Gå til innhold

¤¤¤¤ (jule)Tråden nr 33¤¤¤¤


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Hehe... Høres ut som en herlig dag på jobb, Mol. Vil du komme hit og pakke inn gaver i stedet og rydde litt. Lover deg at telefonen ikke ringer så ofte her (har fortsatt ikke mobilen min, men får den vel i dag).

 

Så tidlig har det i hvertfall ikke startet her... så da vet du hvor du bør flytte nå for å unngå å bli bæs'mor for tidlig! ;) Men klart tidene kan ha endret seg her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nå glemte jeg ¨å ta en titt på molleinnlegg som jeg ikke forsto så jeg kunne spørre, vanskelig å spørre nå når jeg ikke vet hva jeg skal spørre om.

 

Jepp Få som er så naturlig "tatta" som meg:)

MOro for barn også *tegnenstrekfraprikktilprikktilprikkhvafårduda?*

 

Her har viIKKE tafsa ve 9 årsalderen! Det er ikke det at alle gutta får eldre damer, men det er MANGE gutter på noen FÅ villige damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe men jeg blir jo anklaget av flere for å jv deres da. Men synes det er gøy jeg da.

 

Hva skal jeg med innholdet i boksen???? eller altså..ja .vet jo bruksområdet da;)

 

Her der noe jeg ikke forstår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser på nord da! Enda godt svanine flyttet ned da hun gjorde. Nord er desidert værstingene der. Er nesten "in" å være ung mor, dvs tenåringsmamma. Helt rått. Normalt at 13åringer har seg. Og de ER bittsmå Herk!

 

Husker da jeg jobba på ungdomsskolen. De var jo såå store da jeg var på barneskolen og var store da jeg gikk på uskolen. Men da jeg jobbet der var de jo bare små drittunger!

 

simba..hehe var jo det jeg sa da. Mente ikke hvem av dere egentlig. Altså ikke personlig på dere. Mer hva som var norm.

 

hehe jeg har jo ikke svart om meg personlig heller;)

 

husker ikke hva som stod lenger opp nå jeg.

 

Jo og synd hintene mine var dårlige Simba;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje herk ikke av alle da. Men jeg er vennen til alle jeg. Og blitt en måte å "snakke" på. "fått jv-pakken fra meg enda?" "likte du hintene mine?" Hva mente du med det og det hintet?"

 

og so on...

 

det med innhold i boks..ja greit nok du sa det sånn...for vet du ikke er jv min. JV vil skjønne hva jeg mente. Var egentlig til henne. Men vet jo ikke med sikkerthet hvem henne er da. Og kanskje noen røper seg (lik deg) med å spørre eller forklare eller noe. Klart du kunne virke "uforståelig" og faktisk være jv min og da...

 

Tafse kan være på seg selv helt alene og da... Mente ikke at guttene og jenten tafset på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrift.

 

HAr heldigvis ikke sittet så mye med tlf i dag. Altså helt villt mens jeg har sitti der, men jobbet en del med andre ting. Rydde hos deg Sessa? du som er hjemme om dagen..er det ikke strøkent hos deg altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på at det var ""røpende " men viste det ikke var det siden det var meg ser du?

 

Ja og nå er det nok tafsing alts¨å

 

Hvor jobber du moll hvor i verden

 

Skal til postadressen til pt og Cat på torsdag (for å ikke skrive her hvor det er )

 

Så tenkte jeg kunne lev. gaver omkring i området.

Skal på dagtid en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja tenkte samme tanken Herk (tror jeg da) har jo nesten tenåring i huset hun;)

 

Liker ikke den gå i kø jeg da...og varmen og trangt og alle lydene.

 

Jeg syns Julekalenderen på bim er teit i år! ENIG

 

Koselig marsipantrad:)

 

Drar nok 23/12. Ser mtg Tiny cat og pt i løpet av uka.

 

Skulle jo ikke ha gave til alle barna jo!! Du spurte jo meg...hehe

 

 

Jepp hjem. Hente bilder. Koooos! (takktakk ptg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tafsing vet jeg ingenting om!! Og er nok som Herk sier, det er et par sløyer som skræver for ørten gutter, derfor den statistikken!

 

Når har du tenk deg til disse trakter på torsdag da, Herk? Jeg er hjemme tidlig på formiddagen, men skal til fysio med lilleL. Tror det var halv tre tiden jeg.. husker ikke helt jeg..

 

Molle -simba er MIN julevenn!! Akkurta som alle de andre er det!! Kan du for fanken ikke la meg ha noen julevenner i fred??? Må du trenge deg på?????? Hmrf..

 

Suger livet?? Rart ikke flere mannfolk går rundt naken da!!

 

Var noe mer jeg skulle skrive men det har jeg glemt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... ikke ryddig i loftsstua. Er ikke der så ofte og sist jeg var der var Theo og LInea på rotekjøret og har ikke giddet rydde opp etter det. Har fått tatt noe av det nå men prioriterte å pakke inn gaver så nå er halvparten i papir. Juhu! Tror jeg skal rydde litt på kattens vis senere i kveld! Mmmm... Tror jeg skal få mann til å rydde med meg. Kanskje vi skal rydde i seng også. Hmmm?? ;)

 

Cat: spør fysio på torsdag ang pute, da! Greit å få vite hvorfor hun evt. ikke skal ha pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått julevenn, men har fått høre at jeg er dårlig en.

 

Men Herk skulle ikke ha til alle barna jo, men siden du lurer så er jeg på Storo.

 

Nå tror jeg barna sover, etter en del protester. De har forsåvidt oppført seg bedre, enn på søndag da vi hadde gjester.

 

Men de er to små klatremus, opp på sofa, bord og det meste vi har i hus.

 

Nei, nå gråter Adrian igjen, håper han sovner snart, min lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fole fine hint, molle. De er slett ikke vanskelige!

De to blå kan være både gave og hint... Men esken og lappen er tydeligere, så du får bare vri hjernen litt mer. Esken har ikke innhold pga. magesåret ditt. De to blå kommer muligens for sent, mtp en senere omtalt blødning....

 

Hvorfor kan det ikke være den ene, og hvorfor passer ikke innholdet med den andre?

 

Ikke pent å klage på mengden digg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen! Gikk litt fort her....

 

Tar jo evigheter å få moderator til å slette innlegg, så du får bare leve med at jeg ødela moroa for deg ;-)

 

Bare litt irritert nå!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da. Klappepåsimba

 

Adrian har fortsatt ikke sovna. Sliten jeg! Og må jobbe noen timer i kveld også, det er lett å orke etter over en times legging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hentelapp fra posten i dag:)) Så i morgen kan jeg hente det som forhåpentlig er min julevennpakke:))

 

Blir ikke så mye katterydding på meg i dag, for skal straks dra på jobb -igjen!

 

Ja Herk, vi skulle jo bare kjøpe pakke til julevennbarn jo!! Men er uansett alltid glad for å få pakke da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skriver mangemange innlegg så kanskje ikke simba sin hemmelige julevenn ser innlegget;)

 

Har ikke fått hentelapp jeg-så jeg tror Mol er min h.jv da ho var seint ute til å sende;)

 

Nei,henge opp noen klær kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"det med innhold i boks..ja greit nok du sa det sånn...for vet du ikke er jv min. JV vil skjønne hva jeg mente. Var egentlig til henne. Men vet jo ikke med sikkerthet hvem henne er da. Og kanskje noen røper seg (lik deg) med å spørre eller forklare eller noe. Klart du kunne virke "uforståelig" og faktisk være jv min og da..."

 

Som sagt..det funka visst. Trodde ikke det skulle funke så bra men;) Vet du...hjelper fint lite. Tar ikke hintene alikevel jeg. Des. var det ingen lapp der.... Og den blødningen var en spøk da. Altså hadde en miniblødning, men tviler noe så veldig sterkt på at det var festeblødning altså. Skulle bare se om folk leste eller skumma og om de la merke til det jeg.

 

Og poenget var litt og at det kunne vært flere da jeg har "historier" med flere med disse tingene. At esken var tom sier jo noe om meg, ingenting om deg:)

 

Des...det er noe som ikke stemmer helt.... menmen mine tanker om det.

 

Har jeg klaget på mengden digg? Sa kanskje noe om at jeg ikke spiser så mye digg en gang..men da holder det jo bare lenger:)

 

Jeg har da vel ikke sendt ut sent??!!

 

Flink å trene vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herk: Jeg jobber å Holt. (og cat har nå flere ganger i trådens historie skrevet hvor hun bor..hehe)

 

Når på dagen? Stikke innom på jobben?

 

svanine...du er ei dårlig jv, må du la det der ligge!!! teita mi:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså det som ikke stemmer altså jeg fatter ikke de to blå fra deg jeg..hehe. Og fant lapp nå. Kilt seg fast i bånn av esken.

 

Velvel, tenke ei på det vennen:) Er jo snart ulaften likevel:)

 

svanine, med ei så mente jeg ikke altså..hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapp ble i grunn veldig lett da..hehe bare tenkte meg ikke så godt om. Men visste jo hvem det var før jeg så lappen, så lot det ikke knake. Plopp sa det så datt det ned i hodet mitt over en kopp te:) (så da måtte jeg jo inn å skrive.)

 

esken kaaan jo være at du tygger mange slike, men jeg vet jo ikke hva du tygger jeg. De blå må jeg jaggu få en pm på. Evt om par dager, for fatter ikke hvorfor jeg skulle forbinde de med deg.

 

Kan forklare deg hvilke andre to jeg vurderte og hvorfor senere:) Jeg tenkte ikke så helt dumt på dem heller..hehe. Men hadde som sagt ikke sett lappen. Da den ploppet ned var det jo ingen tvil. Djiises, jo forresten. Kunne passet på ei til det. Fikk nemlig opptak på mobilen fra ei som var på en slik konsert jeg....Hmm de andre hintene passer og der faktisk. SYKT! alle passer på 2 stk. Aritg. Ja er det Simba, el er dette noe lurerier? hmmm. Nei du visste jo litt vel detaljer om hinta..hehe. Ta det med deg senere jeg. må komme meg i seng:)

 

Tusen takk for folefine (trudde jeg sku lure der hæ? hihi) gaven jv min! Og godt utvalg av godis:) Du må fortelle meg om det er noen hint jeg ikke har fått med meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Skal skrive litt mer da, hadde bare litt liten tid i sta:)) Men så har jeg chattet med deg på gm en stund da :P

 

Kjenner jeg begynner å bli trøtt ja.. De siste 2 ukene har jeg jobbet 100% og det blir jo litt slitsomt når det er natt da og man ikke har mulighet til å legge seg noe nedpå siden man er hjemme med barn på dagtid. Mr T har stort sett jobbet overtid, så har ikke være hjemme før sent.

Siste natt i kveld, så da er det snart jul -og soveferie:))

 

Trollungen kryper som en helt og fotfølger med rundt i leiligheten. Nå er det ikke store områdene å bevege seg på da, men hun kommer nå i hvertfall etter på de få kvm som er her!

 

Fikk ikke åpnet mailen jeg, sessa.... :(

 

Skal straks gi ungen mobben min igjen og kanskej hun skal få rote litt i veska mi slik at hun er sysselsatt en halvtimes tid. Jeg vil nemlig ha en liten en på øyet:))

 

Ellers er alle julegavene kjøpt og pakket inn og en del er også delt ut. Blir vel en runde i helgen med julegaveutdeling, men da er det jo snart jul, så det blir bare koselig.

 

Og på fredag er det idolfinale :))) Gleder meg masse og heier selvfølgelig på valpen BJ :P

 

Torsdagskveld skal mamma sitte et par timer barnevakt slik at jeg og Mr T kan dra ut å ta storhandelen til jul. Går så mye greiere uten barn når man skal på maxi og handle MASSE!! Drar ikke får i 21-tiden i håp om at den verste folkemengden har reist hjem. Gleder meg faktisk jeg, skal bli kos å handle masse god mat og sånt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK FOR JULEKORT svanine, cat og molle så søte de er!!!

Hvem har sagt noe om å kjøpe? neida men

Vel uansett dere har jo nå noen små som skal få noe av meg, om det ikke faller i smak eller no så kan vi heller bryte kontakten til neste år.

 

Molle det så ut som du mete svana var dårlig jv ja

 

Minner meg om PVi fjor, da skrev personen at hun hadde "ei jente" AHA tenket jeg Hun sier Ei hvem sier ei og ikke en her??? KJempe hint! helt til jeg kom til at dere sier jo det alle sammen:)

 

NÅ må jeg gjøre de fornuftige tingen her på jobben:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...