Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #101 Skrevet 3. januar 2008 Det er hva psykologen din vil at du skal tro om deg selv det vennen:-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #102 Skrevet 3. januar 2008 Ingen leseplikt her, kjære yppert! Jeg har ikke henvendt meg direkte til deg, bortsett fra der du gjorde det først.
Ulme Skrevet 3. januar 2008 #103 Skrevet 3. januar 2008 Det kan så være, i så fall gjør han en god jobb! Uansett artig at du skrev feil.
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #104 Skrevet 3. januar 2008 Nå har det seg slik at de få gangene jeg lagt inn noe av så privat karaktær at jeg følt meg nødt å bruke anonymknappen har jeg lagt det ut på mer egnete forum en kranglesiden. Hadde jeg lagt ut den informasjon om meg og mitt som jeg gjort som anonym hadde jo INGEN visst hvem jeg var, ergo hadde det vært veldig dumt av meg å ta den sk hetsen personlig. Siden jeg som anonym VET at ingen vet hvem jeg er og derfor kan være en intrigemaker som ønsker å legge opp til debatt bør jeg jo ikke bli verrasket om noen bruker anledningen til å starte heftige debatter.. Men vi tenker vel kanskje litt annerledes her.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #105 Skrevet 3. januar 2008 Ingen svarplikt heller, så da er det bare å holde seg unna:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #106 Skrevet 3. januar 2008 Synes ikke det var morsomt i det hele tatt at jeg skrev feil.... heller mer irriterende:-)
Ulme Skrevet 3. januar 2008 #107 Skrevet 3. januar 2008 Det er vel ikke snakk om å legge opp til heftige debatter? Det er snakk om at enkelte brukere her inne overøser uskyldige anonyme med skjellsord og ufine kallenavn bare fordi vedlkommende er anonym. Uansett hva du sier så blir det feil. Fatter ikke at du gidder å forsvare det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #108 Skrevet 3. januar 2008 Så det var du som skrev innlegget, ettersom du bruker så lang tid på å bearbeide sorgen av at jeg så deg som totalt ubrukelig:-)
Ulme Skrevet 3. januar 2008 #109 Skrevet 3. januar 2008 Det var et stusselig forsøk på å være morsom lille du.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #110 Skrevet 3. januar 2008 Ikke min skyld at du tar altså ille opp:-) Men du har jo vært utrolig aktiv vil jeg si!!
Ulme Skrevet 3. januar 2008 #111 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tar ikke ting ille opp. Hvor har du det fra? Og hvis du kaller meg aktiv, hva med deg selv da? Det er ikke jeg som skriver 10-talls innlegg her inne hver eneste dag. Det er du det
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #112 Skrevet 3. januar 2008 Du er godt i gang, men når 40 av innleggene dine per. dag er av anonym kategori med idiotiske spørsmål, så burde du ta disse med i beregningen også vennen:-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #113 Skrevet 3. januar 2008 Ja, her er vi uenige. La for en stund siden ett anonymt innlegg angående seksuelt misbruk, hvor detaljene var såpass sensitive at man skulle tro og i hvertfall håpe at ingen ville grafse i dem. Det viste seg å være feil, og tråden ble etterhvert veldig ubehagelig. Og uten at jeg kan ta det personlig, så var det fremdeles sårt at noen kritiserte og hauset opp en hendelse som stikker så dypt i meg. Jeg valgte å gjemme meg nettopp for å slippe å oppleve dette som et personlig angrep. Men det er jo fremdeles et angrep på en sak som angår meg! Dermed kan det likefullt gjøre vondt. Burde jeg forvente det på dette forumet? Antakelig ja. Burde jeg godta at det skjer med andre? Nei. Og jeg kan si akkurat hva jeg synes om det! Kan jo også nevne at Yppert svarte meg saklig og støttende i den nevnte tråden.
Ulme Skrevet 3. januar 2008 #114 Skrevet 3. januar 2008 Nå skal legge en liten baby jeg, så kan du sitte her og tenke at det er jeg som står bak alle anonyme innlegg. Bare jeg =) Det blir nok en fin kveld. Kos deg! =)
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #115 Skrevet 3. januar 2008 Hvordan vet du det er snakk om uskyldige anonyme. Jeg forsvarer min egen åsikt på lik linje som du har din. Jeg synes ikke den er feil.
Ulme Skrevet 3. januar 2008 #117 Skrevet 3. januar 2008 Så alle anonyme er skyldige inntil det motsatte er bevist? Merkelig tankegang.
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #118 Skrevet 3. januar 2008 Og her er vi jo fullstendig enige... Selvfølgelig kan det gjøre vondt, og er et av de faktum som gjør et jeg personlig er var over forskjellige anonye innlegg siden jeg ikke VET om det er seriøst eller ikke. Men det er meg og det er deg og mange av oss andre. Men som du selv sier. "Burde jeg forvente det på dette forumet? Antakelig ja. Burde jeg godta at det skjer med andre? Nei. Og jeg kan si akkurat hva jeg synes om det!" Og så lenge det er den type ytringsfriheten det er lagt opp til her så har vi egentlig ikke noe valg en å akseptere at slik er det. Vi er mange som vil fjerne anonymknappen for å komme slike angrep til bunns, og der er vel Yppert den fremste forkjemperen.!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #119 Skrevet 3. januar 2008 Ja alle anonyme tilhører en ubetydelig berme vennen:-) skulle ikke du legge barn nå?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #120 Skrevet 3. januar 2008 Du Cat er jo en av de som godtar det ved å beskytte Yppert som du gjør. Anonyme er også mennesker. Det er brukerne her inne som er de anonyme. Det kan være alle.
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #121 Skrevet 3. januar 2008 Når har jeg sagt det?? Nå setter du ord på meg som jeg aldrig har ytret. Jeg er enig i mye av det som blir skrevet , men bare til et visst punkt. Faktum er at så lenge ikke Yppert eller andre hetsere overskrider gjeldende regler her inne spiller mine personlige meninger mindre rolle. Eks. jeg kan avsky at noen røyker innendørs med barn til stede, men så lenge det ikke er i mitt hjem eller det er forbudt å røyke innedørs med barn til stede så spiller min meninge egentlig ingen rolle. jeg trenger heller ikke å avsky personene som gjør det bare fordi jeg misliker handlingen deres Da bør man heller gå til de som kan gjøre noe med det. isteden for å skyte på de som gjøre det dem er i sin fulle rett å gjøre.
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #122 Skrevet 3. januar 2008 Beskytter Yppert??? Nå snakker jeg utifra mine egne meninger. Du ser ikke meg hetse anonyme med sensitive innlegg. Hva Yppert måtte gjøre får han ta ansvar for selv. Har til og med fortalt ham hva jeg mente om det. Men så?? Det er ikke opp til meg å bestemme hva han legger inn her, ei heller å klage over det når det er helt i tråd med hva moderatorene sier er lov?? Jeg har tatt avstand fra det, mer føler jeg ikke er mitt ansvar her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #123 Skrevet 3. januar 2008 Anonyme er IKKE mennsker... ikke her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #124 Skrevet 3. januar 2008 At det går ann!! Du beskytter han i annehvert innlegg her inne. Jeg har vel ikke snakket om at DU hetser uskyldige anonyme? Snakk om å sveve rundt sin egen navle....
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #125 Skrevet 3. januar 2008 Men ærlig talt, det er da mange forskjellige temaer det er snakk om. I Akkurat denne tråden forsvarer jeg MIN åsikt i akkurat Hi innlegg. At jeg forsvarer ham når folk sier han er stygg, mindre begavet og ikke en mann er faktisk en helt annen sak. Der beskytter jeg ham på lik linje som dere beskytter den anomyme det her er snakk om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå