Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #51 Skrevet 2. januar 2008 Holder du på med det maset ennå!! Greit at du plages med tørrhet nedentil InnMari, men hvis det har seg slik at du spør om noe som jeg har meninger om så må du nok bare innse at slike med tørre slimhinner nedentil (for å si det snillt) har ikke jeg bruk for:-) Blir det samme som å onannere med sandpapir:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #52 Skrevet 2. januar 2008 Siden cat har innsett det så må jeg?...He he, aner heller ikke hvem tråd dette er.....dobbeltmoral....? Om noen ønsker å ha det, er vel det opp til de og ikke deg? At du ikke liker det er en ting, men om noen ønsker å ha det er en annen ting og jeg kan si det er maaaange nok av de her på hele dib og resten av gruppene.
♥Prinzessin♥ Skrevet 2. januar 2008 #53 Skrevet 2. januar 2008 Du begriper jo ikke hva det handler om, InnMariSterk. Yppert driver ingen dobbeltmoral. Han hetser de anonyme, men han er imot hetsing av nick. Dette er jeg ganske enig i, ettersom enhver av oss som bruker anonymknappen ikke kan bli avslørt. Følgelig kan man heller ikke bli så utrolig såret av kritikken. Ingen vet noe om den anonyme, ingenting avsløres. Og ingen vet om kritikken er berettiget eller ei heller! Om du får vondt i sjela fordi noen skriver noe stygt om en person du ikke aner hvem er, er det helt og holdent ditt problem. Dersom jeg er anonym for å spørre om private ting, regner jeg faktisk med at Yppert kommer og slenger med leppa. Han vet jo ikke hvem jeg er, og han kan skrive hva han vil for min del - jeg vet jo at kritikken er uberettiget. Når vi diskuterer med nick, er tonen en annen, for vi kjenner hverandre på nickene. Slutt å vær så InnMariHårsår.
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #54 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har inntil nå oppfattet deg som en av de trivelige, skarpe og smarte, prinzessin, men nå ser det ut til at jeg må revurdere oppfatningen. Yppert har en dobbeltmoral som ikke ligner grisen. Han har "fittet" seg gjennom et utall innlegg (han om det forresten), han er ufin og ufordragelig og til tider helt på kanten av hva som kan regnes som normal oppførsel, til og med på et nettsted som dette. Og hva dobbeltmoralen angår så er han den første til å grine til moderator hvis det oppstår litt "hets" som han ellers er så utrolig glad i - der har du historien, og her er linken som får meg til å se rødt når det gjelder ufin og helt uberettiget angrep på en person som er så frekk å signere "anonymt" http://www.dinbaby.com/forum/thread/136395533
Cat.68 Skrevet 2. januar 2008 #55 Skrevet 2. januar 2008 Altså Hallo, InnMari,,, slapp av en halv her. Jeg skrev at JEG mener han gikk for langt i akkurat DET inlegget . Det handler om 1 inlegg,og jeg har ingen problemer med å legge det til siden. Jeg klarer fortsatt helt utmerket å skille sak og person.Og Yppert er en super fyr. Og hva han bedriver her inne bryr jeg meg egentlig fint lite om. Hvis du skal bruke noen mot ham for du finne andre en meg!! Ok!
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #56 Skrevet 2. januar 2008 Det var faktisk poenget mitt, Cat :-) Jeg driter også hundre null i hva han foretar seg (en sånn person kan man ikke inkludere i fellesskapet;), men akkurat i DET innlegget gikk han langt over streken. Og jeg hadde ingen baktanker med å bruke deg mot han på noen måte, jeg vet jo at du er en ihuga fan som elsker yppert, nettopp derfor sier det ganske mye at til og med du så at han var ute av kontroll igjen :-)
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #57 Skrevet 2. januar 2008 og nå har det blitt veldig mye yppert, men han er rett og slett brukt som et godt eksempel. Les hovedinnlegget -
Cat.68 Skrevet 2. januar 2008 #58 Skrevet 2. januar 2008 jammen hør her InnMari. jeg er faktis veldig enig i det Prinzezzin sier. Med mindre det var DU som skrev det anonyme innlegget så kan du ikke vite om hele dritten var oppdiktet fra begynnelse til slutt eller et seriøst innlegg. For alt vi vet kan det ha vært Yppert selv som la inn det inlegget for å sprite opp stemningen, eller meg eller hvem annen som helst for den saks skyld. Muligheten for at det var et seriøst ment innlegg er selvfølgelig også til stede og derfor mener jeg at det da kunne være å dra den for langt. Men det er som sagt en krangleside og risikoen for å IKKE bli tatt alvorlig er ekstremt stor. Kanskje det er lurt å legge seriøse forespørsler inne på bedre egnete sider. Hva gjelder Yppert på ris og ros så opplever jeg den sk "sutringen" hans der som akkurat like lite seriøs som det han er her.
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #59 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er også enig i det meste som er sagt, bortsett fra detaljene om yppert. Men det å gå derfra til selv å sutre straks man opplever "hets" er en lang vei å gå. Derfor er yppert en idiot.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #60 Skrevet 2. januar 2008 bedre å være idiot enn så tørr som du er nedentil vennen:-)
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #61 Skrevet 2. januar 2008 Jeg foreslår at du tar deg en tur til legen hvis du ikke er tørr nedentil. De har fått noe som heter tena lady, og jeg er ganske sikker på at du får det på blå resept. Lykke til da, yppert!
