Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. desember 2007 #76 Skrevet 20. desember 2007 Tegnerseriedama: det går nok fint Vi hadde som sagt ikke sex i løpet av el, så hvis det er noen baby på gang her så er den allerede alkoholiker. Huff, man skal ikke spøke med slikt, men det har gått med noen glass vin/gløgg denne mnd. Masse førjulskos. Så jeg hadde blitt litt forskrekket hvis TR ikke dukka opp Snart jul og jeg gruer meg. Julaften er det TR og jobbing... Føler alle skal kose seg og alle gleder seg til jul, utenom meg. Får heldigvis fri til nyttår da
Harmoni Skrevet 20. desember 2007 #77 Skrevet 20. desember 2007 Ja, dette var morsomt. Jeg hadde, som mange av dere, inntrykk av at det var meg og kanskje en 4-5 andre som var over 30, men da tok jeg feil. Er selv født i 77 og har to barn fra før. Tenkte vi skulle prøve på en til, men har hatt en litt humplete start med en SA i uke 8. Men, men vi prøver igjen .... P.S. Blir mye sengehygge i romjula... God jul!
Ompalompa Skrevet 20. desember 2007 #78 Skrevet 20. desember 2007 Jeg hører også med her inne *rekker opp hånda* Har en på 3 år fra før, er i 1. pp. usikker på IKM, muligens Julaften.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #79 Skrevet 20. desember 2007 er det andre enn meg som synes tiden går så altfor tregt. Jeg har IKM på julaften, men kjenner at TR er på vei nå. Har kjent det i over en uke nå. Så da er jeg nok ikke gravid jeg denne gangen heller. Kommer ikke til å teste en gang. He he he... litt lei av å bli skuffet. Så nå er jeg kjempe utålmodig. Håper mensen kommer kjapt og at dagene frem mot EL går raskt. Har allerede begynt å planlegge litt hvor sunt jeg skal spise, og gleder meg til det. Har fått litt nye tips også, så da gjenstår det bare å få dagene til å gå kjapt. Det er ikke alltid like lettt nei. Det er faktisk mest spennende rundt EL. Tiden da går ganske fort. Da tester jeg hver dag, og har forhåpninger. Nå er det litt slik at jeg bare vil skynte meg frem til EL. Kanskje litt rart skrevet men men. Jeg ønsker meg så en baby. Det er faktisk mitt aller høyeste ønske nå. Har vært det lenge. Men det må vel et mirakel til skal en se. Så jeg håper på det da. Kanskje en litt sytete melding igjen, men håper det er noen sjeler der ute som skjønner meg. Ha en riktig god natt, og masse baby blessing til dere
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #80 Skrevet 20. desember 2007 Skjønner deg veldig , og tenker helt likt som deg!! Husk at mensen kjennes ut som den er på vei selv om du er gravid!! Jeg har IKM rundt julaften også, men orker ikke teste blir bare skuffa likevel. Synes hvis en tester negativt et par dager før tanta er ventet, og i tillegg kommer tanta noen dager for sent...de dagene er lange de...så tror kanskje det går kjappere hvis bare tanta kommer og nedtellingen begynner mot EL igjen:-)Da kan jeg bare gå å kose meg med et lite håp i mitt stille sinn, og kommer tanta så kommer tanta.. God natt til deg og masse baby blessing til deg også!!!!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #81 Skrevet 21. desember 2007 hei august-mamma. Godt å vite at en ikke er helt alene med dette.... vi får bare prøve å få dagene til å gå kjapt. Jeg vet noen sier at en kan være gravid, men jeg kjenner det slik som jeg ALLTID har gjort når mensen er på vei... KJEDELIG....men men... En får leve i troen så lenge. Ja jeg skjønner godt det du skriver om det med testing. Ser det litt slik selv også. Jeg får bare se om tanta kommer. Håper vi begge får en meget positiv overraskelse.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. desember 2007 #82 Skrevet 21. desember 2007 Jeg kjenner meg igjen. Nå som jeg egentlig bare venter på at TR skal komme så vil jeg at den skal være fort ferdig så vi kan prøve på nytt. Sitter og funderer over om jeg skal benytte meg av noen kjerringråd neste pp. Kanskje det styrker troen som igjen øker sjansen? Hehe...ikke vet jeg. Blir spennende dager på tråden her da, dere må alle holde oss oppdatert.
