Gå til innhold

Fikk oss ny vogn gratis i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva? virkelig noen som har tysta?! Er det mulig?!! jaja, kommer nok ikke langt med det uansett. Så bare kos deg med vogna di du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er virkelig overrasket over moralen hos mange her... Jeg synes dette er snakk om tyveri!

 

Jeg jobber selv i butikk og vet hvilke marginer man jobber med. På klær som er laget i Kina er marginen stor, men på mye europeisk utstyr, er marginene latterlig lave, dessverre.

 

Når det gjelder ekspeditøren; hadde hun tatt betaling for fler varer enn du kjøpte, eller feil, dyrere pris, hadde du vel gått tilbake igjen? Eller skulle ekspeditøren beholdt disse pengene fordi et feilslag er et feilslag??

 

Jeg vet at det koster med barneutstyr. Jeg har dessverre ingen god inntekt, hverken jeg eller sambo. Men jeg er i en så heldig situasjon at jeg er GRAVID- for en lykke!!! Og da betaler jeg med glede det det koster meg av utstyr og annet!

 

Nei... Jeg visste ikke at moralen var så lav hos mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tyveri,

Det er alltid kundens eget ansvar å betale varene sine!

Dersom du tenker deg litt om så er det det samme som å naske med seg en vare fra butikken, og regne det som en gratis gave fordi ekspeditøren ikke oppdaget at du stjal!

Håper virkelig at du velger å kontakte butikken for å betale!

Vet ikke om du har barn fra før, men nå som du skal ha barn bør du hvertfall tenke på å stå frem som et godt forbilde for barnet ditt.

Ta ansvar for dine handlinger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ler meg i hjel av alle de kritiserende innleggende.. her er virkelig hormonene i sving skjønner jeg!

jeg hadde selv også tatt vognen å gått!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyste?! Herregud, er du en idiot fra gjengmiljøet eller noe?

 

Å si ifra om kriminelle handlinger er moralsk og riktig!

 

Skam deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er "dårlig" med at noen mailet butikken? Synes det er bra at noen her har moral jeg, at ikke alle er tilbakestående feiginger som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en av de lengste trådene jeg har sett... Orket ikke lese lenger da jeg var kommet nesten halvveis...

 

Jeg tviler på at hun som har skrevet dette innlegget gidder å lese alle meningene, men det er jo festlig å se hvilket engasjement det er her inne.

 

Selv tror jeg det er et dilemma det er lett å ha en holdning til når en tenker det som "hvis det var meg". Jeg tenker også at jeg ville vært en ærlig sjel og sagt ifra - men hvordan kan jeg vite om jeg ville tenkt det samme dersom jeg faktisk VAR i en situasjon der ærligheten ville koste meg 6000 kroner...? Vel har vi god råd i Norge, men det har vel også gjort oss til noen egoister som tenker at mye vil ha mer? Eller...?

 

Erfaring har lært meg at ærlighet varer lengst, både for egen samvittighets skyld, og for andres skyld. Selv om butikken kanskje har RÅD til svinn, er det alltid noen det vil gå ut over....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny vogn :D

 

Hvis noen har noe de skulle ha sagt, så hvorfor i svarte h******e signere med Anonym?

Hva er dere redde for da?

 

Gratis vogn er jo supert :D

Fikk en gratis spritflaske på polet, jeg.. Der man kan spare penger, sparer man penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun som hadde uhellet med å glemme og slå inn vognen får sikkert gjennomgå på jobb.alle kan gjøre feil.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja nå går babyshop konkurs..........

 

seriøst, innkjøpsprisen på vogna tjente de inn på de andre varene hun kjøpte! Så for babyshop er dette noe som ikke merkes...

Går ut fra det var full pris på alt da..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem tapte ikke 6000,-. Babyshop betaler ikke så mye for den.. Får da hadde dem jo ikke tjent penger. Tror nok ikke dem tenker så mye over det, kommer nok helt ann på betjeningen.

 

Jeg fikk 800 kr avslag av selgeren når jeg var der å kjøpte stellebord og bilstol, fordi jeg trodde basen var i prisen for bilstolen. Å da kunne jeg får det.

 

Så det går nok bra. Selgeren får nok heller ikke sparken. Har selv hatt en jobb hvor den ene ansatte har gjort flere feil, så vi har tapt flere tusen, men det ble ikke noe ut av det. Bare det ikke skjer igjen for selgerens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. Hvordan kan dere være glade for å ha tjuvgodt i huset. Som dere til og med har skaffet selv.

At dere ikke skammer dere!

 

Så lenge du er klar over at du ikke har betalt for varen, er det tyveri.

Ser ut til at denne grådighets-/uærlighetsmentaliteten er blitt svært utbredt, og det er fryktelig, fryktelig trist.

 

Barna deres vil ta etter deres holdninger, og heller ikke lære forskjellen mellom "mitt og ditt".

 

På tide å begynne å tenke seg om, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...