KaMa Skrevet 2. januar 2008 #64 Skrevet 2. januar 2008 Ser du står her ganske alene, InnMari, og slenger bare på at jeg egentlig er enig med deg. Syns ikke det er så fryktelig mye bedre av folk med nick å rævkjøre hver eneste anonyme innlegger. Fordi om det finnes en del koko folk der ute, som har en merkelig hang mot å rakke ned og disse folk, så har jeg liten lyst til å synke like langt ned at jeg slutter å bruke sunn fornuft og skjønn. Men de fleste er her inne av egen fri vilje og det går ikke an å kontrollere hva folk skal skrive, så det beste man kan gjøre er å sørge for at en selv har rent mel i posen.. Og gjerne ta det opp til diskusjon sånn som du har gjort.
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #65 Skrevet 2. januar 2008 Du kaller meg vel ikke gal bare fordi jeg tipset deg om Tena Lady? Jeg kjenner mange eldre kvinner som sliter med det samme som du. Alle kan ikke være tørre nedentil, men det finnes håp også for sånne som deg, ypperta
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #66 Skrevet 2. januar 2008 Innmaristerk, nå har jeg lest tråden og kan fortsatt ikke se yppert slenge noe mer med kjeften enn ellers,....? ALTSÅ unnskyldning, hvem faen ber om det på en krangleside, nå må faen meg folk gi seg her! MAN legger inn tråder her med visshet om å få negative svar som ikke passer andre eller seg. Fortsatt mener jeg dette er barnemat i forhold til hva annie får til å slenge opp, yppert sier det med nick og da kan vedkommende glatt hoppe over, annie er det mange av og man vet ikke om noe er seriøst. Er det noen som mener yppert burde blitt fjernet SÅ SKULLE alle hetsende kalkunfittende også blitt røpet!!
KaMa Skrevet 2. januar 2008 #67 Skrevet 2. januar 2008 Yppert er ikke en hellig person her inne. Når han går over streken så er det ikke noe i veien med folk som sier ifra at de reagerer. Yppert må gjerne skriver fitte til han blir blå i trynet for min del, men jeg mener at de som ønsker å diskutere at han går for langt må få gjøre det. Videre syns jeg den såkalte humoren er upassende til tider. Og skriver gjerne under på at han burde investere i ett sett med sosiale antenner.
innMariSterk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #68 Skrevet 2. januar 2008 Takk og amen, kama :-) Det er godt å se at det finnes flere her inne med gangsyn og sunn fornuft. Det å ha nick rettferdiggjør ikke at man kan se seg god til å hetse alle anonyme, og i alle fall ikke de personene som løper til moderator straks de selv får litt pepper, men ellers hetser andre med god samvittighet. Folk må for all del gjøre nøyaktig hva de vil her inne, det bryr meg overhodet ikke, men jeg ville bare påpeke dobbeltmoralen. Med så mange svar på linken er det faen meg på tide at noen klarer å se at jeg ikke "gråter over de stakkars anonyme", men faktisk bringer opp dobbeltmoralen som råder på det sterkeste (spesielt for enkelte.....)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #69 Skrevet 2. januar 2008 Og det sier pubpsykoen som mangler utdannelse og folkskikk:-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #70 Skrevet 2. januar 2008 eh....unnskyld meg tørrfitteangelica men var det ikke du som får en tid tilbake ble helt hysterisk for noe tullball med sykdommer i famlilien din?????????????????????????Da tålte du ikke mye fra kranglesiden men nå er det plutselig en helt annen tone??????????? Du burde kanskje ha funnet deg en annen side og skrive om sånne ting på for dette er jo en kranglesiden og det finnes helt sikkert egne sider får alvorlige ting???????Jeg ler av sånne latterlige bitcher som deg! Stå på innmari du er klok!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #71 Skrevet 2. januar 2008 Etter mange år her inne har jeg lært å legge igjen moralen før jeg når tastaturet. At jeg kan diskutere med sosiale antenner ja og det har yppert også vist han kan=) men uansett drittsleng iblandt en diskusjon på krangleside kan man velge å hoppe over.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #72 Skrevet 2. januar 2008 ehhh. har du fått smurt dåsepartiet ettersom du er tilbake igjen anonyme venn:-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #73 Skrevet 2. januar 2008 Bitch er jeg ja og kan ikke si noe annet enn man lærer av feil og så lenge man lever=) Ha en riktig god natt du også annie=/
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #74 Skrevet 2. januar 2008 Tørrfitte?? Har ikke vi nettopp sett ørten innlegg med buhu, vi anonyme blir hetset og kalt fitter og blablabla? Ser ikke ut som dere er en dritt bedre så slutt å klag!!! Jeg ler av sånne idiotiske premenstruelle fitter som deg!!!
KaMa Skrevet 2. januar 2008 #75 Skrevet 2. januar 2008 Hva skal til for å oppmuntre folk til litt bedre ordforråd? Triste greier at jenter selv bruker navnet på sitt eget kjønnsorgan som skjellsord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå