Gå til innhold

¤¤¤¤ (jule)Tråden nr 33¤¤¤¤


♥Tiny

Anbefalte innlegg

*hopper og spretter og rekker hånd i været og roper jegjegjeg*

 

Altså jeg kommer på nyttårsaften.

 

svanine

Æh, ta en kjøretur til Lmst i morgen da vel. Tar ikke mer enn 10-15 min gjør det? nå VET dere iaf at pakka er der:) Leit det skulle bli slik. Sorry for at jeg rota det til....

 

Er vel ingen som vil være venner med deg da Ama. Skal ta med jvp i morgen jeg. Sorry jeg har vært treg.

 

Ja tok du alle hintene mine Herk? Vet de var litt vage..beklager det.

 

Julemat ja..vi drar til bror vi. Legger vel igjen litt til dem. Gidder ikke handle så mengder vi. Eter jo ikke så mye mer i jula enn andre dager vi. Og vaffal ikke etter etagilde i to dager borte først.

 

Seraimorra MtG, Tiny, Cat og Ama :D

 

Simba takktakk. Var tomme her...så kom greit med det hintet;)

 

MtG, om du kanskje skifter en del bleier...så ville du ikke gå i en eim av møkk? Nei men vet. Synes alltid det stinker bajs der jeg. Rart for dere har jo bøtter og barna skiftes jo på så fort det oppdages vil jeg tro.

 

Nei natta. Da ble det for sent igjen...men fikk pult da:D

 

ansiktsmaske...hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folket sent oppe i dag?

 

M stod opp og hjalp til i dag. Aldri blitt så stressa jeg. Lettere å ta alt selv vet. Brukte 45 min på å smøre matpakke til E og kle på ham ferdig lagt frem klær. (ungen sov da han lagde mat, så ikke det.

 

Men er nå snill lell da. Som stod opp. Men ble til slutt stående å trippe.

 

Klarte da såklart å glemme igjen den ene posen med pakker fra Herk:( Men går bra, for kan stoppe hos Tiny på vei til Ama i kveld, og MtG bor jo hos meg alikevel;) (eller så skal jeg vel ha melk og brød før jul)

 

Er "grøtfest" her i dag. Bare oppe til 14. kl 13 er det grøt. Masse barn her. Ser film på storskjerm på møterommet nå. siden jeg har jobbet her fra oktober og skal jobbe foreløpig ut januar, synes jeg de kunne spurt om jeg ville vært med. De vet jeg har en gutt på 9 og de vet han har skolefri i dag. Litt skuffet i grunn. Greit om jeg bm ta bordet mens det er grøt, men altså spise/film rommet er 10 meter unna meg.

 

des. er hu andre godt over 50 år og har ikke små barn. Hun kunne vel sitti her så jeg kunne spist litt grøt vel. Des kunne vi bare bytta på. Nei synes det er dårlig. Greit jeg er vikar, men der jeg var vikar sist fikk jeg jo seff være med på julelunchen og fikk til og med julegave (julegløgg med % og akevitt i fin posesak)

 

Gløgg her. Og pepperkaker med bedriftens logo trykt på!! harry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, så teit jobben din er da!! Liket på godt over 50 kunne ha sittet der hu!!

 

Ang. denne julematen, det er ikke det at vi har handlet så voldsomt mye da. Men skal ha marokansk mat på lørdag, pinnekjøtt med tilbehør på søndag, ribbe + alt som hører til på juleaften. Man-tirsdag spiser vi hos farmor + rester fra de andre dagene hjemme. Så har handlet middag til 3 dager. Men har jo også handlet til frokost, masse melk og brus. Barnemat, kattemat og litt sånn shampo/dusjgreier. Og litt øl da. Så handlet faktisk ikke sånne sinnsykt mengder. Ble 4 bæreposer. Jaja, men jammen var det ikke mye snadder i de posene!!

 

I dag har jeg bil, så blir vel en tur ut med lilleL og se etter juletre. Mr T skal jo ha julelunsj på jobb i dag han også, men der er det med sinnsyke mengder alkohol!! Haha, så han ble hentet av ei på jobb i dag tidlig, slik at han slipper å tenke på å hente bilen senere. Kommer vel ramlenes inn full og sliten i kveld/natt en gang:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke handle juletre 14:15 da cat:) Trenger et sted å gjøre av meg til E våkner..hehe. Og kanskje får seg en skive. Skal nå uansett innom med kort fra meg. Dytte kort fra svanine og meg i kassa til pt på vei til deg.

 

hihi og Mr.T som blir så saklig i fylla da....

 

edelgran på smartclub til 200,- uansett str. Bra pris det. På brånåsen. Tips.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja...det lukter bæsj;)

 

om det er noen trøst gjør det det hjemme hos meg og..hehe (fra både to og firbent)

 

Nei er fra meg PT.

 

Litt for mye mas i dag og diskusjoner med både den ene og den andre pg pt...du får et siste julekort i romjulen. Men det gåååår sååå bra atte. Skal jobbe 3.dag på holt. så tar det da. Snakket med vaskedama di..hehe

 

håper svanine får henta pakka si da, og at de får tatt fly når de skal.

 

Har alle fått jvp nå da? fått i dag ama? 1d? simba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå faktisk være med på grøt. Men måtte ta bordet, men tok den trådløse. Gikk greit det. Litt teit for noen spurte hvorfor jeg ikke hadde med W. "nei var jo ikke inv. da..." jeg tar jo ikke med ungen sånn uten videre da. Er jo bare vikar.

 

Jaggu fikk jeg ikke julegave og. Vin og stoor konfektekse. Og klem. klem av alle omtrent...hehe alle klemte alle veldig mye i dag:) Også kort. Kjipe var at kortet mitt var tynt men de andre sine var tykke..hehe. Skulle gjerne fått et tykt kort;)

 

Tror E ringte Ama i stad. Sånn er det når man har navn som begynner på a;) Om jeg ringer noen av dere og ikke sier stort, s¨å er det mest sans E. Så vet dere det. Han ringer stadig vekk:)

 

Kosleig å ta en siste julehilsepå cat. Blitt noen av de nå. Tror jeg glemte det der klem og god jul greiene. Om trøst, så glemte jeg det på Herk og. Hun minna meg på det da..hehe.

 

Kommer en tur etterpå jeg da Ama. Du var hjemme fra 20? Plinger deg jeg. ussahussa har man husket alt nå tro? Til julen? Blir en del å dille med i morgen. MAt og sånn. Men tror alt av pakker skulle være i hus. Shiiit må jo kjøpe til strømpene til gutta og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle gaver i hus, og mat for 5 dager (hvor vi ikke skal spise hjemme to av dem) til 2500,-! Kjøpte masse frukt og grønt da så ikke bare dritt mat, men det er dritt maten som koster!! Men NT må visst ut igjen i morgen og handle litt ekstra. Jeg var så dårlig da vi var i butikken at jeg ikke tenkte klart så vi glemte alle ting som vi ikke hadde på lista.

 

I morgen blir mann og barn hevet på dør så jeg kan vaske og rydde skikkelig! Skal få besøk på lille så greit å ha alt klart. Treet er i hus og pynta, så det er skikkelig julestemning her.

 

Var på Burger King med Linea. Måtte til slutt gjemme ketshupen for hun elsket det. Skulle dippe og dobbelt dippe og det var ikke måte på.

 

Tror det blir litt begrenset med aktivitet her inne på meg fremover, for jula gjør noe med nettvanene mine! ;)

 

Hehe, broren min er kjendis!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen åååå... Var liksom sikker i og med at hun hadde vært i området og pakka er ikke sendt, men puttet i postkassa.

 

Da må det bli Molle eller Cat?? Molle er det jo selvfølgelig - så da tipper jeg at det er Cat, hihi...

 

Men hvordan skal jeg finne ut av det da?? Var det noen hint i den pakka jeg har gått glipp av???

 

Jeg er jo bortimot den mest nysgjerrige personen i verden og blir bare sååå frustrert ;O)

 

Heia Glenn forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke din julevenn pt, jeg er nemlig ingens julevenn jeg :P

 

Heia BJ!! Men han vant ikke da :(

 

Og takk for alle fine julekort jeg har fått. Fikk av LH i posten i dag:) Og CE og MW fikk jeg levert på døra:)) Haha ja vi glemte hele klem og god jul vi, men kan klemzzzzzzz og kozzzzzzz litt her vi:)

 

Katten min knurrer i søvne..

 

Uff, har straks spist opp all godisen jeg fikk av min hjv jeg.. Men var jo så mye snop der! Tusen takk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg kort av MW og CE, A og C og O og T. Kjempefine kort. Verdt å vente på :)

 

Gleder meg vilt til å dra til Gardermoen i morra. Hvis vi drar da. Vi må dra tidlig så hadde nok ikke rukket postkontoret, men jeg vet ikke hvor det er en gang, hehe. Det sto postnummer på det altså, så om min hv ikke har skrevet det så har noen andre det. Kunne skrevet riktig da i det minste synes jeg. Når jeg skriver hvis, så er det fordi A spydde tre ganger i em. Siste gang i senga, hurra. Men blid som solen og god matlyst. Vi har nå pakka så vi er klare for en dag på Gardis med spy og tåke. Drar om formen virker bra i morra.

 

Får man ta med paraplytrille til gaten, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

 

Jeg som alltid legger meg tidlig er enda oppe og har nå tatt ferdig julevaska tror jeg. Er ihvertfall skinnende rene gulv overalt og det er pent ryddet. Skal bare støvsuge over tepper og rydde ferdig kjøkkenbenken. Men den kan tas imorgen den..

 

Jeg trenger flere hint fra min hemmelige julevenn!!

 

*rekkerhåndaiværet* Kommer på nyttårsaften altså :) Men usikker på om mann skal sove over for han skal tidlig på jobb dagen derpå. Men meg blir man altså ikke kvitt!

 

Nå er det juelferie og skal ikke på jobb på mange dager! Digg :) Og imorgen skal de siste julegavene handles, juletre handles og mat for nesten en uke. Så da går vel hele dagen imorgen til smådill.. Tror jeg bare tar vogna bort på ls city og sender gubben med bilen, så slipper jeg å ha med 2 som er sure :) hehe..

 

Jeg har jobbet med mtg i 3 dager jeg! Moro!! Har hatt mange festlige samtaler og kost oss masse!!

 

hehe, ansiktsmaske :)

 

Nei, skal man ta natta da tro? Blir nå itte no på gubben likevel, her er det tr-besøk. (kan forresten notere 20 des i kalender mtg)

 

Forresten så er det jeg som er julevenn til den som spør...

 

Ama: hjemme imorgen? Kommer innom med julekort. Men om du ikke er hjemme slipper jeg det bare i postkassa jeg...

 

BØFN til alle store og små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

 

Tiny: vi reiser tidlig i morgen:) Dessuten så har jeg fått julekort av deg-fikk av Mol i stad.

 

Jeg har fått hemmelig julevenn pakke. Er ikke så hemmelig da-veit hvem det er fra(selvom man alltids kan lure på om det er ei anna ei). Og så har jeg leita litt på datan vett- sett litt på kommunevåpen og slikt. Fet kommune har ett fint ett-hvor har jeg sett noe lignende...hmmmm. Men den korka-nei den skjønner jeg ikke-er heilt korka;) hehe.

 

Stua nede er full av presanger,bagasje og div. som skal pakkes ned i bilen i morgen tidlig. Det er JUL folkens:)

 

Herk og mr herk + miniherk var innom i stad:) Stakkars vovov herk måtte sitte i bilen.... Men kos med en julevisitt:)

 

Men dere-ha ei super jul. Vi meldes. Men sånn til info: dårlig dekning der jeg skal-men bare legg igjen beskjed så ringer jeg tilbake når jeg er ute og smugrøyker;)

 

Klem,klem

 

amaDama;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flira av kortet..hehehe.

 

Fikk nå se på hintene ama fikk og du ama...om de var ment fet kommune sitt merke, så hadde man vel lagt oppi fet kommune sitt merke?! Du lyt finne ut hva det er for noe:)

 

Og for en gang skyld her inne...det er IKKE meg som er jv din ama!

(tror jeg da)

 

Så leit med jvp svanine:( Vi får være stille med tippinga her inne da , så vi ikke ødelegger all moroa for svanine. Tippe som anonyme og litt dilldall men skrive til hverandre på pm el no.

