Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bruker innlegg nr 100!!!! til å gratulere deg så mye. For en fantastisk julegave. Huuuuuuurrrrraaaa :-))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kom TR....Hersens tante..Hvordan går det med deg, håpermye? Noe tegn til tanta?

Skrevet

Heisann du.. Ingen tegn til TR, men jeg føler det er rett rundt hjørne. Skal kanskje teste i morgen. Prøve å manne meg opp. Jeg har gjort det så mange ganger, at jeg har ikke lyst å teste flere ganger. Faktisk bedre å leve i et falskt håp da. Men men. Dette her er rart og jeg tror TR holder seg borte pga psyken.. he he..I et øyeblikk så har jeg nesten vanlige mens smerter (som jeg får første døgnet ved mens), deretter i neste øyeblikk er det helt borte. KJenner av og til murringer, av og til sterke mens smerter og av og til litt stikkinger, og noen ganger kjennes absolutt ingenting. IKKE vet jeg. Har kjøpt en digital test. Har ikke lyst å ta den.

Etter nøye beregninger så skulle jeg hatt IKM den 20 desember (nesten sikker på det). Men men. Det har hendt før at kroppen og hodet mitt spiller meg et puss.

Følger absolutt med deg aug-mamma. Tro meg jeg vet hvordan du har det. Prøv å fokuser på hva du skal gjøre i neste pp. Det gjør jeg. Da tenker jeg " yepp nå skal jeg jammen prøve bidronning gele, eller drikke mer vann og ingefær gele". eller lignende. Da får jeg opp motivsjonen litt mer. Jeg prøver å ikke tenke på alle pp, men heller se hva jeg kan gjøre nytt nå. Dessuten har jeg blitt mer sunn av det. Så slik prøver jeg. Men jeg har absolutt skikkelige deppe dager.

Vi skal KLARE dette

Skrevet

tenkte å sende deg en personlig melding aug-mamma.. Men du har ikke lagt til noen profil... gi et hint om/hvis det er mulig.. hadde vært kjekt å hørt hvordan det går med deg.

Skrevet

WOW! GRATULERE SKREKKBLANDA og SMILEMIA!

Er "borte" fra bim i 2 dager og jaggu er d noen som er GRAVIDE;)

For en julegave på forskudd!!!

Håper vi sees snart på 1.trim jeg med flere herifra!!

Jeg fikk en skyggestrek på EL-test i går, tenkte jeg kunne få EL i julegave jeg.......men i dag var d bare den dumme test-streken som som lyste opp:(

Vel, Vel jakta på to streker fortsetter..............

Ha en strålende lille-juleaften jenter!

Skrevet

håpermye: Jeg har ingen profil pga at jeg prøver å holde meg så anonym som mulig. Har en del bekjente som er en del på disse sidene, som ikke vet om meg (håper jeg, hehe) men vi får oppdatere hverandre her inne:-)

Skrevet

aug-mamma: SELVFØLGELIG.. Jeg har og vært redd for det, så på profilen min står det bare (håper jeg) kvinne født i 76. En annen ting...i går var jeg å gjorde innkjøp av en digital test. Fikk selvfølgelig ikke sove i natt. Hadde bestemt meg for å teste i dag. Våknet klokka 0300. He he he... ikke bra.. jeg holdt meg i sengen til 0615. Da orket jeg ikke mer. Tok en tur på toalettet og tok testen. Det tok faktisk mange minutter før jeg våget å se på en. Jeg fikk sjokk...måtte sette meg ned. Der sto det "gravid". Vi som har blitt skuffet så mange ganger. Tenk at nå fikk vi se ordet "GRAVID". Min mann tørr ikke helt tro det, så han drar til vakt apoteket og skal kjøpe ny test. Tenk om det er sant????

Kanskje kjerringrådene jeg fulgte fungerte??? Jeg har blitt sunnere og gravd.... AMEN to that!!! For en julegave... dette er helt sykt, men jeg vet at mye kan skje enda. Men uansett. Vi har iallefall kommet litt nærmere ønsket vårt. Tenk det... Jeg fatter ingenting jeg.

VIL GJERNE HØRE FRA DEG AUG-MAMMA. Jeg kommer til å være på denne siden fortsatt, og håper jeg kan være med på denne tråden. Ikke lenge siden jeg pratet med homeopat og lege (i allmenn og i alternativ medisin) Så hvis noen er interessert i tipsene jeg fikk og har brukt, så bare si fra. Vet at mange synes det kan bli for mye av det gode. Ha ei riktig god jul aug-mamma. Håper at du får ei skikkelig god jul. Vi skal kose oss meg ribbe og besøk. Svært få personer vet at vi prøver, så vi kommer heller ikke til å si noe nå før vi er på den sikre siden.

God jul til alle prøvere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masse baby blessing er sendt til dere. Når vi fikk det til, så er det håp for alle.

Skrevet

Gratulerer så masse til deg "håper mye". Jeg var spent å se hvordan det gikk med deg :-) Så flink du har vært med å være sunnere! Det er jo kjempebra. Nå må du bare nyte følelsen, og deres lille(store) hemmelighet i jula. Vi har heller ikke tenkt å si noe før jeg føler at det er trygt. Ha en herlig-gravid-jul!!!

Klem klem

Skrevet

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fantastisk, håpermye:-) For en julegave!!! Kos deg i den fantastiske tiden du har foran deg.. Håper du stikker innom av og til for å se hvordan det går med oss:-)

Ha en riktig god jul og et godt nytt år!! Tipper den fineste gaven ikke ligger under treet i kveld:-)

Skrevet

Hallois!!

>Tok en cb-test i dag tidlig,og den ble svakt positiv......fikk et kryss, men den ene steken var svakere enn den andre....men kanskje ikke rart når det er 5 dager før IKM. Noen som har erfaring med tidlig testing og svake tester???

Ønsker dere alle en koselig romjul :))

Skrevet

Heisann:-)

Da jeg var gravid sist fikk jeg svakt kryss 5 dager før ikm, det svaake krysset kom opp med en gang. Har fått mange svake kryss som har kommet opp etter 10 min eller mer, og disse har vært falskt positive for min del.

Krysser fingrene for deg, du er nok gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...