madisen Skrevet 21. desember 2007 #83 Skrevet 21. desember 2007 Hei, hvordan går det jenter? Symptomer? Lenge til IKM? 27 desember her. Tenkte jeg skulle vente å se om TR dukker opp, og ikke kaste bort masse penger på tester unødvendig. Men jeg vet ikke, vedder på føttene finner veien til apoteket selv under bytur i morgen...... Leser om mange som får positive tester lenge før IKM, hvilke erfaringer har dere?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 21. desember 2007 #84 Skrevet 21. desember 2007 Ajajajaj, for en viljestyrke denne jenta har...Det var hun som ikke skulle teste, bare vente på TR. Jadda...Hadde så enorme luftsmerter i går og i dag tidlig var jeg fryktelig kvalm..var ganske uggen i går morges også..Hadde en CB liggende, og den svidde jeg av og det var ikke engang med morgenurin..Blendahvit selvfølgelig..Har IKM i morgen tror jeg, kjente endel mensmurringer i fomiddag, men det har gått over. Får bare vente på den hersens tanta nå da..Har vært inne på billigetester og babyornot i dag:-) Har kjøpt både temperaturmål, eggl.tester, graviditetstester. Så nå er det bare til å prøve på igjen om 14 dager tid, men først må tanta komme. Madisen: Hadde tatt sjansen på å teste på julaften med CB, den viser som oftest riktig svar 3 dager før IKM.
madisen Skrevet 21. desember 2007 #85 Skrevet 21. desember 2007 Hehe... ja det tok du meg :-) Men vet ikke om jeg tør teste så lenge før IKM, det er så kipt med negativ test. Synes nesten der er værre enn at tr kommer.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #86 Skrevet 22. desember 2007 Ja helt enig!! Det er mye verre med negativ test enn tr..men her er jo håpet begynt å komme tilbake siden jeg er så usikker på når IKM er, men vet jo at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, så blir nok ikke så skuffet om tr kommer. Hvis jeg ikke er gravid likevel så vil jeg hun skal komme nå, så jeg kan begynne å telle ned igjen:-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. desember 2007 #87 Skrevet 22. desember 2007 Nå har vi spist masse deilig pinnekjøtt både i går kveld og idag. Mmmm...Skikkelig sløve-dag i dag, spise, se på TV, spise litt til. Rengjøringen venter, men vi er liksom bare i dvalemodus. Jeg ble litt usikker nå nettopp. Eller lattermild egentlig. Hadde noen tester liggende som skulle kastes, og tok en billigtest til for gøy i morges. Siden jeg ikke ventet på noen dobbelstrek så kastet jeg den i søppelposen med de andre med en gang. En time senere skulle jeg rydde og kaste søppel, og tittet for sikkerhets skyld på testen, og der var en svak strek. :/ Men tenkte at det var jo langt over gyldighetstiden, og jammen meg visste jeg jo ikke om det var dagens eller en gammel test. Hehe. Litt nervøs tok jeg en cb, men hadde jo nettopp tisset, var så vidt jeg fikk ut noe. Synes jeg så en strek der også, men er nok bare skyggestrek. Gikk ut til mannen min og spurte om han så en strek eller et kryss. Et kryss sa han. Hm. Jeg tror fremdeles det er en skyggestrek. CB Digital i går sa ikke gravid. Neste pp skal jeg ikke teste før ikm altså, dette er noe stort tull. Hvordan er juleforberedelsene hos dere idag da?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. desember 2007 #88 Skrevet 22. desember 2007 OJJ!!! Skyggestreken VAR en strek. Jeg er visst gravid..
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #89 Skrevet 22. desember 2007 gratulerer så utrolig mye. Dette var jo bare stort...ble litt misunnlig jeg. I dag oppdaget jeg spotting, så nå er vel TR rett rundt hjørne. Skulle hatt det idag, men ikke fått mensen enda. Får den sikkert om noen timer. Gratulerer igjen. For en fantastisk julegave. Nyt det!!!! Gode gratulasjonsklemmer fra meg
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. desember 2007 #90 Skrevet 22. desember 2007 Tusen takk. Skjønner ikke så mye egentlig, men det kommer vel Er jo enda et par dager til ikm, så jeg klarer ikke heelt å slappe av. Men gravid betyr vel gravid.
