BettyBoob Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 er du vill? nei, den er luthersk-protestantisk!
*betty*spaghetti* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 hehe fulgte ikke så godt med nei:P hehe
Sånn kan det gå Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Det der blir jo like uopplyst som å spørre: " Er det president vi har i Norge,eller...?"
FrøkenSprøken Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Ikke VÅR kirke i allefall. Driver de å tenner mye røkelse og greier i deres kirke? Og snakker latin? Og tilber Maria og Jesus? Og bruker rosenkrans som bønnekjede? Og sier Ave Maria og Fader Vår for å be om tilgivelse eller hjelp? Hihihihihi... Nå ler vi godt her:)
dama Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 dæven..... trodde ikke detta var mulig jeg.........
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 hahahah.. i så fall skal jeg rett i kirken i morgen og tilstå mine synder.. Det ser så enkelt ut å være katolikk.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Ikke for å være frekk, eller noe i den retning, men er det virkelig mulig å ha passert 20 år og ikke vite hvilken religion og kirkeform vi har som hovedreligion i landet vårt? Dette er jeg 100% sikker på at du lærte mange ganger igjennom barne- og ungdomsskolen, så hvis du ikke har fått med deg dette, da har du ikke vært tilstede! Dessuten - har du noen oppfatning av at vi er veldig nært knyttet til Paven i Vatikanet i Roma? Du vet at det er Paven som er overhodet for den katolske kirke, sant... Og han har vi vel ikke så veldig mange forbindelser til her i landet. Neida, i Norge er statskirken luthersk-protestantisk, som flere andre har sagt før her, ja. :-) Sorry, men nå rister jeg litt oppgitt på hodet.
snowstorm73 Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Det snakkes ikke latin i den katolske kirken heller siden 2. vatikanske konsil i 1965.
*betty*spaghetti* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2008 Hvordan skal man vite slike ting, når man egentlig ikke bryr seg idet hele tatt,? Da blir det noe annet vel? hehe Ikke alle som er like smarte... Uansett visste jeg at det ikke var katolsk det var noen andre som trodde:P hehe
Torpekjærringa Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 En av de beste spørsmålene her inne så lenge jeg har vært her.................. fikk meg en god latter nå ! Du mente ikke dette seriøst?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Uffameg...rett og slett TRIST at du har barn... KAN jo ikke gå bra...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 Kjefta spetakkel... Bare fordi jeg er imot abort er du så sinnsyk til å hakke på meg i ett og alt... På tide å finne deg en ny hobby?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor skal man vite sånt... Tja, etter min mening så hører dette med i kategorien allmennkunnskap som alle bør ha. Men jeg har skjønt at denne kunnskapen krymper etterhvert som tiden går, det blir ikke ansett som viktig lenger å vite litt om samfunnet, om eget land, om eget lands geografi og historie, om politikk, om kultur osv. For min del er dette en viktig del av min basiskunnskap og som jeg har mye nytte av i hverdagen, i tillegg til den formelle utdannelsen.
*betty*spaghetti* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 3. januar 2008 Du kan ikke si at jeg er DÅRLIG MOR pga relgion? fy fader det er slemt... Kanskje jeg veit mye annet som ikke angår relgion.. Spurte om et spm... Pleier aldri og gå i kirken osv osv... Hehe dette var faktisk ikke ment som en spøk...
Gjest -<<- Skrevet 3. januar 2008 #22 Skrevet 3. januar 2008 Hvordan man skal vite det? Vel, de fleste her i landet har i det minste fullført sjette klasse ... Hvorfor man skal vite det? Fordi det er høyst relevant for samfunnet man lever i og oppdrar barn i. Stemmer du ved valg?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #23 Skrevet 3. januar 2008 Hva skal du gjøre når ungene dine en gang begynner på skolen og trenger hjelp til leksene da? Dette er elementær allmennkunnskap som alle bør vite.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #24 Skrevet 3. januar 2008 Hehe... tror faktisk du ikke vet så mye som ikke jeg vet...du er dessverre avslørt hva angår kunnskapsnivået ditt... Selv om du aldri går i kirken betyr ikke det at du ikke burde vite at statskirken ikke er katolsk da... Er du døpt? Er barnet ditt døpt? Er du konfirmert?
*betty*spaghetti* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 3. januar 2008 Dette blir for dumt... Uansett så kan jeg jo lese meg til ting, hva veit du om det? Barnet mitt er døpt ja (tradisjon) Jeg er ikke konfirmert... Og hva veit du om hva jeg veit og ikke veit? Holder på med høyskole nå så så dum kan jeg ikke være+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå