Gå til innhold

¤¤¤¤ (jule)Tråden nr 33¤¤¤¤


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Molle - Må hente A før kl 15 i morgen da dagmammaen skal på teater, også vi skal på Sk.senteret kl 1530 da C skal klippe seg - kan evt møtes der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en plan PT:) Vet ikke helt hur dagen ser ut i morgen, men vi kan vel meldes. Vet jeg skal i bursdag kl 17, men kan jo dra rett dit.

 

Herk, da må jeg ha det til PT mens jeg er på jobb om jeg skal levere. Cat, du hadde ikke noe til PT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Jeg har rumlerumlemage som også har knip og au. Teit!

Blir selvfølgelig kjempeglad for gave, ikke sånn ment... Jeg er på kontoret fra ganske tidlig, også drar jeg litt før15 for å hente barn. De trives godt i barnehagen nå, humøret er bra og det har vel mye å gjøre med mindre snørr og bedre matlyst.

 

Fikk hentelapp fra jv i dag! Sto feil postnummer, mulig derfor det hadde tatt litt ekstra tid?

 

Cat: vent til å klage til hun står i vinduskarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg evt hadde til pt var gaven fra Herk.

 

Jaja, ikke ha noe medlidenhet med meg og den aktive ungen!! Måtte bruke 2 timer på legging i dag også. Såh, nå har dere noe å fråtse i nå!!!!! Kan vel ikke værra så vanskelig å sovne vel?? Bruker jo vanligvis 2-15 minutter på å få henne til å sove.

Hmrf, dere synes vel ratt ikke hun er aktiv heller, men jeg synes nå hun er over alle hauger bare jeg snur ryggen til i 5 minutter:))

 

Tuuuuuusen takk til min hjv for pakken :D Har vært på posten og hentet i kveld. Masse snop, til og med rocher sjokkis!! Også den fine støvelen da!! Jammen har du ikke vært flink. Men fant ingen hint jeg altså.. eller var den "gåten" et hint?? Skjønte ikke helt hvordan den kunne røpe hvem avsenderen var.. Hmm får grublet litt mer på jobben i natt!

 

Skal jeg legge ut listen i romjula eller? Så kan alle få se hvem som er hvem sin julevenn?

 

Snart dra på jobb jeg... blæææææææ!! Haha, er jo ikke akkurat synd på meg da, men det er da lov å klage litt alikevel.

 

Er dårlig på postnummer jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kule dama:)

 

5min. -hahaha mm

 

uff da svanine! svart de gpå gmail jeg:)

 

trøste deg med at det er siste natten nå cat, så er det sove hjemme i senga si igjen!

 

Ja jeg kjøpte støvel, for vet du vil ha det og ikke sokk..strømpe heter det kansje;)

 

Du og? Ja suger på postnr jeg og. Tror ikke jeg fikk postnr rett til noen av dere.

 

Jaaaa, legge ut lista:D Gøy å se siden man sitter å tipper på hintene til hverandre:)) Eller jeg gjør nå det da..hehe. Synes det er gøy jeg da. Alle får jo svar på julaften likevel, så da er det jo greit:)

 

Fåtte gåte du a cat...spennende! Men må være noe der. Du får lete litt rundt. Jeg har da ikke gjemt hinta så godt?!

 

Litt gøy å få høre flere hint her ute da.

 

Simaaaaa!!! Jeg vet jo at min (h)jv ikke er h lenger, men jeg fatter ikke de to blå dongene jeg altså.....Hva er det jeg ikke husker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet ikke vondt lenger, men magen til Linea er ikke toppen. Våkna i sted og feis sånne skarpe, høye promper! Shiiiit! Sovna tilslutt igjen!

 

Nei, Cat... spørs om vi har så mye medlidenhet... herfra får du bare missunnelse ang aktivt barn. Vi skulle bytta så kunne du sett!

 

Hei, hei, hei.... det var Cat som ikke ville si noe mer om den senga.... så da begynte tankene å løpe... ja, det er æsje, men hallo!!! Sier man A sier man B. Men seff... burde tenkt at det er babygym som brukes til freddan der i gården og ikke senga. Seng er for kattetråkking!

 

Julestrømpa til Linea er endelig ferdig!!!!! Med bokstaver og det hele... Skal se om jeg får tatt bilde av den og lagt ut på profil, men som vanlig kommer vel ting til å ta tid! Ja, ja...

 

Har chatta med Cat på msn, jeg! Så da er det to av dere som ligger på listen min! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aoouuuu! Hodet eksploderer!! Serr det gjør det! Trodde det skulle gå seg til, men den gang ei (ikke). Vært å kibba (altfor lite brukt uttrykk) en Treo (sykt bra pille, dumt den ikke selges i Norge) av ei her. Må hjelpe..bare må hjelpe. Eller klarer jeg ikke sitte her i dag.

Blir nok mest bordet nå frem mot jul, da alt annet bare flyter. Men greit nok, for ganske rolig. Kan jeg ligge med panna på benken.

 

Morgnens klag:)

 

Hjemme snart cat? Eller hjemme er du, men på snart? :)

 

forsov meg i dag. Er så sliten nå så om morran er jeg helt i transeland (ikke sånn transe da) Greit M har fri. han skulle kjøre E i bhg. Greit det og for da kommer han seg opp og får gjort noe annet enn å sove bort dagen. Altså han kunne jo godt fått det, men er en del som må ordnes i dag. Bursdagsgave til i ettermiddag blant annet. Tror han måtte få unna noe jobb og.

 

Jeg kom meg aldri opp av sofaen. Julen er avlyst. Hjemme iaf. Med rot og møkk og kaos og upønta og blæææ. Har noe da, men ikke den vanlige julepønten som nisser og sånn. Eller har eskene på stua da. De kan pynte sånn? Om jeg åpner dem opp? :) Nei får ta et lite raid i kveld, men trukke det blir slik jul som hos mor. Med grønnsåpe..nei grønnSEPE lukt og 14 slag i hus.

 

jada, jeg vokste opp med å si sepe og maven og haven jeg vett. Synes kanskje ikke på skriftspråket mitt her, men er egentlig en jævel på å snakke pent oslo vest;)

 

Spennende å se om fler får jvp i dag da! Jeg sendte til alle likt, så rart dere får de til så forskjellige tider...

 

I dag ser jeg PT, Cat (kanskje) og Herk? Og i morgen Ama. Og i morgen Tiny. Og i dag? og i morgen? MtG? Koooselig å se nesten hele tråden før jul da:D Synd man ikke rekker en svanetur, men var jo der for ikke så lenge siden. Vi får sette på webcam;)

 

Simba, regner med det blir Skjåk i påsken. Blir det no mat på veien da tru? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har juleferie!!!! Johoooooo!! Har fri en uke, så da blir det ikke noe jobbing før torsdagen i romjulen :))

 

Kommentere mer etterpå jeg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer det noe i morgen? Skal vi på J&H cat? Kuuuuult:D

 

Tenkte du på hvorfor jeg traff folk i morgen? isf fordi de jobber i bhg vel:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren Cat, du har en skikkelig aktiv unge altså... Synes ordentlig synd på deg, skjønner du må være utslitt nå - mm ;-P

Føler du deg bedre nå :o)

 

Har forresten ikke fått med meg oppdateringene på Linea. Krabber hun, ruller hun, går hun?? Ka skjer?? Men skjønner at det er slitsom altså, hehe :o)

 

Bitte litt roligere på jobb i dag, så da sniker jeg meg innom her og ser hvordan det går med dere.

 

Har ikke fått hjv-p enda, kanskje i dag... ;O)

 

Tenkte akkurat det samme som deg Molle, rart alle får til forskjellige tider når jeg sendte alle samtidig...

Ses etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen tupper:)

 

Leo ligger i senga si og sover. Er 15 minus ute-blir ikke noe barnepark da. Og jeg trengte en dusj-så da putta jeg Leo i senga si for en blund. Tok vel en 30 min før ho var enig at å sove er en finfin ting. Ho liker best å sove i vogna si på dagtid. Så spørs om det blir lange luren det her.

 

Ama-alternativ. Jeg er alternativ i mange sammenhenger jeg. Jeg er f.eks ett alternativ;)

 

Har ikke fått h.jv pakke-håper den kommer i posten innen i morgen ihvertfall. For jeg reiser lørdagsmorgen.

 

Digg med juleferie nå Cat? Misunner deg den-kaos på jobb nå!

Og klem til hodepineMol.

 

Visste dere at den stormen som har fart rundt i Nord Norge og herja rundt-en skikkelig stressa storm-at den har fått navnet Rita. Rart med de navna de gir til fenomener gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaaaa glemte å si!!!!!!!

 

Gjett hvem som så 50-tallet i dag??? :D *gladogstolt*

 

Ja ok var såvidt jeg så streken, så er vel 59,7-8, meeen jeg så 50 tallet!! Sist jeg gjorde det var...skal vi se...rundt påsken ææhh.. i 2004? Snart 4 år siden det!!

Godt mulig den viser 60 og 60+ fremover, men jeg så 50-tallet!!! Bare synd puppa følger med ned i samme slengen...hehe. Men altså det er litt digg å ha små. Har aldri hatt giga, men var nå en hel del større da E var liten (ganske store da W var liten) og dæven så i veien de var!

 

Drar herfra ca 15:30. Er på senteret ca 15:45. Der finner jeg cat og en haug slekt og så kommer pt dit. Fin plan:) Hvor kommer Herk inn i bildet da tro?

 

Heeeerrrk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått JV pakken min masse deilig godt der altså nammmmmenammmmme, hadde den ved siden av meg på kjøretur he he måtte smake litt mye da ja.

 

Ja molle kult pepperkakehus du hadde, glemt å si det fordi når jeg får meldinger på natten så klasker jeg hardt på telefonen til den blir stille og sover videre.:)

 

Nå er jeg egentlig bare forvirret he heTror jeg må lese en runde på hvem som møter hvem jeg altså.

 

Jeg er ikke helt i mål heller med gavene så egentlig så er det en ide at ama får på jobb i morgen til seg og moll om jeg har forstått at de møtes i MOrgen

 

Kanskje jeg skal ringe molle?

 

Om jeg drar til molle med gave til cat ,tiny og pt idag

og finner meg en tur innom der svana er

og så drar på OC i morgen på dagen og lev til ama og molle, ha ha jeg skal da få det til på et vis

 

Greit å ha noe å gjøre litt i siste liten også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen hæ? Jeg er ikke på oc i morgen, jeg skal til ama en tur på kvelden:) Trur fan meg jeg glemte korta i gangen nede hjemme. Argh!!!

 

Kan ringe meg snart herk. om 5-10 min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal HJEM til ama:)

 

Men det har vi nu tatt på tlf:)

 

Litt kult..Herk kommer hit med ting til andre, som jeg leverer. Så leverer hun til ama på jobben hennes i morgen, deriblant til meg som ama leverer til meg på fredag. haha tråden på sitt beste;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har savnet meg ennå i dag??

 

Linea våknet masse i natt og hosta. Kl 5 sto hun i senga og var ikke så keen på å legge seg ned igjen. Løftet henne opp gryntende "ja, så får du sove inne hos oss....æsj..." Tiss overalt! Måtte skifte bleie og vaske og pysje og legge henne hos oss og der sovna hun på et sekund oppå hodet mitt! Skjønner ikke hva som skjer, ikke var bleia satt på feil eller veldig full. Tror det er hostinga som utløser små fontener med tiss, as. Har jo ikke akkurat knipekontroll disse små. Sto opp 7 og spiste. Dusja og bada fra 8 til 8:45. Deilig! Kl 9 kom nevøen min. Han har allerede sittet i en times tid og spilt gamecube med NT. Hihi.. Nå sover Linea, gutta er på jakt etter juletre og jeg kan være meg selv og ikke tante eller mamma en liten stund! Good shit! Skal drikke litt brus, mens jeg kan tror jeg.

 

Shit å dere styrer med pakker og kort og sånn, as! Blir helt svett, jeg. Skjønner ikke at dere klarer å få med dere all info, men heldigvis er det ikke noe jeg trenger skjønne heller! ;)

 

Ish, med hue Mol!! Altså, kommer jo så ofte at det kunne vært greit å gjøre noe med det snart, eller?! Synes det er helt fair at M står opp tidlig og tar med E til bhg! Du er jo på jobb og barn har dere sammen. Skal han liksom bare kose seg hele dagen og du stresse på deg en enda verre hodepine?? Nei, han får heller slappe av litt på dagen mellom alle gjøremålene sine, for du har vel laget liste til han?? ;) hihi

Bra jobba med å se 50 tallet!!! Er helt imponert. Du har virkelig stått på, men hvordan. Har hørt så mye om cookies og kaker og trening som blir amputert i det siste at jeg liksom ikke kan forstå hvordan det går. Vel, du hadde jo ikke så ille utgangspunkt kanskje... Her i gården blir det lenge til jeg ser 50 tallet, om jeg noen gang kommer til å se det igjen. Var 58 da jeg møtte NT, 68 et år etter! Og nå er det ikke noe gøy lenger....

 

Cat: JULEFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!

 

Nå husker jeg ikke om jeg skulle kommentere noe mer og orker ikke åpne en tråd til. Herk: skulle ikke du sende meg mail??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...