 

Jeg har skikkelig teit klart å avsløre meg til ei om hvem som er vennen min. Herreguuud så teit jeg var. hehe må le av meg selv.

 

God jul til alle!! Ama...snufs..ja jeg vet! men so??? Des stemmer det og ja, har jo ikke sett deg stort i det siste, men nå vet jeg at du er laaangt unna.

 

pt, det går fint an å sende jvp til ei, for så å be hu levere til ei anna. Enten man gjør det med navn el ano, bare for å forvirre jv;)

 

I'm tha fu**** deliverygirl!! Vært overalt og med alle i flere dager føles det som:) Ja glemte jo kozzze ama og, men kom på det jeg!! så fikk kozzze både hu og han andre som bor der;)

 

Også KALKUN! Bare så jeg ikke glemmer det. Kalkun må kjøpes inn. Tiny har enstemmig fått ansvaret for stapping og steking av flysaken. (var bare 3 av 8 som stemte, men vi var alle enige)

 

God tur i morgen svanine!!

 

Hvem mangler vi kort fra nå tro? Fått av simba og svanine og cat og tiny og pt og ama og herk. Ikke fått fler da? skulle jeg fått fler da?

djiii nå må jeg legge meg!

 

Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR ama og svana!! Håper ikke snøværet skaper bryderier for fly og biltur... og at A er bedre fra spyinga.

 

Takk for kort av Molle og Simba i går og Herk forrige dagen - de var kjempefine :o)

 

Nå skal jeg bake kokosmakroner for det er så enkelt og fort gjort (har bakt kromkaker, C har bakt pepperkaker på skolen og det er det jeg gidder )- G er ute og kjøper julegave tel a mor ;) Ikke værst - pleier å være litt sånn "oj, skitt - må ut en tur jeg..." ettermiddagen lillejulaften - ligger som regel mye kjærlighet og omtanke i den skjønner dere... ;-P

 

Men sist tilbake til denne hjv-p´en min - er det noen hint der jeg har oversett?? Har jo knapt lest et kvekk på dib siste 2 månedene, så om noen har sagt de er kjempe glade i det ene eller det andre, har jeg ikke fått det med meg altså... Men atte åååå er jo sååå nyskjerrig da, men finner no hints... HELP ;-p

 

Eller forresten tipper svana... 2 x den ene sjokoladen = tvillinger, det var smart - hoho stemmer ikke sant... ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dagens klemmer og trøster herfra går til litt forbi den møkkarundkjøringa i byn. Heeelt utrolig. Fikk ikke siste rest av meldinga si, og du tok ikke tlf:)

 

Den der med to like av noe er vel oppbrukt? Des. har jeg bare 1 barn (trådbarn) så er ikke det jeg tenkte pt;)

 

Hoho nu er julen her. Jeg er ikke helt klar for det enda. Tenkte å lage noe parsiman med gutta. Blir vel mest i munn, men da har de en fine 10 min med julestemning vaffal:)

 

Her er gubbe sur og nå ute å handler. Kom seg av gårde altfor sent. Joda han var egentlig klar til 10, men da jeg sa at du har jo ikke ordna ferdig julekorta (som skal leveres på veien) eller hentet W (som sov borte) så var alt teit og han satte seg for å spise og spille ps i stadenfor, for da ble det jo seint uansett. Nei om man hadde fått hjelp til kort og annet så kunne det gått fort men...er nå han som må være ute i kaoset så be my guest!

Varierer veldig på "omtanken og kjærligheten" på gavene her. Hender ofte han må "ut en tur" i siste liten han og:) I år var han faktisk ferdig før meg (men vi snakket jo om kjøp av jg til mann pt...hehehehe) så vi får se:)

 

Har igjen å pakke inn 3 gaver. Og så skal man pakke til 3 stk. M pakker til 1. rart det der. Er det sånn hos dere og? Joda han bærer ut og stabler og sånn, men selve tankearbeidet og huske alt og pakke ned...

 

Neste år tror jeg vi skal til mor. Alle 3 søsknene. På gardsjul:D Tror jeg blir kjempekoselig! Men året etter det er jeg klar for hjemmejul altså. Er litt styr å skulle dra bort, iaf når det er langt. Seng, vogn, bagasje til 4, julegaver til oss+ til de dit vi skal....ike stv. Huhei detta blir trangt:)

 

Alle fått jvp nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sas! Fikk booket om billetten til i morgen kveld, som betyr at jeg kommer hjem til nord _og_ har fått hentet julevennpakken min.

 

Og hvilken julevennpakke!

 

Stor! Masse godis som jeg liker (ja, minus den prikkete da - haha!). Ååååå! Jeg har helt rett når jeg sier at jeg missforsto jv da, for jeg føler jeg har vært en ussel jv ift det som jeg har fått i dag.

 

Du er verdens beste! Og jeg vet nok hvem du er :-D Men gleder meg til å få mere hint i morgen. Du er en knupp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra det ordnet seg!!!! Selv om dere hadde alternativer, så blir det litt nedtur likevel. Man har jo innstilt seg på noe. Er jo bra typisk og da!

 

Du er EI (ikke) dårlig jv svanine!! Altså hallo. Let it go woman! hehe

 

MtG, jeg prøver legge ut luciabilder av G på traaden, men det går ikke:( Får opp sånn liten boks med mange tall i. Står ikke feilmelding men er en ok-knapp. Så fortsetter det å laste så kommer den igjen. (svanine-hjelp?) Komme med pinnen din en tur etterpå du:D for da har vi nemlig en unskyldning for å se hverandre en gang til før jul. Har jo ikke klemzzza og kozzza på deg heller!!

 

Nå er huset relativt rent. Iaf om man lukker igjen døra hit (kontoret) men har ikke pønta stort da. Skal liksom det nå. Lettere å pynte med E oppe enn å sitte på pc, så tar det etterpå. Mann og w er fortsatt ute. Kjøpt kvats (juletre) og gave til mor??? :D og deler ut julekort og fikser superkamera til oss i jula! M har kjøpt gjennom skolen. Han har ansvaret for alt med data og nett og bilder og ja. Så han disponerer det jo. Håpe dem finner det i den butikken da. Er den butikken han jobber i så er det der så finner han det. Bare ingen tulling har solgt det ut el no! Er kamera til en 5-6 tusen (innkjøp) så er nok bra.

 

Har fått nyss om at alle har fått jvp så da er det i boks før julaften og:) Var ikke bare bare det..hehehe. Alt i god trådenstil! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkaker bakt! Hus vasket! Skal bare ta trappa ned og gangen, men Linea våkna så får vente til mann er hjemme igjen. Han stakk ut for å handle det vi glemte i går.

 

TUSEN TAKK, SIMBA!! Gøy med overraskelse i posten, hadde virkelig ikke ventet meg julekort. Ble veldig glad!!!!!!! Stor bamsekos til deg som er så søt!

 

Jeg skal ut med venninnene mine i dag, jeg. Men nå er rygg gåen etter julevask og jeg har jo hundre ting til som skulle gjøres før svigerinne med familie kommer på besøk i morgen. Blir sikkert hyggelig altså, men synes det blir litt for oppi jula. Liker å konse på hjem og familie fra 21. des til ut på nyåret, jeg! Jeg er DÅRLIG venn i jula, altså!!!!

 

Så bra at du fikk booka om, svana! Ble A frisk i posen, eller??

 

Linea er potte forkjøla hun.... crap! Om det ikke er det ene så er det det andre! Jaja...

 

Skal se om jeg sneier innom i morgen, jeg. Hvis ikke så vil jeg bare si:

 

GOOOOOD JUL, alle trådsneller! Takk for gjestfriheten! Linea og jeg klemmer virituelt på dere alle! Suss, Sessa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, gaven fra NT har jeg kjøpt og pakket inn selv! DET er kjærlighet og omtanke det! ;) Men skal sies at han var på jakt etter en ekstragave til meg i går, da. Fant det ikke så jeg fikk plukke ut selv. Ville kjøpe undertøy til meg, for jeg har så mye kjipt. Har selv sagt at jeg ønsker meg det av han. Vet om alt vi har kjøpt til hverandre i år, vi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har MtG fått oppdatert ukens bilde;)

 

Bare fikse til selv MtG, bare la ut noe kjapt jeg. Også rette på forrige ukes selv.

 

Synd..da har vi ikke noen grunn lenger. Buhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...