyd gå litt fortere???? Vil hanlde jeg og. Generelt synes jeg tiden egentlig gåt veldig fort nå, men har ekstremt mye forventninger til den dagen: 29. APRIL!!!

Hei

Takk for sist ja. Blitt dårlig med respons fra meg i det siste, men er så fryktelig sliten etter jobb. Var hos JM igår, og hun foreslo at jeg skulle søke om Svangerskapspenger(starte med 50%), i og med at jobben min må gjøres stående, og det kan ikke jeg i 8t om dagen lenger.

Jeg er megaklar 29.04. Får håpe det kommer flere da...veldig koselig å møtes å snakke om alt som dukker opp hodene våre ihvertfall:)

Ellers, min lille frøken har blitt veldig aktiv den siste tiden. Nå kjenner jeg liv hele tiden, og spesielt om kvelden. Det er nok ikke lenge til min mann kjenner det nå...Utrolig deilig å kjenne liv hver dag da:) Litt betryggende er det jo...

Thea

Synes det hørtes fornuftig ut. Ikke slit deg helt ut.

Masse liv her og, går også bare og venter på at sambo skal kunne kjenne det, han har bare kjent det litt en gang. Hunden har iallefall kjent det........

Koselig at du og kommer 29.4, det var så koselig sist gang:)

Hei

Det har kommet en ny en som heter "Den store norske navneboka" 9788248907138, og den inneholder det meste du kan tenke deg av navn og statistikker(frem til 2006). Står ofte å titter litt i den på jobb selv, for der er det også delt inn i noen forskjellige kategorier...

Ellers blir det "Hva skal barnet hete?"9788251625296, den kommer i ny utgave nå, så da er det lov å håpe at de har oppdatert den.

Jeg er helt enig med deg, like rå ha det forann meg...bla litt frem og tilbake...

Ellers har vi "Mamma for første gang" av Gro Nylander til 199kr nå! Det er knall pris. Og du får det kun hos Ark!(ord pris 329kr). Den boken er gull verdt...

Lykke til:)

Thea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...