Gå til innhold

Fikk oss ny vogn gratis i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, prater på å blande seg oppi andres saker... Skulle tro de fleste her var grønne av missunnelse... Ikke misforstå, jeg hadde aldri latt være å betalt. Men folk er forskjellige.. Men uansett får det være dems greie. Skulle nesten tro det var dere som tapte penger på dette "svinnet"....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå det Etenna gjorde var minst like stygt gjort! Syns måten du gosser deg på minner meg om at du er ett ondt menneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve sladrekjerringa i gata....

La nå folk få leve med sin egen samvittighet da..

Tragiske mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg denne debatten burde legges død, ALLE har fått sagt sin mening, og diskusjonen går mellom alle og en hver uten at HI har skrevet ett eneste ord siden første innlegg!

Den linken Baby Shop har fått tilsendt på mail til denne debatten viser da en skikkelig stygg sak som har blitt blåst opp av flere titalls forum-brukere uten at noen vet noe om HI har fått tenkt seg om og innsett hva som er riktig å gjøre og kontaktet BS!

Kanskje hun allerede har ordnet opp! Og kanskje ikke.... Antar i allefall at HI har skjønt hvor idiotisk det var å skrive innlegget med det første da hun ikke har deltatt videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å få seg et liv,og skjønne at ikke alt som ligger på nettet er like sant? Må bare le av dette.. *risterpåhodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym 20:58..

 

"Håper de klarer å spore dere opp, og med tanke på innleggets natur så viser det at dere var fullt klar over at vognen ikke var betalt, og kan dermed ikke lyve dere ut av situasjonen:)"

 

Litt feil det der, hun signerte med anonym, ingen kan bevise hvem som har skreve Hoved innlegget, vedkomende kan også nekte for at det er hun som har skrevet det!

 

Men uansett, teit å sende mld til babyshop om det! Dere har vell ikke noe med det å gjøre vell ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan finne ut hvem som har skrevet innlegget selvom det er signert anonymt, bim kan gå inn å sjekke ifølge det jeg har hørt ihvertfall.

 

Godt gjort å sende inn brev til baby shop, fælt at noen ikke eier moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det.. Men hva har egentlig dere med dette å gjøre? Går d utover dere om hun ikke går tilbake til babyshop? Skjønner ikke vitsen med å tyste på andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du? Da jeg kjøpte vognen min glemte hun i butikken å ta betalt for alt d andre jeg kjøpte (vogntrekk, stelleveske + diverse annet jeg ikke husker nå...) Oppdaget d da jeg kom ut i bilen og så over kvitteringen, og gikk rett inn igjen...hun hadde faktisk glemt å ta betalt for over 700 kr...damen ble kjempeglad, og jeg fikk vogntrekket gratis som takk for at jeg sa fra...:)

Ærlighet varer nå lengst mener jeg...

hadde ikke hatt samvittiget til å la være å betale for en vogn til 600 kr! Hadde tenkt på d hver gang jeg trillet på tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppklare en liten sak; man er aldri helt anonym når man skriver innlegg her.

For å kunne skrive, så må man være registrert og innlogget. Dermed vil moderatorer ha tilgang på din IP-adresse. Dersom butikken velger å virkelig sette alle kluter til, så kan de anmelde forholdet og be om utskrift av nettopp ip-adresser. Disse kan igjen spores av nettleverandører som kan og ofte vil ved anmeldelse gi ut navn etc til politet.

 

Når det gjelder sakens natur, så vil ikke jeg kommentere det - det har vært nok om det fra andre. Uansett så ville jeg bare nevne dette med sporing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått rundt med konstant angst på trilleturene i tillfelle jeg skulle treffe en av de som ekspederte meg, og faktisk kjente meg og vogna igjen!

 

Du får sikkert litt avslag på vogna om du går tilbake, det er jo en tabbe fra BS side som du faktisk har ryddet opp i.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har man jo noe som heter personvern i dette landet, så tviler på at alt dette som anonym 23.15 ramser opp faktisk er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville finne ut en ip adresse en gang fordi noen hadde laget en falsk hjemme side på den ene datteren min der hun ble hengt ut. Og for å få fram ip adressen så måtte det foreligge en anmeldelse av forholdet. Noe vi da gjorde. Det er kjempe strengt slike ting.

Men ellers hadde jeg sagt i fra med d samme. Hadde ikke kommet ut i bilen en gang. 6000 i differanse på d du skal betale er jo noe du oppdager med det samme.

Men hver og en må gjøre som de vil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva om HI ikke mente baby shop og hva om vognen ikke kostet 6000 kroner?? Det blir jo som og lete etter nålen i høystakken for og si det mildt??? Og man trenger jo ikke fortelle alle andre om sine hemmeligheter uansett om de er kriminelle eller uærlige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 13:16; jeg var da overhodet ikke anonym, jeg har ryggrad nok til å vise nicket mitt.

Og ja det finnes personvernlover her i landet, men som sagt ved en anmeldelse så vil man fint kunne få tilgang. Hvordan tror du de ruller opp bl.a pedonettverk????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i butikk og kunden kan desverre i ta ansvar for at de i kassa surrer. Gjort er gjort rett og slett. Og ekspeditøren får neppe sparken eller utlegg for dette. På budsjett går dette under "svinn" dvs.tyveri eller at noe ikke blir slått inn på kassa,enten det er en genser eller en barnevogn. Dette er altså ikke kundens feil. Skulle Baby shop kontakte kunden vil de ganske sikkert ville få et avslag i pris for bryderiet. Men,kunden er ikke pliktig til å kontakte butikken.

Synes folk her inne tar litt av med å si at man omtrent har ødelagt livet til ekspeditøren. Drama queens det er det dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!!!!

Latterlig å lage så mye oppstyr pga en så liten fille ting. Skaff dere ett liv damer!!!!!!!!!!!!

Gratulerer med ny vogn forresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...