Gå til innhold

Angrep på anonyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hatet mot anonyme, som ser ut til å være en stereotyp her inne, har gått langt over styr. At noen vil stille et intimt spørsmål anonymt betyr ikke at det er fritt fram for yppert å kaste seg over vedkommede med det evindelige drittbarnslige fittepratet sitt. Tenk om stakkaren virkelig tar seg nær av den psykopatiske fitteobsessive typen? Det hadde vært for ille.

Når noen stiller et spørsmål anonymt betyr det ikke at lederen for hvem-kan-flest-ord-med-fitte-i kan kaste seg over HI og tro at det er fritt fram. Det finnes faktisk grenser for hva som er akseptabelt, og bare les det siste innlegget den fanatiske fjotten har lagt inn på ris&ros om nettopp dette temaet - drittkasting, men riktignok mot folk med nick, akkurat som det har noen betydning. Du er faen meg psyk! Få hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, tar innlegg, svar og kritikk fra anonyme på lik linje som fra folk med nick. ser ikke helt den store forskjellen. for meg er alle like anonyme

Skrevet

Nå er det slik at ikke bare yppert drive med det. Noen av de faste her på kranglesiden drive også og slenge med leppa når noen sig. anonymt.

Skrevet

Det stemmer, og det er meg en like stor fornøyelse hver gang.

Skrevet

Angrep på anonyme?? Man blir vell ikke angrepet fordi man signerer anonymt, MEN de premenstruelle anonyme greiene som sitter å slenger all dritten sin her kan vell for pokker stå for det med da!!! Og skal de slenge all dritten sin så for pokker regn med at noen slenger tilbake! Hater folk som ikke kan stå for sine meninger!! Og yppert ditt og yppert datt?? Hvis dere misliker han så jævli så drit i å les innlegga hans da!!

Skrevet

Du amm07, er du født i 07 eller hva? Du er så dum. Teite anonyme får teite svar, men dere snakker om anonyme som om det var 1 - en - person!! Faen hvor dum kan man bli?

Skrevet

Jenta mi er født i 07 så knepp i gjenn den stygge kjeften din! Kan ikke du stå for det du mener?? Premenstruelle fitte! Eneste jeg hører fra deg er bla bla bla...Og man kan helt sikkert ikke bli dummere enn et vrak som deg!!

Skrevet

Du snakker som du skulle vært født i 1986....men oi..du ER det!! At du må bruke virkemidler som å kalle meg fitte og stygg bekrefter hvor lite du har å fare med amm07.....jeg tipper du er ett null ...uten utdannelse og jobb. Du er O lykkelig med å være hjemme med gullet ditt mens "sambo" har en dårlig jobb som sørger for at dere får betalt for den leiligheten dere leier. Han bruker kveldene på fyll med kompiser (evt playstation) mens du leker "hus". Hvis du i det hele tatt har flyttet hjemmefra......

Lykke til, du kommer til å trenge det.

Skrevet

og være anonym er greit. jeg synest det er feigt og svare frekt på ett innlegg og så gjemme seg bak anonym-knappen. men vist man stiller "pinelige" smp er det helt greiut synest jeg. men jeg mener nå at uansett om man er anonym eller ikke så er drittslenging en drittunge sak. ivertfall i mine øyne.. og dette fitte greiene.. helt alvorlig hvor gammel er folk??

Skrevet

Alle de Anonyme ER en person. Slik ser jeg Annie, og når du signerer anonymt på kranglesiden så får du bare finne deg i å være Annie.

Kranglesiden heter ikke "jeg tør ikke å snakke om soppinfeksjonen min med nick, så kan noen legge dette ut på skravle - siden" Så med mindre du vil krangle, kan du spørre de "intime spørsmålene" dine på en annen side!

Skrevet

Og til Annie 01:41, akkurat den type innlegg er det som gjør at jeg syns anonym knappen kan drite og dra. Gå og få deg en venn di sure drittkjærring!

Skrevet

Anonym eller ikke... man burde vise et minstemål av respekt. Da dette forumet nå en gang har en anonym-knapp, må folk også få lov til å velge og bruke den. Synes forøvrig at usaklige kommentarer er jevt fordelt mellom anonyme brukere og brukere med nick...

Skrevet

Usakelige komentarer: ja

hetsing av utpekte personer: nei, der er det annie som skinner.

Skrevet

Selvfølgelig er det lov til å ta for seg annier:-) Hvis de er så sabla tett i pappen at de absolutt må legge inn alle de idiotiske spørsmålene på kranglesiden, så er det vel en selvfølge at man må krangle om temaet. Finnes sikkert en drøss av andre forum de kan spørre anonymt på:-) Forøvrig synes jeg Hun InnMariSterk har et unødvendig bruk av Fit.... språk på toppen her, men forteller bare hvor forskrudd det mennesket er:-)

Skrevet

Hør her di premenstruelle taper fitte!! At jeg kaller deg fitte å stygg?? Hva faen skriver du da?? Og til ei opplysning så har jeg en godt betalt jobb, samboern har en godt betalt jobb, vi har hus, splitter ny bil og mye mer som du bare kan drømme om!!!! Og har du hørt om mammapermisjon??? Nei tenkte meg det for når man er en slik taper som deg så har man ingenting! Hverken jobb eller liv!!! Så fordi du ikke har noe så kan vell jeg ha det selv om jeg er ung! Stikk å lek på motorveien! Ingen vil hvertfall savne deg!!

Skrevet

Skulle stå over malina! Og for alt du vet kan jeg vær snart 50 år.

Skrevet

Å stakkars, bli angrepet her på et krangleforum...Dere som føler dere angrepet bør vel heller gå å få dere venner i virkeligheten.. Og jeg blir satt ut av dere som må *kose* *klemme* *felle en tåre for* *gråte for* tullinger som skriver her inne.

Ellers får dere ha en stråålende dag-

Skrevet

det er forskjell på krangling og personelig drittslenging

Skrevet

Hvem står for personlig drittslenging?

Skrevet

Det er så jævla ekko: stå for det du mener...bla bla bla. Man har ikke anonym knappen for ingenting.

Skrevet

Ja hvem gjør det mon tro.....Jeg tror kanskje du skal spørre noen om hva personlig drittslenging betyr jeg, yppert.....herremingud at det er mulig.....Det at noen signerer anonymt betyr ikke at de ikke er personer. Og til alle her oppe som helt klart ikke har klart å forstå det enkle budskapet - det dreier seg om seriøse innlegg, ikke fjaseinnlegg fra annie.

Skrevet

Jeg kjenner overhodet ikke noen forpliktelse til å ta seriøst anonyme som velger vrenge sjela på kranglesida. Det er plenty andre steder å gå, om det medkjensle man skal ha.

Skrevet

Tror faktisk InnMariSyk er helt besatt av meg:-) Så pass dere....dama er syk og kan komme til å miste besinnelsen hvis hun oppdager konkuranse fra andre her inne:-)

Skrevet

Kan så være, men synes ikke det rettferdiggjør usaklige kommentarer. Men det er nå meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...