mamma til 2... Skrevet 22. desember 2007 #91 Skrevet 22. desember 2007 slenger meg med jeg:) er 31 og har ei jente på 15 mnd fra før.. er nå i 3 pp og håper det klaffer denne gang. koselig å se at det er flere over 30 her.. trodde en stund at jeg var alene og den eldste her...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #92 Skrevet 22. desember 2007 hei igjen. Jeg begynte plutselig å tenke litt etter her. Denne perioden hadde fikk jeg mensen 22 november. EL 8 desember. Normalt går det 4 uker fra første mensdag til neste mens periode. Kanskje jeg er litt forsinket nå. HMM.. kjenner at mensen er på vei... men plutselig fikk jeg litt forhåpninger. Så var det den spottingen da... ikke vet jeg. Har hatt spotting før mens tidligere, men da kom mens tvert. Plutselig er alt borte nå...utenom mens murringer i magen... Ja ja...sikkert bare kroppen som spiller meg et puss.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #93 Skrevet 22. desember 2007 Håpermye: Har det som deg...Fikk TR 26. Nov og regner aldri ut IKM før jeg har funnet EL..Fant aldri den, men hadde alle symptomer på dag 13, så da regnet jeg ut at IKM er i morgen.. Har mensmurringer og spotter litt..Pleier ikke å spotte uten at mens kommer tvert..Begynner å lure nå..Hvis ikke TR kommer i morgen heller begynner jeg ihvertfall å lure. Har fått tak i tester nå, så da får jeg heller ta en med morgenurin julaften..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #94 Skrevet 22. desember 2007 ....og gratulerer til skrekkblanda fryd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi:-) For en julegave:-)
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #95 Skrevet 22. desember 2007 trøst å vite at jeg ikke er alene. Hold meg GJERNE oppdatert. Så får vi "bække" opp hverandre. Takker masse for svar. Vi får krysse fingrene. Jobber dag i morgen, men kommer innom her i morgen kveld. Kanskje vi prates da aug-mamma
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #96 Skrevet 22. desember 2007 Ja, det blir spennende å se hva som skjer!! Jobber også dag i morgen, men må nok innom her på ettermiddagen før jeg drar på "pakkerunde"på kvelden:-) Håper TR holder seg langt unna oss!!! Tenk for en julegave det hadde vært...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #97 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer skrekkblandet fryd! ) Så heldig du er! Og så nært julen og alt.. Er det noen her som ikke har barn fra før? Jeg har ikke og den biologiske klokka slår som en gedigen gong! Blir dobbel pergokur i januar, så IVF etter sommeren for oss da. Men godt å se at noen av dere som er "gamle" som får det til da. Jeg skal teste på julaften, noen fler..?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. desember 2007 #98 Skrevet 22. desember 2007 Ja, jeg skal teste da, men har en sterk mistanke om at TR innhenter meg før den tid...
madisen Skrevet 22. desember 2007 #99 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer såååååååååååååååååå masse skrekkblanda fryd. Så fantastisk. For en julegave :-))) Jeg har vært full av håp selv denne pp, men så begynte jeg å spotte for et par dager siden. Derfor var det så godt å lese om flere som opplever det samme. Jeg spotter ALDRI, så dette er helt uvanlig for meg. Har lest og søkt på nett for å finne ut hva dette kan være for noe, men blir bare forvirret av alt jeg leser. Det er ikke mye, men skifter mellom rødt og brunt i farge. Ekkelt...rart. Har ellers murringer og ømme pupper, men det er ikke uvanlig før tr. IKM 26/27, skal prøve å holde ut. Håper virkelig det er flere av oss som får det vi ønsker oss aller mest denne jula. Stå på jenter.
Smilemia Skrevet 23. desember 2007 #100 Skrevet 23. desember 2007 Hei alle Tenkte jeg måtte inn her også å si at jeg fikk postitiv test i dag!! Hurra! Testet egentlig bare for å sjekke om jeg kunne ta et glass vin eller ikke i jula, visste egentlig ikke helt når ikm skulle være pga at jeg ammer og ustabile sykluser ... men hurra, nå blir det lenge til neste glass vin ja ;-) Spent på å høre hvordan det går med dere andre... Skulle ikke "håper mye" teste i dag? Jeg har egentlig ikke så mye symptomer annet enn at jeg er innmari trøtt, det var jeg sist svangeskap også. Lykke til alle sammen! Og god jul, håper vi kan henge sammen inne på 1.trimester også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå