Gå til innhold

Angrep på anonyme


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en teit kommentar forresten av cio ett eller annet:--)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du jo selvfølgelig rett til å mene.

Skrevet

Ser ikke ut som jeg har rett til å mene noe etter din kommentar:-)

Skrevet

Hm... betyr det at du definerer alt du mener som usaklig? Det var jo det kommentaren min gikk ut på. Synes forøvrig du har rett til å mene hva du vil.

Skrevet

Følte ikke at jeg sendte ut noen groupie-vibber, men slapp av.... He's all yours :-)

Skrevet

Neiiiiiii... ikke overlat meg til det umenneskelige kjæriingkreket der:-)

Skrevet

Ja for all del. Bare vær anonym du. Det er anonyme som deg jeg IKKE liker! Driter vell oppi om folk er anonyme på div innlegg, men skal man slenge dritt så får man for faen meg stå for det med da!!!

Skrevet

Din barnslige drittkjerring med null fantasi som må stjele mitt nick - det er på grunn av idioter som deg at moderator har gitt oss profiler. Bruk det lille du har fått utdelt.

 

Og tro ikke ett sekund at jeg ikke har en sterk mistanke om hvem du er, det er så opp i dagen at du gjør deg selv til latter. Hvem i alle dager med vettet i behold vil skrive at "yppert er min" ?? Idiot!

Skrevet

Har ikke lest noen av disse innleggene men personlig mener jeg at *kranglesiden* som overskrift sier sitt. Da må man regne med å få motvind fra noen og med vind av andre.

Det er tross alt en del andre forumer å legge div ting på enn kranglesiden og tråder som *ikke krangle*

 

 

Skrevet

Det kunne ha vært sånn som du sier, Angelica, men det innebærer også at det må bli slutt på syting fra alle MED nick når de får pepper også, og sånn vet vi jo alle at det ikke er i det hele tatt. Da løpes det til moderator så fort fingrene klarer å scrolle nedover siden, og en av de verste dobbeltmoralistene på dette området er vel gjerne yppert - vet ikke om du også har gjort det samme selv. Jeg liker ikke dobbeltmoralen. Det er likt for alle, med eller uten nick.

Skrevet

Ser du har glemt å ta pillene dine nok en dag ditt syke kjærringskræv!!! Skulle jeg ha glede av å bruke nicket ditt... Du er tross alt det mest forskrudde mennseket på disse sidene og jeg ser til og med at hvert eneste innlegg du skriver så nevner du nicket mitt:-) Ta deg noe beroligende eller tjukka:-) slike ubetydelig krek som deg burde vært deportert pga lav panne og lite til nytte for samfunnet:-)

Denne var så klart til InnMari:-)

Skrevet

He he, moralen legger jeg faktisk bort når jeg entrer in på kranglesiden faktisk.

Så .....om jeg kan slenge litt med leppa til noen som legger seg ned å griner er det faktisk ikke mitt problem på en krangleside.

Personlig hets har jeg vel ikke holdt på med med annie hets, ja.

Grunnen til det er lang og mange, men det vet de fleste, for den som er best på personhets på det groveste her inne er faktisk annie og de som ikke tåler å høre kalkunfitte,.....ja de må da bare gå for min del!

Jeg annser grov personhets fra annie og kalkunfitte fra yppert for to ganske forskjellige ting faktisk.

Skrevet

Den lave IQ'en din har ingen grenser på minussiden. Hvor har jeg sagt at det er DU som har stjålet nicket mitt? Føler du deg så truffet altså?.....så rart....

Skrevet

ahhhaaaaa... du er bare så herlig Angelica:-) Godt nytt år og *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Så du har lært deg å skrive IQ:-) en bra start for deg det tjukka:-)

Skrevet

He he, godt forbanna nytt år til deg også snuppert. Du klarte å løpe fra rakettene ungene dine siktet på deg=)

Skrevet

Jeg sprengte alle 4 drittungene dagen før, så jeg slapp denne nyttårsterroren i år:-) Godt å se at dine rakkere ikke har blåst huset til himmels:-)

Skrevet

Knapt nok...he he, eldste er på nordpolen hos sin far de to andre turbotrollene har jeg bindt fast i sengen sin nå! Ligger med virus dritt nå og er en del redusert ja=) Du og dine da....friske?

Skrevet

Her har HB og øl holdt virus og andre ulumskheter borte. det ble med lillejuleaften:-)

Skrevet

He he, det var da godt. HB her går jeg med på stativ om dagen for å komme meg igjennom helskinnet=)

Skrevet

høres bra ut:-) Får du tid til MSN senere i kveld?

Skrevet

Jeg venter fortsatt på at du skal fortelle meg hvorfor du plutselig buser ut med at det er DU som liksom har stjålet nicket mitt yppert? Hvordan klarte du å legge sammen og få det svaret? Vel?

 

Og Angelica - det hele bunner i en link om en annie som hadde et seriøst problem, og som ble hetset på en fullstendig usmakelig måte av yppert som du har en sånn forkjærlighet for. Hvorfor du har det går meg hus forbi. Til og med Cat68 innså at han hadde gått langt over streken.

 

Og dobbeltmoralen vil jeg ha meg frabedt!

Skrevet

Ja kan prøve det, er du der nå? Har et bomullshode uten like så hvis det ikke blir alt for sent...hehe, blir ofte det;-)

 

Skrevet

Er ikke der nå, skal ta for meg terrorgruppa før jeg kommer tilbake igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...