Gå til innhold

Er den norske statskirke katolsk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frk:

Nå blir det litt rotete her. Er det om korta dine ment som et tilsvar til meg? I så fall skjønner jeg ikke helt hva du vil si, og jeg aner ikke hva meningene dine om innvandring og rasisme er.

Skrevet

neffi, de KAN gjøre unntak. Men da er det en grunn til det. Enten at det er få kvinnelige søkere, få søkere med minoritetsbakgrunn, at man har utdannelse eller praksis som er særlig relevant som spiller inn, o.l.

Men skulle jo tro at HI vet noe om det i så fall.. Merkelig å ikke vite søknadskravene, dog.....

Skrevet

Ja var ferdig med det når jeg var 18 med vgs... og fengselskolen er vel ikke noe høyskole?

har jobbet med pu... Ikke noe mer enn det egentlig... søkte fikk svar... snakket med de. Og kom inn...

hadde en som kjenner som hjalp meg litt....

Skrevet

Sjiraff:

Du behøver ikke lese mellom linjene for å se at jeg mener det er fantastisk tåpelig av noen å uttrykke fordommer mot muslimer uten å vite en dritt om religion.

Men jeg skjønner ikke hva det har å gjøre med "personer jeg ikke vet noe om."

Skrevet

Mener vi "snakket" om det på krangle en gang....tror vi er i samme spor når det gjelder innvandring og rasisme.

Jeg sitter i hvertfall med en følelse at flere i denne tråden, inkl. deg, allerede har stemplet Hi som dum, teit, uvitende, løgnhals osv. osv..

Skrevet

Hvis du tar en titt høyere opp så skriver du at du går på høyskole...

Sorry...men tror ikke det døyt på hva du sier....

Skrevet

Og litt lenger ned der igjen skriver jeg at jeg ikke gjør det? Jeg bryr meg vel hva du tror på;)

Skrevet

Mangler evne til å lese en sammenheng eller?

Skrevet

vgs er ikke lik studiekompetanse...bare så du vet det...dersom du har helse og sosialfag er ikke det studeiekompetanse...

du driter deg så lodrett ut...

Skrevet

Frk:

Ja, det kan godt hende - jeg bruker ikke å huske meningene til ulike nick her (sånn utover at sug lut er klinbar).

Jeg er helt med på at jeg synes HI fremstår som uvitende, og jeg synes defintivt det er dumt/teit å gi uttrykk for fordommer mot muslimer når man etter eget utsagn vet fint lite om religioner.

Løgnhals har jeg ikke sagt noe om, men det er jo en potensiell mediesak om det er slik at kjennskap og vennskap kan få folk inn på fengselsskolen uten å oppfylle opptakskravene.

Skrevet

Når begynte du på skola? Hvor hadde du praksis?

Skrevet

To år på helse og sosial og et påbyggings år? jeg veit ikke hva det er lik jeg? Jo studiekompetanse...

Skrevet

Hun blir vel 21 iløpet av skoleåret? Altså det året man søker om opptak i.

Skrevet

Hun skriver at hun GÅR fengselsskolen. Så eneste måten at hun har kommet inn under vanlige krav, er hvis hun begynte i dag. Begynte hun i fjor eller enda tidligere, fylte hun ikke 21 år i løpet av opptaksåret.

Skrevet

Sjiraff:

Ingen grunn til å være bitchy, hva? Jeg ser fint hva du sikter til, men er ikke enig i at det er en sammenheng. Når jeg setter premisser for at det er dumt, så vet jeg jo åpenbart noe om personen. Nemlig at den oppfyller premissene. Om personen ikke oppfyller premissene jeg setter for å kalle den dum, så har jeg jo ikke kalt den dum.

Skrevet

:o)

Litt usikker på hvem av oss som fremstår som mest bitchy i denne tråden..

Ha en fin kveld!

Skrevet

Sjiraff:

Øh, javel. Fantastisk resonnement, gratulerer.

Skrevet

Kjære dag BiMbAmBoM!!!!!

Må innrømme at jeg stusset litt på om det var et seriøst spm eller ikke, det er vel noe "alle" egentlig burde vite......

MEN.......at du skal være en dårlig mor eller menneske, dum osv fordi du ikke visste det.....nei det synes jeg ikke..... Jeg synes man er MYE dårligere menneske dersom man ikke kan uttrykke sin undring/oppgitthet osv over din uvitenhet på andre måter enn det mange har gjort over her!!!!!!!!!!!!! Er det mulig??Man må være ganske ussel for å gå løs på noen pga et spm.....dumt eller ikke!!!!

Skrevet

Skoleåret starter vanligvis på høsten ett år,og avsluttes rett før sommeren neste år....altså ett skoleår, ett søkerår.

Skrevet

Hva har skjedd med "det finnes ikke dumme spoersmaal, bare dumme svar ".

Skrevet

Det ble opphevet av noen *uslemenneskersomhardetbadrenårdekanhakkepåandere* her inne!!!!! Skam dere alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...